home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 568 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 100840 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #750: 18 Mar 2012, 13:52 »

Jeg forstår. Det lyder rimeligt. Men hvad mener du med midten? Altså er der mange midterforsvarer og centrale midtbanespillere og ikke så mange backs og kanter? Eller mener du generelt, at der er et underskud af midtbanespillere? Tunge

Det var også dårligt formuleret Tunge

Der er alt for få der gider spille forsvar eller midtbane. Sidste gang var der jo 2-3 midtbanespillere der gik ned og agerede forsvarsspillere, fordi der ikke var nok! Det gjorde så igen at midtbanepladserne blev meget tyndt besat, idet hvert hold havde 5-6 spillere der så sig selv som angribere. På vores hold var det jo nærmest 4 forsvarsspillere, 2 midtbanespillere, 4 fløje og 2 angribere. Eller noget tilsvarende crazy

Jeg ville fx gerne lidt længere frem på banen end det centrale forsvar, men det kan bare ikke lade sig gøre når der er så få defensive spillere Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #751: 18 Mar 2012, 13:57 »

Det kan du have ret i. Men så må man jo bare bytte lidt. Altså jeg skal nok tage en tørn at andet sted på banen end på midtbanen på et tidspunkt, hvis der er nogle, der gerne vil prøve det. Sværere er det jo ikke. Men ja, det var lidt en alternativ opstilling, vi stillede med sidst. Wink
« Seneste Redigering: 18 Mar 2012, 14:00 af Jakob E » Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #752: 18 Mar 2012, 14:04 »

Men har store forventninger til Ghert. Så meget at jeg agter at vælge ham til mit hold Kys

Fornuftigt at du har ikke lyst til at få skudt hul i handskerne igen. Wink
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #753: 18 Mar 2012, 16:14 »

Nu ved jeg ikke, om jeg har sagt, at jeg gerne vil betale til præmiepuljen, og jeg kunne umiddelbart ikke finde noget, hvor der stod, at man SKAL. Derfor vil jeg gerne lige sige, at jeg gerne vil være fri for dette. Det lyder skrabet, når det kun er 35 kroner, men jeg tillader mig at være egoistisk og sige, at jeg ikke gider. Tunge Jeg har ikke ret mange penge, og dette kan altså let spares væk.

Hvis man SKAL betale, så betaler jeg naturligvis.
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #754: 18 Mar 2012, 16:40 »

Hvis der er præmier, må betalingen i mine øjne være fælles for alle. Der er sku ikke noget mere fesent, end at man i alle udnævnelser skal pege folk ud, der ikke kan vinde priser pga. at de ikke har betalt til præmiekassen.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #755: 18 Mar 2012, 17:12 »

Jeg spiller selv central forsvar og vil gerne spille dernede hele kampen igennem, hvis det er det, som skal til. Problemet med at der altid er for mange offensive spillere, kan man dog ikke løse, da det altid ville være sådan i sådan nogle kampe, hvor man kommer til at tage lidt for mange hvil sammen med midterstopperne ind i mellem  Grin

2 uger til. Glæder mig allerede til krølle angribere sammen  Cool
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #756: 18 Mar 2012, 17:24 »

Hvis der er præmier, må betalingen i mine øjne være fælles for alle. Der er sku ikke noget mere fesent, end at man i alle udnævnelser skal pege folk ud, der ikke kan vinde priser pga. at de ikke har betalt til præmiekassen.

Det er jeg som udgangspunkt helt enig i, men samtidig synes jeg ikke vi kan tvinge folk til at betale Smiley

Men det er 100 % sikkert, at for at kunne vinde en præmie SKAL man have betalt til puljen. Desuden skal vi ret hurtigt have på plads hvor mange der gerne vil spytte i kassen, for ellers vil Daniel komme til at lægge flere penge ud end han får ind igen. Og det er der næppe nogen økonomi blandt deltagerne der kan bære Tunge
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Enged
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #757: 18 Mar 2012, 17:43 »

Selvfølgelig skal jeg så heller ikke kunne vinde noget, det er jeg helt klar på, og det regner jeg heller ikke med, at jeg gør alligevel. Så skulle det da være fordi Bave og jeg finder det fantastisk hæl og tå-spil frem igen.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #758: 18 Mar 2012, 18:12 »

Det er jo så bare nedern hvis holdet vinder en ramme og så sidder geden og skal gnaske af en dåse uden indhold fordi han ikke må få del i præmierne.

Jeg var i øvrigt ude og spille bold i dag for første gang siden september hvor jeg dengang lige fik et par enkelte sessioner efter min ledbåndsskade. Det var ok, men jeg var keeper under hele kampen hvilket var fint for mig, for min ankel gjorde vrøvl igen.

Det med at dele sig op efter hvor man spiller, så er jeg mest blevet brugt som angriber og vil helst spille der, men er også blevet brugt som fløj (både højre og venstre, jeg skal dog ikke spille på midtbanen med mit nuværende løbepensum), back (både højre og venstre), centrale forsvar (dog ikke en succes) og keeper (min 2. position hvis man ser bort fra striker). Så lige hvilken gruppe jeg ville komme i ved jeg ikke.. Tunge
« Seneste Redigering: 18 Mar 2012, 18:29 af Gazlgor » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #759: 18 Mar 2012, 18:20 »

Det er jo så bare nedern hvis holdet vinder en ramme og så sidder geden og skal gnaske af en dåse uden indhold fordi han ikke må få del i præmierne.

Jeg var i øvrigt ude og spille bold i dag for første gang siden september hvor jeg dengang lige fik et par enkelte sessioner efter min ledbåndsskade. Det var ok, men jeg var keeper under hele kampen hvilket var fint for mig, for min ankel gjorde vrøvl igen.

Det med at dele sig op efter hvor man spiller, så er jeg mest blevet brugt som angriber og vil helst spille der, men er også blevet brugt som fløj (både højre og venstre, jeg skal dog ikke spille på midtbanen med mit nuværende løbepensum, back (både højre og venstre), centrale forsvar (dog ikke en succes) og keeper (min 2. position hvis man ser bort fra striker). Så lige hvilken gruppe jeg ville komme i ved jeg ikke.. Tunge

Bænkevarmer kunne være en mulighed? Rullende Øjne
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Enged
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #760: 18 Mar 2012, 18:32 »

Det er jo så bare nedern hvis holdet vinder en ramme og så sidder geden og skal gnaske af en dåse uden indhold fordi han ikke må få del i præmierne.
Jeg klarer mig nok. Smiley
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #761: 18 Mar 2012, 21:00 »

At Geden ingen penge har kan jeg tydeligt huske i fredags, da vi gik forbi hinanden midt om natten ved søerne. Jeg gik med to shawarmaer på vej hjem (en til kæresten og en til mig) - Ged gik forbi med sin dame/date/scoring etc - Denne dame/date/scoring var vild efter min shawarma, men geden tilbød ikke at købe en til hende. Mangel på penge!

Jeg skal nok betale for geden. Han skylder alligevel en øl som han så må give!
Logged


Enged
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #762: 18 Mar 2012, 21:06 »

Whaaaat? Kan slet ikke huske, at du havde shawarma med. Jeg havde mad der hjemme. Tunge Men hvem jeg havde med, skal vi vist lade være usagt. Hævet Øjenbryn

Desuden skal du ikke betale for mig. Tunge Jeg skal nok selv betale, hvis jeg er den eneste, der ikke føler for det.
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #763: 18 Mar 2012, 21:07 »

Whaaaat? Kan slet ikke huske, at du havde shawarma med. Jeg havde mad der hjemme. Tunge Men hvem jeg havde med, skal vi vist lade være usagt. Hævet Øjenbryn

Desuden skal du ikke betale for mig. Tunge Jeg skal nok selv betale, hvis jeg er den eneste, der ikke føler for det.

Din et eller andet, spurgte mig ellers hvor jeg havde købt dem :-D
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #764: 18 Mar 2012, 21:19 »

Zone er bare en doven dreng, der ikke har fået taget sig sammen til at svare Tunge

Jeg troede bare du skulle have en eller anden form for reaktion, hvilket du fik. Men jeg er naturligvis med.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010