home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
21 Feb 2025, 17:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23531
  0 Brugere, 879 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LRJ driblekongen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  1. indtryk
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 Udprint
Forfatter Emne: 1. indtryk  (Læst 47955 gange)
Gosser
Manager

Sv: 1. indtryk
« Svar #240: 06 Okt 2006, 18:38 »

Hehe... måske liiige gavmild nok mr. bjerregaard  Smiley

Ja, bare han var sådan IRL Grin

ZhotLog
Gæst

« Svar #241: 06 Okt 2006, 18:40 »

Demoen ser fornuftig ud, og jeg glæder mig til spillet kommer. Men den er nu lagt væk, og 2006 versionen er blevet hevet frem igen. Så der skal bare games til d. 20. oktober Smiley

absalonsen
Gæst

« Svar #242: 06 Okt 2006, 20:47 »

Lool!

Anmodede lige til BIF's bestyrelse om ekstra penge til transfer, og så fik jeg 75 mil Opstemt

Jeg prøvede lige det samme.. Nu er mit nye budget 86 mio.  Opstemt

Bademesteren
Manager

« Svar #243: 09 Okt 2006, 19:42 »

Lavede lige en lille test.

Startede uden klub og ville se hvilken, der først tilbød mig et job.

Gik på ferie asap med besked om, at søge på alt og at jeg ville vende tilbage, når der var tilbud fra en klub.

Jeg måtte vente helt til d.10. januar 2007, før end jeg fik en meddelelse.  Shockeret

Desværre sagde den - Thank you for playing the demo of FM2007..

...Jo, selv tak for spillet SI...  Ubeslutsom

Lakxe
Reserveholdsspiller

« Svar #244: 09 Okt 2006, 20:07 »

Jeg måtte vente helt til d.10. januar 2007, før end jeg fik en meddelelse.  Shockeret

Desværre sagde den - Thank you for playing the demo of FM2007..

...Jo, selv tak for spillet SI...  Ubeslutsom
Er det ikke okay med det tidsrum? Et halvt år er vel meget "normalt" inden der dukker noget op... Men kan godt se der ikke var den store spilleglæde ved din test...  Wink

Thore
Manager

« Svar #245: 09 Okt 2006, 21:36 »

Demoen ser fornuftig ud, og jeg glæder mig til spillet kommer. Men den er nu lagt væk, og 2006 versionen er blevet hevet frem igen. Så der skal bare games til d. 20. oktober Smiley

Ja man kan ikk vente Peace men på den anden side gider man heller ikk starte et nyt spil op i 06 versionen...

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

morten81
Reserveholdsspiller

« Svar #246: 09 Okt 2006, 21:38 »

Arghhh nu er jeg snart træt af de skader. har sat min træning på lavt blus, men i kampen bliver den ene efter den anden sparket ned. grr. heldigvis har jeg en enorm trup ellers havde jeg sku rykket ned.

----------------------------------------------
Otte skader i de sidste 12 kampe og det er de kampe jeg kunne tjekke kampreferat i, de første kampe kan man ikke. Der var lige så mange i de første kampe. Dertil kan man så ligge lidt trænings skader i ny og næ, håber at det vil ændre sig i den fulde version. Så hermed stopper jeg med at spille den skide demo. roger over og et surt opstød herfra.
« Seneste Redigering: 09 Okt 2006, 22:00 af morten81 » Logged

Thore
Manager

« Svar #247: 09 Okt 2006, 22:22 »

Jeg får nu ikk specielt mange skader? det er i hvert falde ikk mere end i 06 udgaven..

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Bademesteren
Manager

« Svar #248: 09 Okt 2006, 22:40 »

Ja man kan ikk vente Peace men på den anden side gider man heller ikk starte et nyt spil op i 06 versionen...

Jeg er sådan i en lidt afventende position...

Gider ikke spille demoen, det har jeg jo gjort et par gange, gider ikke spille 06, det er der jo ikke nnoget ved, når man ved at man starter nyt spil snart.

Så nu skal tiden bare gå!  Smiley

Smaakage
Lilleputspiller
*

« Svar #249: 09 Okt 2006, 23:00 »

Jeg har valgt ikke at hente demoen. Ved at jeg bare vil blive irreteret når jeg får besked på at demoen er udløbet. Vil hellere gemme "overraskelsen" til den er total og så få maximum ud af den. Bliver lækkert når det udkommer.

Bademesteren
Manager

« Svar #250: 10 Okt 2006, 08:08 »

Jeg har valgt ikke at hente demoen. Ved at jeg bare vil blive irreteret når jeg får besked på at demoen er udløbet. Vil hellere gemme "overraskelsen" til den er total og så få maximum ud af den. Bliver lækkert når det udkommer.

Sådan kan man også se på det.

Jeg ville helst have fingrende i de nye features hurtigt, så jeg allerede d. 20. havde lidt erfaring med spillet.

Lakxe
Reserveholdsspiller

« Svar #251: 10 Okt 2006, 19:16 »

Sådan kan man også se på det.
Jeg ville helst have fingrende i de nye features hurtigt, så jeg allerede d. 20. havde lidt erfaring med spillet.
Deler samme opfattelse. Ville gerne "teste" spillet... har spillet 4-5 kampe med Arsenal bare for at se spillet i funktion og teste lidt hist og her. Ikke dårligt.... det må være en endelige konklusion  Wink

Bademesteren
Manager

« Svar #252: 11 Okt 2006, 23:30 »

Har over de sidste på dage spillet en demosæson og det var en skidt oplevelse.

Måske fordi jeg valgte bundholdet, Treviso, der spiller i den italienske serie B.

Nåede 20 kampe, som gav 4 sejre, 8 uafgjorte og 8 nederlag. Det var nok til en 17. plads ud af 22.

Kunne ikke få gang i mine nyindkøb overhovedet. Hentede 3-4 spillere, der skulle overtage for lige så mange, som klubben havde på lån. Det med lån er ikke min kop the, så de blev alle sendt hjem og der var så plads til mine nyindkøb i truppen.

Måske var det træningen, måske taktikken, måske mine teamtalks eller måske det kræver mere tid, at spille nye ansigter ind på holdet.  Huh

The answer is blowing in the wind...

ArneBabz
Ynglingespiller

« Svar #253: 13 Okt 2006, 21:34 »

Hehe, du er ikke den eneste der er lidt forvirret, har sgu heller ikke helt fået det til at køre..

Manchester: En klub for folk der hader sig selv.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #254: 13 Okt 2006, 21:40 »

Jeg har startet med United. (Jeg har valgt et storhold til at starte med, for senere kan jeg så tage et lavere hold) Det går rigtig godt. Har fået Ingerbretsen, Vanden Borre, en eller anden fra Kroatien kan ikke lige huske hans navn, Marcelo og Marica. Har vundet de første otte kampe plus to CHL sejre. Så bedre kan det jo ikke gå. Jeg har sat så Shcoels hjælper Ingerbretsen. here fedt man kan gøre det.

Hala Madrid!

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010