home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 451 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  AC | 11 |
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: AC | 11 |  (Læst 5499 gange)
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC | 06 |
« Svar #15: 18 Dec 2011, 01:44 »

Ser rigtig godt ud Katanka. Kan godt lide det simple layout, også skriver du også godt.

Ville meget gerne se et ss af ham Boateng hvis det er muligt. Smiley
Logged

FCK

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC | 06 |
« Svar #16: 18 Dec 2011, 20:21 »

Spændende med en blog om holdet fra min by!

Jeg er på her!
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: AC | 06 |
« Svar #17: 20 Dec 2011, 01:32 »

Ser rigtig godt ud Katanka. Kan godt lide det simple layout, også skriver du også godt.

Ville meget gerne se et ss af ham Boateng hvis det er muligt. Smiley

Spændende med en blog om holdet fra min by!

Jeg er på her!

Takker og bukker Smiley

Charles Boateng:
http://i10.photobucket.com/albums/a109/platini7/Blog/ss_boateng.png
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: AC | 07 |
« Svar #18: 20 Dec 2011, 01:35 »



Optakt til sæsonen 2011/2012
15 | Juli | 2011

Optakten til den kommende sæson har været præget af uro hos ACH. Først forlod træner Johnny Mølby klubben, derefter valgte man at sælge profilen Martin Retov, hvilket har efterladt mange spørgsmål omkring AC Horsens. Selv har AC Horsens kun ambitioner om at overleve, men hvis man spørger nogle af trænerne i andre Superliga klubber, så mener de at man bluffer i Horsens. Truppen har vist at de sagtens kan spille med i Superligaen, men med salget af Martin Retov og ny træner, så kan det have en negativ effekt hos AC Horsens.

Selvom optakten har budt på lutter sejr til Horsens, så mener man alligevel kun at overlevelse er punkt nummer et. Første kamp i optakten var mod Superliga nedrykkerne fra Randers FC, som hjemme i Randers blev slået med 2:0. Derefter fulgte en knusende sejre ude over B 93 på 5:0, og senere en sejr over Lundtofte på 2:0. En god opstart til den kommende sæson, hvor overlevelse er mål nummer et.
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: AC | 08 |
« Svar #19: 20 Dec 2011, 02:43 »



Tilgang af midtbane mand i sidste time
16 | Juli | 2011

Lige før udekampen mod SønderjyskE har AC Horsens kunnet præsentere endnu en midtbane mand til holdet. Det er den tidligere Viborg mand Thomas Raun, som efter et ophold i svensk fodbold nu vender næsen hjem til Danmark. Thomas Raun skal være med til at give bredden på midtbanen et hak opad, samt han kan videregive noget erfaring.

”Det er dejligt at vende hjem til Danmark igen. Jeg har ikke trænet med mine nye holdkammerater endnu, men nu sidder jeg her på Haderslev Stadion og får snart min debut. Dette er nok noget af det vildeste jeg har været med til i min karriere, men jeg er sikker på at det nok skal gå godt. Jeg føler selv at min form er til at spille med i Superligaen, så jeg glæder mig til at snøre støvlerne.” - Thomas Raun
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: AC | 09 |
« Svar #20: 20 Dec 2011, 23:30 »



De nye kostede point i Haderslev
16 | Juli | 2011

Opstilling: S. Jochumsen; S. Jensen, N. Lodberg, M. Rasmussen, A. Nøhr; M. Spelmann; C. Boateng, T. Raun; J. Mehl, T. Mikkelsen; Gilberto

AC Horsens indledte den nye sæson med at gæste SønderjyskE i Haderslev. Første kamp i en ny sæson er altid vigtigt at komme godt ud af, hvilket begge mandskaber var klar over fra kampens start. ACH indledte kampen med en del chancer, men dog uden at sætte Nathan Coe på prøve. Efter 22 minutter måtte udeholdet skifte anfører Niels Lodberg ud, da han efter en duel måtte humpe fra banen med en skade. Skaden til Niels Lodberg satte ACH under pres, og man var meget rystet i de næste ti minutter, hvor hjemmeholdet kom længere frem på banen. Første halvlegs højdepunkt kom et minut før pausen, hvor et hjørnespark til hjemmeholdet blev clearet på stregen af ACH forsvaret, men desværre ramt bolden Søren Jochumsen i ryggen og gik i mål.

Efter pausen kom ACH igen godt fra start, men uden at man igen var farlige. Efter 66 minutter kom første højdepunkt i anden halvleg, da hjemmeholdets Jarl André Storbæk måtte modtage sit andet gule kort, og måtte forlade banen. Udvisningen skabte mere plads til ACH, og ti minutter efter udvisning trak Gilberto et straffespark. Nytilkomne Thomas Raun skulle sparke, men desværre for ACH sad skuddet lige på målmand Nathan Coe, og dermed missede ACH en stor chance for at komme tilbage i kampen. ACH skulle dog få endnu en stor chance ved Tobias Mikkelsen, som pludselig stod helt alene med Nathan Coe, men han overplacerede sit skud, og måtte se det tage stolpen. Dermed var et nederlag til SønderjyskE en realitet.
SønderjyskE - AC Horsens 1:0 (1:0)
1:0 Søren Jochumsen, selvmål 44'
MoM: Kasper Hansen (SE)
Tilskuer: 4295


”Jeg ved ikke hvad der sker! Vi levere en omgang lort for at sige det mildt. Vi skaber nogle store chancer, men alligevel står vi uden point og mål. Straffesparket er svagt sparket og Tobias misser en kæmpe chance. Det var bare ikke vores dag. Deres mål er så heldig som det kan blive, men sådan er fodbold. Dem som søger heldet har heldet, vi søgte åbenbart ikke nok i dag.” - Niels Lodberg
« Seneste Redigering: 20 Dec 2011, 23:33 af Katanka » Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: AC | 10 |
« Svar #21: 22 Dec 2011, 00:03 »



Juli update
01 | August | 2011

Foruden udekampen mod SønderjyskE som desværre blev tabt, har AC Horsens været i to kampe mere i Superligaen. Nederlaget ude til SønderjyskE skulle vaskes af hjemme på Casa Arena mod førerholdet fra AaB, som i deres sæsonåbner sejrede hele 4:0 ude over Brøndby.

Kampen var da også kun et kvarter gammel da kampens første mål indtraf. Det var hjemmeholdets Jeppe Mehl, som kunne sætte panden på Tobias Mikkelsens indlæg og forbi en chanceløs Nicolai Larsen. Målet fik AaB til at vågne og på fire minutter var det udeholdet som var i front ved mål af Kjetil Wæhler og Nicklas Helenius. Men første halvleg var dog langt fra forbi, for Gilberto Macena ville også lege med. Seks minutter før pausen sendte han en flad afslutning af sted fra 20 meter, som Nicolai Larsen så i sidste øjeblik og man kunne gå til pause med 2:2. Efter pausen var det magiske forbi og en pointdeling var på sin plads.
AC Horsens - AaB 2:2 (2:2)
1:0 Jeppe Mehl 15'
1:1 Kjetil Wæhler 29'
1:2 Nicklas Helenius 33'
2:2 Gilberto 39'
MoM: Nicklas Helenius(AaB)

Lyngby BK - AC Horsens 1:1 (0:0)
1:0 Emil Larsen 59'
1:1 Anders Nøhr, straffe 66'
MoM: Emil Larsen(LBK)

De gode takter mod AaB skulle Horsens tage med til Lyngby, som i deres to første kampe havde skrabet fire point sammen. Kampen blev også en spændende en af slagsen, og der var noget for begge holds tilskuere. Men man skulle dog ind i anden halvleg for at finde målene. Det var Lyngby som først fik bolden i kassen ved Emil Larsen, som sendte et fladt forsøg ind bag Søren Jochumsen. Der skulle dog ikke gå mere end syv minutter før der igen var balance, da Anders Nøhr sendte et straffespark i kassen uden chance for Rune Pedersen. Rune Pedersen var dog Lyngbys redningsmand da han gang på gang holdte Gilberto fra fadet, som efter kampen nok skyldte et par mål på sine mange chancer. Med det ene point i Lyngby holder man fast i pladsen over stregen, hvor HB Køge og Brøndby indtager nedrykningspladsern e.
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: AC | 11 |
« Svar #22: 17 Jan 2012, 00:36 »



Første test: Dumpet!
07 | August | 2011

Opstilling: S. Jochumsen; S. Jensen, A. Andersen, M. Rasmussen, A. Nøhr; J. Mehl, T. Raun, C. Boateng, M. Spelmann, T. Mikkelsen; Gilberto

Efter to point i de første tre kampe ventede FC København nu hjemme på Casa Arena. En kamp hvor Horsens kunne se, hvor de stod henne rent spillemæssigt. Lad os sige med det samme, det var en ren opvisning af Københavnerne, som fra start til slut havde spillet. Da stadion uret havde rundt den halve time stod der 2:0 til gæsterne på mål af César Santín og Sölvi Ottesen.

Efter pausen måtte ACH se Thomas Raun forlade banen med en skade, hvilket ikke er godt for den allerede i forvejen smalle trup. Horsens kom dog til lidt chancer, men igen var Gilberto ikke skarp nok foran målet. Man skulle dog hen til kampens sidste kvarter før der igen kom mål. Igen var det César Santín som var på pletten, inden hans makker Dame N’Doye gjorde det til 4:0 med ni minutter igen. Ren afklapsning af ACH, som har langt til toppen i Superligaen.

”I dag mødte vi simpelthen vores overmænd. FC København spillede fra kampens start noget flot fodbold, hvor vi bare er træningskegler. Hvis vi skal tage noget med her fra, så er det vores kantspil, som i dag er godt, men dog uden mål. Vi må op på hesten igen og se fremad. Der er mange fodboldkampe endnu i denne sæson.” – Viggo Jensen
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010