home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1091 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Kategori: FMF Fantasy League
| | | |-+  FMF Fantasy League - Snakketråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Jeg kan lave holdene med eller uden et B-hold, der er dog fordele og ulemper ved begge dele!  (Afstemning slut: 06 Aug 2012, 18:16)
Uden B-hold - Der oprettes automatisk i forbindelse med opstart af spillet en række generede spillere, som ligger i førsteholdstruppen, og de "risikere" derfor at blive brugt!
- 8 (57,1%)
Med B-hold - Det sikres at der ikke ligger de ovenfor nævnte generede spillere, men i stedet er der for en række at klubbene blevet placeret nogle af de draftede spillere i B-truppen, og jeg ved ikke om de bliver brugt så?
- 6 (42,9%)
Antal Stemmer: 14

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 54 Udprint
Forfatter Emne: FMF Fantasy League - Snakketråden  (Læst 94321 gange)
blomvikings
Manager

Sv: FMF Fantasy League - Snakketråden
« Svar #240: 07 Mar 2012, 21:36 »

Hvis i ikke forstår mit valg af Beck, må jeg indrømme jeg ikke forstår at Adler er over en Akinfeev, og ydermere Spardles valg af De Gea før Akinfeev   Huh

Rene Adler er da så sublim en målmand ? Ja Akinfeev er også rigtig god, og jeg synes begge er gode bud. Men jeg mener klart at Adler er en top 5 MM i spillet. Bedre end bl.a. Ter Stegen !!

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #241: 07 Mar 2012, 21:44 »

Kan ikke se hvorfor det er så frygteligt et valg? Jeg synes næsten altid han leverer som han skal, men igen hver sin smag, og når du kan vælge en så, IMO, inkompetent wing som Navas, så er det, igen, efter min mening ikke noget dårligt draft.

Hvis i ikke forstår mit valg af Beck, må jeg indrømme jeg ikke forstår at Adler er over en Akinfeev, og ydermere Spardles valg af De Gea før Akinfeev   Huh

Du mener simpelthen at Andreas Beck, han er en top 5 højre back? For det er jo det du drafter ham efter. Han er pivelendig og kunne snildt finde 20, som jeg hellere ville bruge. Frygtelig spiller, og nægter at tro på at han bringer succes til dit hold. Og hvis du synes Navas er inkompetent, så undrer det mig ikke, at du synes Andreas Beck er en drøm på backen.

Omkring Akinfeev, så er det 12'er udgaven vi spiller efter, og der er han ikke på samme højde som i de forgangne versioner. Enig, havde det været 10 og 11, så ville det være underligt, men i 12'eren er han ikke det vilde. Han er en god shotstopper, men i feltet er han rystende ringe. Er enig i De Gea over Akinfeev er underligt, men Adler er klart en bedre målmand.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #242: 07 Mar 2012, 21:50 »

Så tager jeg G. Buffon. Han var jo verdens bedste keeper for 6 år siden, så....
Ja, og Henry var også en fantastisk angriber på den tid... Ringe begrundelse, for et knap så godt valg.

blomvikings
Manager

« Svar #243: 07 Mar 2012, 21:52 »

Buffon's excentricitet gør ham skidt.

Yessir
Manager

« Svar #244: 07 Mar 2012, 22:04 »

Hvis Spurs Fantasy Team og Sahls Galácticos ikke bliver 'fierce rivals' så er spillet bugged!

Er enig i De Gea over Akinfeev er underligt, men Adler er klart en bedre målmand.

Det må svinge en del med Adler så, for det spil jeg lige åbnede for at tjekke var Igor klart den bedste.

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #245: 07 Mar 2012, 22:10 »

Du mener simpelthen at Andreas Beck, han er en top 5 højre back? For det er jo det du drafter ham efter. Han er pivelendig og kunne snildt finde 20, som jeg hellere ville bruge. Frygtelig spiller, og nægter at tro på at han bringer succes til dit hold. Og hvis du synes Navas er inkompetent, så undrer det mig ikke, at du synes Andreas Beck er en drøm på backen.

Omkring Akinfeev, så er det 12'er udgaven vi spiller efter, og der er han ikke på samme højde som i de forgangne versioner. Enig, havde det været 10 og 11, så ville det være underligt, men i 12'eren er han ikke det vilde. Han er en god shotstopper, men i feltet er han rystende ringe. Er enig i De Gea over Akinfeev er underligt, men Adler er klart en bedre målmand.

Adler er en god målmand, men Akinfeev er altså i min verden bedre, nu nævner Blom ter Stegen, han ser ud til at være et vildt talent, men synes bestemt ikke han er det værd. Synes ikke jeg sagde at han var en Drøm, men han var den spiller jeg skulle bruge?

Hvis Spurs Fantasy Team og Sahls Galácticos ikke bliver 'fierce rivals' så er spillet bugged!

'amen vi hygger bare, men det var da noget der kunne ligges ind i db'en Wink

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #246: 07 Mar 2012, 22:14 »

Adler er en god målmand, men Akinfeev er altså i min verden bedre, nu nævner Blom ter Stegen, han ser ud til at være et vildt talent, men synes bestemt ikke han er det værd. Synes ikke jeg sagde at han var en Drøm, men han var den spiller jeg skulle bruge?

'amen vi hygger bare, men det var da noget der kunne ligges ind i db'en Wink

Jep, det er ren hygge og spas. Men er enig.. Det kunne FCB godt lige tilføje når han laver holdene Wink

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #247: 07 Mar 2012, 22:16 »

Jep, det er ren hygge og spas. Men er enig.. Det kunne FCB godt lige tilføje når han laver holdene Wink

Synes også det er uretfærdigt at de Gea kan være så god, når man gang på gang på gang, ikke så ofte siden Chelsea kampen, skal forsøge en TV-redning og den så går gal, det burde de da have smidt ind i spillet  Rullende Øjne

blomvikings
Manager

« Svar #248: 07 Mar 2012, 22:17 »

Ter Stegen blev nævnt i en negativ kontekst.

Jeg har prøvet at have begge målmænd i FM, i to forskellige saves. Og der synes jeg Adler var, uden sammenligning, den bedste.

phil0883
Reserveholdsspiller

« Svar #249: 07 Mar 2012, 22:47 »

Vermaelen<3

Badefar
Manager

« Svar #250: 07 Mar 2012, 22:49 »

Ham havde jeg også sat tænderne inden længe hvis du ikke var kommet mig i forkøbet.

blomvikings
Manager

« Svar #251: 07 Mar 2012, 22:56 »

Må indrømme jeg godt ku nævne en håndfuld CB'ere der er bedre end ham Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #252: 07 Mar 2012, 22:57 »

Der er ingen - INGEN - der er bedre end Vermaelen. Han er en rendyrket dræber.

molle
Landsholdsspiller

« Svar #253: 07 Mar 2012, 23:06 »

Hvornår bliver Roberto Carlos drafted!!!  Tunge

Lavezzi
Gæst

« Svar #254: 07 Mar 2012, 23:08 »

Hvornår bliver Roberto Carlos drafted!!!  Tunge
Når jeg skal bruge en back. Det skal jeg dog næppe lige med det samme.

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 54 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010