home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 564 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 100842 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #735: 18 Mar 2012, 11:57 »

Ville også spare mig selv for ydmygelsen hvis jeg stod i dine sko  Hævet Øjenbryn

Lige præcis!  Skuffet
Logged


fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #736: 18 Mar 2012, 12:02 »

Du er desværre alt for sent ude. Alle pladser + ventelisten er optaget Skuffet

Nå så må det blive næste år jeg venter spændt ! Opstemt
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #737: 18 Mar 2012, 12:09 »

Nå så må det blive næste år jeg venter spændt ! Opstemt

Så lang tid går der nok ikke. Der kommer i hvert fald et til efteråret også, måske også undervejs i sommeren Smiley
Logged


BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #738: 18 Mar 2012, 12:28 »

Har hørt noget om at Ghert kommer og bomber igen. Er det et rygte, der kan be- eller afkræftes?
Logged

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #739: 18 Mar 2012, 12:30 »

Så lang tid går der nok ikke. Der kommer i hvert fald et til efteråret også, måske også undervejs i sommeren Smiley

Så må jeg melde mig til der  Thumbs Up
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #740: 18 Mar 2012, 12:30 »

Har hørt noget om at Ghert kommer og bomber igen. Er det et rygte, der kan be- eller afkræftes?

Det kan godt afkræftes, for jeg bliver nok ikke valgt sidst igen den her gang. Nu begynder folk måske endda at dække mig op.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #741: 18 Mar 2012, 12:40 »

Der er bekræftelser over hele linien, selvom vi pt mangler svar fra 4 personer.

Zone, Kaviedes, fyttefytte og Chamberlain har ikke svaret på min besked, og hvis det ikke sker indenfor en overskuelig periode, så tror jeg at vi skal begynde at tænke i standbypladser Smiley

Jeg ved dog at kaviedes er i udlandet, så han har noget længere snor end de tre andre. Men eftersom fyttefytte ikke har været specielt synlig her i tråden, så har jeg mine bange anelser. Zone er bare en doven dreng, der ikke har fået taget sig sammen til at svare Tunge

Chamberlain er det store spørgsmål, for han har brændt for det tidligere, men er næsten usynlig nu.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #742: 18 Mar 2012, 12:54 »

Har aldrig været et problem indtil nu Smiley

De 910 kroner (35 kr x 26 deltagere) er budget for følgende præmier:

Kampens Spiller
Kampens Fighter
Kampens Detalje
Vinderholdet

Den første er den mest prestigefyldte og dermed den der skal have lidt flottere præmier end de andre. Kampens fighter har tidligere været kamoflagemaling, for ligesom at ramme ånden. Kampens detalje var ny sidst, og blev belønnet med noget støvlepleje, så vinderen altid er shinet op til at levere flere lækkerier. Vinderholdet plejer at få en ramme Faxe, men det behøver det jo ikke at være! Denne gang er præmiepuljen jo også blevet hævet en del, da vi før i tiden gav 25 kroner pr mand.

Men det er ikke noget jeg vil tvinge nogen til at gøre, og det skal 100 % være fordi nogen har lyst til at lege med det. Jeg valgte sidste gang at beholde bonerne på de ting jeg købte, så jeg altid bare ville kunne få pengene tilbage, hvis det nu viste sig at folk havde 'glemt' penge crazy

Men det har som sagt aldrig været et problem med det!
Okay, så skal jeg nok lægge ud og købe præmierne. Men hvor fanden skal jeg købe krigsmaling henne?  crazy

Skal nok finde min kreative side frem, og finde på nogle gode præmier!

Nu spørger jeg måske dumt, men kan ikke helt huske det sidste arrangement med hensyn til præmieoverrækkelser, - de skal vel ikke pakkes ind...?
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #743: 18 Mar 2012, 12:57 »

Okay, så skal jeg nok lægge ud og købe præmierne. Men hvor fanden skal jeg købe krigsmaling henne?  crazy

Skal nok finde min kreative side frem, og finde på nogle gode præmier!

Nu spørger jeg måske dumt, men kan ikke helt huske det sidste arrangement med hensyn til præmieoverrækkelser, - de skal vel ikke pakkes ind...?

Krigsmaling kan købes i forretninger der sælger ting til rollespil. Alternativt kan man bruge en udklædningsforretni ng.

Men du skal netop være kreativ! Der er ingen grund til at kende præmierne på forhånd for os andre Wink

Sidste gang havde jeg bare tingene liggende i en sportstaske, og tog dem så frem efterhånden som vinderne blev fundet!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #744: 18 Mar 2012, 12:59 »

Krigsmaling kan købes i forretninger der sælger ting til rollespil. Alternativt kan man bruge en udklædningsforretni ng.

Men du skal netop være kreativ! Der er ingen grund til at kende præmierne på forhånd for os andre Wink

Sidste gang havde jeg bare tingene liggende i en sportstaske, og tog dem så frem efterhånden som vinderne blev fundet!
Okay, jeg finder på noget! Wink
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #745: 18 Mar 2012, 13:17 »

Godt initiativ Daniel Thumbs Up.. Rart at nogle tager ansvar, så jeg ikke behøver Cool Grin

Men har store forventninger til Ghert. Så meget at jeg agter at vælge ham til mit hold Kys
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #746: 18 Mar 2012, 13:20 »

Fornuftigt VK, han var jo ond mod dig sidst. Wink

Men deler vi os ind som sidst? Altså med at vi laver 3 grupper (forsvarsspillere, midtbanespillere og angribere)? Jeg kom bare til at tænke på, hvis der nu var et stort overskud af angribere f.eks.
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #747: 18 Mar 2012, 13:26 »

Jakob E - Det gør vi. Det vil jeg som vælger i hvert fald anbefale. Den gang vi ikke gjorde det blev det en unfair kamp!

Pluto: Måske det var en idé at sende en besked rundt om, at folk skal have penge med alligevel så?
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #748: 18 Mar 2012, 13:27 »

Fornuftigt VK, han var jo ond mod dig sidst. Wink

Men deler vi os ind som sidst? Altså med at vi laver 3 grupper (forsvarsspillere, midtbanespillere og angribere)? Jeg kom bare til at tænke på, hvis der nu var et stort overskud af angribere f.eks.

Der er ALTID overskud af angribere, så derfor inddeler vi os igen i 3 grupper, så vi er sikre på at der er lige mange af hver kæde på holdene. Det duer jo ikke at ét hold har 5 defensive spillere mens det andet har 2!

Til gengæld håber jeg da at der er flere der denne gang er villige til at tage en plads på midten, for det er totalt skævt fordelt Tunge


Jakob E - Det gør vi. Det vil jeg som vælger i hvert fald anbefale. Den gang vi ikke gjorde det blev det en unfair kamp!

Pluto: Måske det var en idé at sende en besked rundt om, at folk skal have penge med alligevel så?

Det sender jeg ud med den næste reminder Smiley

Den bliver ikke lige så lang som den forrige Smiley
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #749: 18 Mar 2012, 13:30 »

Der er ALTID overskud af angribere, så derfor inddeler vi os igen i 3 grupper, så vi er sikre på at der er lige mange af hver kæde på holdene. Det duer jo ikke at ét hold har 5 defensive spillere mens det andet har 2!

Til gengæld håber jeg da at der er flere der denne gang er villige til at tage en plads på midten, for det er totalt skævt fordelt Tunge


Det sender jeg ud med den næste reminder Smiley

Den bliver ikke lige så lang som den forrige Smiley
Jeg forstår. Det lyder rimeligt. Men hvad mener du med midten? Altså er der mange midterforsvarer og centrale midtbanespillere og ikke så mange backs og kanter? Eller mener du generelt, at der er et underskud af midtbanespillere? Tunge
Logged

Sider: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010