home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:22:26 Broen13 Baren fm25
21 Feb 2025, 17:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23531
  0 Brugere, 810 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LRJ driblekongen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Den Danske Nomade
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  DR Congo skal til VM for første gang i 32 år. Gruppemodstanderne er Argentina, Panama og Tyrkiet. Hvordan klarer afrikanerne sit andet VM?  (Afstemning slut: 21 Okt 2006, 22:35)
Nul point i gruppespillet og nul mål
- 1 (3,7%)
Nul point i gruppespillet og mindst et scoret mål
- 1 (3,7%)
Ét point i gruppespillet
- 1 (3,7%)
To point i gruppespillet
- 1 (3,7%)
Tre point i gruppespillet
- 8 (29,6%)
Fire point i gruppespillet
- 6 (22,2%)
De går videre fra gruppen
- 9 (33,3%)
Antal Stemmer: 27

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Den Danske Nomade  (Læst 25451 gange)
b0nb0n
Landsholdsspiller

Sv: Den Danske Nomade
« Svar #45: 01 Okt 2006, 20:45 »

Det ser jo rigtig godt ud Dusty, du skal nok komme til VM  Wink

Kalembey har jeg før brugt med succes i England, så spændende hvis han bliver fast mand i en PL klub. !

Good luck med Sydafrika!

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Soccerpop
Gæst

« Svar #46: 01 Okt 2006, 21:13 »

øve mine jokes.

Lærer jokes, er simpelthen det værste.

Zone 43
Manager

« Svar #47: 01 Okt 2006, 21:17 »

Fyren var på Chelsea’s ungdomshold men blev i sommerpausen solgt til Wigan fordi han har udviklet sig vildt de første 8 måneder jeg har været landstræner for DR Congo.

Opstemt

Fed blog Thumbs Up

KUTGW Opstemt Thumbs Up
« Seneste Redigering: 02 Okt 2006, 11:54 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Thorøe
Reserveholdsspiller

« Svar #48: 02 Okt 2006, 11:52 »

Du tager da lige Sydafrika! Go get em boy!!

Dusty78DK
Manager

« Svar #49: 02 Okt 2006, 11:56 »

Du tager da lige Sydafrika! Go get em boy!!

Tja, nu må vi se. Jeg kan i hvert fald love en update om den kamp senere i dag.  Smiley

bachpoulsen
Førsteholdsspiller

« Svar #50: 02 Okt 2006, 12:42 »

glæder mig helt vildt!!!! genial blog du er igang med dusty...

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

Rozz
Gæst

« Svar #51: 02 Okt 2006, 18:32 »

dårlig blog Opstemt

nej, seriøst fantastisk blog, og du banker syd afrika

Dusty78DK
Manager

« Svar #52: 02 Okt 2006, 18:45 »

THE LAST STAND

8. oktober 2005
VM kvalifikation, gruppe 2

Sydafrika – DR Congo
1: 1,50   X: 3,60   2: 5,50

Er der nogen, der er frisk på at sætte en hund på et 2-tal? Rullende Øjne

Skiftende danske landstræner har alle sammen brokket sig over det samme: De mest afgørende kampe i kvalifikationsturne ringerne ligger ofte til sidst. Det er selvfølgelig meget sejt for tilhængerne at se nogle kampe, hvor der er noget på spil, men inden min kamp mod Sydafrika kan jeg godt forstå landstrænernes forbehold.

Jeg mener, hvilken taktik skal jeg spille mod Sydafrika? Ricardo fik Danmark til at grave sig ned i den sidste kval kamp mod Spanien i 1993, fordi vi kunne nøjes med uafgjort. Danmark tabte 0-1 på trods af at den spanske målmand blev vist ud efter ti minutter. Resultatet gjorde at Danmark ikke kom med til VM i 1994. Så at spille defensivt giver ikke nødvendigvis de ønskede resultater. Men på den anden side er der ingen grund til at løbe ud og spille kanon offensivt sådan så man måske taber tre eller fire nul.

En kamp mod et tophold i sidste kvalifikationsmatch skaber noget kedeligt resultatorienteret fodbold for tilskuerne og svedige, søvnløse nætter for landstrænerne. Sydafrika kan spekulere i uafgjort. Ender kampen 0-0 eller 1-1 må DR Congo blive hjemme på det afrikanske kontinent til sommer. Kun en sejr kan give os VM billetten. Så efter lange spekulationer bliver min strategi klar: Jeg skal spille samme taktik som mod Burkina Faso og Kap Verde, for det gav mål og sejre. Sydafrika vil ikke forvente at vi spiller frisk til på udebane og vi kan måske tage røven på dem med et mål tidligt i kampen, hvis vi er heldige.

Men held skal der til. Modstanderne i dagens kamp er skræmmende. Med spillere i startopstillingen som Zuma (Ja, det er ham), Benni McCarthy, Delron Buckley, Quinton Fortune osv. har den skotske manager Stuart Baxter optimale muligheder for på hjemmebane at sikre sin arbejdsgiver VM deltagelse. Det er absolut Sydafrikanerne der har servebold i gruppen, hvilket oddsene til dagens kamp tydeligt viser. I juni slog de den anden gruppefavorit Ghana med 3-1 på hjemmebane, så det er med ærefrygt jeg gør mig klar til mødet med denne absolutte fodboldgigant.

Jeg stiller som sagt op i den almindelige formation uden at tage specielle defensive hensyn. Min tanke er at jeg har kun én chance, og det er at vinde – simpelthen overraske modstanderen med et tidligt mål og så holde fast.

Mine muligheder for at skabe en sensation bliver dog forringet af at Lualua er blevet skadet. Uden den store stjerne regner jeg ikke med at holdet har mange chancer, men Nonda og Tchité må stå distancen som frontløbere.

GAME ON!!

Sydafrika – DR Congo  0 – 2  (0-1)

0 – 1 Mémé Tchité (33)
0 – 2 Moque (86)

Faaaaaaaantastisk! Drengene går på banen og fighter røven ud af bukserne. Det overrasker hjemmeholdet, der virkede meget initiativløse. Som om de regnede med at kunne trille bolden rundt i 90 minutter og så gå videre på 0-0. Men det gad mine spillere ikke. De greb chancen. Først Tchité efter hjørnespark i en periode hvor Sydafrika dominerede enormt, og siden scorede indskifteren Moque på kontra. Smukt.  Hævet Øjenbryn  Hævet Øjenbryn  Hævet Øjenbryn

DR CONGO HAR KVALIFICERET SIG TIL VM FOR KUN ANDEN GANG!

Det er for langt ude. Helt ærlig, det regnede jeg ikke med. Det ville svare til hvis man startede FM i efteråret 05 og fik kvalificeret Danmark til VM. Alt for godt!

Men fodboldforbundet i DR Congo er åbenbart styret af vestjyder funny . Deres reaktion på kvalifikationen er mindst lige så afdæmpet som deres forventninger til holdet da jeg blev ansat.

Der er lodtrækning til VM grupper en gang midt i december, så må vi se hvad der sker.
Smiley

Næste update: VM lodtrækning og forberedelse til African Nations Cup

bachpoulsen
Førsteholdsspiller

« Svar #53: 02 Okt 2006, 18:49 »

Sådan!!!!

glæder mig til næste update....

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

ZhotLog
Gæst

« Svar #54: 02 Okt 2006, 18:52 »

Congo = VM

Det giver absolut ingen mening Opstemt

niels1711
Reserveholdsspiller

« Svar #55: 02 Okt 2006, 18:54 »

SUUPER!!! Fantastisk vildt godt, til VM med DR Congo bliver spændene at følge!! Smiley
Glæder mig også meget til African Nations Cup, bliver også en vildt spændene periode..!!

Held og lykke!!

- Kan ikke vente!  Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #56: 02 Okt 2006, 19:12 »

Congo = VM

Det giver absolut ingen mening Opstemt

DR Congo, om jeg må be'  Wink  Opstemt  funny

Soccerpop
Gæst

« Svar #57: 02 Okt 2006, 19:23 »

DR Congo, om jeg må be'  Wink  Opstemt  funny

Nemlig.
Congo er noget andet. Smiley

ZhotLog
Gæst

« Svar #58: 02 Okt 2006, 19:26 »

Nemlig.
Congo er noget andet. Smiley
Nårh ja, det var såmænd også bare for at indlægget ikke skulle blive for langt, for 2 bogstaver gør nemlig kæmpe forskel Opstemt  Ubeslutsom

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #59: 02 Okt 2006, 20:14 »

Et stort tillykke skal der også lyde herfra. Håber du kan skaffe et par point i gruppespillet og måske levere er mindre sensation ved at gå videre.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010