home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 932 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Kategori: FMF Fantasy League
| | | |-+  FMF Fantasy League - Snakketråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Jeg kan lave holdene med eller uden et B-hold, der er dog fordele og ulemper ved begge dele!  (Afstemning slut: 06 Aug 2012, 18:16)
Uden B-hold - Der oprettes automatisk i forbindelse med opstart af spillet en række generede spillere, som ligger i førsteholdstruppen, og de "risikere" derfor at blive brugt!
- 8 (57,1%)
Med B-hold - Det sikres at der ikke ligger de ovenfor nævnte generede spillere, men i stedet er der for en række at klubbene blevet placeret nogle af de draftede spillere i B-truppen, og jeg ved ikke om de bliver brugt så?
- 6 (42,9%)
Antal Stemmer: 14

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 54 Udprint
Forfatter Emne: FMF Fantasy League - Snakketråden  (Læst 94028 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: FMF Fantasy League - Snakketråden
« Svar #135: 03 Mar 2012, 21:35 »

Jeg er overrasket over at spillere som Sergio Ramos og Bacary Sagna ikke er taget endnu.

Stod
Ynglingespiller

« Svar #136: 03 Mar 2012, 21:36 »

Shh g00n. Du må ikke afsløre mine picks  Wink

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #137: 03 Mar 2012, 21:37 »

Shh g00n. Du må ikke afsløre mine picks  Wink

Sorry Wink

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #138: 03 Mar 2012, 22:08 »

Må sige at jeg er glad for at Chicharito ikke var taget i mit 43. pick Smiley

Badefar
Manager

« Svar #139: 03 Mar 2012, 22:21 »

Fint valg men synes nu godt jeg kunne finde et par angribere tilbage i draften der er bedre, så det overrasker ikke mig at han ikke er valgt før nu.

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #140: 03 Mar 2012, 22:22 »

Fint valg men synes nu godt jeg kunne finde et par angribere tilbage i draften der er bedre, så det overrasker ikke mig at han ikke er valgt før nu.

Hmm, synes altid han har været garanti for mål i PL, men ja der er stadig nogen stykker med masser af kvalitet Smiley

Badefar
Manager

« Svar #141: 03 Mar 2012, 22:26 »

Bestemt, jeg havde da heller ikke haft noget imod at have ham på mit hold, jeg mener bare at man får lidt mere i en spiller som f.eks. Benzema.

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #142: 03 Mar 2012, 22:30 »

Bestemt, jeg havde da heller ikke haft noget imod at have ham på mit hold, jeg mener bare at man får lidt mere i en spiller som f.eks. Benzema.

Overvejede ham også kraftigt, jeg så bare større perspektiver i Hernandez, men det er jo det fede ved dette koncept, hver mand sin mening Wink

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #143: 04 Mar 2012, 09:18 »

Der blev jeg godt nok ærgerlig, at se Götze smutte lige for næsen af mig Skuffet Men håber så Özil kan gøre noget for mig Wink

blomvikings
Manager

« Svar #144: 04 Mar 2012, 10:05 »

Der blev jeg godt nok ærgerlig, at se Götze smutte lige for næsen af mig Skuffet Men håber så Özil kan gøre noget for mig Wink

Jeg havde faktisk også håbet lidt på Götze... Men nu er min midtbane stabiliseret Smiley Nu er der bare en krig til mit næste valg...

blomvikings
Manager

« Svar #145: 04 Mar 2012, 10:07 »

Nå, der blev alle tidligere dårlige valg i dette "spil" ændret til middelmådige valg, for valget af Quaresma kan jeg så slet ikke forstå!? Spardle du må meget gerne forklare mig hvorfor det blev ham? Især med de alternativer du havde at vælge imellem? Smiley

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #146: 04 Mar 2012, 10:10 »

Jeg havde faktisk også håbet lidt på Götze... Men nu er min midtbane stabiliseret Smiley Nu er der bare en krig til mit næste valg...

Jeg var ekstremt bange for at Alfstar tog både Özil og Götze, jeg håbede mest på at kunne få Götze men Özil er heller ikke ringe, til at ligge og fodre angriberen/angriberne, men Götze er vel spillets bedste naturlige venstre fløj.

Og Ulle ødelagde lidt min drøm om at jeg allerede nu ville have haft 3 tyskere i truppen  Græder

Synes også det er utrolig så mange spillere man lyn hurtigt ser forsvinde når man er nummer 1-4 eller 22-18 der er mange spillere som forsvinder der i mellem.

Nå, der blev alle tidligere dårlige valg i dette "spil" ændret til middelmådige valg, for valget af Quaresma kan jeg så slet ikke forstå!? Spardle du må meget gerne forklare mig hvorfor det blev ham? Især med de alternativer du havde at vælge imellem? Smiley

+1  Thumbs Up

Lavezzi
Gæst

« Svar #147: 04 Mar 2012, 10:50 »

Quaresma er legend, ikke tit man ser en fodboldspiller med SECspeed. Han er dog taget alt for højt.

philips
Juniorspiller
**

« Svar #148: 04 Mar 2012, 11:03 »

Hvor er det her projekt bare toppen af sejhed ville onske at jeg var en del af det. Det sku sjovt at se hvem der bliver draftet selvom nogen af valgen(Quaresma Boateng) er helt vaek

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #149: 04 Mar 2012, 11:21 »

Fatter slet ikke at Hamsik først.lige er blevet taget, fatter ikke valget Quaresma.

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 54 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010