home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1313 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Problemer med "musen" på bærbar
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Problemer med "musen" på bærbar  (Læst 1430 gange)
verdenskrig
Manager

Problemer med "musen" på bærbar
« : 23 Jan 2012, 15:56 »

Hey alle Smiley..

Har fået lidt vrøvl med min computer. "Musen"(Den indbyggede) og der hvor man kan højre og venstreklikke virker pludselig ikke.. Det skete ud af ingenting, og forstår det ikke helt.. Har prøvet at støvsuge stedet for støv, og prøvet at give det en fugtig klud, men der skete ingenting.

Kan det være en eller anden wierd kombination jeg har trykket på tastaturet som har deaktiveret det, eller har i andre forslag? Fatter ingenting af det  Skuffet

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Problemer med "musen" på bærbar
« Svar #1: 23 Jan 2012, 15:57 »

Hey alle Smiley..

Har fået lidt vrøvl med min computer. "Musen"(Den indbyggede) og der hvor man kan højre og venstreklikke virker pludselig ikke.. Det skete ud af ingenting, og forstår det ikke helt.. Har prøvet at støvsuge stedet for støv, og prøvet at give det en fugtig klud, men der skete ingenting.

Kan det være en eller anden wierd kombination jeg har trykket på tastaturet som har deaktiveret det, eller har i andre forslag? Fatter ingenting af det  Skuffet

På nogle bærbare er der en lille "knap" ved siden af eller i nærheden af musepladen, som deaktiverer musen hvis man kommer til at trykke på den. Hvis du kan finde den og trykke på den igen, kan det være at det virker Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #2: 23 Jan 2012, 15:58 »

Synes jeg har prøvet at se efter noget ala det, men kunne ingenting finde.. Kan være jeg skulle kigge igen, men synes ikke det så ud som om der var noget Skuffet.. Ellers tak for forslaget Thumbs Up

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3: 23 Jan 2012, 16:02 »

Synes jeg har prøvet at se efter noget ala det, men kunne ingenting finde.. Kan være jeg skulle kigge igen, men synes ikke det så ud som om der var noget Skuffet.. Ellers tak for forslaget Thumbs Up
Mener også du kan se i kontrolpanelet om du har deaktiveret musen .

Vi skal alle være her.

verdenskrig
Manager

« Svar #4: 23 Jan 2012, 16:06 »

Hvordan det? Prøvede at se i kontrolpanelet men kunne ikke finde noget der. I øvrigt er det svært at komme omkring uden mus Opstemt

Cool

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #5: 23 Jan 2012, 16:27 »

Hvordan det? Prøvede at se i kontrolpanelet men kunne ikke finde noget der. I øvrigt er det svært at komme omkring uden mus Opstemt
Sorryy .. Nææ jeg har et ikon nede ved uret i højre side der hedder : synaptics pegeredskab der kan jeg se mine indstillinger for min mus på min bærbare.

Vi skal alle være her.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010