home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23335
  0 Brugere, 632 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Kategori: FMF Fantasy League
| | | |-+  FMF Fantasy League - Draft-tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 26 Udprint
Forfatter Emne: FMF Fantasy League - Draft-tråden  (Læst 90623 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMF Fantasy League - Draft-tråden
« Svar #75: 06 Mar 2012, 12:57 »



CARLES PUYOL


På trods af en efterhånden fremskreden alder, er Puyol stadig blandt de allerbedste centerbacks i verden i min bog. Han dør altid med støvlerne på og giver sig aldrig. Puyol tænker altid på holdets bedste og selvopofrelse er vel det ord der bedst beskriver Puyol. Han er en fantastisk leder og det er da også denne rolle jeg regner med at han skal have på mit hold. Han skal være indpiskeren, kaptajnen der aldrig forlader skuden. Hvad Puyol i dag mangler rent fysisk, har han mellem ørerne i form af placeringsevne og erfaring, og dertil kommer hans boldomgang som absolut ikke er ringe, qua hans tidligere erfaring med backpladserne, som er hans oprindelige position. I Puyol har jeg fundet mig min anfører.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Stod
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FMF Fantasy League - Draft-tråden
« Svar #76: 06 Mar 2012, 13:08 »

At Sergio Busquets ikke er blevet valgt endnu er ret overraskende for mig. Jeg mangler en defensiv ankermand som vinder boldene på midten og siden Busquets er en af de bedste vælger jeg ham.
Logged

SørenA
Gæst
 
Sv: FMF Fantasy League - Draft-tråden
« Svar #77: 06 Mar 2012, 15:05 »

Jeg vælger også at stille mig meget overrasket over det seneste pick, da jeg personligt mener at mit Pick er væsenligt bedre!

Moussa Sissoko er manden der skal styre min midtbane Smiley
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMF Fantasy League - Draft-tråden
« Svar #78: 06 Mar 2012, 15:35 »

FC KBHoe vælger i 4 runde... Marcelo!



Jeg har nu sikret mig en kompetent backduo der både kan forsvare, men i den grad også bidrage i det offensive.
Logged


phil0883
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FMF Fantasy League - Draft-tråden
« Svar #79: 06 Mar 2012, 16:19 »


Så ville jeg sikre min anden angrebsplads, og vil nu fokusere på min midtbane og midt forsvar! Smiley Seydou Doumbia blev valgt, og eftersom jeg altid har succes med ham i mit spil er jeg overrasket over han ikke er valgt endnu! Smiley
Logged

kanok
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FMF Fantasy League - Draft-tråden
« Svar #80: 06 Mar 2012, 16:29 »

Nu skal der fodres angrebsspillere i Real Madrid Club de Fútbol og manden der skal gøre det hedder Ricardo Izecson dos Santos Leite!



Manden er bedre kendt som Kaká og befinder sig bedst på den offensive midtbane. Han blev verdens 3. dyreste spiller, da Real Madrid skrev en check på 480 mio til Silvio Berlusconi i sommervinduet i 2009.

At denne spiller kan gå igennem 3½ runde uden at blive valgt er for mig en gåde.
« Seneste Redigering: 06 Mar 2012, 16:32 af kanok » Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: FMF Fantasy League - Draft-tråden
« Svar #81: 06 Mar 2012, 16:42 »

And with the 79th pick of the 2012 FmF Fantasy Legue draft, Team FFBZ selects: Ezequiel Lavezzi, OMH, Napoli.


Givet, jeg havde tænkt mig at drafte Lavezzi allerede, men nu bragte Enged ham op i går, så jeg turde ikke vente længere. Lavezzi skal slå sukkerbolde ind til Fernando. Sammen kan vi alle synge i kor: "Hot like Mexico... something, something shitty... I'm not your babe, Fernando". Lavezzis rating ligger på 9.0
Logged

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMF Fantasy League - Draft-tråden
« Svar #82: 06 Mar 2012, 16:56 »

Efter Kompany blev valgt, var målet Navas og tænk at det mål blev opfyldt. 30 andre middelmådige blev valgt, og nu står jeg med drømmekanten som skal levere sukkerbolde sammen med landsmanden Iniesta til Falcao. Det bliver bare ikke bedre!!

Sahl's 4. valg er Jesús Navas


Logged

ulle48
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMF Fantasy League - Draft-tråden
« Svar #83: 06 Mar 2012, 18:24 »

Jeg napper A. Cole fra Chelsea. En af de bedste VB i verden. (intet billed...er på mobil)
Logged


Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMF Fantasy League - Draft-tråden
« Svar #84: 06 Mar 2012, 18:33 »

Et hvert tophold har brug en klassekeeper, Greves næste pick er:


Hugo Lloris
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMF Fantasy League - Draft-tråden
« Svar #85: 06 Mar 2012, 21:53 »

Så vidt jeg kan se er den høje Paraguayaner ikke valgt, Oscar Cardozo der normalt optræder i den portugisiske liga for SLB. Han er angriber, godt nok ikke hurtig, men kan både afslutte og heade.

Denne spiller skal nok blive kommenteret i snakketråden, men i kan mene hvad i vil Grin
« Seneste Redigering: 06 Mar 2012, 22:04 af Spardle » Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMF Fantasy League - Draft-tråden
« Svar #86: 07 Mar 2012, 01:29 »



Jeg vælger Angel Di Maria, da jeg også skal til at finde nogle kanter der kan lægge ballerne til bl.a. Cristiano, og her mener jeg at Di Maria hører til de allerbedste på positionen !
« Seneste Redigering: 07 Mar 2012, 14:55 af blomvikings » Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMF Fantasy League - Draft-tråden
« Svar #87: 07 Mar 2012, 08:35 »



Jeg vælger endnu engang en tysker. Nok lidt dumt jeg valgte at have hovedsæde i London, men som i kan se så har jeg valgt Philipp Lahm, jeg synes det var på tide at få draftet en back da jeg ikke synes det vrimler med den slags, og at Lahm ikke er valgt vælger jeg ham. Han er evig stabil og en født leder.
« Seneste Redigering: 07 Mar 2012, 18:10 af Damse1994 » Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FMF Fantasy League - Draft-tråden
« Svar #88: 07 Mar 2012, 12:34 »

Jeg vælger nu en stærk målmand i Ter Stegen, samt en skarp defensiv midtbane i Yann M’villa
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMF Fantasy League - Draft-tråden
« Svar #89: 07 Mar 2012, 18:15 »



Jeg vælger at bruge mit 5 draft på den blonde tysker Andreas Beck, han skal spille modsat den bayerske Lahm som blev draftet som mit 4. valg. Beck bliver den 4 tysker ud af 5 spillere på holdet, men det sker der vel ikke noget ved.

Det er måske lidt frækt at draftet min 5. spiller inden det går op for alfstar at M'Vila allerede er draftet, men jeg vil ikke risikerer at blive snydt af næste spiller i rækken.
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 26 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010