home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
30 Apr 2026, 22:03 szukizek Blogkonkur... 17# Arbeit, Fußball, L...
Antal Registrerede Brugere: 23532
  1 Bruger, 1281 Gæster Online.

Indlæg: 1133928 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: Ramonnub
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Skadestuen
| | | | |-+  "I spillet" problem
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: "I spillet" problem  (Læst 1988 gange)
Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
"I spillet" problem
« : 31 Jan 2012, 21:20 »

Hej jeg har det problem at når jeg en sjælden gang i mellem lukker FM så stpr der stadig på Steam at jeg er "In-game" og jeg kan derfor ikke starte mit FM op igen, nogen der kan hjælpe?
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "I spillet" problem
« Svar #1: 31 Jan 2012, 21:35 »

Hjælper det at logge ud af Steam, og derefter ind igen? Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "I spillet" problem
« Svar #2: 31 Jan 2012, 21:42 »

Kan ikke logge af Steam:
"Luk FM12 før du lukker steam" -.-
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: "I spillet" problem
« Svar #3: 31 Jan 2012, 21:49 »

Ctrl+Alt+Esc - find FM.exe og luk den, det bør klare det problem.

OBS: Sørg dog lige for at når du gemmer inden du går ud, så gem manuelt (CTRL+S) og så klik på et eller andet (dit hold, et andet hold, en spiller - whatever) inden du går ud for at være sikker på den er færdig med at gemme - det er sku træls at miste sit save.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "I spillet" problem
« Svar #4: 31 Jan 2012, 21:57 »

Jeg har lukket spillet og der sker ikke noget når jeg trykker det dur siger...
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: "I spillet" problem
« Svar #5: 31 Jan 2012, 22:13 »

Nej det er min fejl - det var CTRL-Shift-Esc selvfølgelig Smiley kan dog være når joblisten kommer frem, at du selv skal trykke over på "processer" tabben og eventuelt vælge "Vis processer fra alle brugere"
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "I spillet" problem
« Svar #6: 31 Jan 2012, 22:14 »

Jeg har ikke nogen steder jeg kan vælge min procesliste?
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "I spillet" problem
« Svar #7: 31 Jan 2012, 22:17 »

Havde på forunderlig vis gjort min jobliste mærkelig, tak for hjælpen!! Opstemt
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: "I spillet" problem
« Svar #8: 31 Jan 2012, 22:18 »

så lidt da, håber det virker for dig nu Smiley steam har en underlig tendens til at forsøge at åbne spillet efter man lukker det ned, uden det egentlig åbner.. Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010