|
cube
|
|
Indtil videre med Chelsea:
4-1 Liverpool 1-0 Middlesbrough 5-2 Charlton 2-0 Aston Villa 1-0 Anderlecht 3-0 Bolton
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BasIth
Gæst
|
|
Det er irretene at i Wondow ode at man ikke kan se alle egenskaberne :S 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ArneBabz
|
|
Rimelig godt gået Cube 
|
|
|
|
|
|
Manchester: En klub for folk der hader sig selv.
|
|
|
|
|
torkR
|
|
Det er irretene at i Wondow ode at man ikke kan se alle egenskaberne :S  Ja, det er ekstremt provokerende 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Det er irriterende man i Window mode ikke kan se alle egenskaberne :S  Ja, det er ret så træls!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
b0nb0n
|
|
Hvor er det sjovt at læse de kommentare der er på den her side, i forhold til på FMD.
På FMD - har de alle problemer med download, og kan ikke finde ud af at downloade det ordentligt og den slags. Og flere synes ikke der er noget nyt i forhold til det gamle spil.
Mens man herinde siger det er fedt med alle de nye ting. Det beviser endnu engang at modenheden blandt brugerne på FMD er meget meget lavere end her. Mange derinde kan ikke finde ud af at downloade ordentlig, og kender slet ikke spillet godt nok til at kunne se alle de fede ændringer.
Mens man herinde er virkelige FM fans, og kender spillet rigtig godt.
Jeg ved ikke om indlægget er malplaceret, synes bare det er utroligt.
Til topic: Jeg har ikke downloadet demoen, da jeg hellere vil vente på den fulde version. Glæder mig til at prøve det, men kan godt vente 18 dage endnu.
|
|
|
|
|
|
Wolverhampton - Klubben i England 
|
|
|
|
|
cube
|
|
Rimelig godt gået Cube  Hehe.. og så blev der lige spillet 3 storkampe på stribe: 3-1 Liverpool 2-1 Arsenal 4-1 Barcelona Det er helt tydeligt at min gamle taktik virker, i hvert fald på Chelsea  skal lige ha' testet den på de mindre hold.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Woodfarm
|
|
Demoen virker rigtig fed og når selve spillet kommer kan det kun blive endnu federe. Dog savner jeg at man selv bestemmer, hvornår udskifterne skal til at varme op.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ArneBabz
|
|
Cube jeg er villig til at teste for dig  Haha, ej jeg vil gerne høre nærmere hvad jeg gør forkert.. Spiller pt med Atletico Madrid og vil da meget gerne høre nærmere..
|
|
|
|
|
|
Manchester: En klub for folk der hader sig selv.
|
|
|
|
|
Dolle
|
|
Tak for en super Demo .. Spiller i øjeblikket med Lyon og gør det udemærket, men sys' ogs' at peptalks'ne er svære at gennemskue .. Men det blir' jo nok bedre hen af vejen  Tip: Nicolai Agger gør det rigtig super for Brøndby i demo'en. Men man jo ogs' sige han har lidt at leve op til efter hans fætter (Daniel Agger) 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BasIth
Gæst
|
|
@b0nb0n: Det er fordi at alle som lige er kommet til først ser på FMD, det gjord jeg og jeg lærte FM at kende igennem dem, men når man så kender det mere osv, så springer man over på denne 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
michaelk
|
|
er der ikke nogen der kan give mig den der demo. Vil så gerne havde den.
|
|
|
|
|
|
Hala Madrid!
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
er der ikke nogen der kan give mig den der demo. Vil så gerne havde den.
Øh? Du skal vel bare downloade den?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|