|
-Benja-
|
|
Gruppe A? Neymar og Bave, klar i eftermiddag?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Jeg har fået lavet mit TV idag så er klar fra imorgen!!!! Skriv til mig! jeg er Aston Villa!  Jeg er klar. :-)
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Jeg er også klar fra omkring 17 til midnat!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
muzfar
|
|
Jeg kan indtil klokken 19 i aften 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Jeg kan indtil klokken 19 i aften  Jeg er klar efter kl. 18, add mig på psn: cra17 :-)
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Jeg kan indtil klokken 19 i aften  Så lad os nu?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Jeg kan indtil klokken 19 i aften  Hatten af... Hvad så med at komme online?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Gruppe A? Neymar og Bave, klar i eftermiddag?
i aften :-)
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
City/Sevilla - Inter Liverpool - Juventus Ajax - Zenit Napoli - Arsenal City/Sevilla har jeg kontaktet og de vil sørger for at få spillet den sidste kamp inden kort tid. Ellers bliver det ved terningeslag!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
muzfar
|
|
Jeg er klar fra imorgen klokken 1.  Med fjernsyn og hele pisset  Skriv gerne en PB så vi kan aftale en tid  EDIT: Medmindre nogle kan spille efter 22:00? For så tager min fra en fjernbetjening med hjem 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Barcelona 0-4 Valencia Valencia 4-1 Barcelona Øv, så scorer han lige i overtiden i sidste kamp. 
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
-Benja-
|
|
Barcelona 0-4 Valencia Valencia 4-1 Barcelona Øv, så scorer han lige i overtiden i sidste kamp.  Slam.. Effektivt må man sige. Er faktisk godt træt af, at der bliver dømt straffespark bare ved at holde L2 inde.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Blackfladfisk er udmeldt fra gruppe B og alle vinder derved 3-0 over ham også selvom Zone har snublet  .. Så de eneste kampe som mangler i gruppe B er kampene mod Muzfar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|