home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 833 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FMFreaks FIFA League - Liga-tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 47 Udprint
Forfatter Emne: FMFreaks FIFA League - Liga-tråden  (Læst 69356 gange)
PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Liga-tråden
« Svar #615: 19 Apr 2012, 13:52 »

Den må du vel tage med footi så Opstemt? jeg ved det ikke lige ..
Logged


Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Liga-tråden
« Svar #616: 19 Apr 2012, 13:57 »

Har sovet lidt på det seneste.

Skal nok opatere min trup og få spillet mine sidste to kampe, hvis de skal spilles. Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

HansenLFC
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Liga-tråden
« Svar #617: 19 Apr 2012, 14:28 »

Svineri hvis i har spillet med den samme keeper.

Jeg vil ha de tabte kampe spillet om !!
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Liga-tråden
« Svar #618: 19 Apr 2012, 15:44 »

vi må lige vente og få en forklaring fra Footi ..
Logged


Footi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Liga-tråden
« Svar #619: 19 Apr 2012, 15:58 »

Det er mig der har lavet en fejl - jeg havde stress på da jeg skrev min trup. Jeg ejer Casillas, ikke Lloris. Min fejl!
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Liga-tråden
« Svar #620: 19 Apr 2012, 16:04 »

Det er mig der har lavet en fejl - jeg havde stress på da jeg skrev min trup. Jeg ejer Casillas, ikke Lloris. Min fejl!

super Wink
Logged


HansenLFC
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Liga-tråden
« Svar #621: 19 Apr 2012, 16:04 »

Det er mig der har lavet en fejl - jeg havde stress på da jeg skrev min trup. Jeg ejer Casillas, ikke Lloris. Min fejl!

Mit nederlag skal spilles om alligevel, er sikker på du havde Stods målmand i den kamp!
Logged

Footi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Liga-tråden
« Svar #622: 19 Apr 2012, 16:06 »

Mit nederlag skal spilles om alligevel, er sikker på du havde Stods målmand i den kamp!

Jeg spillede faktisk med reserver mod dig - dvs. jeg havde Friedel på mål! Thumbs Up
Logged

Footi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Liga-tråden
« Svar #623: 19 Apr 2012, 16:48 »

Hamburger 2 - 0 Shrewsbury

Målscorer: Zlatan 38', Zlatan 49'
Rødt kort: Subotic 43'

Generelt en meget lige kamp indtil det røde kort, hvor jeg heldigvis er kommet foran ind. En helt håbløs glidende tackling bagfra på midten af banen (lidt a lá den Sergio Ramos fik gult kort for mod Bayern i tirsdags). Helt unødvendigt, men kan godt lide at spille aggressivt med højt pres. I anden halvleg var det spil til et mål hvor jeg kørte på kontra og holdt så meget som muligt i bolden. Zlatan scorer til 2-0 i det 49' minut på et "næsten-drop" fra Lloris. Han får hånden på, men den går alligevel ind, selvom de ikke plejer at gå ind når der er tale om verdensklasse keepere. Dette gav selvfølgelig noget ro og derefter kunne jeg køre den hjem uden de vilde problemer.
Ikke en helt fortjent sejr qua det røde kort, dog en disciplineret defensiv indsats fra mit vedkommende.

Tak for kampen! Thumbs Up
Logged

Stod
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FMFreaks FIFA League - Liga-tråden
« Svar #624: 19 Apr 2012, 16:56 »

Tak for kampen  Thumbs Up

Som du siger var det en lige kamp, dog irriterede det mig grænseløst, at jeg ikke fik scoret på den store chance Benzema fik i starten, for så havde det været en helt anden kamp. Lige nu har jeg også lyst til at sige knapt så pæne ting om Lloris, men Zlatan er også et monster i det her spil.

Men en sjov kamp, dem skal vi have nogle flere af  Thumbs Up
Logged

Footi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Liga-tråden
« Svar #625: 19 Apr 2012, 17:05 »

Tak for kampen  Thumbs Up

Som du siger var det en lige kamp, dog irriterede det mig grænseløst, at jeg ikke fik scoret på den store chance Benzema fik i starten, for så havde det været en helt anden kamp. Lige nu har jeg også lyst til at sige knapt så pæne ting om Lloris, men Zlatan er også et monster i det her spil.

Men en sjov kamp, dem skal vi have nogle flere af  Thumbs Up

Det er rigtigt, at du havde en stor chance med Benzema, hvilket vel egentligt var din største chance i kampen (selvom Ribéry også havde en), selvom det var da vi spillede 11 mod 11.
Blev også selv overrasket over, at den gik ind på den måde. Enten plejer målmanden at slå den ud til hjørnespark eller også går den direkte ind i hjørnet i FIFA, når man spiller med så stærke hold. Men det er sikkert KUN fordi det er Zlatan, at det kan lade sig gøre. Thumbs Up

Forresten, hvor høj er Wynnes styrke stat? For han skubbede Zlatan væk et par gange, men jeg troede kun Wynne var monster hurtig? Smiley
Logged

Stod
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FMFreaks FIFA League - Liga-tråden
« Svar #626: 19 Apr 2012, 17:10 »

Men man kan ikke være lige heldig hver gang.

Den er jeg ikke helt sikker på, men mener den ligger omkring 80-81 stykker. For mig er han klart den bedste forsvarspiller i spillet  Thumbs Up
Logged

Footi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Liga-tråden
« Svar #627: 19 Apr 2012, 17:15 »

Men man kan ikke være lige heldig hver gang.

Den er jeg ikke helt sikker på, men mener den ligger omkring 80-81 stykker. For mig er han klart den bedste forsvarspiller i spillet  Thumbs Up

Fysisk er han klart blandt de bedste, primært grundet hans utrolige hurtighed. Dog synes jeg han så sårbar ud overfor driblinger, da hans tacklinger ikke er specielt gode - især rouletten virkede godt, synes jeg. Men han er helt klart ekstremt god! Omvendt skyldes det også FIFAs engine, hvor hurtighed betyder utrolig meget!
Logged

Stod
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FMFreaks FIFA League - Liga-tråden
« Svar #628: 19 Apr 2012, 17:19 »

Jeg har også en svaghed for hurtige forsvarspillere, på grund af man kan løbe angriberne hurtigt op, efter de har taget deres førstegangsberøring . Overall karakteren er ikke så vigtig for mig, bare jeg kan spille godt med dem og er tryg ved dem  Wink
Logged

SørenA
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Liga-tråden
« Svar #629: 20 Apr 2012, 09:19 »

Jeg synes bestemt at Neymar skal spille sine kampe, såfremt han har tid til det! Hvis ikke det er muligt, synes jeg bare at hans modstandere fra 3 runde skal tildeles sejren.
Logged

Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 47 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010