home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:22:26 Broen13 Baren fm25
21 Feb 2025, 17:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23530
  0 Brugere, 723 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mariaparker985
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Den Danske Nomade
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  DR Congo skal til VM for første gang i 32 år. Gruppemodstanderne er Argentina, Panama og Tyrkiet. Hvordan klarer afrikanerne sit andet VM?  (Afstemning slut: 21 Okt 2006, 22:35)
Nul point i gruppespillet og nul mål
- 1 (3,7%)
Nul point i gruppespillet og mindst et scoret mål
- 1 (3,7%)
Ét point i gruppespillet
- 1 (3,7%)
To point i gruppespillet
- 1 (3,7%)
Tre point i gruppespillet
- 8 (29,6%)
Fire point i gruppespillet
- 6 (22,2%)
De går videre fra gruppen
- 9 (33,3%)
Antal Stemmer: 27

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Den Danske Nomade  (Læst 25397 gange)
michaelk
Landsholdsspiller

Sv: Den Danske Nomade
« Svar #90: 07 Okt 2006, 16:34 »

Virkelig god blog. Tror også Tyrkiet kan blive en vigtig kamp i VM, men nu gælder det jo først Africa Nations Cup. KOM SÅ DR CONGO

Hala Madrid!

Dusty78DK
Manager

« Svar #91: 08 Okt 2006, 13:42 »

African Nations Cup 2006

22. januar 2006
Gruppe C, 1. kamp

DR Congo – Guinea
1: 2,63   X: 3,00   2: 2,50

Så er vi i gang! Jeg har ventet i spænding lige siden december da grupperne blev udtrukket. Desværre må jeg finde mig i at bookmakerne tror Guinea løber med sejren, og det er jeg absolut ikke glad for.

Dagens modstander Guinea har aldrig været med ved VM og deres præstationer i det afrikanske mesterskab beløber sig til – ligesom med mit hold – kun én sekundær placering. I Guineas tilfælde er der tale om en andenplads i turneringen, og det er meget flot klaret – men det ligger helt tilbage i 1976.

Jeg har sat den stærkeste opstilling, der var muligt for mig at finde frem til denne kamp. Jeg overvejede at spare en stjerne eller to, men eftersom modstanderen er favorit skal der spilles en brændkamp.

GAME ON!

VS         

1 – 0 Marcel Mbayo (27) – DR Congo spiller sig igennem i venstre side og offside fælden kikser, da bolden løftes frem til Mbayo, der føler bolden op i trekanten.
2 – 0 Mémé Tchité (79) – Guinea får et angreb brudt, forsvarsspilleren Camara optrevler en kontramulighed, men sender bolden ind på midten mod en forsvarsspiller, der ikke er klar. Denne Jesper Olsen aflevering ender hos DR Congo angriberen, der dribler hele vejen ned og scorer.
3 – 0 Moque (82) – Guinea presser og presser for at få et reduceringsmål. DR Congos forsvar bryder igen en god mulighed og sender bolden op til en kontra. Moque og Tchité driver to mand gæk med hele forsvaret og kommer scorer et smukt mål.

DR CONGO VINDER OVERLEGENT 3 – 0

Det var et meget fedt resultat. 3-0 er faktisk i overkanten, for kampen var meget lige og specielt i begyndelsen af kampen virkede Guinea meget sat op. Men deres defensiv er meget svagere end vores, og det afgør kampen.

Det er virkelig en fantastisk start mit hold har præsteret. Togo vinder også deres første kamp, og dem skal jeg møde i næste kamp, så det skal nok blive meget interessant. Glæder I jer lige så meget som mig?

Næste update: Gruppefinale i 2. kamp mod Togo

Bademesteren
Manager

« Svar #92: 08 Okt 2006, 13:45 »

Super start på gruppespillet.

cube
Manager

« Svar #93: 08 Okt 2006, 13:47 »

Nice sejr Opstemt Kan man forvente næste update inden længe?

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Soccerpop
Gæst

« Svar #94: 08 Okt 2006, 14:03 »

God start på ANC.
Det bliver spændende at se hvor langt du kan nå.

Dusty78DK
Manager

« Svar #95: 08 Okt 2006, 14:10 »

Nice sejr Opstemt Kan man forvente næste update inden længe?

Det ved man aldrig  Wink

Dusty78DK
Manager

« Svar #96: 08 Okt 2006, 14:46 »

African Nations Cup 2006

28. januar 2006
Gruppe C, 2. kamp

Togo – DR Congo
1: 1,80   X: 3,00   2: 4,00

Hold da op! Odds’ene er meget mod mig. Alle regner med at jeg får problemer med at leve op til min fantastiske præstation I første kamp, men jeg ved sgu’ ikke. Adebayor i front er selvfølgelig en man vi skal holde øje med, men det bliver spændende at se hvordan det går.

Togo har ikke været med ved VM nogen sinde (de blev – I modsætning til IRL slået ud I kvalifikationen) og de har ikke været I nærheden af at vinde African Nations Cup nogen sinde. Men deres nye generation af spillere er meget talentfulde og kan blive meget svære at slå.

Jeg har kun lavet en udskiftning i startopstillingen i forhold til sidste kamp. Matingou er en smule træt fra sit hårde slid i sidste kamp, og derfor kommer Kamudimba ind på DM pladsen i stedet for.

Med min overbevisende sejr i sidste kamp i tankerne regner jeg ikke med det kan gå helt galt med de spillere, der klarede sig fantastisk i sidste match.

GAME ON!

Togo – DR Congo  4 – 0 (1-0)

1 – 0 Emmanuel Adebayor (31)
2 – 0 Emmanuel Adebayor (58)
3 – 0 Razak Boukari (66)
4 – 0 Musaba Selemani (83)

WHAT?!??!!?  ticked off  ticked off  ticked off  ticked off

Jeg fatter ikke hvad der sker. Resultatet var ufortjent og retfærdigt. Det første mål skyldes en fejl i forsvaret og derefter scorer Togo alt det de vil på kontra. Vi har rigtig mange chancer, men Agassa i Togo-målet er meget erfaren og snupper alle mine gode forsøg. Han er simpelthen en sprællemand jeg aldrig har set magen til. I 2. halvleg klarer han først en 100% chance og Lualua sparker returen på stolpen. Det er usandsynligt uretfærdigt og er en god beskrivelse af hvordan kampen forløber.  Græder

Så på en måde er det faktisk en gentagelse af Guinea – bortset fra at det var os, der blev afklapset. Togo er videre til kvartfinalen, DR Congo skal tage sig gevaldigt sammen mod Zambia for at komme videre.  Skuffet

Næste update: Den sidste og afgørende kamp mod Zambia

ZhotLog
Gæst

« Svar #97: 08 Okt 2006, 14:53 »

Græder

bachpoulsen
Førsteholdsspiller

« Svar #98: 08 Okt 2006, 14:54 »

Endelig kom der updates..... jeg tror jeg er ved at blive afhængig.....

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

Dusty78DK
Manager

« Svar #99: 08 Okt 2006, 16:00 »

African Nations Cup 2006

31. januar 2006
Gruppe C, 3. kamp

DR Congo – Zambia
1: 3,25   X: 3,25   2: 2,00

Tommeskruerne er blevet strammet helt i bund. Vi skal vinde og det ved spillerne, modstanderne, pressen og bookmakerne. Men sidstnævnte tror ikke på os. En del af mine spillere hænger med ørerne. Det kan godt blive en svær kamp.  Skuffet

Dagens modstander blev nr. 3 i deres VM kvalifikationsgrupp e. De har tabt til Togo i ANC og måtte nøjes med 1-1 mod Guinea. Zambia har aldrig vundet ANC, men de har haft et par 3. og 2. pladser. Sidste gang var en 2. plads i 1994 og en 3. plads i 1996.

Jeg har skiftet lidt ud siden holdets totale kollaps i sidste match, blandt andet har jeg satset på en lidt mere erfaren målmand end min unge Wigan stjerne.

De nye gutter har fået en målsætning der er til at forstå: Vind, for helvede Opstemt Jeg forventer at vi går videre, for vi har et rigtig talentfuldt hold.  Hævet Øjenbryn

GAME ON!

DR Congo – Zambia  3 – 1  (0-0)

1 – 0 Mémé Tchité (55)
2 – 0 Lomana Lualua (71)
3 – 0 Lomana Lualua (85)
3 – 1 Kapamba Chintu (92)

Sådan! Fra start til slut er det os der har kontrol over kampen. Modstanderne får ikke meget plads og vi har den ene chance efter den anden. Men mine spillere virker nervøse. Flere gange jokker de i bolden, kikser en nem aflevering og får ikke scoret. Med alle de chancer vi havde fortjente vi at få scoret mindst fem mål. Lualua scorer to næsten identiske mål, hvor han næsten fra baglinien føler bolden op i den modsatte trekant. Tjekket Cool

Slutstillingen bliver at vi går fortjent videre på 2. pladsen.

Togo løber af sted sejreni gruppen, og det er okay, for vi rejser os efter den elendige præstation i sidste kamp og spiller som en drøm. Kvartfinale – here we come!  Thumbs Up

Hvem skal vi så møde?

Ja, vi skal møde vinderen af gruppe D – en gruppe, der viste sig at være langt mere lige end man kunne have forudset. Algeriet gjorde sig tophold i gruppen ved at slå favoritterne Senegal i første kamp. Siden da var der mange intense og interessante opgør, men gruppen endte med at komme til at se ud på følgende måde:

Dermed blev min modstander i kvartfinalen Algeriet, hvilket er en meget god lodtrækning hvis I spørger mig. De andre kampe ser sådan her ud:

Ghana-Cameroun og Togo-Senegal må være de mest jævnbyrdige opgør og topfavoritter blandt de 8 hold der er tilbage. Om jeg kan overkomme Algeriet er svær at sige. De har et par gode spillere og efter mit 0-4 nederlag til Togo er jeg blevet en smule mere ydmyg hvad angår mine chancer i turneringen. Hvis jeg spiller en god kamp mod Algeriet er jeg tilfreds.

Næste update: Kvartfinalen i African Nations Cup mod Algeriet

Zone 43
Manager

« Svar #100: 08 Okt 2006, 16:06 »

Sådan! Bare giv dem røv  Djævel

KUTGW med Danmarks Radio Congo Wink
« Seneste Redigering: 08 Okt 2006, 16:09 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Dusty78DK
Manager

« Svar #101: 08 Okt 2006, 18:50 »

African Nations Cup 2006

6. februar 2006
Kvartfinalen
Algeriet – DR Congo

Ja, så er det tid til at tage kampen op i knockoutrunden. Alle holdene, der er nået så langt, har haft den kvalitet der skal til i en slutrunde. Alle de hold, der er nået så langt, har trætte spillere som gerne vil præstere over evne for deres land.

Dagens modstander Algeriet vandt African Nations Cup for første og eneste gang helt tilbage i 1990. De havde et stærkt landshold i 80’erne – de fik to tredjepladser og én andenplads i det årti. Det var en gylden periode for dette Nordafrikanske hold, de var eksempelvis med til VM i 1986. Algeriet var i VM kvalifikationsgrupp e 4, men blev nr. 3 efter Nigeria og Angola. Dermed kan man vidst roligt sige at Algeriet er en af turneringens store overraskelser.

Til dagens kamp er Matingou og Nzuzi tilbage i startopstillingen. Mit mål er at køre Algeriet rundt på gulvet med en masse hurtige pasninger. Det har virket overvejende godt hidtil, men jeg kan ikke helt vurdere hvor stærk Algeriet er.

GAME ON!!

Algeriet – DR Congo  1 – 3  (1-1)

1 – 0 Mansour Boutabout (15)
1 – 1 Mémé Tchité (23)
1 – 2 Mémé Tchité (straffe, 49)
1 – 3 Lomana Lualua (93)

En rodet kamp endte med at blive en fest for mit hold. I store dele af kampen kæmper både vi og Algeriet for at få styr på kampen. De to første mål i dagens kamp skyldes forsvarsfejl, og det er en meget god beskrivelse af spillernes niveau 1. halvleg. Først efter straffesparket begynder spillet at virke. I overtiden presser Algeriet voldsomt på, og i det 3. overtidsminut får de et hjørnespark. Deres målmand løber op for at være med, men bolden cleares til Lualua, der scorer på 75 meters afstand. Urealistisk eller hvad? Rullende Øjne

Nå, skidt, jeg er videre til semifinalen.  Hævet Øjenbryn

Resultaterne af de andre kvartfinaler bliver at jeg skal møde Cameroun i semifinalen, og det kan godt blive en rimelig heftig kamp.

Næste update: Semifinalen mod Cameroun

bachpoulsen
Førsteholdsspiller

« Svar #102: 08 Okt 2006, 18:55 »

jeg troede du kom til semifinalen.... men nu hvor du er så langt kan du lige så godt gå hele vejen!!!!

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

Dusty78DK
Manager

« Svar #103: 08 Okt 2006, 18:59 »

jeg troede du kom til semifinalen.... men nu hvor du er så langt kan du lige så godt gå hele vejen!!!!

Mit gæt var også Semifinalen. Men nu må vi se om jeg kommer videre herfra. Er nervøs for at Cameroun er for stor en mundfuld.  Skuffet

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #104: 09 Okt 2006, 08:28 »

Spændnede..... håber du nakker Cameroun.

Come On DR Congo!

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010