home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:20:51 Rajesh Blogs #5 - The Glory Hunter ...
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 1156 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Igang; EM i FIFA12(PS3)
0 Brugere og 41 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Igang; EM i FIFA12(PS3)  (Læst 25687 gange)
NiklasV
Gæst
 
Sv: Igang; EM i FIFA12(PS3)
« Svar #105: 07 Feb 2012, 22:51 »

Den siger EA serverne ikke er tilgængelige oplever i det samme?
Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: Igang; EM i FIFA12(PS3)
« Svar #106: 07 Feb 2012, 22:51 »

Jeg prøver lige at genstarte.
2 sek Hansen Smiley
Logged

Stod
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Igang; EM i FIFA12(PS3)
« Svar #107: 07 Feb 2012, 22:52 »

Jeg kan heller ikke komme på dem.
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Igang; EM i FIFA12(PS3)
« Svar #108: 07 Feb 2012, 22:53 »

Jeg kan hellere ikke komme på, Niklas.

Så må vi finde et tidspunkt imorgen Smiley
Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: Igang; EM i FIFA12(PS3)
« Svar #109: 07 Feb 2012, 22:55 »

Så er der styr på det!
Logged

mLasson
Gæst
 
Sv: Igang; EM i FIFA12(PS3)
« Svar #110: 07 Feb 2012, 22:56 »

Så er vi ihvertfald ved at være klar med Danmark vs. Holland Smiley
Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: Igang; EM i FIFA12(PS3)
« Svar #111: 07 Feb 2012, 22:57 »

Jeg har inviteret dig Stod
Logged

mLasson
Gæst
 
Sv: Igang; EM i FIFA12(PS3)
« Svar #112: 07 Feb 2012, 23:14 »

Danmark-Holland 2-3
Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: Igang; EM i FIFA12(PS3)
« Svar #113: 07 Feb 2012, 23:15 »

90. minut! :O
Spanien - Italien - 1-0
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Igang; EM i FIFA12(PS3)
« Svar #114: 07 Feb 2012, 23:15 »

Fucking lol.

Hvis jeg kommer ud for sådan en kamp igen, så slukker jeg altså.

1) Det lagger like shit
2) Kan ikke se min energibar
3) Kan ikke se tiden (og målscore)
4) Kunne heller ikke mine spillere på banen i mini format i bunden.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

mLasson
Gæst
 
Sv: Igang; EM i FIFA12(PS3)
« Svar #115: 07 Feb 2012, 23:16 »

Fucking lol.

Hvis jeg kommer ud for sådan en kamp igen, så slukker jeg altså.

1) Det lagger like shit
2) Kan ikke se min energibar
3) Kan ikke se tiden (og målscore)
4) Kunne heller ikke mine spillere på banen i mini format i bunden.

1'eren oplevede jeg sgu også! Smiley

De tre andre må kun have været på din side, for jeg kunne se alt Ubeslutsom
Logged

Stod
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Igang; EM i FIFA12(PS3)
« Svar #116: 07 Feb 2012, 23:17 »

90. minut! :O
Spanien - Italien - 1-0
Det beklager jeg sgu, men helt ufortjent var det ikke. Spanien videre med maksimum point!  Thumbs Up

Tak for kampen Smiley
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Igang; EM i FIFA12(PS3)
« Svar #117: 07 Feb 2012, 23:20 »

Spanien videre med maksimum point!  Thumbs Up


Andet ville da også være underligt!
Logged

Stod
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Igang; EM i FIFA12(PS3)
« Svar #118: 07 Feb 2012, 23:21 »

Haha, jeg indrømmer blankt at jeg har spillet virkelig ringe og har været heldig med nogle mål. Men sådan er det jo at være et tophold!  Wink
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Igang; EM i FIFA12(PS3)
« Svar #119: 07 Feb 2012, 23:31 »

1'eren oplevede jeg sgu også! Smiley

De tre andre må kun have været på din side, for jeg kunne se alt Ubeslutsom
Ja, men det er der jo ikke noget at gøre ved nu ................... ................... ................... ................... ................... ......
................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ............
................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ............
................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ............
................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ............
................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ............
................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... ...

Hvor er det bare typisk Danmark. Og en mega klam aflevering du lagde med en eller anden idiot fra midterlinjen, som løb lige ned til Daniel Agger, som ikke gad at tage den. Men fuck det, så må jeg vinde over Benja (igen..........)
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010