home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 422 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Utilfredse ungdomsspillere
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Utilfredse ungdomsspillere  (Læst 956 gange)
bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Utilfredse ungdomsspillere
« : 14 Mar 2012, 18:33 »

Heey Freaks

Jeg har flere ungdomsspillere, der i en alder af 17 år eller derunder begynder offentlig at brokke sig over de ikke spiller på førsteholdet. Det er ofte spillere, der er købt ind som talenter, der en dag skal tage over på førsteholdet - dog uden at have påtænkt at det skulle være allerede nu.

Har andre oplevet det samme, og hvordan har i tacklet det?? Smiley
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Utilfredse ungdomsspillere
« Svar #1: 14 Mar 2012, 19:09 »

Hvilke kontrakter skriver du med dem? Min erfaring fortæller mig, at hvis de får rollen "ungdomsspiller" eller "lovende talen for fremtiden", er der ingen problemer. Hvis de derimod får "backup for førsteholdet" eller de andre, så har du jo i princippet givet dem falske forhåbninger, hvorfor de naturligt vil spille.
Logged

welbz is dat guy

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Utilfredse ungdomsspillere
« Svar #2: 21 Mar 2012, 17:37 »

Tænker lidt i samme baner som ptrN, har nemlig aldrig selv haft talenter/unge spillere med en holdstatus over lovende talent, og har ikke haft dit problem nogensinde. Så det kan meget vel være fordi du giver dem den forkerte holdstatus  Tunge
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Utilfredse ungdomsspillere
« Svar #3: 21 Mar 2012, 17:47 »

Prøv at sætte dem ned på reserveholdet når du signer dem Smiley

Det har hjulpet mig. Og ellers har ptrN nok ret. Endeligt kan det tænkes at dine førsteholdsspillere ikke præsterer godt nok, hvorfor talenterne mener at de kan gøre det bedre! Der er som regel ikke så meget brok hvis dit hold præsterer uge efter uge Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Utilfredse ungdomsspillere
« Svar #4: 22 Mar 2012, 13:29 »

Hvilke kontrakter skriver du med dem? Min erfaring fortæller mig, at hvis de får rollen "ungdomsspiller" eller "lovende talen for fremtiden", er der ingen problemer. Hvis de derimod får "backup for førsteholdet" eller de andre, så har du jo i princippet givet dem falske forhåbninger, hvorfor de naturligt vil spille.
Tænker jeg også + spillerens niveau måske er tæt på de øvrige spillere og forventer lidt mere. Hvis spilleren er laangt fra må han jo være tålmodig og realist Rullende Øjne
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010