home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 288 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Kategori: Premier League Picks
| | | |-+  Runde 5 (PL Runde 27) Deadline: 9. marts 23:59 - PL Picks 2012
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Runde 5 (PL Runde 27) Deadline: 9. marts 23:59 - PL Picks 2012  (Læst 11405 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Runde 5 (PL Runde 27) Deadline: 9. marts 23:59 - PL Picks 2012
« Svar #30: 10 Mar 2012, 15:25 »

For sent afleverede bud gælder vel forhåbentlig ikke når den første kamp er gået i gang, eller den første startopstilling er blevet afsløret, som det er tilfældet med ptrN
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Runde 5 (PL Runde 27) Deadline: 9. marts 23:59 - PL Picks 2012
« Svar #31: 11 Mar 2012, 00:56 »

For sent afleverede bud gælder vel forhåbentlig ikke når den første kamp er gået i gang, eller den første startopstilling er blevet afsløret, som det er tilfældet med ptrN

Korrekt... Ptrn - Dine bud er desværre kommet alt for sent til at tælle med, beklager
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Runde 5 (PL Runde 27) Deadline: 9. marts 23:59 - PL Picks 2012
« Svar #32: 16 Mar 2012, 15:03 »

For sent afleverede bud gælder vel forhåbentlig ikke når den første kamp er gået i gang, eller den første startopstilling er blevet afsløret, som det er tilfældet med ptrN
Jeg er selvfølgelig meget ked af at jeg afleverede mit bud for sent. Jeg vidste en kamp var igang, men havde dog hverken set startopstilling eller resultat, da jeg smed mit bud.

Korrekt... Ptrn - Dine bud er desværre kommet alt for sent til at tælle med, beklager
Igen jeg beklager meget, men hvad med blot at strege det ene bud som var igang, altså Bolton kampen?
Logged

welbz is dat guy

WaterWar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Runde 5 (PL Runde 27) Deadline: 9. marts 23:59 - PL Picks 2012
« Svar #33: 16 Mar 2012, 22:40 »

Regler er vel regler og gælder for alle? Smiley
Så må du bare være hurtigere ude i de fremtidige runder. Vi har jo en hel uge til at ligge vores bud så der er ikke rigtig nogen undskyldning som sådan for at aflevere for sent.
Logged

Official member of Manchester United Football Club

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Runde 5 (PL Runde 27) Deadline: 9. marts 23:59 - PL Picks 2012
« Svar #34: 16 Mar 2012, 23:08 »

Regler er vel regler og gælder for alle? Smiley
Så må du bare være hurtigere ude i de fremtidige runder. Vi har jo en hel uge til at ligge vores bud så der er ikke rigtig nogen undskyldning som sådan for at aflevere for sent.
Nu var der jo en på forrige side der afleverede sit bud for sent, men straffen blev eftergivet, og buddet talte. Derfor du'r det ikke noget at sige regler er regler.

Jeg respekterer Hcan's beslutning, men giver mit forslag på en løsning. Ja jeg afleverede for sent, men det var kun en kamp i hele runden der var påvirket af mit for sene bud.
Logged

welbz is dat guy

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Runde 5 (PL Runde 27) Deadline: 9. marts 23:59 - PL Picks 2012
« Svar #35: 17 Mar 2012, 23:50 »

Nu var der jo en på forrige side der afleverede sit bud for sent, men straffen blev eftergivet, og buddet talte. Derfor du'r det ikke noget at sige regler er regler.

Jeg respekterer Hcan's beslutning, men giver mit forslag på en løsning. Ja jeg afleverede for sent, men det var kun en kamp i hele runden der var påvirket af mit for sene bud.

Jeg er uenig! - At du har holdopstilling, at kampen er igang, at du er det tættere på kampstart, kan give dig informationer om hvem de forskellige hold kl. 16 stiller med. Endvidere kan det på virker hvem du vælger til 100 points. Jeg forstår godt din frustration, og selvom første omgang PL Picks er meget for også at teste hvordan det bedst fungere, så er de afgivet efter første kamp er sat igang - Dermed tæller de ikke.
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Runde 5 (PL Runde 27) Deadline: 9. marts 23:59 - PL Picks 2012
« Svar #36: 21 Mar 2012, 13:19 »

Jeg synes slet ikke at man skal have lov til at byde ind med bud efter deadline overhovedet. Det kan godt ske at man mister rundepræmie, men som der bliver sagt så kan man få alle mulige pressekonference opdateringer hvor managers afslører meget om startopstillinger og skader. I min bog er en regel en regel. Skide være med rundepræmien, det er da nice at kunne 'snyde' på den måde at man kommer med sit bud så sent at man kan få opdateringer med ang. skader, men alligevel ikke bliver diskvalificeret med buddet.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010