|
wirenfeldt
Gæst
|
|
Takker for demoen herinde.. Fantastisk! Har downloadet i 2 stive timer på FMdanmark med 14 kb/sek, er kun nået til 46 %.. Så prøver jeg herinde og på 2-3 min er jeg på 13 % og en hastighed der siger 200 kb/sek.. MANGE TAK!!!  Og hvad kan man så lære af det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Før-kamp snak er mega fedt IMO
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Før-kamp snak er mega fedt IMO Ja, fed detalje. Også fedt at du kan vælge modstander-indstillinger. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jimko18
|
|
HAR SIDDET OG SPILLET DET HELE DAGEN! hehe og må sige at det lever op til forventningerne.. sys det er fedt det der med man kan bestemme sin fortid. Og en lille detalje jeg har lagt mærke til som også er rimelig cool er at udskiftningsspiller ne løber og varmer op på sidelinien ! hehe ! Så ! Konklusion ?? KØB DET !! det gør jeg i hvert fald
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
HAR SIDDET OG SPILLET DET HELE DAGEN! hehe og må sige at det lever op til forventningerne.. sys det er fedt det der med man kan bestemme sin fortid. Og en lille detalje jeg har lagt mærke til som også er rimelig cool er at udskiftningsspiller ne løber og varmer op på sidelinien ! hehe ! Så ! Konklusion ?? KØB DET !! det gør jeg i hvert fald
Om det så havde skuffet mig 110 % og gået ned 30 gange, havde jeg købt det alligevel. Man er vel FM Fan 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Så fik jeg spillet min første kamp, det var FCK - FCN i parken, det blev 1-1, og jeg havde 54 % af spillet. Stolt! (Er self FCN  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dusty78DK
|
|
Før-kamp snak er mega fedt IMO Helt enig. Det er en af de få alvorlige mangler der er i FM06
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ArneBabz
|
|
Nogen der har nogen gode anbefalinger?
Jeg har godt nok gjort det sløjt taktik mæssigt, ikke ligefrem smukt det jeg har præsteret...
|
|
|
|
|
|
Manchester: En klub for folk der hader sig selv.
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Nogen der har spottet nogle vilde talenter?  Nogle nye Cardenas'er? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ArneBabz
|
|
Luka Modric er wonderkid sammen med Albiol.. Den spiller der ser bedst ud af talenter er Raul Garcia fra Osasuna synes jeg. Han er vild!!
Hvad har i haft held med mht. taktik og opstilling?
Btw ser Cardenas faktisk vildt giftig ud i det nye også!
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 02 Okt 2006, 13:38 af ArneBabz »
|
|
|
|
|
|
|
cube
|
|
Super fedt!  jeg spiller med Chelsea. Jeg har ikke helt gennemskuet hvilke peptalks, der virker i de specifikke situationer, men har alligevel vundet alle mine kampe. Mange lækre detaljer med =)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cube
|
|
Luka Modric er wonderkid sammen med Albiol.. Den spiller der ser bedst ud af talenter er Raul Garcia fra Osasuna synes jeg. Han er vild!!
Hvad har i haft held med mht. taktik og opstilling?
Mht. opstilling har jeg haft held med præcis den samme som i FM2006. En flad 4-4-2.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ArneBabz
|
|
Okay Cube, men altså holdinstrukser osv er jo væsentlige.. Har haft problemer med det på det sidste, og synes umiddelbart det ser svært ud i det nye...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cube
|
|
Okay Cube, men altså holdinstrukser osv er jo væsentlige.. Har haft problemer med det på det sidste, og synes umiddelbart det ser svært ud i det nye...
Har også brugt samme hold og spillerinstruktione r... såh 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ArneBabz
|
|
Super. Jamen så vil jeg prøve mine taktikker fra 06. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|