home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1098 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Kategori: FMF Fantasy League
| | | |-+  FMF Fantasy League - Snakketråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Jeg kan lave holdene med eller uden et B-hold, der er dog fordele og ulemper ved begge dele!  (Afstemning slut: 06 Aug 2012, 18:16)
Uden B-hold - Der oprettes automatisk i forbindelse med opstart af spillet en række generede spillere, som ligger i førsteholdstruppen, og de "risikere" derfor at blive brugt!
- 8 (57,1%)
Med B-hold - Det sikres at der ikke ligger de ovenfor nævnte generede spillere, men i stedet er der for en række at klubbene blevet placeret nogle af de draftede spillere i B-truppen, og jeg ved ikke om de bliver brugt så?
- 6 (42,9%)
Antal Stemmer: 14

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 54 Udprint
Forfatter Emne: FMF Fantasy League - Snakketråden  (Læst 94441 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: FMF Fantasy League - Snakketråden
« Svar #300: 10 Mar 2012, 14:29 »

niklasob12345 er hermed diskvalificeret for at have valgt Pepe.

Nej, pjat. Jeg må faktisk tilstå at jeg undrer mig lidt over at han først bliver valgt efter spillere som Hummels og Vermaelen, for hans egenskaber i FM er jo rigtig gode. Jeg mindes i hvert fald ikke at have set andre end ham med 20 i 'aggression'! Wink
Hvis du elsker en god omgang fodbold, så tag dog på Old Trafford!  Djævel

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #301: 11 Mar 2012, 23:11 »

niklasob12345 er hermed diskvalificeret for at have valgt Pepe.

Nej, pjat. Jeg må faktisk tilstå at jeg undrer mig lidt over at han først bliver valgt efter spillere som Hummels og Vermaelen, for hans egenskaber i FM er jo rigtig gode. Jeg mindes i hvert fald ikke at have set andre end ham med 20 i 'aggression'! Wink

Mht. Hummels har jeg haft rigtig gode erfaringer med ham i FM. Pepe er garant for mindst 3-4 karantænedage + 1-2 røde kort, og det kan koste dyrt i en liga som den der er ved at blive draftet til. Smiley

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #302: 11 Mar 2012, 23:41 »

Jeg synes at et pænt antal fantastiske centrale forsvarsspillere er blevet komplet ignoreret indtil videre.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

blomvikings
Manager

« Svar #303: 11 Mar 2012, 23:45 »

Jeg synes at et pænt antal fantastiske centrale forsvarsspillere er blevet komplet ignoreret indtil videre.

Ja der er mange gode, men hvilke decideret oplagte mener du er forbigået? Er enig i en enkelt eller jo jeg kan komme på som er klasse og ikke taget..

PhilipFlink
Manager

« Svar #304: 11 Mar 2012, 23:47 »

Ja der er mange gode, men hvilke decideret oplagte mener du er forbigået? Er enig i en enkelt eller jo jeg kan komme på som er klasse og ikke taget..

prøver lige at få de sidste guldkorn  Thumbs Up

blomvikings
Manager

« Svar #305: 12 Mar 2012, 00:05 »

prøver lige at få de sidste guldkorn  Thumbs Up

Haha, jeg har en lang liste jeg følger, som jeg har rated, så dog ikke Smiley Jeg tror ikke nogen overrasker mig, som evt. forbigåede stjerner Smiley Samba er den eneste jeg kan komme på.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #306: 12 Mar 2012, 00:13 »

Synes nu det ville være synd at begynde at remse oversete spillere op i tråden, kan være nogle venter på at kunne vælge dem. Samba er ikke nødvendigvis den bedste tilbageværende forsvarsspiller, men mod 21 hold med velplanlagte hjørnesparkstaktikk er, ville jeg dog nok overveje ham kraftigt, qua hans evner i luften.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #307: 12 Mar 2012, 13:35 »

Hvis tiden er til det, kunne det måske overvejes at lave en mere overskuelig oversigt over de forskellige hold indtil videre i første indlæg i draft-tråden. Måske bare at skrive spillerne nedenunder holdnavnet med en mindre skriftstørrelse - det er i hvert fald halv-uoverskueligt som det ser ud nu...

blomvikings
Manager

« Svar #308: 12 Mar 2012, 14:08 »

Hvis tiden er til det, kunne det måske overvejes at lave en mere overskuelig oversigt over de forskellige hold indtil videre i første indlæg i draft-tråden. Måske bare at skrive spillerne nedenunder holdnavnet med en mindre skriftstørrelse - det er i hvert fald halv-uoverskueligt som det ser ud nu...

Helt enig, og så kunne oversigten over draftede spillere undlades.

blomvikings
Manager

« Svar #309: 12 Mar 2012, 19:54 »

Come on boys !

Jeg ved godt at vi har diskuteret hastigheden på dette spil. MEN, det gik jo nærmest "hurtigt" i starten, i forhold til nu. Og de ca 44 dage i har regnet jer frem til det kommer til at tage, kan vi da godt skyde en hvid pil efter hvis tendensen fortsætter. Og ja, så kommer den sædvanlige sang med at folk har et liv ved siden af osv. Drop det nu. Man har meldt sig til et spil hvor det kræves at man af og til tjekker siden for at se om det er ens tur, så lad os nu få bare LIDT mere tempo i det her.

God resterende draft Smiley

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #310: 12 Mar 2012, 20:34 »

Come on boys !

Jeg ved godt at vi har diskuteret hastigheden på dette spil. MEN, det gik jo nærmest "hurtigt" i starten, i forhold til nu. Og de ca 44 dage i har regnet jer frem til det kommer til at tage, kan vi da godt skyde en hvid pil efter hvis tendensen fortsætter. Og ja, så kommer den sædvanlige sang med at folk har et liv ved siden af osv. Drop det nu. Man har meldt sig til et spil hvor det kræves at man af og til tjekker siden for at se om det er ens tur, så lad os nu få bare LIDT mere tempo i det her.

God resterende draft Smiley
Hvis man lever så vildt at man ikke lige kan tjekke ind en gang om dagen så bør man slet ikke være med i sådan noget Tunge

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #311: 12 Mar 2012, 20:57 »

Hvis man lever så vildt at man ikke lige kan tjekke ind en gang om dagen så bør man slet ikke være med i sådan noget Tunge

Dog præsterer nogle af drengene i konkurrencen alligevel dette Smiley

Risom
Manager

« Svar #312: 12 Mar 2012, 21:01 »

Nu er det altså ved at være for meget.. Kan godt forstå, at man ikke kan vælge, når man er på arbejde osv, men nu har der været flere aftener, hvor der ikke er blevet draftet. Så må man altså få en anden til at gøre det for en.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Shaft
Manager

« Svar #313: 12 Mar 2012, 23:25 »

Problemet er jo, at der ikke er nogen som går ind og tilbyder at stå for picksne. Altså forventer i at man sender en besked rundt til 21 forskellige brugere for at høre om de vil lave ens pick?

I en såkaldt GM Mock Draft som jeg står for, som egentlig har det samme princip, der er vi to som man kan kontakte hvis man ikke er til stede når man har ens tur. Så kan man kontakte os, og så laver vi de picks. Der lavede vi også allerede fra start af en plan over hvornår folk er OTC "On The Clock", altså så folk ved fra start af hvornår de skal ind og aflevere deres picks.

Der er mange ting som skal være gjort anderledes hvis det skal gå hurtigere. Eks tror jeg ikke den næste i turen ved at han godt må drafte nu, da de nuværende person har brug over 8 timer.

Badefar
Manager

« Svar #314: 12 Mar 2012, 23:36 »

Hvis folk har problemer med at være online flere gange om dagen og derfor ikke kan komme til at drafte skal jeg da gerne hjælpe dem med at fremskynde processen. Jeg bruger i forvejen for meget tid her på siden, så jeg kan jo ligeså godt bruge den til noget fornuftigt.

Så hvis der er nogle der ved, at de ikke kan være online i en længere tidsperiode, er de velkomne til at sende en prioriteret liste til mig, og så skal jeg gerne gøre det for dem. Jeg har mulighed for at foretage valg både morgen, middag og aften.

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 54 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010