home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 336 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Ubådens Kamp (Pause til efter blog-konkurrence)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Ubådens Kamp (Pause til efter blog-konkurrence)  (Læst 26972 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ubådens Kamp
« Svar #30: 13 Feb 2012, 12:20 »

Kan man ikke for lov at se din taktik, og din holdopstillin

BTW, rigtig god blog. Følger selvfølgelig med til vejs ende Grin

Det kan du helt sikkert... Og super du synes om min første blog. Smiley

FORMATION

INSTRUKTIONER


Holdopstillingen kan du ikke ligge alt for meget i, da jeg roterer flittigt. Hver spiller får ca hver anden kamp. Undtagelser forefindes dog, hvis der er store kampe på programmet.

TRUPPEN



Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ubådens Kamp
« Svar #31: 13 Feb 2012, 14:47 »



VILLAREAL VINDER OG VINDER


Februar har været rigtigt god for Villareal. 8 sejre og en ubetydelig uafgjort i pokalen. Holdet er i topform lige nu. Jon er entusiastisk vedr. sæsonafslutning. "Vi ligger lige nu på 3.pladsen i ligaen, og er mere end klar, hvis Real Madrid & Barcelona skulle få gummiben. Samtidigt ser det rigtigt godt ud i CHL, og vi er allerede i pokafinalen. Hvordan kan jeg ikke være tilfreds?" udtaler han sig til Avisen Marca.

KAMPE

Villereal   - Mallorca 6-3
Athletic    - Villareal 2-2
Valladolid - Villareal 1-3
At.Madrid- Villareal 1-4
Villareal    -  Racing 4-0
Sporting  - Villareal 1-2
Sporting CP - Villareal 1-3 CHL
Villareal - Athletic 4-1

Den næste måned bliver meget vigtig for klubben. Returopgøret mod portugisiske Sporting. Næste kamp, som er lige rundt om hjørnet, er på Camp Nou mod mægtige FC Barcelona. Derudover venter også Sevilla, At.Madrid & og ikke mindst Valencia i "Derby de la Comunitat"

Det bliver uden tvivl måneden, hvor Hr. Tomasson skal vise, at han og holdet er tæt på at nå de to helt store i Spanien.

LIGAEN
« Seneste Redigering: 13 Feb 2012, 14:51 af TripleX9 » Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ubådens Kamp
« Svar #32: 13 Feb 2012, 17:26 »



MARTS 2014 KAMPE


Camp Nou - Barcelona 2-2

Jon valgte for første gang i mange kampe at satse lidt defensivt. med to DM og kun en angriber. Taktikken har før virket og det skulle den vise sig at gøre igen. Først Halvleg var 2 minutter gammel da Mata bankede til bolden og kanonerede den ind bag en blafrende Valdes i Barca målet. Efter 31 minutter Capoue der scorede første sæsonmål. En ripost efter hjørnespark bliver sikkert sat ind.

Håbet var stort da man gik ind til anden halvleg, men Barcelona ville det anderledes. Sanchez og Fabregas scorede en gang hver, og resultatet blev 2-2. Umiddelbart fint for Villereal men skuffende efter en føring på 2-0.

El Madrigal - Sevilla 6-4

Vanvittig kamp! Sevilla chokstarter med at kommer foran 1-0 og senere 2-1 efter 9 minutter. Derefter tog vores offensiv over. Adebayor hattrick, Rondon 2 mål og Shaqiri 1 mål. Efter 60 min. stod den 6-2. Man skulle tro kampen var færdig og lukket. 2 mål til Sevilla på 3 minutter afslutte denne vanvittige kamp.

El Madrigal - Sporting CP - CHL - 4-2

Sporting kæmpede bravt men, sejren var aldrig i fare for El Submarino Amarillo . Rondon rundede sit 30. mål i sæsonen og Adebayor sit 24. mål. og 8 i CHL.

Mestalla - Valencia - "Derby de la Comunitat" - 3-1

Kampen blev en kæmpe skuffelse for de mange tilrejsende Villareal fans. Valencia vandt Derbyet fortjent 3-1. Den normale målmaskine hos Villareal var helt væk, kun et selvmål fra Valencia pyntede på resultatet. "Yderst ringe præstation, hvor Valencia endda kun er 10 mand de sidste 23 min. ved stillingen 2-1. Holdet vil blive klar over vred jeg er over dette" udtaler Hr. Tomasson.

El Madrigal - At.Madrid - 3-0

En sikker sejr til Villareal. I sikker stil blev sejren kørt i hus med mål af Rossi(14),Adebayor(25) og Rodriguez(15).

Næste måned byder på bla. kvartfinale mod Real Madrid i CHL. Villareal vil gøre alt for at bombe dem ud af turneringen.
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ubådens Kamp
« Svar #33: 13 Feb 2012, 19:44 »

Superb at du fik hentet Mata hjem til Spanien Smiley

Efter at have set din opstilling, samt dine resultater, må jeg sige at jeg nok selv er tilhænger af at lukke lidt mere af fra midtbanen og ned, end du er... Hvilket også afspejles i målscoren, hvor du lukker en del ind, uden at forglemme at du også formår at hamre en del ind bag modstanderen... Jeg ville dog nok overveje at trække en mand eller to ned, for så at kunne holde de andre hold fra scoringer, hvilket er et must imod Real Madrid og Barca, nu jeg selv har mødt dem i CL Smiley

Men super arbejde med Den gule ubåd Opstemt KIU
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ubådens Kamp
« Svar #34: 13 Feb 2012, 19:49 »

Superb at du fik hentet Mata hjem til Spanien Smiley

Efter at have set din opstilling, samt dine resultater, må jeg sige at jeg nok selv er tilhænger af at lukke lidt mere af fra midtbanen og ned, end du er... Hvilket også afspejles i målscoren, hvor du lukker en del ind, uden at forglemme at du også formår at hamre en del ind bag modstanderen... Jeg ville dog nok overveje at trække en mand eller to ned, for så at kunne holde de andre hold fra scoringer, hvilket er et must imod Real Madrid og Barca, nu jeg selv har mødt dem i CL Smiley

Men super arbejde med Den gule ubåd Opstemt KIU

Ja er nok meget offensivt indstillet. Har flere gange prøvet at spille med en enkelt angriber, men kan bare bedst lide at spille med to. Når jeg møder de "STORE" hold, specielt ude bruger jeg en anden taktik, nemlig med 1 angriber og to DM. Næste sæson vil jeg trække folk mere ned i de kampe som et eksperiment. For er enig med dig, lukker mange ind.

Næste Sæson skal mesterskabet hjem!!! Hvis ikke jeg på mirakuløs vis får det allerede i år. Det kræver nok bare at planeterne går amok og alt andet deroppe gør et eller andet vildt  Smiley
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ubådens Kamp
« Svar #35: 13 Feb 2012, 20:17 »

Ja er nok meget offensivt indstillet. Har flere gange prøvet at spille med en enkelt angriber, men kan bare bedst lide at spille med to. Når jeg møder de "STORE" hold, specielt ude bruger jeg en anden taktik, nemlig med 1 angriber og to DM. Næste sæson vil jeg trække folk mere ned i de kampe som et eksperiment. For er enig med dig, lukker mange ind.

Næste Sæson skal mesterskabet hjem!!! Hvis ikke jeg på mirakuløs vis får det allerede i år. Det kræver nok bare at planeterne går amok og alt andet deroppe gør et eller andet vildt  Smiley

Det giver også en helt anden dynamik med to angribere, prøvede selv at spille med RvP alene på toppen, men jeg opnåede langt bedre resultater ved at han fik en makker, som fx Rondón...

Tja, ville måske overveje at ofre en anden plads end angriberen for at spille defensivt... jeg spiller fx 4-4-2 med en DM og en MC... Samt nogle hurtige kanter, det plejer at fungere godt imod de store hold, fordi de er nødt til at tage hånd om den offensive trussel fra to angribere samt kanter med Walcott og Chamberlains speed Opstemt

Tja, det lyder lidt som om at de to er stukket af denne gang, desværre... ville nok nærmere satse på at sikre 3. pladsen og så gøre det godt internationalt... Men ja, godt med ambitionerne til næste sæson, det vil også motivere spillerne hvis du melder ud fra start at nu skal det F*#&%§ være vores tur Opstemt
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ubådens Kamp
« Svar #36: 13 Feb 2012, 20:30 »



APRIL 2014


Santiago Bernabeu - Real Madrid - 3-0

Bittert Nederlag! Spillet ud af banen i første halvleg. 2-0 ved pausen. Anden Halvleg angriber Villareal for fuldt tryk. To skud på stolpen, To skud hvor målet er frit men Rossi brænder. I stedet i overtiden score Christiano "smørhår" Ronaldo til 3-0. SKANDALE!!

El Madrigal - Granada - 3-0

Villareal er tilbage på sporet. Kampen der ligger indimellem de to CHL-kvartfinaler var mod Granada. Den blev vundet i overlegen stil med hovedsagligt andetvalgs spillere. Shaqiri er sat helt af holdet, da han har anmodet om en transfer. Hr. Tomasson vil ikke tillade den slags primadonna nykker.

El Madrigal - Real Madrid 2-1

Samtlige spillere kæmpede, hvad de kunne. Det var bare ikke nok. 2-0 til Villareal ved halvleg gav en dejlig optimisme hos Jon, men Aguero slukkede det meste af håbet med en reducering til 2-1 i det 54.minut. Holdet blev ved med at dominere kampen og igen afslutninger på træværket. Men over to kampe må man bare sige, at Villareal røg ud til et bedre hold.

El Madrigal - Malaga - 6-1

En pragtkamp af alle spillere. Malaga sendt hjem med en sæk på hele 6-1. Rondon er ustyrlig denne sæson. Han scorede hattrick i kampen og er nu oppe på på 35 mål i 35(8) kampe.

Reyno de Navarra - Osasuna 0-3

En nem sejr for Villareal. Styrede kampen fra start til slut.

Anoeta - Real Sociedad - 1-3

Resultatet lyver mere end det taler sandt. Villareal spillede en dårlig kamp, og var mere eller mindre undre pres fra start til slut. Men to mål af Rondon, samt 1 af Rossi kort før tid, gør at Villareal hænger på i topstriden.

El Madrigal - Espanyol - 4-1

Endnu en nem kamp for Den Gule Ubåd. Hr. Tomassons tropper knuser Espanyol med fanstisk spil af Rondon og Rossi.

Det er meget tæt i ligaen. Real Madrid er med 85 point syv point foran Villareal med fire kampe igen. Presset ind mellem de to klubber ligger Barcelona med 82 point men med to kampe ekstra spillet. Så det er tæt! Jon håber at Real Madrids stadige deltagelse I CHL måske kan svække dem i ligaen. Det tyder på et mesterskab til Real Madrid, men så længe bolden er rund, kan alt ske.





Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ubådens Kamp
« Svar #37: 13 Feb 2012, 20:33 »

Det giver også en helt anden dynamik med to angribere, prøvede selv at spille med RvP alene på toppen, men jeg opnåede langt bedre resultater ved at han fik en makker, som fx Rondón...

Tja, ville måske overveje at ofre en anden plads end angriberen for at spille defensivt... jeg spiller fx 4-4-2 med en DM og en MC... Samt nogle hurtige kanter, det plejer at fungere godt imod de store hold, fordi de er nødt til at tage hånd om den offensive trussel fra to angribere samt kanter med Walcott og Chamberlains speed Opstemt

Tja, det lyder lidt som om at de to er stukket af denne gang, desværre... ville nok nærmere satse på at sikre 3. pladsen og så gøre det godt internationalt... Men ja, godt med ambitionerne til næste sæson, det vil også motivere spillerne hvis du melder ud fra start at nu skal det F*#&%§ være vores tur Opstemt

Ja er har førhen spillet med en CM i stedet for en OMC regner med at det bliver 4-4-2 fremover mod de helt store og ingen offensiv midt. Mod de 18 andre hold i ligaen kan jeg sagtens bruge denne taktik synes jeg Smiley

Er nok kommet for sent i gang med jagten på Real Madrid. Den teoretiske chance er der dog stadigt, plus 2 pladsen kan jeg selv tage ved at vinde resten af mine kampe.

Skulle mesterskabet glippe henter jeg forhåbentligt pokalen igen, mod netop Real Madrid Smiley
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ubådens Kamp
« Svar #38: 13 Feb 2012, 21:07 »

Ja er har førhen spillet med en CM i stedet for en OMC regner med at det bliver 4-4-2 fremover mod de helt store og ingen offensiv midt. Mod de 18 andre hold i ligaen kan jeg sagtens bruge denne taktik synes jeg Smiley

Er nok kommet for sent i gang med jagten på Real Madrid. Den teoretiske chance er der dog stadigt, plus 2 pladsen kan jeg selv tage ved at vinde resten af mine kampe.

Skulle mesterskabet glippe henter jeg forhåbentligt pokalen igen, mod netop Real Madrid Smiley

Tja, du kan ha ret i at du godt kan klare dig med den offensive imod de andre...

2. pladsen vil også være flot når det normalt er de to giganter der holder til...
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ubådens Kamp
« Svar #39: 13 Feb 2012, 21:21 »

Tja, du kan ha ret i at du godt kan klare dig med den offensive imod de andre...

2. pladsen vil også være flot når det normalt er de to giganter der holder til...

Ja, synes jeg også. Plus så er det 2 ud af tre sæsoner jeg har kunnet kile mig ind imellem dem. Men vi får se.. kan jo også gå galt endnu Smiley
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ubådens Kamp
« Svar #40: 13 Feb 2012, 21:58 »



MAJ 2014 KAMPE


Benito Villamarin - Betis - 0-3

Villareal fortsætter med at gøre sin pligt, nemlig at vinde sine egne kampe.  2 mål af Adebayor, og endnu et mål af forsvareren Musacchio i en nem sejr på udebane.

Nuevo Mestalla - Pokalfinale Real Madrid - 0-1

Godt nok skulle banen være Neutral. Men siden det var Valencias hjemmebane, var det den rene udebane for Villareal. Både de lokale og de tilrejsende Real Madrid fans, kunne for en aften finde ud af at holde sammen. Jon's Villareal, havde det meget svært i 1. halvleg. De spillede uden tro mod mægtige Madrid. Holdet var heldige med at slippe fra halvlegen med kun 0-1.

2. Halvleg sad Villareal totalt på. Kraftigt overtag i spil og chancer. Det så endnu lysere ud da Sami Khedira blev udvist i det 57. minut. Men kun kort tid efter dummede Adebayor sig, og fik direkte rødt, velfortjent! På trods af utallige forsøg fra Villareal lykkedes det ikke at genvinde pokalen. Det bliver spændende at se om Real Madrid tager alle tre pokaler i år.

El Madrigal - Getafe - 6-1

Efter skuffelsen i pokalfinalen, skulle Villareal revancere sig, og det må man sige, at de gjorde. En afklapsning på hele 6-1 til Getafe. Adebayor fik overraskende genvalg, og han viste holdet troskab og loyalitet ved at rejse sig og score hele 4 mål.

2 kampe tilbage i ligaen og forskellen mellem Real Madrid og Villareal er nu nede på 5 point, MEN meget skal gå galt for Real Madrid for at Trofæet skal ende på El Madrigal.

"Vi spiller vores chance, går det ikke, tager vi den næste år" , siger en fornøjet Jon Dahl Tomasson


Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ubådens Kamp
« Svar #41: 13 Feb 2012, 22:16 »

Fantastisk.. man har scoret 57 kampe i træk og så kan man satme ikke score mod Elche  ticked off
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ubådens Kamp
« Svar #42: 13 Feb 2012, 23:35 »



SÆSONAFSLUTNING


LIGAEN

Det blev en utrolig tæt Liga, den tætteste i tre år, og man skulle helt hen til de sidste runder før den endelig vinder var slået helt fast.

Real Madrid vandt med 4 point ned til både Barcelona og Villareal. 2.pladsen blev taget af Barcelona grundet en bedre samlet målscore. Endnu engang må Villareal nøjes med en 3.plads.

Jon udtaler "Man kan jo ikke lade være at tænke tilbage på årest første kamp i ligaen, hvor vi ikke er 100% til stede. og dermed taber 2-3 på El Madrigal til netop Real Madrid. Sammen med en 2. sidste kamp mod Elche, hvor vi for første gang i 58 kampe, slet ikke får scoret. De fem point kunne have gjort forskellen, så tæt var det. Men et stort tillykke til Carlo Ancelotti og Real Madrid.

POKALTURNERING


Endnu engang var Villareal i pokalfinalen, denne gang desværre ingen pokal til klubben.

CHAMPIONS LEAGUE

Champions League nåede holdet kvartfinalen. Igen var dette års værste konkurrent Real Madrid i vejen (Man. City vandt turneringen for 2. år i træk)

ØKONOMI

Økonomien er svær i at håndtere i Villareal. Målet om plus på bundlinjen efter sæsonen blev ikke nået i år. Det blev til et minus på 20 millioner kroner. Det er utilfredsstillende både for Jon, men også for klubbens bestyrelse,

Med et stadion, hvor der kun er plads til 28.000 er det begrænset, hvad der kommer ind den vej. Dette håber Jon, at bestyrrelse snart vil med til at ændre.

PROFILER

Adebayor blev kåret til den mest målfarlige angriber i Europa og hans holdkammerat Rondon blev nr.2. Virkeligt flot gået af de to målslugere!

Jon Dahl Tomasson er i det store hele godt tilfreds med sæsonen. Der er dog ingen tvivl om at næste sæson er det helt store mål at vinde Ligaen.



(SS af diverse ønskede ting kan vises)
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ubådens Kamp
« Svar #43: 14 Feb 2012, 13:15 »



FANTASTISK SÆSONSTART


Sæsonen i spanien er igen i gang. Fansne har ventet længe, under en pause, der også har budt på VM. Villareal er startet som lyn & torden denne sæson, kun en dum uafgjort i sidste kamp forhindrer at man har maximum point efter 6 kampe. Villareal er aldrig startet bedre.

De første tre betydningsfulde kampe i sæsonen bød på en triple mod Real Madrid. Alle tre kampe blev vundet med en målscore på 10-4. Fantastisk start på denne sæson, hvor Jon og holdet går målrettet efter trofæet!.

Villareal vandt med to af sejrene for 3. gang i træk Supercuppen.

TRANSFERS

Det har været en rigtigt travl sommer på transfersiden. Villareal har både forstærket sig i 1. holdstruppen men også indkøbt unge talenter, der starter ud på b-holdet.

Der er indkøbt tre stærke spillere, som en direkte forstærkning af truppen.
TEVEZ
ROMERO
ABATE


Tevez vil blive brugt som ekstra angriber på den offensive midt. De to andre giver helt sig selv.

Flere unge spillere er købt ind, og der er nogle stykker, som virker til at være klar til at blive brugt på førsteholdet.
STINGER
VARGINHA
MBAMBI


Derudover får dette talent også lov til at spille nogle kampe af og til, men vil primært udfolde sig på u19.
ABDEL GHANY

Jon Dahl Tomasson er yderst tilfreds med sin trup. Det gælder både bredde og kvalitetsmæssigt. Han er dog ked af at sige farvel til Jefferson Montero, men da de ikke kunne blive enige om en forlængelse, var der ikke anden udvej. Glædeligt var det dog at Shaqiri, undskyldte for sin opførsel, og meget gerne ville blive i klubben. Jon fortæller, at han virkeligt tror på at klubben kan gøre sig gældende i år. Han både tror og håber på det første mesterskab til klubben!




Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ubådens Kamp
« Svar #44: 14 Feb 2012, 18:18 »

Fine transfers, og du har da formået at presse tevez noget ned i løn... jeg droppede ham af flere omgange fordi han forlangte 1.2 mio. i løn om ugen...  Hvor meget har du tænkt dig at bruge ham? han er jo den type spiller der hurtigt kan blive tøsesur, hvis ikke han får kampe hele tiden...

Gode talenter, især den unge egypter ser lovende ud...
og tillykke med supercuppen, med de sejre over Real Madrid bør du måske kunne lægge godt med pres på dem i ligaen, og så tage trofæet til sidst...
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010