home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23478
  0 Brugere, 684 Gæster Online.

Nyeste Bruger: wandaluciaia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Videregivende spil - AS Monaco
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende spil - AS Monaco  (Læst 73855 gange)
Damse1994
Landsholdsspiller

Sv: Videregivende spil - AS Monaco
« Svar #90: 20 Jan 2012, 10:10 »

Du kører bare på Wink

SilkeborgIF
Lilleputspiller
*

« Svar #91: 20 Jan 2012, 10:44 »

Bær over med mig i forhold til opsætning, billeder osv. i forhold til opdatering da jeg ikke er så meget inde i det...

Jeg vil lige komme med en update på hvordan det står til da jeg overtager spillet d. 30. okt. 2012:

Bestyrelsen forventer at Monaco opnår en respektabel placering i ligaen, de forventer at Monaco kommer i finalen i den franske cup og i den franske ligacup er ikke i deres prioritet da de vægter de andre resultater højere.

Transfers:
Ind: Der har været de 3 signings som Damse sørgede for i Gaston Fernandez, Caio og Victor Caceres, udover det så er Dedryck Boyata og Henri Saivet kommet ind på leje aftaler.
http://s1065.photobucket.com/albums/u399/Migo5000/?action=view&current=Boyata.jpg
http://s1065.photobucket.com/albums/u399/Migo5000/?action=view&current=Saivet.jpg

Ud:
Der er røget en del spillere ud som ikke har været til nogen nytte eller hvor der er ikke er blevet forlænget kontrakter. Dog er den mest bemærkelsesværdige handel at Daniel Niculae er blevet solgt til Bologna for ikke mindre end 35 millioner, så der er blevet lidt at gøre godt med til vinterens transfervindue.
http://s1065.photobucket.com/albums/u399/Migo5000/?action=view&current=Transfers.png

Økonomi:
Jeg synes økonomien ser fornuftig ud, jeg har ikke sat mig 100 % ind i den endnu, men det kommer.
http://s1065.photobucket.com/albums/u399/Migo5000/?action=view&current=konomi.jpg

Liga:
I ligaen ser det ikke forrygende ud her fra starten, men jeg satser på at en ny taktik og et par nyindkøb i januar kan være med til at forbedre dette.
http://s1065.photobucket.com/albums/u399/Migo5000/?action=view&current=Ligaen.jpg

Planen for min 1½ sæson er at få sat en ungdomsproces igang med holdet... Ment jeg nogle af de ældre spillere skal ud og vi skal have nogle nye unge spillere ind som har en masse energi og noget motivation, så vi kan komme helt op i toppen og kæmpe med.

Hvis der er mere i vil se, så smider jeg gerne SS op...

Håber i kan bærer over med at jeg ikke er noget grafisk wonderchild  crazy

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #92: 20 Jan 2012, 10:55 »

Ser godt ud Sikeborg.. Godt salg af Niculae, var han fast mand for os? og har vi en spiller til at tage over for ham??

Håber du med en ny taktik og de nye spillere kan få os spillet lidt op i tabellen.

Hvordan ser vores økonomi ud?

og en sidste ting, pas på at vores hold ikke kun kommer til at bestå af unge spillere, det er vigtigt at have nogen ældre spiller i truppen og i start elleveren som kan hjælpe de unge med deres rutine! Wink

SilkeborgIF
Lilleputspiller
*

« Svar #93: 20 Jan 2012, 11:08 »

Det var som sagt Barber der havde solgt ham... Han var udlejet i første sæson, så han var ikke en videre vigtig mand for os, og jeg mener helt bestemt at Gaston Fernandez er en super spiller der kan tage over for os.

Jamen pt er der små 27 millioner at køber spillere for og ca 200 i plus på lønningsbudgettet.

Naturligvis bliver det ikke kun unge spillere det kommer til at bestå af, det er mere de spillere der er oppe omkring de +33 år som der ikke får så lang snor på holdet.

Men jeg kan afsløre at der muligvis er en, hvad jeg vil kalde, rigtig bomber på vej til klubben, han har scoret rigtig mange mål i den portugisiske liga og er ikke tilfreds med at være røget på reserveholdet... Mere følger...

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #94: 20 Jan 2012, 11:12 »

God ide med en update på det der er sket inden du overtog, kan du ikke smide et SS af ham der er solgt for 35 millioner?

SilkeborgIF
Lilleputspiller
*

« Svar #95: 20 Jan 2012, 11:19 »

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #96: 20 Jan 2012, 11:22 »

Det ser ud til at være en rigtig god handel!

Glæder mig til at hører mere om den mystiske spiller Wink

SilkeborgIF
Lilleputspiller
*

« Svar #97: 20 Jan 2012, 13:05 »

Jeg kan sige så meget at der er blevet åbnet lidt for pengepungen og der er nye ansigter på vej ind i truppen...
Jeg ved ikke om jeg vil kalde dem for røverkøb, men det er i hvert fald klare forstærkninger til holdet.. Men mere om dem når der kommer en update når jeg når slut januar...

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #98: 20 Jan 2012, 14:46 »

Jeg kan sige så meget at der er blevet åbnet lidt for pengepungen og der er nye ansigter på vej ind i truppen...
Jeg ved ikke om jeg vil kalde dem for røverkøb, men det er i hvert fald klare forstærkninger til holdet.. Men mere om dem når der kommer en update når jeg når slut januar...
Glæder mig!!! Opstemt

SilkeborgIF
Lilleputspiller
*

« Svar #99: 20 Jan 2012, 15:00 »

Ja... Men det er dælme hårde odds at være oppe imod... Det er ren og skær overlevelse Smiley

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #100: 22 Jan 2012, 11:54 »

Skrider det fremad SilkeborgIF?

SilkeborgIF
Lilleputspiller
*

« Svar #101: 22 Jan 2012, 12:04 »

Det går fremad, men var som sagt til fødselsdag i går, så er lidt ramt i dag Smiley

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #102: 22 Jan 2012, 12:12 »

Det går fremad, men var som sagt til fødselsdag i går, så er lidt ramt i dag Smiley

Så er der det store spørgsmål er der noget bedre end tømmermænd og fm?

SilkeborgIF
Lilleputspiller
*

« Svar #103: 22 Jan 2012, 12:26 »

Jamen det er så  en variabel som hedder øl dagen der på Smiley

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #104: 22 Jan 2012, 12:32 »

Jeg kender ikke noget bedre til at fikse tømmermænd end nogle chilli cheese tops fra restaurant den gyldne måge og et par Cocio, det er altså godt! så afsted med dig Silkeborg! Opstemt

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 24 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010