|
Angel3DG
|
|
Hej freaks Jeg spiller med blackpool, hvor de nu er at finde i premier league. mit problem er at jeg har et underskud hver måned mellem 30-80 millioner ca. tiltrods for at jeg intet gæld har, og bruger utrolig lidt af mit lønbudget. mit station er fuldt til hver kamp med plads til 54000 og spiller champions league hver sæson.. Er der andre der føler at det nærmest er umuligt at få overskud som top klub i premier league?  Eller nogen der ved hvordan det kan skyldes at jeg har sådan et underskud hver måned?
|
|
|
|
|
|
Danmark - Brøndby <3 England - Liverpool <3
|
|
|
|
|
Angel3DG
|
|
Ingen som har oplevet dette? (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jharn
|
|
Tjek dine udgifter og indtægter under 'Økonomi' .. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JimmyGP
|
|
Tjek dine udgifter og indtægter under 'Økonomi' ..  Skulle til at skrive det samme... Har du evt. købt en masse spillere på afbetaling?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
Prøv at linke et ss af dine udgifter og indtægter.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Angel3DG
|
|
Skulle til at skrive det samme...
Har du evt. købt en masse spillere på afbetaling?
Har slet ikke købt nogen spillere på afbetaling de sidste 12 sæsoner ca. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jharn
|
|
Igen; Tjek dine udgifter... Der burde det stå sort på hvidt, hvad pengene går til!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Angel3DG
|
|
Igen; Tjek dine udgifter... Der burde det stå sort på hvidt, hvad pengene går til!
umiddelbart ser det ud til at det er diverse bonusser og loyalitetsbonusser som tager en del og måske ikke-fodboldrealateret udgifter. stabs-lænninger tager os et okay beløb og skat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Angel3DG
|
|
Prøv at linke et ss af dine udgifter og indtægter.
Ved ikke helt hvordan man uploader/linker et billede herinde
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Angel3DG
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 24 Feb 2012, 00:17 af fred91 »
|
|
|
|
|
|
|
Angel3DG
|
|
Og tak for hjælpen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
Synes alle dine udgifter er sindsygt høje ift. til mit save med Napoli. Dine Bonus, kampudgifter og stabsudgifter er langt langt over mine.. Faktisk er 9/10 af dine udgifter meget højere end mine. Flere af dem er dobbelt så høje...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Angel3DG
|
|
Synes alle dine udgifter er sindsygt høje ift. til mit save med Napoli. Dine Bonus, kampudgifter og stabsudgifter er langt langt over mine.. Faktisk er 9/10 af dine udgifter meget højere end mine. Flere af dem er dobbelt så høje...
Er der en god måde at få de udgifter lidt ned på? :O
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
Umidlbart tror jeg problemet er dine kontrakter og bonusser. Prøv evt at linke et ss af dine lønninger
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|