home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  2 Brugere, 983 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Minimalistic
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Minimalistic  (Læst 152849 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Centenary
« Svar #285: 29 Aug 2012, 21:29 »

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #286: 31 Aug 2012, 21:33 »

Nå, jeg har besluttet mig for at droppe det nye layout. Ikke fordi jeg ikke har lyst til at lave det, men fordi det simpelthen tager for lang tid.

Jeg har også ideer til andre save games jeg vil prøve bagefter, så jeg føler ikke lige for at det skal tage ~2 år for at blive færdig med dette.

Jeg er endnu ikke kommet frem til om jeg bare hopper tilbage til det gamle, eller om jeg finder på en helt 3. måde at stille det op på. Det eneste som ligger helt fast, er at det bliver kortere updates som spænder over en længere tidsperiode.

Beklager hvis det ikke huer folket! Wink

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #287: 31 Aug 2012, 21:34 »

Nå, jeg har besluttet mig for at droppe det nye layout. Ikke fordi jeg ikke har lyst til at lave det, men fordi det simpelthen tager for lang tid.

Jeg har også ideer til andre save games jeg vil prøve bagefter, så jeg føler ikke lige for at det skal tage ~2 år for at blive færdig med dette.

Jeg er endnu ikke kommet frem til om jeg bare hopper tilbage til det gamle, eller om jeg finder på en helt 3. måde at stille det op på. Det eneste som ligger helt fast, er at det bliver kortere updates som spænder over en længere tidsperiode.

Beklager hvis det ikke huer folket! Wink

YAY! - Det er jeg fortaler for! - Helst det gamle!

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

darkalf
Manager

« Svar #288: 31 Aug 2012, 21:39 »

+1

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller

« Svar #289: 01 Sep 2012, 19:07 »

Må man lige høre hvor lang tid du har brugt på at komme til 2059? Smiley
Har pt. et spil med United i 2031, og der er jeg allerede oppe på 18 dage Smiley

Og beklager hvis det står et sted i bloggen, har ikke lige kigget den 100% igennem Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #290: 01 Sep 2012, 19:10 »

Må man lige høre hvor lang tid du har brugt på at komme til 2059? Smiley
Har pt. et spil med United i 2031, og der er jeg allerede oppe på 18 dage Smiley

Og beklager hvis det står et sted i bloggen, har ikke lige kigget den 100% igennem Smiley

Jeg kan godt fortælle dig hvor lang tid der står i spillet, men det vil ikke hjælpe dig, da mit FM er åbent konstant - også når jeg ikke spiller.

Men pt. står den på 95 dage, 8 timer, 15 minutter Smiley

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller

« Svar #291: 01 Sep 2012, 19:16 »

Jeg kan godt fortælle dig hvor lang tid der står i spillet, men det vil ikke hjælpe dig, da mit FM er åbent konstant - også når jeg ikke spiller.

Men pt. står den på 95 dage, 8 timer, 15 minutter Smiley

Ja okay Smiley Men hvornår startede du så spillet op?
Mit er fx. startet op 1. november 2011 Smiley men har også lige holdt 3-4 måneders pause fra FM Smiley

Men hatten af for dette spil, det er sgu godt klaret Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #292: 01 Sep 2012, 19:25 »

Well, første indlæg i bloggen var 8. februar, så det var nok deromkring Tunge

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #293: 01 Sep 2012, 20:10 »

2059/60 - Arsenal - Premier League (53. sæson)
2. plads (26-6-6, 78-36, 84 point)

Det startede ellers så godt i Premier League, som for første gang også talte min tidligere klub Shrewsbury. De klarede så med blot 10 point og hele 148 indkasserede mål at blive det nok dårligste hold jeg har set i ligaen. Vi lå stort set i front hele sæsonen, men Bolton lå hele tiden på baghjul og lurede. Da vi mødte dem på hjemmebane og smadrede dem 6-1, troede jeg for alvor på et nyt mesterskab. Det varede dog ikke længe, da vi i næste kamp tabte med samme cifre i Liverpool.

Næste kamp blev så vundet med 6-0 over Shrewsbury, men de 3 kampe efter det gav kun 2 point, og så havde Bolton overhalet os. Mesterskabet var dog stadig muligt i sidste runde, hvor vi var 2 point efter. Bolton skulle tabe hjemme mod Chelsea, mens vi selv skulle slå Southampton. Bolton vandt desværre, og så blev det ikke til 4 mesterskaber i træk.

Til gengæld blev det til 2 FA Cup-triumfer i træk, da selvsamme Bolton blev besejret med 2-1 i finalen. I Champions League havde vi en ganske nem gruppe med Ajax, Spartak Moskva og Inverness CT, og vi slog også Inter ud i næste runde. I kvartfinalen slog vi Real Madrid 3-1 hjemme, men tabte naturligvis med de magiske cifre 2-0 på udebane. Fuck Carling Cuppen.

Carling Cup 4. runde: Aston Villa 3-1 Arsenal
FA Cup-finale: Arsenal 2-1 Bolton
Champions League-kvartfinale:Real Madrid a3-3 Arsenal (agg. 3-1, 0-2)

« Seneste Redigering: 03 Sep 2012, 13:00 af g00n » Logged

Grønthandleren
Ynglingespiller

« Svar #294: 01 Sep 2012, 20:50 »

Fuck Carling Cuppen.

Genialt.

Spændende projekt du har gang i. Jeg har smuglæst i perioder og synes mest af alt det er imponerende at du kan holde den kørende. Props herfra.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #295: 01 Sep 2012, 20:58 »

Tidligere klubber

Workington - Workington har været tilbage i Blue Square North de sidste 2 sæsoner, og i denne omgang kunne det blive til en 18. plads.

Shrewsbury - Shrewsbury var som nævnt i Premier League for første gang nogensinde, og det gik mildest talt elendigt. 2 sejre, 4 uafgjorte og 32 nederlag med en målscore på 47-148 sikrer dem en hurtig tur tilbage i Championship.

Fulham - Fulham har de seneste 4 sæsoner ligget og luret lige over nedrykningsstregen, men denne gang gik den ikke længere. De ender på 18. pladsen pga. en dårligere målscore end Bradford, og må altså også en tur ned i næstbedste række.

Southampton - Southampton er også et hold i nedgang, og må nøjagtig som i sidste sæson tage til takke med en 14. plads.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #296: 01 Sep 2012, 20:59 »

Genialt.

Spændende projekt du har gang i. Jeg har smuglæst i perioder og synes mest af alt det er imponerende at du kan holde den kørende. Props herfra.

Tak for det Smiley Nu har jeg sat mig for at jeg vil nå de 100 sæsoner, og så skal det altså også lykkes - det eneste som stopper mig er crash dumps. 7-9-13.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #297: 03 Sep 2012, 21:39 »

2060/61 - Arsenal - Premier League (54. sæson)
2. plads (20-14-4, 71-34, 74 point)

Efter 0 sejre i sæsonens første måned så det skidt ud. Statistikken hed 1-5-1 efter de første 7 kampe, men herefter vandt vi 11 sejre i træk. Det endte ud med at blive endnu et opgør mellem os og Bolton, og endnu engang var de desværre suveræne. Vores to indbyrdes opgør mod dem var udsat til slutningen af sæsonen, og da vi vandt 3-2 på hjemmebane var der stadig muligheder. De var dog væk efter næste kamp, hvor vi smed en føring på 2-0 mod Doncaster, og lod Bolton vinde mesterskabet.

I Carling Cuppen nåede B-holdet helt til semifinalerne, hvor vi tabte begge kampe mod Bolton. Mere skuffende var det i FA Cuppen, hvor vi efter omkamp blev slået ud af Leeds. Efter en 2. plads i Champions League-gruppen med Inter, Besiktas og Bordeaux, ventede en på papiret overkommelig opgave mod Benfica. En sejr på 1-0 på hjemmebane var fin nok, hvis ikke det var fordi vi imploderede fuldstændig i returopgøret. 1-5 endte den kamp, og så kan vi for første gang i 10 år se tilbage på en trofæløs sæson. Eller vi kan også bare lade være…

Carling Cup-semifinale: Arsenal 3-7 Bolton (agg. 1-4, 2-3)
FA Cup 5. runde (replay): Leeds 3-2 Arsenal
Champions League 1. knockout-runde: Benfica 5-2 Arsenal (agg. 1-0, 1-5)

« Seneste Redigering: 04 Sep 2012, 09:04 af g00n » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #298: 03 Sep 2012, 22:30 »

Tidligere klubber

Workington - Workington er årets overachievers i Blue Square North, og de er da også kun 3 point fra playoffs selvom de ender på 10. pladsen.

Shrewsbury - Shrewsbury kommer lige akkurat med i playoff-kampene på yderste mandat, og det kan de være glade for. 4-3 samlet over Oxford og derefter 1-0 over Watford sikrer dem endnu en omgang i det forjættede land. Lad os håbe det går bedre end sidst.

Fulham - Fulham tromler alt og alle i Championship, og ender på 1. pladsen, 7 point foran Scunthorpe. De er ligeledes tilbage i den bedste række.

Southampton - Southampton lægger rigtig skidt fra land i Premier League, men kommer til sidst alligevel helt op på en 4. plads, blot 3 point efter os.
« Seneste Redigering: 04 Sep 2012, 08:13 af g00n » Logged

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #299: 04 Sep 2012, 08:57 »

JAaaaaaaa - Det gamle design... meee like mucho! Tak Smiley men succesen med det nye"gamle" design har ikke været der! But good luk og en fed stime af 1st og 2nd pladser ... hvor længe siden er det at du er endt uden for top 2 ?

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 41 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010