home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 402 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hjælp med at finde spillere
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hjælp med at finde spillere  (Læst 792 gange)
ulle48
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Hjælp med at finde spillere
« : 18 Feb 2012, 18:19 »

Jeg er lige startet med det opdigtede hold "Thorton". Klubben starter den spillere, men med et budget på ca. 650 mio kr. Så jeg vil lige høre om der er nogle som har nogle ideér, til nogle spillere jeg skal købe. Gerne lidt engelske(Men også andre!) fordi man skal have 8 spillere, som er opfordret i en engelsk klub. Håber nogle kan hjælpe! Smiley
 
I kan downloade den her hvis i vil --> http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=file&id=6140
Logged


BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Hjælp med at finde spillere
« Svar #1: 18 Feb 2012, 18:31 »

Jeg ville nok starte med at scoute stort set alle gratis spillere, fordi der er folk i blandt som eksempelvis Daniel Jensen som sagtens kunne begå sig som reserve spillere og samtidigt præstere at være med til at hjælpe talenter frem...

Derefter ville jeg foreslå at satse på at skaffe dig nogle talentfulde spillere, Romario kan fås for en ca. 20 millioner og kan komme til vinter, Shaqiri, Ter Stegen og Kadrii kan også sikkert erhverves forholdsvis billigt (i forhold til etablerede stjerner), derudover kunne du vel kigge på spillere som er sat til salg af de større hold i ligaen. - Tror godt du kan gå en liga igennem med en tynd trup hvor du lejer nogle englændere og så ellers bygger dit hold op, selvom det måske koster en sæson i Championship, men så kan du i stedet prøve at skaffe nogle regens eller selv avle dem.

Kan godt lide idéen om et opdigtet hold, men tror nu egentlig jeg ville starte i den nederste række hvis det var mig, og så eventuelt have givet dem 3-4 spillere fra fri transfer listen og ladet pengene fungere som fundament til en god fremtidig succes, men folk er naturligvis forskellige.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hjælp med at finde spillere
« Svar #2: 18 Feb 2012, 18:32 »

Mahamadou Diarra er gratis, og det samme er Timo Hildebrand. Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010