home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:56:50 simka Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 21:57:48 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 825 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Athletic Bilbao - Baskisk Stolthed
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal Bilbao fortsætte 100% med Baskiske spillere
Ja
- 30 (81,1%)
Nej
- 7 (18,9%)
Antal Stemmer: 37

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Athletic Bilbao - Baskisk Stolthed  (Læst 25912 gange)
fyttefytte
Reserveholdsspiller

Sv: Athletic Bilbao - Baskisk Stolthed
« Svar #15: 31 Jan 2012, 17:20 »

Skriv sådanne beskeder i Bilbao tråden i stedet for, at poste det i Alfster's blog..
Ja okay sorry Opstemt

Mit nuværende St.Pauli spil
Antal sæson - 4
Bundesliga - 1
Tyske pokaltunering - 0
Tysk super cup - 1
Champions League - 0
Euro League - 0
VM klubhold - 0
Europæisk Supercup  - 0

Stadion: Millerntor-stadion
Klubværdi: 5,21 mia (gæld fra lån: 157 mio)

fyttefytte
Reserveholdsspiller

« Svar #16: 31 Jan 2012, 18:57 »

Jeg har købt Cesar over 48mdr.  Jeg havde muligheden for at købe ham, så jeg slog til.  Det gælder om at tage chancer for hente de gode baskere.

Min taktik kan du se i et tidligere indlæg. Toquero er kun reserve for Llorente. Spiller kun med 1 angriber.

Når du burger Toquero i angrebet, bruger du ham så som Targetman? for som targetman hos mig har han virkelig skuffet med kun 1 mål og 2 assists i 16 kamp.

Antal sæson - 4
Bundesliga - 1
Tyske pokaltunering - 0
Tysk super cup - 1
Champions League - 0
Euro League - 0
VM klubhold - 0
Europæisk Supercup  - 0

Alfster
Blogmester

« Svar #17: 31 Jan 2012, 19:59 »

4 Kvalrunde til Euro League

Atl. Bilbao havde haft en fin optakt med 4 sejre i træningskampene. Dog skulle det hurtigt vise sig at det ikke var nok mod et veloplagt Wisla Krakow hold. Polakkerne tog os på sengen, i en kamp hvor alt gik galt.
Da de 90 minutter var gået stod der 2-0 på lystavlen til hjemme holdet fra Krakow. En kæmpe skuffelse for drengene fra baskerlandet. Ivica Iliev og Gordan Bunoza lavede målene fra Krakow efter 62 & 69min. Nu skal der andre boller i suppen på hjemmebane, hvis det samlet skal blive til sejr for Ath. Bilbao.

Vi kæmper en vis del ud af bukserne og vinder kampen med 19-5 i chancer. Dog formår Llorente og Muniain, som tilsammen har 12 chancer ikke at smide bolden i kassen, kampen ender derfor målløst 0-0. Atl. Bilbao er meget skuffende ude af årets Euro League.

Hvis der er en som kan hjælpe med at få resultaterne ind i mellem logoerne, vil jeg sætte pris på dette. PFT.

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

fyttefytte
Reserveholdsspiller

« Svar #18: 01 Feb 2012, 11:54 »

Atl. Bilbao havde haft en fin optakt med 4 sejre i træningskampene. Dog skulle det hurtigt vise sig at det ikke var nok mod et veloplagt Wisla Krakow hold. Polakkerne tog os på sengen, i en kamp hvor alt gik galt.
Da de 90 minutter var gået stod der 2-0 på lystavlen til hjemme holdet fra Krakow. En kæmpe skuffelse for drengene fra baskerlandet. Ivica Iliev og Gordan Bunoza lavede målene fra Krakow efter 62 & 69min. Nu skal der andre boller i suppen på hjemmebane, hvis det samlet skal blive til sejr for Ath. Bilbao.

Vi kæmper en vis del ud af bukserne og vinder kampen med 19-5 i chancer. Dog formår Llorente og Muniain, som tilsammen har 12 chancer ikke at smide bolden i kassen, kampen ender derfor målløst 0-0. Atl. Bilbao er meget skuffende ude af årets Euro League.

Hvis der er en som kan hjælpe med at få resultaterne ind i mellem logoerne, vil jeg sætte pris på dette. PFT.

Det var satme en træls start på sæsonen for dig Skuffet

Antal sæson - 4
Bundesliga - 1
Tyske pokaltunering - 0
Tysk super cup - 1
Champions League - 0
Euro League - 0
VM klubhold - 0
Europæisk Supercup  - 0

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #19: 01 Feb 2012, 12:16 »

For at få tekst ind mellem billeder skal du bruge [*float]-koden. Hvis et billede skal stå til venstre for teksten skal det omkranses af [*float=left] og [/float] og tilsvarende til højre blot med right i stedet for left. Stjernerne skal naturligvis fjernes.

Alfster
Blogmester

« Svar #20: 01 Feb 2012, 12:19 »

For at få tekst ind mellem billeder skal du bruge [*float]-koden. Hvis et billede skal stå til venstre for teksten skal det omkranses af [*float=left] og [/float] og tilsvarende til højre blot med right i stedet for left. Stjernerne skal naturligvis fjernes.

Det har jeg også prøvet på . Udfordringen var at resultatet feks. 2-0 blev meget grimt og kunne ikke stå lige imellem de 2 logoer.

Følg mine blogs:
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #21: 01 Feb 2012, 12:31 »

Jeg plejer bare at centrere med [*center] og [/center], og så indsætte tomme linjer for at centrere det nogenlunde lodret. Ellers skal du nok til at lave tabeller, og det er jeg ikke den store haj til...

Alfster
Blogmester

« Svar #22: 01 Feb 2012, 13:05 »

Jeg plejer bare at centrere med [*center] og [/center], og så indsætte tomme linjer for at centrere det nogenlunde lodret. Ellers skal du nok til at lave tabeller, og det er jeg ikke den store haj til...

Tak for hjælpen.. Kigger lige på det senere.

Følg mine blogs:
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

ulle48
Førsteholdsspiller

« Svar #23: 01 Feb 2012, 16:37 »

Hvordan har du gjort teksten så stor? Og hvordan laver man billedstørrelsen om, altså når man sætter dem ind? Smiley

Alfster
Blogmester

« Svar #24: 03 Feb 2012, 00:16 »

NU skal Athletic Bilbao i gang. Efter blamagen i Euro League skal Bilbao nu op på hesten igen. Næste års europæiske deltagelse skal sikres. Dette års medvirken skal hurtigt vaskes af.
Rayo Valecano var første modstander hjemme på San Mamés. En kamp som skal vindes. Det viser sig hurtigt at Bilbao var overlegen på alle punkter. Stortalentet Muniain bringer Bilbao i front efter 20min.  Bilbao presser og presser på for målet til 2-0. Mikel Jose bringer Bilbao på 2-0 efter 65min. Der kunne være blevet scoret en del flere mål. Chancerne var 32-5 i Bilbao favør. Dog en udmærket start på sæsonen.
Espanyol var næste modstander i ligaen og ENDELIG kommer Llorente på tavlen. Allerede efter 15min bringer han Bilbao i front. Denne stilling holder resten af kampen. Mikel Jose formår endda at brænde straffe i løbet af kampen. Men dejligt med 3point til kontoen.
Betis var modstanderen i 3 ligakamp. Muniain og Herrera sørger for at Bilbao er i front med 2-0 efter 22min. Llorente lukker reelt kampen i det 56min med sit andet ligamål. Betis for et trøstmål i 2min. overtid. Bilbao har fået en super start med 3 sejre i 3 kampe. Malaga hjemme på La Rosaleda var modstanderen i 4 runde.

Malaga som har oprustet med bla. Douglas (Twente) og Kuzmanovic (Stuttgart) kunne godt blive en svær nød at knække.
Kampens 3 mål bliver alle scoret i de sidste 19min. Mikel Jose bringer Bilbao foran, Nistelrooy udligner inden Muniain lukket kampen til 1-2 i det 85min. Super fed kamp, som bringer Bilbao a point med Barcelona i toppen af rækken. Villareal skulle lide samme skæbne som de forrige modstandere i ligaen. Llorente laver begge mål i 2-0 sejren.
Må sige efter de skuffende europæiske kampe, så har Atl. Bilbao virkelig fundet melodien. Stærkt hjulpet af Muniain (billedet til højre) og Llorente (billedet til venstre), som med 3 & 4 mål har været en torn i øjet på modstanderne. Vi ser frem mod de kommende måneder for at se om Bilbao kan holde den nuværende form

Følg mine blogs:
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester

« Svar #25: 08 Feb 2012, 20:29 »

Vokser træerne ind i himlen for Athletic Bilbao???

De første måneder i ligaen var vel overstået, nu jagter Bilbao yderligere succes i de kommende måneder. Første kamp i oktober skulle foregå påAnoeta i San Sebastian mod rivalerne fra Real Sociedad. Carlos Vela (billedet) bringer noget ufortjent Soceidad foran i tillægstiden i 1 halvleg. Llorente udligner og skaffer Bilbao et enkelt point. Osasuna var ikke noget match hjemme på San Mames. 4-1 stod der på lystavlen når de 90min var gået. Valencia hjemme på Mestalla er en modstander som de fleste hold frygter. Dog viste Bilbao i denne kamp at intet hold ikke er stort nok til at kunne ligge ned. Llorente og Amorebieta (Forsvar)  sørgede for 2 mål hver i storsejren på 4-1. Fanstisk resultat, som besejler vores 3 plads i ligaen.

I Copa del Rey spillede reserverne i begge kampe mod Leganes. Toquero lavede 4 mål i disse kampe og viser han er klar hvis Llorente bliver skadet. Sporting fik lidt heldigt 2-2, hvor Llorente lavede begge mål.

Sevilla og Atl. Madrid blev begge nedlagt af Bilbao med cifrene 3-1. Inden Granada lavede en overraskelse ved at få 1-1 på San Mames.

Kampen mod FC Barcelona var ej en fornøjelse for baskerne i Bilbao. Vi får en rødt kort tidligt i kampen og kæmper dog med alt vi har. Barcelona med en sprudlende Villa på top vinder 4-0 i topbraget.

Følg mine blogs:
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester

« Svar #26: 19 Feb 2012, 09:15 »

Llorente skadet i 5 uger.

Kan Bilbao uden deres absolutte topscorer. Llorente blev skadet i kampen mod Granada med et brækket håndled.
Svaret er umiddelbart nej.  Mallorca lammetævede Bilbao med tenniscifre 6-2. Vores venstreback Aurenetxe får rødt kort og det bliver dyrt. Hele 4mål bliver lavet efter han ryger ud. Dog fik Toquero lavet et enkelt garn. Er det starten på en ordentlig nedtur for Bilbao?

Nedturen skal vendes hjemme mod Racing og Pedro Munitis.  Stuani bringer Racing foran efter bare 10min. Efter 27min spil, bliver Muniain smadret ned i feltet og må udgå med en skade. Jose score sikkert på straffesparket, men endnu værre er Bilbao's største kommende stjerne væk i lang tid?  Erstatteren for Muniain (Gabilondo) bringer Bilbao på 2-1 med 15min. tilbage. Nu skal de 3 point bare køres hjem. Jose laver sit 2 mål i overtiden og kampen ender 3-1. MUNIAIN UDE I 4 MÅNEDER!!!!!

Zaragoza er næste hold som byder Bilbao op til dans. Bilbao må altså undvære deres 2 bedste spillere i Llorente og Muniain.  Bilbao sidder på kampen og har ved pausen 11-1 i chancer. 2min efter pausen bringer Jose Bilbao foran, men på bare 5min er Zaragoza lige pludselig foran 2-1. De har haft 3 chancer i hele kampen indtil nu... Jose bliver så smidt ud efter 78min og det ser meget sort ud.  Vi taber 1-2 og har chancerne 21-7. Total møgkamp. 

Det er nu tid til 5 runde i pokalturneringen hvor Racing er modstanderen.  Efter 1-1 på udebane, hvor vi tillod at brænde et straffespark, skal det nu afgøres på hjemmebane. Ander Herrera lavede hattrick på  bare 33min og var stærkt medvirkende til at kampen endte 4-1 til Bilbao. Desværre er Barcelona og Real Madrid stadig at finde i turneringen.
Kvartfinalerne i Copa del Rey:

Real Madrid - Espanyol

Atl.Bilbao - Valencia

Barcelona - Villareal

Sporting - Real Sociedad

Hvor semifinalerne er sammen sat med kamp 1 - kamp 2 og kamp 3 - kamp 4.
Så hvis vi kan klare Valencia, står den formentlig på Real Madrid i en evt. semifinale.

Følg mine blogs:
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Stimorol
Førsteholdsspiller

« Svar #27: 19 Feb 2012, 14:28 »

Har lige læst alle dine updates og jeg synes du har gang i en rigtig god story + det er kun godt at du har taget en klub, som Bilbao Smiley

Liverpool, Dortmund, AGF

Alfster
Blogmester

« Svar #28: 19 Feb 2012, 17:27 »

Har lige læst alle dine updates og jeg synes du har gang i en rigtig god story + det er kun godt at du har taget en klub, som Bilbao Smiley

Takker mange gange.  ER ved at være færdig med første sæson. SÅ der kommer en update senere idag eller imorgen om resten af sæsonen

Følg mine blogs:
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester

« Svar #29: 20 Feb 2012, 10:29 »

Kampen mod Pokaltitlen.

Valencia var modstanderen i kvartfinalen. Hjemme på San Mames blev Valencia kørt over af et sprudlende Bilbao hold. Chance fordelingen var 20-3 og sejren blev nok en anelse for lille i forhold til chancer. Gurpegi og Jose sørgede for målene i 2-0 sejren. Et godt udgangs punkt inden returen på Mestalla.  Ekiza sætter endnu et søm i Valencia's kiste da han bringer Bilbao i front efter 42min. Dog kommer Valencia på 2-1 på bare 11min, inden Gabilondo udligner for Bilbao. Resultatet 2-2 holder kampen ud. Vi er nu klar til semifinalen mod Real Madrid.
KLASSEFORSKEL er min umiddelbare tanker efter at have blevet kørt ud af græstæppet i begge kampe. 2 x 3-0 i Real Madrid favør. Real Madrid klar til finalen mod Villareal, som overraskende slog Barcelona ud.

I ligaen derimod var der ikke så meget slinger i valsen. Barcelona og Real Madrid kørte deres eget lille ræs men vi stille og roligt trak fra de andre hold, således at 3 pladsen aldrig var i fare. 5 runder før slut var champions league pladsen sikret for næste sæson, hvilket må siges at være mere end jeg forventede da vi startede op på sæsonen.  Barcelona har en forrygende sæson, og taber således kun 1 gang og det var i allersidste runde. Vi taber 0-4 hjemme og 0-1 ude til Barcelona. Vi formår at få lidt revanche mod Real Madrid, da vi slår dem 2-0 hjemme i ligaen. Vi taber 2-1 på Bernabeu i ligaen.

Llorente er sæsonens helt store spiller. Han laver 25mål i 35 kampe. Han var desværre lidt skadet midt på sæsonen. Muniain har haft en sløj sæson som har været skæmmet af skader. Han når kun at spille 20 kampe, laver dog 7mål i disse. David Lopez er tæt på blive bedste spiller for Bilbao. Han har lavet 23assist igennem sæsonen.

Vi håber nu at i næste sæson at være uden skader til vores vigtigste spillere. Hvis vi skal have en chance mod de store klubber, skal vi undgå skader. Da vi ikke kan købe stjerner ind til at forstærke holdet  (Alonso, Arteta m.v.) skal de bedste være til rådighed hele tiden.

Rart at se at vi trods alt har gjort en fin figur i Spanien. (Spået 8plads af medierne)

Følg mine blogs:
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010