home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1161 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Guldbrand & odds
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Guldbrand & odds  (Læst 6620 gange)
Guldbrand
Blogmester

Sv: Guldbrand & odds
« Svar #30: 21 Aug 2012, 14:02 »

Jeg var ikke hjemme igår, så jeg nåede aldrig at berette om mit odds på en OB sejr i går. Årsagen til at jeg "turde" oddse på OB, er at de har et godt tag på SØnderjyskE når det kommer til opgørene i Haderslev. Havde opgøret derimod været i Odense, så ville jeg ikke have spillet på en OB sejr (vel og mærke selvom oddset havde været den samme)

Med sejren igår til OB, er jeg nu oppe på et overskud på 685kr for de seneste fem kampe. Det tæller sejre til AaB, Randers, Ajax & OB, samt et tabt væddemål mellem FCK og BIF.

Dagens odds falder på en Watford sejr hjemme over Ipswich til odds. 2.20. En helt igennem fremragende odds, når man tænker på statistikkerne til opgøret. I de seneste ti indbyrdes opgør har Watford vundet intet mindre end 8 gange, mens de resterende to opgør er endt uafgjort. Watford har således vundet de seneste fem kampe hjemme mod Ipswich.

Hvad der ligger til grund for det høje odds, er jeg ikke klar over, for umiddelbart lyder det simpelthen for godt til at det kan være sandt, at man kan få pengene 2.20 gange igen, når Watford har den statistik med sig, som de har.

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #31: 21 Aug 2012, 14:28 »

Jeg tror jeg hopper med på den med Watford idag! Smiley

Supra Societatem Nemo

Brodtgaard
Manager

« Svar #32: 21 Aug 2012, 14:29 »

Jeg er også hoppet med på Watford-vognen.  Danskespil har sat oddset ned til 2,10

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Guldbrand
Blogmester

« Svar #33: 21 Aug 2012, 18:36 »

Jeg tror jeg hopper med på den med Watford idag! Smiley

Jeg er også hoppet med på Watford-vognen.  Danskespil har sat oddset ned til 2,10

Lyder godt.. Jeg regner da også med at det er nogle relativ sikre penge at vinde, hvorfor jeg selv smed 200kr. på kampen..   Smiley

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #34: 21 Aug 2012, 18:38 »

Jeg er også hoppet med på en Watford-sejr! Har desuden tjekket det store internet for eventuelle skader, kriser eller lign., men kan intet finde. Godt set! Wink

Guldbrand
Blogmester

« Svar #35: 24 Aug 2012, 13:55 »

Nogle gange er man bare uheldig, eller også havde bookmakerne set noget vi andre ikke havde set. Desværre tabte Watford, til trods for en imponerende statistik imod Ipswich.

I dag har jeg i stedet valgt at oddse lidt på fransk fodbold, hvor Lyon er på besøg mod Evien. En sejr til Lyon giver 2.10 gange pengene igen, hvilket jeg syntes er et meget flot odds taget i betragtning af, at Lyon har vundet de tre indbyrdes opgør mod Evien, samt er startet ud med to sejre i den franske liga, mens Evien har tabt deres to første opgør.

Tager man Evien og ser på deres seneste fem kampe, hvilket er inklusiv venskabskampe, så er de uden sejr selvom de faktisk har spillet fire af de seneste fem kampe på hjemmebane.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #36: 26 Aug 2012, 15:35 »

Dagens odds er en af de lidt mere usikre - i hvert fald hvis man skal tro de mange bookmakere. Montpellier mod Marseille hvor udeholdet har fået odds 3.20 for en sejr, hvilket er vildt i mine øjne. Godt nok er Montpellier forsvarende mestre, men deres start på den nye sæson er ikke prangende, hvor det er blevet til et nederlag til Lorient og uafgjort hjemme mod Toulouse. Marseille er i stedet startet med to sejr, og er faktisk inde i en stime på fire sejre i træk, når man tæller Europa League med.

Så selvom Marseille er på udebane, mod de forsvarende franske mestre, så tror jeg på en sydfransk sejr til odds 3.20

CarlosVela
Landsholdsspiller

« Svar #37: 26 Aug 2012, 15:45 »

Dagens odds er en af de lidt mere usikre - i hvert fald hvis man skal tro de mange bookmakere. Montpellier mod Marseille hvor udeholdet har fået odds 3.20 for en sejr, hvilket er vildt i mine øjne. Godt nok er Montpellier forsvarende mestre, men deres start på den nye sæson er ikke prangende, hvor det er blevet til et nederlag til Lorient og uafgjort hjemme mod Toulouse. Marseille er i stedet startet med to sejr, og er faktisk inde i en stime på fire sejre i træk, når man tæller Europa League med.

Så selvom Marseille er på udebane, mod de forsvarende franske mestre, så tror jeg på en sydfransk sejr til odds 3.20
Ikke for at være flabet Smiley men både Montpellier og Marseille begge er byer fra sydfrankrig. Wink Og undskyld for at det var off-topic.

FMFreaks inside you.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #38: 26 Aug 2012, 15:47 »

Ikke for at være flabet Smiley men både Montpellier og Marseille begge er byer fra sydfrankrig. Wink Og undskyld for at det var off-topic.

Det gør vel bare mine chancer for at have ret, endnu større..   Hævet Øjenbryn    Wink

Guldbrand
Blogmester

« Svar #39: 27 Aug 2012, 15:57 »

Efter gårsdagens sejr, er jeg klar med et nyt bet.

Åtvidaberg - Norrköping, 3.75

- Igen en af de lidt usikre odds, men pga. de indbyrdes opgør tror jeg på en udebanesejr til Norrköping idag. I deres seneste ti opgør har Norrköping nemlig været suverænt bedst.

Åtvidaberg                    Norrköping
1 sejr        2 uafgjorte   7 sejre
9 mål                         19 mål

Det er nr. 8 mod nr. 7 i tabellen, og selvom Åtvidaberg har leveret gode præstationer på hjemmebane med 6 sejr, 1 uafgjort og blot 2 nederlag, så tror jeg på at netop Norrköping er i stand til at vinde.

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #40: 28 Aug 2012, 08:39 »

Ærgeligt at en overtidsscoring skulle ødelægge dagen :/

Guldbrand
Blogmester

« Svar #41: 28 Aug 2012, 16:37 »

Ærgeligt at en overtidsscoring skulle ødelægge dagen :/
Ja, det var egentlig skide irriterende for at sige det mildt..   Ubeslutsom

Men sådan er det jo nu engang når man oddser.. Man må tage det sure med det søde, og så håbe at der er gevinst næste gang..   Smiley

Guldbrand
Blogmester

« Svar #42: 28 Aug 2012, 16:53 »

Esbjerg IF 92 - Lindholm, 2.30

Dagens odds falder i Landspokalen, hvor sensationsholdet Esbjerg IF 92 møder i mine øjne favoritterne fra Lindhold. Esbjerg klubben der til dagligt ligger i jyllandsserien slog i sidste runde FC Fyn ud, hvilket uden tvivl har givet dem en god portion selvtillid. Omvendt så er holdet ikke kommet synderlig godt fra start i Jyllandsserien, hvor det blot er blevet til en enkelt sejr og fire point i de første fire kampe.

Lindholm rykket ned fra 2. division sidste sæson og spiller derfor nu i Danmarksserien. Klubben har fået en fin start med 2 sejr i 3 kampe.

Så udover at have fået en god start, så ligger de i en række over Esbjergklubben, og så er de tilmed endda nedrykkere fra 2. Division. Desuden tvivler jeg på at de undervurdere Esbjerg IF 92, på samme måde som det må forventes at FC Fyn gjorde det.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #43: 08 Sep 2012, 14:23 »

I jagten på at blive bedre til at oddse, og dermed også vinde flere penge har jeg gransket lidt i hvordan jeg opnår det på bedst mulige måde. Min konklusion er - hvilket er ganske logisk, at jeg er nød til at oddse indenfor det område hvor jeg har min bedste og bredeste viden om klubberne, form, skader etc., og hvor jeg dermed også har størst chance for at gætte rigtigt. Derfor vil jeg fremover kun oddse på danske kampe, der min forudsætning for at vinde er langt større, end hvis jeg oddser på tyske, engelske, spanske eller italienske kampe.

Min første kupon efter min lille granskning er denne:

Hobro - Brønshøj, 2.40
indskud: 200kr.

Brønshøj er fremragende kørende i tiden, og er i de seneste fire kampe gået fra banen som vinderne. omvendt har Hobro som ellers startede flot ud i sæsonen, ikke vundet i deres seneste fire kampe, hvor det tilgengæld dog er blevet til 3 uafgjorte kampe. Hobro har dog godt nok endnu ikke tabt på hjemmebane, men jeg tror at den statistik bliver ødelagt i dag mod formstærke Brønshøj.

Indbyrdes er Brønshøj ligeledes bedst, med to sejr, en uafgjort og et nederlag.

Balance 702kr.

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010