home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1189 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Herrehåndbold EM 2012
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Herrehåndbold EM 2012  (Læst 19882 gange)
Messi1987
Landsholdsspiller

Sv: Herrehåndbold EM 2012
« Svar #75: 19 Jan 2012, 19:50 »

0 point med videre, Danmark kommer ikke i semifinalen. Troede aldrig på guldet pga Frankrig. Men troede vi skulle kæmpe om medalje med Kroatien, Spanien osv. Spillet har også vært under alt kritik.  Skuttet! Skuffet! Skuffet! Danmark er bedst som underdogs..!

verdenskrig
Manager

« Svar #76: 19 Jan 2012, 19:50 »

Mikkel Hansen skal fucke væk. Han er ikke kun en fiasko rent sportsligt, idet han optræder som en komplet idiot med en teenage-stemme i ligegyldige reklamer og samtidig ligner en landsholdspiller fra det vesttyske landhold under VM 1982. For ikke at glemme de basket-trøjer AGK løber rundt i. Og ja, det er Mikkel Hansens skyld, at de gør det. Ærgeligt du er for talentløs til at spille i NBA.

Mikkel Hansen, du er en kæmpe fiasko.
funny  funny Fedt fedt fedt Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #77: 19 Jan 2012, 19:57 »

Det var sku ikke så godt. Afslutningerne var ikke gode. Spillet kunne godt være bedre især i 2. halvleg præcis som imod Serbien.

Savnede Bo Spellerberg da vi var foran med et par stykker og man kunne se at de stressede fuldstændig, da han vil kunne skabe ro.

Men ja ja, nu kommer tre kampe der skal vindes for at få en okay afslutning på slutrunden. Selvom det har været skuffende indtil videre.

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

Risom
Manager

« Svar #78: 19 Jan 2012, 20:17 »

6 brændte straffekast koster os muligvis(/GARANTERET) semifinalen...

Skidt pyt, det er jo alligevel håndbold.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #79: 19 Jan 2012, 20:53 »

funny  funny Fedt fedt fedt Grin

Man ved, det er en klog besked, når NBA og trøjedesign bliver brugt som en del af et argument for fiaskoen, haha!

Badefar
Manager

« Svar #80: 19 Jan 2012, 22:29 »

Selvom det efter kampen i aften virkede som om at alt håb var ude, tror jeg ikke at vores rolle er totalt udspillet. Hvis vi løfter vores spil og et par enkelte resultater flasker sig har vi en chance.

Hvis vi vinder vores 3 mellemrunde kampe, hvilket jeg stadig ser som værende realistisk, vil vores pointtotal være på 6 point. Hvis Serbien så er søde at hjælpe os og slå Tyskland i den første mellemrundekamp vil Tyskland, forudsat at vi slår dem, maksimalt kunne nå 6 point. Hvis Tyskland så netop i sidste runde slår Polen og dermed får 6 point, vil Polen der har to point med sig over også maksimalt kunne opnå 6 point. Skulle det ske vil Danmark, Polen og Tyskland så være af point og det videre avancement skal afgøres på målscoreren. Skulle vi dog være så heldige, at Polen smider point mod enten Makedonien eller Sverige, hvilket jeg også anser som værende sandsynligt, vil Polen slutte under 6 point, og vi vil grundet vores sejr over Tyskland være bedre indbyrdes og dermed avancere til semifinalen.

Det er i teorien kun to kampe der skal flaske sig før at vi kan afgøre det selv. Optimisten i mig tror i hvert fald på det.

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #81: 19 Jan 2012, 22:40 »

Selvom det efter kampen i aften virkede som om at alt håb var ude, tror jeg ikke at vores rolle er totalt udspillet. Hvis vi løfter vores spil og et par enkelte resultater flasker sig har vi en chance.

Hvis vi vinder vores 3 mellemrunde kampe, hvilket jeg stadig ser som værende realistisk, vil vores pointtotal være på 6 point. Hvis Serbien så er søde at hjælpe os og slå Tyskland i den første mellemrundekamp vil Tyskland, forudsat at vi slår dem, maksimalt kunne nå 6 point. Hvis Tyskland så netop i sidste runde slår Polen og dermed får 6 point, vil Polen der har to point med sig over også maksimalt kunne opnå 6 point. Skulle det ske vil Danmark, Polen og Tyskland så være af point og det videre avancement skal afgøres på målscoreren. Skulle vi dog være så heldige, at Polen smider point mod enten Makedonien eller Sverige, hvilket jeg også anser som værende sandsynligt, vil Polen slutte under 6 point, og vi vil grundet vores sejr over Tyskland være bedre indbyrdes og dermed avancere til semifinalen.

Det er i teorien kun to kampe der skal flaske sig før at vi kan afgøre det selv. Optimisten i mig tror i hvert fald på det.

Er du sikker på med Polen? for jeg har synes hele tiden de har sagt i tv'et idag, at Polen ikke må få mere end 4 point. Jeg gik da udfra det var indbyrdes først. Men jeg ved det da ikke. De har bare sagt det et par gange..

Badefar
Manager

« Svar #82: 19 Jan 2012, 22:41 »

Er du sikker på med Polen? for jeg har synes hele tiden de har sagt i tv'et idag, at Polen ikke må få mere end 4 point. Jeg gik da udfra det var indbyrdes først. Men jeg ved det da ikke. De har bare sagt det et par gange..

Det er indbyrdes først, men hvis vi slår Tyskland og Tyskland slår Polen og alle 3 hold har lige mange point kan indbyrdes ikke bruges til noget.

Swizz CataR
Manager

« Svar #83: 19 Jan 2012, 22:44 »

Er det kun os og Polen der har samme pointantal, så er det Polen der går videre. Er vi tre hold, altså fx DK, Polen og Tyskland, og alle har vundet over en af de andre, så kan man sige, at Polen skal med fordi de har slået DK, men Tyskland har jo slået Polen, og vi har slået Tyskland. Så det argument kører i ring. Derfor kommer målscoren ind i billedet, og vi vil her være nødt til at have vundet med mere end et mål til Tyskland, jeg er faktisk i tvivl om, om ikke vi skal vinde større over Tyskland end Tyskland må vinde over Polen, eller om den samlede målscore er den man går efter.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #84: 19 Jan 2012, 22:46 »

Badefar
Manager

« Svar #85: 19 Jan 2012, 22:50 »

Er det kun os og Polen der har samme pointantal, så er det Polen der går videre. Er vi tre hold, altså fx DK, Polen og Tyskland, og alle har vundet over en af de andre, så kan man sige, at Polen skal med fordi de har slået DK, men Tyskland har jo slået Polen, og vi har slået Tyskland. Så det argument kører i ring. Derfor kommer målscoren ind i billedet, og vi vil her være nødt til at have vundet med mere end et mål til Tyskland, jeg er faktisk i tvivl om, om ikke vi skal vinde større over Tyskland end Tyskland må vinde over Polen, eller om den samlede målscore er den man går efter.

Ser ikke dette klart beskrevet nogle steder men går ud fra at det er indbyrdes målscorer, da den regel ellers ikke ville give nogen mening da man ikke møder hinanden mere end én gang i gruppespillet. Hvis vi så bare som udgangspunkt siger at vi slår Tyskland med 3 mål f.eks. må Tyskland slå Polen med op 4 mål for, at vi skal gå videre, så jeg ser helt klart en mulighed i det scenarie.

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #86: 19 Jan 2012, 23:02 »

Der er max. 6 step man kan gå igennem for at finde holdet som skal videre i tilfælde af lige mange point.

1. Flest point opnået i de indbyrdes kampe = PL slår DK, DK slår DE og DE slår PL, går vi videre til step 2.
2. Største målforskel i de indbyrdes opgør
3. Flest mål scoret i de indbyrdes opgør
4. Største målforskel i stillingen i mellemrunden
5. Flest scoret mål i stillingen i mellemrunden

Til sidst den. 6., og mest sjældne måde at afklare missæren på.... lodtrækning

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #87: 20 Jan 2012, 13:58 »

Det er indbyrdes først, men hvis vi slår Tyskland og Tyskland slår Polen og alle 3 hold har lige mange point kan indbyrdes ikke bruges til noget.

Ja okay, det har jeg også fundet ud af nu. Så er det ikke helt urealistisk men det bliver da mere end svært. da det kræver hjælp fra de andre hold..

N17
Manager

« Svar #88: 20 Jan 2012, 22:05 »

Frankrig over med 0 point - puha... Det er en større fiasko end DK jo! Hvad pokker sker der lige der!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #89: 20 Jan 2012, 22:33 »

Frankrig har godt nok underpræsterer helt vildt ! Især Omeyer og Karabatić !

Tror det bliver Kroatiens EM nu..
« Seneste Redigering: 20 Jan 2012, 22:36 af Messi1987 » Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010