home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 740 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Blackpool - Et realityprojekt
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Blackpool - Et realityprojekt  (Læst 8961 gange)
Frandsen
Ynglingespiller

Sv: Blackpool - Et realityprojekt
« Svar #15: 25 Feb 2012, 21:01 »

Det kan jeg ikke rigtigt forstå? Hele ideen er at man skal kunne følge med i klubben fra alle aspekter og synsvinkler, ved godt det primært bliver gennem journalisterne, men det er en del af projektet at åbne det hele op.

For frihed, for folket, for fædreland! Den liberale fane vi fører frem!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #16: 25 Feb 2012, 21:09 »

Ja det forventede jeg ville blive gjort igennem snakketråden, så denne ville blive bygget op som en 'normal' blog, med flere aspekter, men ikke ned i det minimale perspektiv som vi har fat i her.. Jeg gider personligt ikke at læse om hvilke spillere en af scouts anbefaler (så kan der trods alt komme 50 indlæg på en dag), men hvis I har tænkt jer at skrive det herinde, kan jeg jo ikke forhindre det. Det er bare min mening.. Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Frandsen
Ynglingespiller

« Svar #17: 25 Feb 2012, 21:13 »

Det der gør at vi poster en scout rapport, er for at fortælle læseren om hvad vi ser som fremtiden i klubben, og for at vise hvordan vi arbejder i dette anderledes projekt.

Det er altid godt du vil give dit besyv med Wink

For frihed, for folket, for fædreland! Den liberale fane vi fører frem!

PH23
Ynglingespiller

« Svar #18: 25 Feb 2012, 21:18 »

Lad mig lige tilføje, at det langt fra er alle rapporter der bliver postet  Opstemt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #19: 25 Feb 2012, 21:20 »

Det der gør at vi poster en scout rapport, er for at fortælle læseren om hvad vi ser som fremtiden i klubben, og for at vise hvordan vi arbejder i dette anderledes projekt.

Det er altid godt du vil give dit besyv med Wink

Det er også fint, men så ville jeg hellere have at det blev fremlagt bag lukkede døren (eller i den anden tråd) og man så fik det frem her igennem journalisten hvis der var rygter om et bud eller lignende. Især det at der bliver brugt pronomen i sidste update irriterer mig grænseløst Tunge

Men jeg er stiv Skuffet

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #20: 25 Feb 2012, 23:38 »

Spændende projekt i har gang i her!!

Angående det med scouter report, så håber jeg heller ikke at det er alt for mange der kommer i denne tråd.
synes også der skal laves en anden tråd til dette og hvis i så på rygtebasis bliver sat i forbindelse med en af spillerne, så kunne man ligge et link op til reporten fra den anden tråd.

men kan godt forstå hvor i vil hen med at ligge reporterne ind her.

håber i kommer til at køre med dette i nået tid, for det er altså spædende og nyt Smiley

Sir Kunak
Reserveholdsspiller

« Svar #21: 26 Feb 2012, 01:38 »

Præsentation af crewet, 3. del

Milan Milanovic:
En dansk/serbisk scout der har været vidt omkring. På CV'et har Milan således Silkeborg IF, Røde Stjerne Beograd og FK Toplicanin Prokuplje noteret. Hans speciale er midtbanespillere, og det går lige fra hårdhudet ankermænd til 100 meter løberne på kanterne.

Benjamin Kvist Tornbo:
En dansk scout der er hentet i Sampdoria efter 3 vellykkede sæsoner(og en mislykket). Den seneste sæson i holdet fra Genoa blev desværre ikke til det begge parter havde håbet på, hvor Kvist simpelthen ikke fandt de rigtige spillere, hvilket resulterede i en afskedigelse, men nu er hans hos 'the pool' klar til nye udfordringer. Han var i øvrigt manden der hentede den kontroversielle italiener Antonio Cassano til Sampdoria fra Real Madrid.

Jacob Sejr:
En 36 årig dansk træner der tidl var i OB i 4 succesfulde år, har taget turen til badebyen for at få større udfordringer end han gjorde i H.C Andersens fødeby, hvor en forfremmelse ikke var mulig. Han har i øvrigt lavet et meget lovende træningsprogram til førsteholdet. Har hentet prominente navne som Peter Utaka, Eric Djemba-Djemba og Tore Reginiussen til OB.
« Seneste Redigering: 26 Feb 2012, 01:46 af Blackfladfisk » Logged

FC BLOD PÅ TRØJEN

Stimorol
Førsteholdsspiller

« Svar #22: 26 Feb 2012, 08:38 »

fint lavet, glæder mig til i når lidt længere(til kampene)

Liverpool, Dortmund, AGF

Sir Kunak
Reserveholdsspiller

« Svar #23: 26 Feb 2012, 20:00 »

Tobias Lynggaard - Den nye mandarin i Blackpool

-Skrevet af Peter Hansen (Daily dose of tangerines)

Når man snakker med sportsdirektør Tobias Lynggaard er det tydeligt, at han bygger på fremtiden 'De unge bliver en stor del af vores opbygning, og det er vi allerede i gang med at bevise bla. ved at forbedre ungdomsfacilitetern e'. Han fortæller også at spillerne helst skal være under 18 år gamle, for når de er 19, 20 eller 21 år forventer de ofte en stamplads, og de skal helst modnes på u-holdene evt. lejes ud til lavere rangerede hold.

Forstærkningerne bliver minimale men vitale, og hr. Lynggaard er ikke i tvivl om, hvor holdet skal forstærkes 'Vi er ved at forbedre målmandsposten, og der er flere emner i kikkerten'. Udover målmandsposten skal der også hentes noget back-up til defensiven, og sidst men ikke mindst skal en ung angriber køres i stilling, da angrebet godt kunne trænge til at få gennemsnitsalderen sat ned.

Toby som han bliver kaldt hos 'the tagerines' kræver også at talenter som f.eks Matt Phillips og legenden Paul Inces søn Tom Ince får nogle kampe i start-11, og indskiftningerne næsten hver kamp, hvis de ikke gør det SKAL de udlejes det understreger Lynggaard der tilføjer ' vi skal jo have mest muligt ud af deres talent'.

Ian Holloway er et emne der har krydset de flestes læber de seneste uger naturligvis pga. hans fyring, men Lynggaard understreger at Holloway og den nye bestyrelse ville forskellige ting ' Kristians plan med klubben var ekstrem god. Vi mente hans plan på sigt var langt bedre end Ian Holloways' udtaler Lynggaard og referere selvfølgelig til Pedersens filosofi om, at bygge et hold op helt fra ungdomsrækkerne, og tilføjer ”Kristian og jeg forventer ikke oprykning hurtigst muligt, vi forventer derimod at ungdommen skal etableres først, og derefter kan vi snakke oprykning”.

Når snakken går på konkrete transferemner er sportsdirektøren anderledes fåmælt, da han godt ved at det kan øge interessen for spilleren, hvis han langer alle transferemner ud til journalisten men til det føromtalte målmands problem skulle Viktor Noring være løsningen. Et andet problem hos 'the seasiders' er at der mangler en assistent træner, men i Blackpool bestyrelsen er de dog ikke desperate på nogen måde, og som Lynggaard siger det ” Vi vil fortsat søge en assistent, men den første der melder sig får ikke bare jobbet. Vi vil kun have stab af højeste klasse”.

Han vil også gerne understrege, at selvom manager ikke har den store erfaring med erhvervet, så er der intet galt med færdighederne, og der er ingen grund til at tvivle på Pedersens evner som manager, og han fortæller også at en anden grund til at Pedersen er blevet ansat er hans fantastiske evne til, at relatere til de unge spillere selvfølgelig pga. hans alder.

Da emnet vender til hr. Lynggaard selv er det tydeligt at troen på egne evner er der 100%. Som nævnt i et tidl. portræt af Lynggaard har han en fortid som Huddersfield sportsdirektør, og selvom Blackpool er en større klub er han ikke nervøs ” Jeg vil håndtere jobbet som JEG ønsker det. Om jeg så er sportsdirektør i Chelsea eller Huddersfield eller for den sags skyld Blackpool” udtaler Lynggaard selvsikkert
« Seneste Redigering: 26 Feb 2012, 20:20 af Blackfladfisk » Logged

FC BLOD PÅ TRØJEN

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #24: 26 Feb 2012, 20:13 »

Jeg følger med.

Artiklen ovenover vil dog blive langt mere overskuelig hvis den blev inddelt i afsnit. Linierne bliver meget lange og jeg må indrømme at da jeg nåede halvdelen så blev jeg for træt af læse det.
Flere afsnit som man ser det i eksempelvis normale artikler, så kan - i hvert fald - mit hovede overskue at gide at læse det hele! Smiley
Selve artiklen er der dog nu altså ikke noget galt i! Wink

edit: efter redigering er det sgu meget bedre! Smiley Nu fik jeg lyst til at læse det hele. God læsning. Ser frem til kommende updates fra jer alle.
« Seneste Redigering: 26 Feb 2012, 22:32 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #25: 26 Feb 2012, 21:39 »

Sidste update er fremragende skrevet, intet mindre.  Thumbs Up

PH23
Ynglingespiller

« Svar #26: 26 Feb 2012, 21:46 »

Mange tak, Gazlgor Opstemt

Stimorol
Førsteholdsspiller

« Svar #27: 26 Feb 2012, 21:53 »

Sidste update er fremragende skrevet, intet mindre.  Thumbs Up

Helt enig, Dejlig læsnig.

Liverpool, Dortmund, AGF

NiklasV
Gæst

« Svar #28: 07 Mar 2012, 22:21 »

Er vi gået i stå her? Smiley

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #29: 13 Mar 2012, 18:17 »

Danskerne har vel opdaget det bedste ved den engelske kultur: pubbene!

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010