home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 567 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Apple TV
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Apple TV  (Læst 5035 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Apple TV
« Svar #15: 14 Dec 2011, 13:42 »

Jeg er ret sikker på vi har haft en lignende diskussion i Baglokalet i hvert fald, hvor Sune havde det endelige ord Tunge
Logged



Enged
Gæst
 
Sv: Apple TV
« Svar #16: 14 Dec 2011, 14:19 »

Men bare man har en computer med internet, kan man jo også hente alt gratis. Det samme kan man med enhver Android-telefon, så det kan man vel ikke rigtig bruge som argument.
Og EU mener at det er helt iorden, så efter min mening (som selvfølgelig ikke nødvendigvis er den rigtige) er der ikke noget problem i det. Men selvfølgelig helt fair, at i ikke vil have snak om ulovlige ting her på siden Smiley
Det kan du ja, men man ved ikke hvor, med mindre man selv søger eller spørger. Derfor er det ikke tilladt at spørge eller tale om den slags på siden. Vi tager de forholdsregler vi kan, og vil ikke være med til at opfordre til ulovligheder. Forskellen på en computer med internet og et jailbreaket stykke hardware er jo også stor, så det er nærmer dit argument, der ikke er noget værd. Jeg har naturligvis ingen tal, men hvis vi procentvis tager, hvor mange der har en computer med internet og bruger den til ulovlige ting i forhold til folk med jailbreaket hardware, der bruger det til ulovlige ting, så vil jeg næsten tro, at alle med jailbreak har brugt til noget ulovligt, hvorimod der er en masse, der ikke bruger deres computer til at hente ulovlige filer.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Apple TV
« Svar #17: 14 Dec 2011, 16:50 »

Men det kan vel ikke komme bag på nogen at de køber et lukket system, når de køber Apple.. Man må jo tage det sure med det søde, hvilket i dette tilfælde er kroner op af lommen for apps..

Men man kan jo også vende dem om, vedrørende FM. Når du installere spillet køber du også et lukket produkt, som du acceptere ikke at ændrer på. Og ved at slette filer, der frigiver fx det tyske landshold, som SIgames ikke ejer rettighederne til, så bryder man loven (eller bryder ikke loven) i samme grad som at jailbreake. Det kan ikke modargumenteres. Situationen er 100 % identisk.

Og når man så er i en gråzone, så forstår jeg ikke, at man ikke bare lader det fare indtil der ligger en fast lov for hvad der er lovligt og ulovligt.

Til sidst, så ja, selvfølgelig har crewet deres ret til at bestemme. Det anfægter jeg heller ikke Smiley Men derfor diskuterer jeg det gerne Wink
Logged


Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Apple TV
« Svar #18: 14 Dec 2011, 19:18 »

Duh, læste ikke tråden ordenligt  Rullende Øjne

Nevermind.


« Seneste Redigering: 14 Dec 2011, 19:27 af Caviezel » Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Apple TV
« Svar #19: 14 Dec 2011, 19:24 »

Hvad er det man kan efter et jailbreak der er ulovligt?

Hvis man gør sig ret umage, kan man, i hvert fald på en iPhone, iPad og iPod touch, hente crackede apps Smiley

Men det er altså langt fra noget man nødvendigvis gør, bare fordi man vil have flere muligheder for at udnytte noget man har købt for mange penge.....

Og på Apple TV tror jeg ikke rigtig det er muligt, at gøre noget ulovligt, men kun (lovligt) hente nogle rigtig fede ekstra ting Smiley
Logged

Aldrig alene!

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Apple TV
« Svar #20: 14 Dec 2011, 19:29 »

Hvis man gør sig ret umage, kan man, i hvert fald på en iPhone, iPad og iPod touch, hente crackede apps Smiley

Men det er altså langt fra noget man nødvendigvis gør, bare fordi man vil have flere muligheder for at udnytte noget man har købt for mange penge.....

Og på Apple TV tror jeg ikke rigtig det er muligt, at gøre noget ulovligt, men kun (lovligt) hente nogle rigtig fede ekstra ting Smiley

Lige præcis.

Man kan jo sagtens snakke om jailbreak uden at snakke om pirateri. På mobildebat.dk går det i hvert fald fint.
Så længe man ikke snakker om hvordan/hvor man kan få betalings-produkter gratis, er der ingen ko på isen.

Det er det samme som at omgå SIGames' restriktioner angående grafik og inhold (Det tyske landshold, Oliver Kahn osv.) i FM, som også er nævnt i tråden.

Og det snakkes der fint om på deres eget forum.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Apple TV
« Svar #21: 14 Dec 2011, 19:36 »

Lige præcis.

Man kan jo sagtens snakke om jailbreak uden at snakke om pirateri. På mobildebat.dk går det i hvert fald fint.
Så længe man ikke snakker om hvordan/hvor man kan få betalings-produkter gratis, er der ingen ko på isen.

Det er det samme som at omgå SIGames' restriktioner angående grafik og inhold (Det tyske landshold, Oliver Kahn osv.) i FM, som også er nævnt i tråden.

Og det snakkes der fint om på deres eget forum.

Præcis! På mobildebat.dk er der RIGTIG mange tråde om jailbreak, og der er det jo selvfølgelig heller ikke tilladt at snakke om pirat-ting.

Også noget crewet bør tage med i deres beslutning Peace
Logged

Aldrig alene!

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Apple TV
« Svar #22: 14 Dec 2011, 19:38 »

Dette er så Apple's synspunkt. Ingen steder står der det er ulovligt. Kun at det frarådes og at Apple ikke vil yde garanti/support på jailbreak'ed iDevices.

Såå, tror ikke man behøver at være så berøringsangst for snak om jailbreak herinde, bare fordi det hedder jailbreak Opstemt

Citat
Unauthorized modification of iOS has been a major source of instability, disruption of services, and other issues
Dato for seneste ændring: 27 September, 2010
Artikel: HT3743
 
Summary
This article is about adverse issues experienced by customers who have made unauthorized modifications to the iOS (this hacking process is often called "jailbreaking"). Issues that have been encountered include instability, disruption of services, and compromised security.

Products Affected
iPhone, iPad, iPod touch
As designed by Apple, the iOS ensures that the iPhone, iPad, and iPod touch operate reliably. Some customers have not understood the risks of installing software that makes unauthorized modifications to the iOS ("jailbreaking") on their iPhone, iPad, or iPod touch. Customers who have installed software that makes these modifications have encountered numerous problems in the operation of their hacked iPhone, iPad, or iPod touch. Examples of issues caused by these unauthorized modifications to the iOS have included the following:

 
Device and application instability: Frequent and unexpected crashes of the device, crashes and freezes of built-in apps and third-party apps, and loss of data.
 
Unreliable voice and data: Dropped calls, slow or unreliable data connections, and delayed or inaccurate location data.
 
Disruption of services: Services such as Visual Voicemail, YouTube, Weather, and Stocks have been disrupted or no longer work on the device. Additionally, third-party apps that use the Apple Push Notification Service have had difficulty receiving notifications or received notifications that were intended for a different hacked device. Other push-based services such as MobileMe and Exchange have experienced problems synchronizing data with their respective servers.
 
Compromised security: Security compromises have been introduced by these modifications that could allow hackers to steal personal information, damage the device, attack the wireless network, or introduce malware or viruses.
 
Shortened battery life: The hacked software has caused an accelerated battery drain that shortens the operation of an iPhone, iPad, or iPod touch on a single battery charge.
 
Inability to apply future software updates: Some unauthorized modifications have caused damage to the iOS that is not repairable. This can result in the hacked iPhone, iPad, or iPod touch becoming permanently inoperable when a future Apple-supplied iOS update is installed.
 
Apple strongly cautions against installing any software that hacks the iOS. It is also important to note that unauthorized modification of the iOS is a violation of the iPhone end-user license agreement and because of this, Apple may deny service for an iPhone, iPad, or iPod touch that has installed any unauthorized software.  

http://support.apple.com/kb/HT3743
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Apple TV
« Svar #23: 24 Dec 2012, 16:32 »

Har været så heldig at få et Apple TV.

Nu vil jeg så godt liiiige ha lidt hjælp!

- Hvordan får jeg mit TV til at vise min Macbook's skærm på TV. ( Ligesom man normalt bare bruger et HDMI stik.

Nogle der kan svare på det ? Smiley

Go' Jul!
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

bettepjevs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Apple TV
« Svar #24: 24 Dec 2012, 17:05 »

Jeg har ikke apple tv men under skærm står der Airplay-skærmdublering. Prøv den.

EDIT: Har du mountain lion?

EDIT2: http://www.youtube.com/v/1OD-LJEX3Ss her gør han det jeg nævnte.
« Seneste Redigering: 24 Dec 2012, 17:10 af bettepjevs » Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Apple TV
« Svar #25: 27 Dec 2012, 19:01 »

Jeg har ikke apple tv men under skærm står der Airplay-skærmdublering. Prøv den.

EDIT: Har du mountain lion?

EDIT2: http://www.youtube.com/v/1OD-LJEX3Ss her gør han det jeg nævnte.

Jatak!

Har fået det hele til at virke nu! Tusind tak
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Apple TV
« Svar #26: 26 Jan 2013, 23:26 »

Har problemer med mit Apple TV. For ikke mere end 5 minutter siden ville jeg se en film på mit Apple TV streamet fra min MacBook. Jeg slog AirPlay til og billede og lyd kom frem. Men da jeg så afspillede filmen i VLC Media Player hakkede billedet og lyden på mit LG 32" fjernsyn. Jeg prøvede dernæst at slukke mit Apple TV og tænde det igen, men lige lidt hjalp det. Nu har jeg frakoblet mit Apple TV og tilsluttet et HDMI-kabel til mit fjernsyn og til min gamle ASUS bærbar og der virker billede og lyd helt fint.

Det skal lige siges, at der tidligere ikke har været problemer med mit Apple TV. Det skal også lige tilføjes, at mit internet herhjemme har kørt utroligt ustabilt til trods for at adskillige hastighedstest ellers viser, at det kører som det skal. Men det føles bare ikke sådan. Nettet kører forholdsvis langsommere end hvad vi har betalt for af mbit, og det er specielt på min iPhone, at Wi-FI ikke rigtig fungerer som det skal.

Mit spørgsmål er så bare, om den manglende stabilitet i mit internet herhjemme har en effekt på det hakkede billede og lyd på mit fjernsyn mens jeg kører AirPlay over der. Mit Apple TV kører jo på samme netværk som min computer, iPad, iPhone m.m. så det kunne godt have noget at sige. Hvad siger i?
Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Apple TV
« Svar #27: 20 Nov 2013, 18:30 »

Nogle der har forstand på Apple TV.

Har haft det i ca et års tid nu, men såsent som igår virkede det, men nu virker det ikke? Ingen lyd igennem højtalerne, selvom den er 'blå' på Apple TV tingen ( Mac / Iphone ) .

Nogle eksperter?
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010