home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 631 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 100913 gange)
Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #645: 08 Mar 2012, 23:30 »

Hvis VK vil have dig som sin bitch, så bliver du hans bitch. Om du vil det eller ej.  Skuffet

keep dreaming both of you Wink
Logged

Tidligere: Baloo38

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #646: 08 Mar 2012, 23:38 »

Jakob E kan være i handskerummet, så det er ikke noget problem.

Det er da kun dig, der er plads til der?  Cool
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #647: 10 Mar 2012, 10:15 »

Hvis VK vil have dig som sin bitch, så bliver du hans bitch. Om du vil det eller ej.  Skuffet

Jeg går ud fra, at du snakker af bitter erfaring?   Hævet Øjenbryn
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #648: 11 Mar 2012, 01:41 »

PEAST er faldet fra grundet en operation der skal have lov til at hele ordentligt. Jeg giver pladsen til Daniel Nordentoft, da han har været mere aktiv end de fleste der faktisk er tilmeldt i tråden Tunge

Håber ikke at der bliver noget brok over beslutningen, for den står ved magt Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #649: 11 Mar 2012, 03:11 »

PEAST er faldet fra grundet en operation der skal have lov til at hele ordentligt. Jeg giver pladsen til Daniel Nordentoft, da han har været mere aktiv end de fleste der faktisk er tilmeldt i tråden Tunge

Håber ikke at der bliver noget brok over beslutningen, for den står ved magt Peace
Intet brok herfra!  Peace

Super dejligt at komme med! Glæder mig virkelig til at få spillet en god omgang bold med folk herinde fra igen.

Knæk og bræk med operationen, PEAST! Det var stomi-posen der skulle fjernes, så vidt jeg husker rigtigt...?
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #650: 11 Mar 2012, 06:49 »

Intet brok herfra!  Peace

Super dejligt at komme med! Glæder mig virkelig til at få spillet en god omgang bold med folk herinde fra igen.

Knæk og bræk med operationen, PEAST! Det var stomi-posen der skulle fjernes, så vidt jeg husker rigtigt...?

Det var det jo den er blevet fjernet men for satan hvor gør det ondt
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #651: 11 Mar 2012, 09:40 »

Jeg går ud fra, at du snakker af bitter erfaring?   Hævet Øjenbryn
Neymar har altid været min bitch.. Problemet er bare at han nu er blevet en hård diskopumper, så tror jeg må kæmpe for at varetage min dominans..

Men velkommen ind i varmen DN crazy..

I øvrigt er vk i topform for tiden.. Var til træningskamp i går, hvor jeg tog et straffe og holdt målet rent så ville ønske det var i morgen vi skulle spille  Hævet Øjenbryn
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #652: 11 Mar 2012, 11:21 »

Jeg går ud fra, at du snakker af bitter erfaring?   Hævet Øjenbryn

Not bitter.
Just sore.

 Hævet Øjenbryn

Neymar har altid været min bitch.. Problemet er bare at han nu er blevet en hård diskopumper, så tror jeg må kæmpe for at varetage min dominans..

Bliver ikke nok problem, jeg overgiver mig gerne til dig.  Kys
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #653: 11 Mar 2012, 11:28 »

Navnebror selvom du staves forkert Kys
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #654: 11 Mar 2012, 11:35 »

Jeg var til indendørs turnering i går, og for satan mine ben er smadret i dag Tunge

Min kondi er fin, men de der konstante små sprints har godt nok givet mig ømme muskler!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #655: 11 Mar 2012, 11:40 »

Indendørs er så fedt Opstemt.. Hvor var du henne og spille det Smiley ?

Synes faktisk ikke indendørs er så slemt, hvis bare man spiller på et hold som har interesse i at holde i bolden og få de andre til at løbe efter en Thumbs Up

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #656: 11 Mar 2012, 11:46 »

Indendørs er så fedt Opstemt.. Hvor var du henne og spille det Smiley ?

Synes faktisk ikke indendørs er så slemt, hvis bare man spiller på et hold som har interesse i at holde i bolden og få de andre til at løbe efter en Thumbs Up



Det var i Nørrebro hallerne Smiley

Dyrlægerne er blevet slået sammen med lægerne på KU, så vi blev inviteret med til deres årlige turnering. Indendørs er hårdt, når man ikke har spillet fodbold siden sidste sommerbold, og før det skal vi til efterårsbold før jeg sidst nød en gang fodbold! Vi spillede faktisk meget godt, men da vores målmand pludselig ikke gad stå på kassen mere, så gik det helt galt. Jeg er forsvarsspiller, og oplevede noget jeg aldrig før har hørt! Jeg fik ros for min boldkontrol! xD

Jeg tog et par raids frem og fik iscenesat nogle af de andre, men da jeg blev sat på kassen gik det som sagt helt galt. Vi tabte den sidste kamp 5-1, og det sidste blev sat ind på et lob -.-
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #657: 11 Mar 2012, 11:50 »

Haha var du gået til frokost der Wink ?

Men det er jo også pivsvært at stå på kassen uden at man må bruge hænder Smiley. Kan huske jeg også for noget tid siden var i nørrebrohallen og spille super best cup.. Meget fed oplevelse, hvor vi dog desværre røg ud i kvartfinalen.. Men nåede da at blive helten i ottendelsfinalen hvor vi vandt en straffekonkurrence. . Tog to straffespark, og sparkede selv det sidste ind(Lidt heldigt men stadig) Grin.. Der måtte man bruge hænder Smiley.

Men dejligt du fik ros for din boldkontrol, det ser vi frem til at se mere til ved sommerbold Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #658: 11 Mar 2012, 11:50 »

Det var det jo den er blevet fjernet men for satan hvor gør det ondt
Lyder ikke rart. God bedring med det.  Smiley

Men velkommen ind i varmen DN crazy..

I øvrigt er vk i topform for tiden.. Var til træningskamp i går, hvor jeg tog et straffe og holdt målet rent så ville ønske det var i morgen vi skulle spille  Hævet Øjenbryn

Tak tak, VK.

Din form får et gevaldigt dyk, hvis jeg er på dit modstanderhold. Jeg kommer til at bombe kan jeg mærke!  Wink

Var ude og spille lidt bold i går med nogle venner, og formen skal forbedres kan jeg mærke. Den er langt fra så god som den har været tidligere, og jeg tager mig selv hårdt fat i nakken i den kommende uge og til fremover, hvor jeg vil følge en kostplan, løbe- og styrketræne.
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #659: 11 Mar 2012, 11:54 »

Romerlys er forresten BANDLYST! Jeg vil ikke have sådan et i nakken(og jeg VED at VK kunne finde på at gøre det grundet hans utroligt store had til mig Skuffet )
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010