home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1277 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Herrehåndbold EM 2012
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Herrehåndbold EM 2012  (Læst 19891 gange)
Chamberlain15
Manager

Sv: Herrehåndbold EM 2012
« Svar #45: 17 Jan 2012, 22:11 »

De er kvalificeret til en af de 3 kvalifikations grupper hvor 2 hold går videre fra hver.

Oh, nu forstår jeg Smiley

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Swizz CataR
Manager

« Svar #46: 17 Jan 2012, 22:12 »

Sådan helt seriøst, de dømmer en ganske udemærket første halvleg. at danskerne ikke kan scorer er ikke dommernes skyld. Den til sidst er det ikke frikast til Lars de hopper begge efter bolden. Vi kan snakke om der er en enkel udvisning inde på stregen (:

Du bør seriøst undersøge reglerne indenfor håndbold, før du udtaler dig om sådan noget. Der var rigtig mange grimme skub og tacklinger på stregen, der i sig selv var til 2 minutter. For at nævne to andre, kan du tage Lars Christiansen til sidst, samt det voldsomme skub til Thomas Mogensen der skubbes med to strakte arme mens han hænger i luften. Ifølge reglerne er der jo ikke noget at diskutere. Man kunne mærke fra starten, at dommerne følte sig presset af de mange vilde fans..

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

verdenskrig
Manager

« Svar #47: 17 Jan 2012, 22:14 »

Ud fra de fem min jeg så så var dommerne under al kritik.. Men når det så er sagt, så skal vi simpelthen være i stand til at vinde sådan en kamp alligevel.. Det er jo decideret pinligt sådan som landsholdet har skreget sig selv op..

Vi var jo ikke engang tæt på at få uafgjort Huh

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Altid FCK
Manager

« Svar #48: 17 Jan 2012, 22:15 »

Sådan helt seriøst, de dømmer en ganske udemærket første halvleg. at danskerne ikke kan scorer er ikke dommernes skyld. Den til sidst er det ikke frikast til Lars de hopper begge efter bolden. Vi kan snakke om der er en enkel udvisning inde på stregen (:

+1

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

ligemeget
Juniorspiller
**

« Svar #49: 17 Jan 2012, 22:16 »

Du bør seriøst undersøge reglerne indenfor håndbold, før du udtaler dig om sådan noget. Der var rigtig mange grimme skub og tacklinger på stregen, der i sig selv var til 2 minutter. For at nævne to andre, kan du tage Lars Christiansen til sidst, samt det voldsomme skub til Thomas Mogensen der skubbes med to strakte arme mens han hænger i luften. Ifølge reglerne er der jo ikke noget at diskutere. Man kunne mærke fra starten, at dommerne følte sig presset af de mange vilde fans..

Jeg har et dommerkort så skulle gerne kunne reglerne. Stregen er det samme i begge ender. kasper Nielsen er heller ikke nogen sød fyr. Den med Thomas Mogensen kan du komme med et ca tidspunkt? Jeg har stadig den holdning at de stadig begge hopper efter bolden, og der er ikke frikast til Lars. Samtidig synes jeg Bent Nygaard græder når han siger Serbien spiller lange angreb det gjorde Dk også i starten synes de holder en helt udemærket linje der, den ændrer sig ikke.

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #50: 17 Jan 2012, 22:19 »

6. - 8. apr 2012
12 nationer deltager i tre kvalifikationsgrupp er. Nationerne findes således, når der ses bort fra allerede kvalificerede nationer:
nr 2 - 7 fra VM 2011
nr 2 og 3 fra EM 2012
nr 2 og 3 fra Amerika
nr 2 fra Afrika M 2012
nr 2 fra Asien kval
De tre kvalifikationsgrupp er afvikles i de tre nationer, der blev nr 2 - 4 ved VM 2011.
Fra hver gruppe kvalificerer to nationer sig til OL.

Grupperne ser pt. sådan ud:
gruppe 1 (DEN): DEN - HUN - Europa 2 - Afrika 2
gruppe 2 (ESP): ESP - ISL - BRA - Europa 3
gruppe 3 (SWE): SWE - CRO - JPN - CHI
Gruppesammensætning en ændres, hvis vinderen af EM 2012 bliver en af de seks ovennævnte europæiske nationer; eller Frankrig vinder finalen mod en af de seks.

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #51: 17 Jan 2012, 22:21 »

Bøsse dommere !
Undskyld, men er så frustreret over sådan nogle frøædere ! Selvfølgelig kunne vi selv have afgjort det, men vi blev også bortdømt !

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #52: 17 Jan 2012, 22:22 »

Jeg har et dommerkort så skulle gerne kunne reglerne. Stregen er det samme i begge ender. kasper Nielsen er heller ikke nogen sød fyr. Den med Thomas Mogensen kan du komme med et ca tidspunkt? Jeg har stadig den holdning at de stadig begge hopper efter bolden, og der er ikke frikast til Lars. Samtidig synes jeg Bent Nygaard græder når han siger Serbien spiller lange angreb det gjorde Dk også i starten synes de holder en helt udemærket linje der, den ændrer sig ikke.

Jeg synes nu dommerne gav Serbien lov til at have bolden i længere tid. Du skal huske på hver gang Serbiens ganske udemærket målmand reddede en bold, stod han med den og jublede i 10 sekunder, derefter gik de op ad banen.. 20 sekunder bare på at komme i angrebet også skulle alle lige rører bolden før de begyndte at spille mod målet, uden hånden kom op.. Men jeg har self også farvet briller på, men stadigvæk..

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #53: 17 Jan 2012, 22:23 »

Og samtidig et klassemål af Landin! Smiley

ligemeget
Juniorspiller
**

« Svar #54: 17 Jan 2012, 22:29 »

Jeg synes nu dommerne gav Serbien lov til at have bolden i længere tid. Du skal huske på hver gang Serbiens ganske udemærket målmand reddede en bold, stod han med den og jublede i 10 sekunder, derefter gik de op ad banen.. 20 sekunder bare på at komme i angrebet også skulle alle lige rører bolden før de begyndte at spille mod målet, uden hånden kom op.. Men jeg har self også farvet briller på, men stadigvæk..

Der står ingen steder i reglbogen man skal løbe kontra, sådan har østeuropæisk hold spillet de sidste mange år. Vi er bare van til at i Dk vi gerne vil løbe en masse, som også er klart mest seværdigt. og det var kun til sidst han holdte den 10 sekunder (:

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #55: 17 Jan 2012, 22:32 »

Jeg tror, at jeg spiller på at Serbien vinder hele lortet. Måske har bookmakerne dog regnet den ud. Desværre.

blomvikings
Manager

« Svar #56: 17 Jan 2012, 22:34 »

Det er det modbydeligt så tydeligt hvilken type du er Opstemt Opstemt

Alt hvad "eksperterne" siger, er du enig, for så kommer du aldrig til at lyde "dum" ......

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #57: 17 Jan 2012, 22:35 »

Der står ingen steder i reglbogen man skal løbe kontra, sådan har østeuropæisk hold spillet de sidste mange år. Vi er bare van til at i Dk vi gerne vil løbe en masse, som også er klart mest seværdigt. og det var kun til sidst han holdte den 10 sekunder (:

Jeg ved godt vi er vant til det, det er jo også det sjoveste med noget tempo i kampen. Men når Serbien ikke laver en fremad rettet aflevering i 30 sekunder, så burde det da dømmes nøl vil jeg mene? - det synes jeg ihvertfald et par dommer har fortalt mig i de håndboldkampe jeg slev har spillet.
ja de sidste 6-7 minutter holdte han meget på bolden, de skulle jo lige foran Smiley

ligemeget
Juniorspiller
**

« Svar #58: 17 Jan 2012, 22:42 »

Nu er det sådan en Nøl kendelsen, er en vuderings sag fra dommeren af det står i dommerbogen, og da de holder samme linje gennem hele kampen omkring det synes jeg der er godt. Hvis de havde haft mange af dem i starten og især i undertal, så vil jeg mene den skal hurtigere op, men de holder linjen.

ligemeget
Juniorspiller
**

« Svar #59: 17 Jan 2012, 22:43 »

Det er det modbydeligt så tydeligt hvilken type du er Opstemt Opstemt

Alt hvad "eksperterne" siger, er du enig, for så kommer du aldrig til at lyde "dum" ......

Jeg er da ikke enig i hvad eksperterne siger ? Har Bent Nyggard ikke sagt de var svindel

er dybt uenig

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010