home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:11:11 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23427
  1 Bruger, 786 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: rosebrown123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 101325 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #330: 19 Jan 2012, 13:31 »

Bare rolig... vi tager et partizan-flag med og hænger i et træ - så kigger han slet ikke på kampen!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #331: 20 Jan 2012, 07:55 »

Peast så den vist aldrig Grin

Jeg så den skam godt
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #332: 13 Feb 2012, 13:18 »

Nå, så er det ved at være halvanden måned til selve arrangementet. Jeg glæder mig Smiley Hvordan står det til med at finde en bane?
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #333: 13 Feb 2012, 13:20 »

Så vidt jeg ved er Berendt ved at se på det Smiley

Og ellers tager jeg lige fat i ham igen her indenfor den nærmeste fremtid!

Alle detaljerne er fortsat uændrede - det er kun banen der lige skal på plads Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #334: 15 Feb 2012, 00:04 »

Bliver desværre nødt til at melde afbud, da der er kommet nogle rejse planer i vejen for dette. Beklager meget.
Logged

Manchester United

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #335: 15 Feb 2012, 01:45 »

Riis har på pb sagt at han gerne vil have pladsen i stedet for MS. Vi må have dig med en anden god gang så, MS Smiley
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #336: 15 Feb 2012, 02:34 »

Riis har på pb sagt at han gerne vil have pladsen i stedet for MS. Vi må have dig med en anden god gang så, MS Smiley
Så det vil sige, at man skal slå til, hvis der er en plads ledig?

Jeg troede blot, at det gik efter rækkefølgen, altså at nr. 1 på standbylisten kom på via et afbud fra en anden.

Men sådan er det ikke, kan jeg næsten regne ud.  Smiley
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #337: 15 Feb 2012, 08:32 »

Nej, det kan vi dårligt gøre Skuffet

Nogle på stand-by listen er jo 'skriv mig på, for jeg er ikke sikker på at jeg kan', og jeg vil hellere skrive nogen på jeg ikke er i tvivl om kan. Nu gik det meget hurtigt, fra en plads blev ledig til Riis kontaktede mig, men normalt ville jeg sende pb ud til alle på standby-listen om at 'nu er en plads ledig', og så vil jeg gå ud fra først-til-mølle. Men i og for sig er det underordnet om folk skriver til mig eller om de skriver i tråden.

Jeg vil faktisk sige det sådan, at standby-pladserne egentlig bare er dem jeg sørger for får besked, hvis der bliver en plads ledig. Hvis en der ikke står på listen melder sig i tråden, så må det stadig være dem der får den. Det synes jeg i hvert fald er mest fair personligt.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #338: 15 Feb 2012, 10:43 »

Awesome at Riis kommer med i stedet (no offense, MS Tunge), så er vi lige en enkelt Arsenal fan mere Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #339: 15 Feb 2012, 11:35 »

Nej, det kan vi dårligt gøre Skuffet

Nogle på stand-by listen er jo 'skriv mig på, for jeg er ikke sikker på at jeg kan', og jeg vil hellere skrive nogen på jeg ikke er i tvivl om kan. Nu gik det meget hurtigt, fra en plads blev ledig til Riis kontaktede mig, men normalt ville jeg sende pb ud til alle på standby-listen om at 'nu er en plads ledig', og så vil jeg gå ud fra først-til-mølle. Men i og for sig er det underordnet om folk skriver til mig eller om de skriver i tråden.

Jeg vil faktisk sige det sådan, at standby-pladserne egentlig bare er dem jeg sørger for får besked, hvis der bliver en plads ledig. Hvis en der ikke står på listen melder sig i tråden, så må det stadig være dem der får den. Det synes jeg i hvert fald er mest fair personligt.
Jamen jeg er såmænd helt enig, og især når der endda står nogle på, som ikke selv er sikre på, at de kommer den dag.

Så må jeg bare slå hurtigt til næste gang, hvis der kommer et afbud.

Men en af mine venner står jo også på listen, skal jeg bare slå til for ham, ligesom hvis det var mig selv, eller er der andre regler, nu når han ikke engang er en del af FmF?
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #340: 15 Feb 2012, 11:42 »

Awesome at Riis kommer med i stedet (no offense, MS Tunge), så er vi lige en enkelt Arsenal fan mere Opstemt

Det er dope, selvom det er sørgeligt, MS ikke skal med.. Hvad blev vi enige om med benzinen?  Opstemt
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #341: 15 Feb 2012, 11:54 »

Awesome at Riis kommer med i stedet (no offense, MS Tunge), så er vi lige en enkelt Arsenal fan mere Opstemt

Tager det meget personligt Wink
Logged

Manchester United

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #342: 15 Feb 2012, 11:59 »

Der må jeg skuffe dig Hawkinz. Der er desværre en kvote på hvor mange Arsenal fans der kan komme med, så Riis må vente til en Arsenal fan springer fra Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #343: 15 Feb 2012, 12:07 »

Så skal der da så sandelig også være en kvote på 'pool og Biffere, når det nu er en United-/FCK-fan der står i spidsen for projektet Djævel
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #344: 15 Feb 2012, 12:12 »

Du tager som altid fejl Frede! Skal jeg lige minde om at jeg er " The boss" her Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010