home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 456 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Introduktionsforum
| | |-+  Hej alle FM spillere!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hej alle FM spillere!  (Læst 878 gange)
smalle
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Hej alle FM spillere!
« : 19 Dec 2011, 16:00 »

Jeg hedder Andreas, kommer fra Horsens. Er en fanatisk fan af FM, så nu har jeg så endelig taget mig sammen og fået en bruger herinde.

Jeg må hellere sige at jeg er jo stor ACH fan og derfor altid starter med dem og et engelsk hold fra de lavere divisioner. Det er der, at de største udfordringer er :-D
Mit hold fra england er Woking i Blue south l
Er der nogle gode spillere i kan anbefale, som er gratis?
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hej alle FM spillere!
« Svar #1: 19 Dec 2011, 17:51 »

Hejsa og velkommen til FMF..

Du får nok bedre svar ved at spørge i en af trådene fra dette forum: http://fmfreaks.dk/index.php?board=142.0

Fedt at du tager udfordringen op i de lavere rækker. Så er du nok en rutineret FM gamer. Hvornår hoppede du på FM bølgen og hvordan kan de være du først kommer ind på FM scenen nu?
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

smalle
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hej alle FM spillere!
« Svar #2: 19 Dec 2011, 20:20 »

Tak for det!

Jeg må nok indrømme at jeg er en rutineret fm gamer. Jeg startede med at spille CM for for mange år siden, og nu er jeg så røget over på FM bølgen:D
Jeg førte ACH til DM mestre i CM og kom så i CHL gruppespil, fik dog mange tæv i gruppen, men meget lærrerig. Efterhånden kom CM til at hedde FM og der startede min kærlighed på Hull City.
Jeg startede et FM spil med Hull i npowerleuge 1 tror jeg. Vandt divisionen med at hente et par stærke profiler. Kan især huske Tijani Banbangida fra Nigeria. Han var en kanon spiller i 04/05 udgaven. Kom i Premier Leuge efter et par år i Championschip og så var jeg tæt på nedrykning, men klarede den til allersidst. Spillede i den udgave til 2020. Nu er jeg altid Hull, men synes det er sjovere at gå længere ned i rækkerne.
Og jeg forstår heller ikke selv at jeg ikke har oprettede mig herínde for lang tid siden, men jeg har dog læst mange indlæg på sitet. Så kender lidt til siden
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Hej alle FM spillere!
« Svar #3: 19 Dec 2011, 20:31 »

Tak for det!

Jeg må nok indrømme at jeg er en rutineret fm gamer. Jeg startede med at spille CM for for mange år siden, og nu er jeg så røget over på FM bølgen:D
Jeg førte Håååååårsens til DM mestre i CM og kom så i CHL gruppespil, fik dog mange tæv i gruppen, men meget lærrerig. Efterhånden kom CM til at hedde FM og der startede min kærlighed på Hull City.
Jeg startede et FM spil med Hull i npowerleuge 1 tror jeg. Vandt divisionen med at hente et par stærke profiler. Kan især huske Tijani Banbangida fra Nigeria. Han var en kanon spiller i 04/05 udgaven. Kom i Premier Leuge efter et par år i Championschip og så var jeg tæt på nedrykning, men klarede den til allersidst. Spillede i den udgave til 2020. Nu er jeg altid Hull, men synes det er sjovere at gå længere ned i rækkerne.
Og jeg forstår heller ikke selv at jeg ikke har oprettede mig herínde for lang tid siden, men jeg har dog læst mange indlæg på sitet. Så kender lidt til siden

Man kan åbenbart meget i spil.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010