home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1144 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Minimalistic
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Minimalistic  (Læst 152908 gange)
Gemma
Førsteholdsspiller

Sv: Minimalistic
« Svar #375: 03 Nov 2012, 22:30 »

Når man læser i den her blog, så kan jeg godt lide dit princip, som ikke handler om resultater, men bare om at spille. Det får mig til at tænke på Queen's Park F.C. motto: "To play for the sake of playing."

Jeg glæder mig til at se, hvor din videre rejse fører dig hen.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #376: 04 Nov 2012, 00:35 »

Tidligere klubber

Workington - 3. plads i Blue Square North. Tabte 5-4 samlet mod Hucknall i playoff-semifinalerne.

Shrewsbury - Sidstepladsen i Championship.

Fulham - 10. plads i Championship.

Southampton - 3. plads i Premier League, vinder af UEFA Cuppen.

Arsenal - 2. plads i Premier League.

Southport - 4. plads i League One. Tabte 4-3 samlet mod Wrexham i playoff-semifinalerne.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #377: 08 Nov 2012, 23:13 »

2076/77 - Man Utd - Premier League (70. sæson)
13. plads (14-5-19, 57-58, 49 point)

Efter sidste sæson sagde jeg at jeg nok skulle kigge lidt på forsvaret. Så det første jeg gjorde, var naturligvis at smide £28M for den netop overståede sæsons hollandske Premier League-topscorer. For Stoke. Jeg gik ud fra at når Man Utd køber en hollandsk ligatopscorer bliver han et instant hit, men det varede lige lidt inden han blev varm. Han endte dog trods alt på 24 mål for sæsonen.

Bevares, jeg fik da også købt 2 nye midterforsvarere, men det var ikke ligefrem fordi de tog Premier League med storm med deres præstationer. Til gengæld tror jeg vi er verdensmestre i at smide føringer væk. Det er meget, meget få kampe i denne sæson hvor vi ikke har været foran på et eller andet tidspunkt i løbet af kampen, men at forære mål væk i 89. og 90. minut blev efterhånden vores speciale.

13. pladsen er i øvrigt efter min mening slet ikke retvisende for truppens styrke, så hvis jeg får lov tager jeg lige sidste år af min kontrakt med, og ser om vi ikke kan blande os der hvor vi burde igen. Ellers hopper jeg nok videre til et lidt mere tiltalende hold…

…og ja, så valgte jeg da lige at forære FA Cup-trofæet til Arsenal. Classy move.

Carling Cup-semifinale: Man Utd 2-3 Bolton (agg. 1-1, 1-2)
FA Cup-finale: Arsenal 6-1 Man Utd
UEFA Cup-kvartfinale: Valencia 6-3 Man Utd (agg. 2-2, 1-4)

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #378: 08 Nov 2012, 23:29 »

Det er meget, meget få kampe i denne sæson hvor vi ikke har været foran på et eller andet tidspunkt i løbet af kampen, men at forære mål væk i 89. og 90. minut blev efterhånden vores speciale.

Den sætning lyder bare så forkert, med tanke på at det er United du snakker om Wink - Men nu er Howard Webb selvfølgelig også død til den tid.

Håber lidt at du modtager et nyt attraktivt jobtilbud. Måske gerne udenfor de engelske rammer, men nu må vi jo se

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #379: 08 Nov 2012, 23:32 »

Den sætning lyder bare så forkert, med tanke på at det er United du snakker om Wink - Men nu er Howard Webb selvfølgelig også død til den tid.

Håber lidt at du modtager et nyt attraktivt jobtilbud. Måske gerne udenfor de engelske rammer, men nu må vi jo se

Jeg er overbevist om at samtlige dommere i denne tid er diametralske modsætninger af Howard Webb.

Da jeg kun har de britiske og irske ligaer med, er det begrænset hvor attraktivt et jobtilbud udenfor England vil være - men man skal da aldrig sige aldrig! Umiddelbart bliver næste sæson også i Man Utd i hvert fald.

Metsu1
Manager

« Svar #380: 09 Nov 2012, 10:34 »

Utroligt, at du vil synke så dybt og ødelægge en fremragende karriere i FM, blot for at få United kørt endnu mere i sænk, end de er på dette tidspunkt - Shame on you  Wink

Fremragende blog, intet mindre og fortsæt endelig det gode arbejde  Thumbs Up

(Men tag da lige sammen med United ikk', nu hvor du endelig står i spidsen for en storklub Wink )

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #381: 09 Nov 2012, 10:53 »

Utroligt, at du vil synke så dybt og ødelægge en fremragende karriere i FM, blot for at få United kørt endnu mere i sænk, end de er på dette tidspunkt - Shame on you  Wink

Fremragende blog, intet mindre og fortsæt endelig det gode arbejde  Thumbs Up

(Men tag da lige sammen med United ikk', nu hvor du endelig står i spidsen for en storklub Wink )

Det er de åndssvage Man Utd-spillere som ødelægger min karriere ved ikke at spille så godt som deres kvalitet berettiger dem til! ticked off

(Men tak for det, og bare rolig - jeg gør skam mit bedste selvom det er Man Utd Wink)

Metsu1
Manager

« Svar #382: 09 Nov 2012, 15:09 »

Det er de åndssvage Man Utd-spillere som ødelægger min karriere ved ikke at spille så godt som deres kvalitet berettiger dem til! ticked off

(Men tak for det, og bare rolig - jeg gør skam mit bedste selvom det er Man Utd Wink)

Det er fordi, de kan mærke, at du ikke går helhjertet ind for opgaven  Wink

Det lyder godt, klubben har jo også fortjent det  Tunge

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #383: 09 Nov 2012, 20:59 »

Tidligere klubber

Workington - 8. plads i Blue Square North.

Shrewsbury - 7. plads i League One.

Fulham - 19. plads i Championship.

Southampton - Engelske mestre.

Arsenal - Endnu en 2. plads i Premier League.

Southport - 22. plads og nedrykning fra League One.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #384: 09 Nov 2012, 21:12 »

Er fuld af beundring over at du kan holde din motivation kørende over så mange sæsoner - Her går vi andre og er stolte når vi har spillet over 4 sæsoner..   Forlegen

Er det muligt at få et SS, af den spiller du vil vurdere til at være den bedste i spillet pt. Kunne være sjovt at se hvor god den bedste er   Wink

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #385: 09 Nov 2012, 21:22 »

Er fuld af beundring over at du kan holde din motivation kørende over så mange sæsoner - Her går vi andre og er stolte når vi har spillet over 4 sæsoner..   Forlegen

Er det muligt at få et SS, af den spiller du vil vurdere til at være den bedste i spillet pt. Kunne være sjovt at se hvor god den bedste er   Wink

Well, jeg har ikke så meget føling med spillerne i de ikke-spilbare ligaer pt, men ham her er den seneste vinder af World Footballer of the Year:

Karlheinz Voss

I den hjemlige liga er det nok dette bæst jeg frygter mest for at møde:

Gabriel Bastide

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #386: 10 Nov 2012, 11:05 »

70 sæsoner:

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #387: 18 Nov 2012, 16:51 »

2077/78 - Man Utd - Premier League (71. sæson)
4. plads (24-3-11, 89-46, 75 point)

That’s more like it. En hel sæson i den øverste halvdel af tabellen, og teoretisk set kunne vi stadig nå mesterskabet helt indtil næstsidste runde. Den chance forsvandt med et nederlag på 2-1 i Newcastle. 5-1 over Mansfield i sidste kamp sikrede os så en 4. plads, blot 1 point efter både West Ham og Stoke. 75 point ville faktisk have været nok til et engelsk mesterskab for 3 år siden.

I samtlige pokalturneringer blev det så til hamrende ufortjente exits. 1-3 hjemme mod Stoke allerede i 3. runde af Carling Cuppen, og trods en mand i undertal siden det tyvende minut, dominerede vi fuldstændig mod Arsenal i FA Cup-semifinalen - blot for at tabe i forlænget spilletid. I de 2 UEFA Cup-kvartfinaler mod West Ham havde vi sammenlagt 32 (21) skud mod West Hams 18 (9), men formåede kun at få 2-2 hjemme efter et nederlag på 2-1 på udebane.

Da vi i denne sæson viste stærkt forbedrede takter, besluttede jeg mig for at sige ja til tilbuddet om en ny kontrakt. Jeg har fået endnu 3 sæsoner hos de røde i Manchester - og naturligvis en dertilhørende klækkelig lønforhøjelse.

Carling Cup 3. runde: Man Utd 1-3 Stoke
FA Cup-semifinale: Man Utd 1-2e Arsenal
UEFA Cup-kvartfinale: Man Utd 3-4 West Ham (agg. 2-2, 1-2)

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #388: 18 Nov 2012, 19:58 »

Tidligere klubber

Workington - 14. plads i Blue Square North.

Shrewsbury - 5. plads i League One, samlet nederlag på 2-4 mod Wrexham i playoff-semifinalerne.

Fulham - 15. plads i Championship.

Southampton - Endnu engang engelske mestre.

Arsenal - 5. plads i Premier League.

Southport - 5. plads i League Two, samlet nederlag på 3-6 mod Bristol Rovers i playoff-semifinalerne.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #389: 23 Nov 2012, 18:44 »

2078/79 - Man Utd - Premier League (72. sæson)
2. plads (24-6-8, 89-44, 78 point)

Generelt set endnu en god sæson. Vi var godt med i ligaen hele vejen igennem, selvom Southampton endnu engang viste sig at være overlegne. 1-1 ude mod West Ham i tredjesidste spillerunde efterlod os 11 point bagefter med kun 2 kampe tilbage, men det er endnu en forbedring i forhold til sidste sæson. Stort set hele holdet spillede ganske godt, og efter min mening mangler vi nu kun det sidste lille nøk for at være med helt fremme. Cue en katastrofal sæson hvor alt går galt.

Bolton slog os ud i Carling Cuppen, mens Portsmouth trak det længste strå i straffesparkskonkur rencen i FA Cup-semifinalen. Vi var for en gangs skyld med i Champions League, og i gruppe med Lyon, Shakhtar og PAOK sikrede vi os såmænd også førstepladsen. Det hjælper dog ikke meget, når hold som Inter kun formår at blive nr. 2 i deres gruppe. Vi spillede en fantastisk kamp i Italien og vandt fortjent 2-0, og så var der gode chancer for videre avancement. Da Inter bringer sig foran 2-1 kort efter pausen i returkampen virker det dog uundgåeligt at det bliver til en træls nedtur - sure enough, 5 minutter før tid scorer de igen, og vinder dermed på reglen om udebanemål.

Carling Cup-kvartfinale: Bolton 2-0 Man Utd
FA Cup-semifinale: Portsmouth p1-1 Man Utd
Champions League 1. knockout-runde: Man Utd 3-3a Inter (agg. 1-3, 2-0)

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 41 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010