home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:20:51 Rajesh Blogs #5 - The Glory Hunter ...
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 1175 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FIFA Cup v.2 - Semifinalerne!
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 39 Udprint
Forfatter Emne: FIFA Cup v.2 - Semifinalerne!  (Læst 73027 gange)
PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA Cup v.2 - Kickoff time!
« Svar #315: 13 Feb 2012, 18:58 »

Selvom der er gået noget tid, har jeg nu stadig samme syn på det. Du havde ikke nogle 100% chancer i første kamp (udover dine mål, men ved ikke om jeg vil kalde dem 100% chancer - du scorede i hvert fald på dem), men derimod havde jeg i hvert fald to ved Cambiasso og Zanetti. Sneijder chancen var i anden kamp, hvor du godt nok havde en del flere chancer ift. første, men omvendt havde jeg også 4-5 stykker som jeg lige kan huske. Smiley
Og jeg mener det skam. Om jeg så møder meget uheldige personer ved jeg ikke, men har aldrig mødt en Hernandez der vinder så mange hovedstødsdueller mod hhv. Samuel og Lucio. Smiley

Det var 1 og 2 gang jeg spillede med united, så aner ikke det med Chicharito Wink

Ved bare jeg synes det var meget fortjent jeg vandt første kamp, hvor du kunne have scoret 1 mål, men hvor jeg synes jeg lukker godt af, og som du siger havde du store chancer.. Men synes bestemt ikke du nævner de chancer hvor jeg kommer igennem når du er ultra attack Smiley De chancer hvor din målmand lige tager Rooney inden han sparker/spiller .. det kalder jeg også 100% chancer, som ikke kommer med i statistikken.. Første kamp brænder Chicha helt fri inde ved din keeper p¨å et indlæg, og Rooney havde vel 1-2-3 andre fri løb, hvor han kokser..

2 kamp synes jeg kunne have endt uafgjort.. De mål jeg laver er ikke heldige på nogen måde, derfor skal de altid tælle med.. Og ja, du scorede til 2-2 hvorefter jeg går offensivt og får Nani målet.. Sådan er det jo.. Uafgjort havde måske været mest fair, men at kalde mig den heldigste du har spillet mod, er hen i vejret.. Så er du jo nærmest kommet til det punkt, hvor alle der slår dig er heldige ..
Logged


ulle48
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA Cup v.2 - Kickoff time!
« Svar #316: 13 Feb 2012, 19:04 »

Hvorfor er du gået offline søren?
Logged


Footi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA Cup v.2 - Kickoff time!
« Svar #317: 13 Feb 2012, 19:12 »

Nej okay. Men synes hans hovedstødsmål i 2. kamp var pænt overdrevet.. Smiley
Du havde ikke nogle friløbere i første kamp. Rigtigt, du havde et hovedstød tæt under mål, men det var også den eneste store udover målene, hvilket går op med mine i første kamp. Smiley

I anden kamp brænder jeg jo ALT, Sneijder, Forlan og Pazinni havde alle tre store chancer. Derudover er det i min verden også heldigt at du får det tredje mål, da den bliver tacklet eller sådan noget hen til Nani.
Nej. det synes jeg skam ikke, jeg er bare i stand til at se hvornår folk er bedre end mig og hvornår marginalerne ikke er til min fordel. Smiley
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA Cup v.2 - Kickoff time!
« Svar #318: 13 Feb 2012, 19:17 »

Nej okay. Men synes hans hovedstødsmål i 2. kamp var pænt overdrevet.. Smiley
Du havde ikke nogle friløbere i første kamp. Rigtigt, du havde et hovedstød tæt under mål, men det var også den eneste store udover målene, hvilket går op med mine i første kamp. Smiley
 
I anden kamp brænder jeg jo ALT, Sneijder, Forlan og Pazinni havde alle tre store chancer. Derudover er det i min verden også heldigt at du får det tredje mål, da den bliver tacklet eller sådan noget hen til Nani.
Nej. det synes jeg skam ikke, jeg er bare i stand til at se hvornår folk er bedre end mig og hvornår marginalerne ikke er til min fordel. Smiley

Nej, Nani blev spillet fri med en lob aflevering som Maicon ikke kunne nå, også var han fri, og bum..

Øhm jo det havde jeg i hvert fald, for Rooney havde 1-2 i første kamp.. Tja, Check Chicharitos stats, så kan du se han er pæn god med hovedet..

Altså, at du kalder mig heldig, fordi du ikke kan finde ud af at ramme målet, kan vel aldrig nogensinde være min skyld.. Og heldig når jeg har flest chancer på mål i første og pænt tæt på i 2 (Hvilket jeg ikke kunne se, fordi du bare slukkede ned)..

Jeg slog dig fair and square over 2 kampe.. held kan forekomme nogle få gange, men 2 gange i træk .. hmm .. Smiley
Logged


Footi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA Cup v.2 - Kickoff time!
« Svar #319: 13 Feb 2012, 19:34 »

Før sagde du 1-2-3, nu siger du 1-2? Han havde ikke nogle i første kamp hvor han var alene med målmanden. Derimod havde han 2-3 stykker i 2. kamp.
Jeg ved godt, at han er stærk på hoved, men det er stadig utroligt at han vinder så mange af duellerne, taget hans højde i betragtning.
Så du vil ikke kalde det heldigt for dig, at Sneijder sparker forbi på frit mål? At De Gea redder alle 100% chancer pånær én (og straffe) i løbet af to kampe?
Selvfølgelig vandt du fair and square, har aldrig sagt at held var snyd - men du kan ikke komme udenom, at heldet og marginalerne var på din side. Og jeg vil vove påstå, at man sagtens kan være heldig to kampe i træk.
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA Cup v.2 - Kickoff time!
« Svar #320: 13 Feb 2012, 19:39 »

Før sagde du 1-2-3, nu siger du 1-2? Han havde ikke nogle i første kamp hvor han var alene med målmanden. Derimod havde han 2-3 stykker i 2. kamp.
Jeg ved godt, at han er stærk på hoved, men det er stadig utroligt at han vinder så mange af duellerne, taget hans højde i betragtning.
Så du vil ikke kalde det heldigt for dig, at Sneijder sparker forbi på frit mål? At De Gea redder alle 100% chancer pånær én (og straffe) i løbet af to kampe?
Selvfølgelig vandt du fair and square, har aldrig sagt at held var snyd - men du kan ikke komme udenom, at heldet og marginalerne var på din side. Og jeg vil vove påstå, at man sagtens kan være heldig to kampe i træk.

Jeg mener overhovedet ikke første kamp var heldig.. Langt fra Smiley at vi begge har chancer vi skulle score på er jo bare som det er.. Synes bare det er klamt du bliver ved med at sige sådan noget der.. Men lad det nu ligge... Vi kunne blive ved, for kan godt se hvor du er henne af med din mening.. Og jeg rokker i hvert fald ikke på min.. Så end of discussion  Thumbs Up
Logged


Footi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA Cup v.2 - Kickoff time!
« Svar #321: 13 Feb 2012, 19:41 »

Jeps. Vi ses i finalen. Wink
Logged

ulle48
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA Cup v.2 - Kickoff time!
« Svar #322: 13 Feb 2012, 19:47 »

Arsenal-Atl. Madrid 0-0
Atl. Madrid - Arsenal 3-1
Logged


HansenLFC
Gæst
 
Sv: FIFA Cup v.2 - Kickoff time!
« Svar #323: 13 Feb 2012, 19:47 »

Jeps. Vi ses i finalen. Wink

I finalen?

Han kan da umuligt være heldig hele vejen.
Logged

SørenA
Gæst
 
Sv: FIFA Cup v.2 - Kickoff time!
« Svar #324: 13 Feb 2012, 19:52 »

Arsenal-Atl. Madrid 0-0
Atl. Madrid - Arsenal 3-1

Tak for kampene, de var elendige grundet massivt lag, men det var heldigvis for os begge 2..
Så har jeg vidst udspillet min rolle blandt de bedste, så er spørgsmålet bare om jeg skal være 3'er eller 4'er..
« Seneste Redigering: 13 Feb 2012, 19:56 af SørenA » Logged

ulle48
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA Cup v.2 - Kickoff time!
« Svar #325: 13 Feb 2012, 19:54 »

Ja det var lidt nederen med alt den lag.
« Seneste Redigering: 14 Feb 2012, 13:11 af ulle48 » Logged


mLasson
Gæst
 
Sv: FIFA Cup v.2 - Kickoff time!
« Svar #326: 13 Feb 2012, 21:43 »

Øhh, jeg vil gerne have mine seks point. Jeg er England, og vandt som der også står i resultaterne begge mine kampe mod Milan, som derfor ikke skal have mine seks point! Smiley

Og så spørger jeg endnu en gang: Er Marseille eller Dortmund snart klar?
Logged

ask-ikk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FIFA Cup v.2 - Kickoff time!
« Svar #327: 14 Feb 2012, 12:51 »

Er nogle fra gruppe A klar?
Inter, Barcelona og United.
« Seneste Redigering: 14 Feb 2012, 15:44 af ask-ikk » Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA Cup v.2 - Kickoff time!
« Svar #328: 14 Feb 2012, 14:49 »

Mania (Lyon), er du klar på vores kampe, der vel er ubetydelige? Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FIFA Cup v.2 - Kickoff time!
« Svar #329: 14 Feb 2012, 15:23 »

Er du klar i dag Tottenham Smiley?
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 39 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010