home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  2 Brugere, 442 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Legender...
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Legender...  (Læst 9633 gange)
lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Legender...
« Svar #45: 22 Mar 2012, 11:17 »

Legende i Juventus og nr #1 på Hall of fame. Peace

Det Svært at se dit SS. der er noget foran billedet
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Legender...
« Svar #46: 22 Mar 2012, 11:21 »

Aaaarh Grin du sætter mig ikke i et godt lys pt  Tunge
Men somsagt intet snyd i dette fm save  Hævet Øjenbryn

Men du står heller ikke som legende i brøndby? har du været det? Jeg var nemlig også legende i OB men da jeg skiftede klub blev jeg slettet som legende og røg ned på ikon i stedet..
Logged

Mathi89
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Legender...
« Svar #47: 22 Mar 2012, 11:29 »

Men du står heller ikke som legende i brøndby? har du været det? Jeg var nemlig også legende i OB men da jeg skiftede klub blev jeg slettet som legende og røg ned på ikon i stedet..
Ved faktisk ikke om jeg nåede at blive en legende i Brøndby Smiley.. skrev også i mit andet indlæg at jeg kun var ikon i Brøndby og legende i Barca  Wink
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Legender...
« Svar #48: 22 Mar 2012, 11:48 »

Ved faktisk ikke om jeg nåede at blive en legende i Brøndby Smiley.. skrev også i mit andet indlæg at jeg kun var ikon i Brøndby og legende i Barca  Wink

Nå hehe misforstod det nok bare.. men det jo også svært at blive det i barcelona så det jo meget godt gået..
Hvor længe har du været i Barcelona nu?
jeg satser selv på at kunne skifte der til.. men Luis enrique sidder sikkert i sædet og de vinder ligaen hele tiden så han ryger nok ikke forløbig..
synes også altid de ansætter en fra egen række.. Blev du tilbudt jobbet eller søgte du selv?
Logged

Mathi89
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Legender...
« Svar #49: 22 Mar 2012, 11:50 »

Nå hehe misforstod det nok bare.. men det jo også svært at blive det i barcelona så det jo meget godt gået..
Hvor længe har du været i Barcelona nu?
jeg satser selv på at kunne skifte der til.. men Luis enrique sidder sikkert i sædet og de vinder ligaen hele tiden så han ryger nok ikke forløbig..
synes også altid de ansætter en fra egen række.. Blev du tilbudt jobbet eller søgte du selv?
Er i gang med min 7 sæson som barca manager, som nok også bliver den sidste da jeg gerne vil tilbage til brøndby Smiley
søgte jobbet da det blev ledigt og blev så tilbudt det efterfølgende Smiley
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Legender...
« Svar #50: 22 Mar 2012, 12:06 »

Er i gang med min 7 sæson som barca manager, som nok også bliver den sidste da jeg gerne vil tilbage til brøndby Smiley
søgte jobbet da det blev ledigt og blev så tilbudt det efterfølgende Smiley

OKay ja så det vel heller ikke så sjovt at være i Barca mere de er jo meget dominerende.. Men er da meget fedt du overvejer at vende tilbage til Brøndby.. Har selv overvejet det i mit save.. skiftede til milan efter 5 og en halv sæson i Ob med 5 mesterskaber.. Det køre stadig rigtig godt for Ob og de stadig Rige så får jeg muligheden tror jeg også jeg slår til... Altid sjovt at vende tilbage jo
Logged

Mathi89
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Legender...
« Svar #51: 22 Mar 2012, 12:12 »

OKay ja så det vel heller ikke så sjovt at være i Barca mere de er jo meget dominerende.. Men er da meget fedt du overvejer at vende tilbage til Brøndby.. Har selv overvejet det i mit save.. skiftede til milan efter 5 og en halv sæson i Ob med 5 mesterskaber.. Det køre stadig rigtig godt for Ob og de stadig Rige så får jeg muligheden tror jeg også jeg slår til... Altid sjovt at vende tilbage jo
Havde 10 super sæsoner med Bif, og vandt 6 mesterskaber,, efter jeg forlod dem tog Daniel Agger over og gjorde det godt, han fik så tilbudt job for Landsholdet, og siden da vinder de ikke rigtig noget .. så hvis jeg får muligheden slår jeg også til.. og ja det er ret kedeligt i Barca efterhånden Smiley
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Legender...
« Svar #52: 22 Mar 2012, 14:01 »

Havde 10 super sæsoner med Bif, og vandt 6 mesterskaber,, efter jeg forlod dem tog Daniel Agger over og gjorde det godt, han fik så tilbudt job for Landsholdet, og siden da vinder de ikke rigtig noget .. så hvis jeg får muligheden slår jeg også til.. og ja det er ret kedeligt i Barca efterhånden Smiley

Det forstår jeg godt burde også overveje det selv hvis muligheden opstår..
Så har du jo også muligheden for at blive Legende som du ikke nåede
Logged

bianconeri
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Legender...
« Svar #53: 22 Mar 2012, 14:42 »

Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Legender...
« Svar #54: 22 Mar 2012, 15:33 »

Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010