home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1156 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Spørgsmåls tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåls tråden  (Læst 112985 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller

Sv: Spørgsmåls tråden
« Svar #375: 29 Aug 2012, 19:16 »

Hvordan gør man sådan så hvis jeg fx skriver "Lionel Messi" så bliver hans navn til et link, så man kan se et billede af ham?

TRANSFERS

[urlxxx=http://i49.tinypic.com/2nvzclz.jpg]MESSI[/url]

igen fjern de 3 ' ex + ny url

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #376: 29 Aug 2012, 19:19 »

Men kan det virkelig være rigtigt at man skal kunne huske alle de koder i hovedet? Fordi når jeg trykker på de koder der er her når man opretter sit spørgsmål, så virker de ikke som de burde??  Huh

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #377: 29 Aug 2012, 19:20 »

Men kan det virkelig være rigtigt at man skal kunne huske alle de koder i hovedet? Fordi når jeg trykker på de koder der er her når man opretter sit spørgsmål, så virker de ikke som de burde??  Huh

Aner det ikke.. er sikkert noget man kan gøre....  alle de koder, som jeg bruger, har jeg gemt på et notecard så jeg bare skal skifte URL og navne... så er længe siden jeg har rodet med det ellers.. så vil anbefale dig at oprette det også Smiley

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #378: 29 Aug 2012, 19:23 »

Super. Tak for svaret ihvertfald :-)

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #379: 29 Aug 2012, 23:34 »

Er der nogen der lige kan hjælpe mig en sidste gang. Har fundet et topbanner som jeg gerne vil bruge her på siden, efter jeg har redigeret det osv, så uploader jeg det på tinypic/imageshack. Men når jeg så laver kodningen her på siden og klikker "prøve" så bliver billedet ikke vist som jeg har lavet, det er alt for højt, og slet ikke så bredt som jeg har lavet det. Nogle der har forslag til hvad jeg gør galt?

- Tak på forhånd  Thumbs Up

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #380: 30 Aug 2012, 08:01 »

Er der nogen der lige kan hjælpe mig en sidste gang. Har fundet et topbanner som jeg gerne vil bruge her på siden, efter jeg har redigeret det osv, så uploader jeg det på tinypic/imageshack. Men når jeg så laver kodningen her på siden og klikker "prøve" så bliver billedet ikke vist som jeg har lavet, det er alt for højt, og slet ikke så bredt som jeg har lavet det. Nogle der har forslag til hvad jeg gør galt?

- Tak på forhånd  Thumbs Up

Lav et mellemrum mellem [img og ] inden billedet - således:

Kode:
[img ]http://whatever.dk/billede.png[/img]

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #381: 30 Aug 2012, 17:10 »

Koderne her på siden er blot en standard er gør du har et nemt udgangspunkt. De fleste ting du skal lave ellers, er blot tilpasning af disse standard stumper af kode. Når først du har brugt dem et par gange så er de nemme at huske. Sådan oplever jeg det i hvert fald selv, men ved ikke om det hjælper at jeg har kodet lidt på studiet.  Peace

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #382: 30 Aug 2012, 17:16 »

Nu ved jeg ikke om det er pokkers relevant at jeg smider indlægget i denne tråd, men frem for at oprette et nyt emne med det samme forsøger jeg.

Jeg er pt igang med et save hvor jeg er endt i Wolfsburg. Jeg har tidligere overvejet om jeg skulle skifte når jeg fik et tilbud fra en større klub, da jeg ser ud til at kunne hente mesterskabet (har i hvert fald ført siden slutningen af september) og er i slutningen af februar nu. Men Bayern har, samtidig med nogle andre klubber, valgt at fyre deres manager, hvorefter de så tilbød mig en kontrakt. Til den bad jeg om at udskyde den til sæsonen er slut, hvilket jeg regnede med ville blive nægtet, men de gik sku med til det...

Er der andre der har erfaringer med at en klub faktisk går med til at vente op imod 2½ - 3 mdr. til at de får en manager?

ps. hvis indlæget er placeret forkert, så sig endelig til Smiley Vil blot gerne høre om andre har været ude for dette.

FCK88
Manager

« Svar #383: 30 Aug 2012, 17:27 »

Highbury, jeg har faktisk oplevet det én gang tidligere.. men tror nu stadig det er lidt usædvanligt(hvilket vel egentlig også var din pointe) at en klub vil vente i 2,5-3 mdr. med at få sig en ny cheftræner/manager Tunge

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #384: 30 Aug 2012, 17:34 »

Highbury, jeg har faktisk oplevet det én gang tidligere.. men tror nu stadig det er lidt usædvanligt(hvilket vel egentlig også var din pointe) at en klub vil vente i 2,5-3 mdr. med at få sig en ny cheftræner/manager Tunge

Ja netop min pointe at jeg ikke havde forventet det ske. Det virker totalt irrationelt at ville vente så længe på at få styr på tingene... Er endda et save hvor jeg som manager kun har bedrevet at vinde den tyske pokalturnering. Har brugt mere tid på at samle de hold op jeg har været igang med... Fulham 17.->8. plads på ½ sæson og Wolfsburg 15.->4. på ½ sæson (samt pokalen). Den sæson jeg er ved at være igennem, er den første gang jeg er i en klub fra start til slut i sæsonen, men har lavet nogle vilde indkøb Opstemt

Så netop derfor sys jeg det virker endnu mere absurd at de går med til at vente til sommerpausen, hvor jeg havde planer om at drage til Portugal, for Benfica er noget ustabil Opstemt

FCK88
Manager

« Svar #385: 30 Aug 2012, 17:38 »

Ja netop min pointe at jeg ikke havde forventet det ske. Det virker totalt irrationelt at ville vente så længe på at få styr på tingene... Er endda et save hvor jeg som manager kun har bedrevet at vinde den tyske pokalturnering. Har brugt mere tid på at samle de hold op jeg har været igang med... Fulham 17.->8. plads på ½ sæson og Wolfsburg 15.->4. på ½ sæson (samt pokalen). Den sæson jeg er ved at være igennem, er den første gang jeg er i en klub fra start til slut i sæsonen, men har lavet nogle vilde indkøb Opstemt

Så netop derfor sys jeg det virker endnu mere absurd at de går med til at vente til sommerpausen, hvor jeg havde planer om at drage til Portugal, for Benfica er noget ustabil Opstemt

Highbury Hope to the rescueeee! Grin .. Det lyder mere som om du hellere vil samle hold, det er gået skidt for, op igen frem for at vinde titler.. men det er måske bare mig der synes det crazy

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #386: 30 Aug 2012, 17:45 »

Highbury Hope to the rescueeee! Grin .. Det lyder mere som om du hellere vil samle hold, det er gået skidt for, op igen frem for at vinde titler.. men det er måske bare mig der synes det crazy

Han har det bare ikke i sig det med at vinde titler FCK..... Highbury er bedst til at samle holdene op, og så blive nummer 2-3 Wink .. Bare se vores blog, han får garanteret også Gummiben i sæson 2 Peace ....

Sir Highbury, det er sgu ret cool, at de gider vente, har jeg faktisk aldrig set man kunne, er sgu cool, hvis du kan komme til Bayern allerede nu, efter de gode, men næsten titelløse præstationer i dine klubber. Smiley

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #387: 30 Aug 2012, 18:09 »

Heeh... Formålet med det her save var ikke at vinde titler, men at komme rundt i de forskellige ligaer.. Startede med planer om at tage til både Brasilien, Rusland, Ukraine, Belgien og Portugal for at prøve deres ligaer, hvilket ikke efterlader meget tid til at vinde titler. Og så kan jeg også godt lide udfordringen i at hive holdet op... har jeg i hvert fald fundet ud af i dette save, for ellers havde jeg normalt hverken valgt Fulham eller Wolfsburg, da min sympati ligger hos andre hold i de respektive ligaer.

Så ja jeg vil vidst hellere samle dem op igen. Det lader til at væe det jeg kan, hvis jeg skal lytte til TripleX9  Peace

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #388: 30 Aug 2012, 18:14 »

Han har det bare ikke i sig det med at vinde titler FCK..... Highbury er bedst til at samle holdene op, og så blive nummer 2-3 Wink .. Bare se vores blog, han får garanteret også Gummiben i sæson 2 Peace ....

Sir Highbury, det er sgu ret cool, at de gider vente, har jeg faktisk aldrig set man kunne, er sgu cool, hvis du kan komme til Bayern allerede nu, efter de gode, men næsten titelløse præstationer i dine klubber. Smiley

Tak for de meget rammende kommentarer ud fra de to saves vi har spillet sammen Opstemt Bar rolig, skal nok få knækket koden... Er jo nødt til at satse lidt mere langsigtet imod dig Opstemt

Har set at muligheden har været der flere gange, men det er sku første gang den er gået igennem af de få gange jeg har prøvet det. Men Bayern er jo også et galehus, så kan jo vær det er derfor de venter Opstemt For ja det er sku ikke min trofæsamling der får dem til at byde mig indenfor... De ligger dog nummer 7 i ligaen lige nu, her i starten af Marts, så de forventede vel at jeg kunne hive dem op i chl- selskabet.

HSV (14. plads) og Leverkusen (3. plads) har også begge tilbudt mig at overtage deres managerpost, men afviste begge tilbud. For skal jeg fortsætte i Tyskland, så bliver det sku nok i Bayern. Har jo allerede afvist tilbud fra Frankrig og Portugal for at kunne vinde ligaen med Wolfsburg, som nu tæller spillere som Hernandez (fra Palermo).

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #389: 01 Sep 2012, 18:20 »

Jeg er Real Sociedad, sommeren 2013. Jeg er igang med at købe spillere, og hvis jeg ændrer lønbudgettet har jeg 150 mio at købe for. Er der så nogle der kan fortælle mig, hvorfor jeg ikke kan købe en ung argentinsk regens fra Boca til 13 mio, og hvorfor jeg heller ikke kan købe Andrea Poli for 50 mio??? Der burde jo ikke været noget pengeproblem i det?

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 33 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010