Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 22:09:23
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23485
1 Bruger, 598 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
realestateeg
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2012
Kategori: Blogs
SLUT! - [80] - Mr. Arsenal
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
19
20
[
21
]
22
23
...
32
Forfatter
Emne: SLUT! - [80] - Mr. Arsenal (Læst 98267 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
Sv: Mr. Arsenal
«
Svar #300:
13 Feb 2012, 16:41 »
Citat af: TripleX9 13 Feb 2012, 16:20
Jeg bruger ham mest som fremskudt, og sætter ham så som targetmand med stikninger i dybden han er på 31 kampe og 29 mål i denne sæson, totalt klasse
Ja, begynder at kunne lokke de større spillere nu, men pengene er sgu ikke nemt. Det går endnu men ville sgu gerne have et stadion til 70000 i stedet for de 28000 jeg har plads til, endda efter en udvidelse sidste år
.
Tror jeg købte Hernandez til mit Hoffenheim spil, der gjorde ham det ret godt ja
Havde kig på ham sidste sæson også ...men ok angrebet er måske mit mindste problem med Rossi,Rondon,Adebayor og evt Mata
Okay, spiller ofte med dybe stikninger, men har også prøvet at spille bolden op til Rondon, hvor han også er god til at holde på den og sætte noget igang... har jo fløje som Walcott og Silva der nemt kommer ind og skyder på kassen...
Kan godt forstå dig med stadionet... det ville virkelig give nogle flere penge i kassen... Jeg kan jo ikk rigtigt udvide så meget i midten af London... Spillede med At. Madrid i FM10, der fik jeg et helt nyt stadion
med plads til li omkring de 70.000
Ja okay, så det ikke der du skal lede efter forstærkninger... Men tjek fx Mateo Musacchio, han røg til Villarreal i mit save, selvom jeg havde kig på ham... Han er FC og FH samt Sweeper...
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #301:
13 Feb 2012, 16:53 »
Citat af: Highbury 13 Feb 2012, 16:41
Okay, spiller ofte med dybe stikninger, men har også prøvet at spille bolden op til Rondon, hvor han også er god til at holde på den og sætte noget igang... har jo fløje som Walcott og Silva der nemt kommer ind og skyder på kassen...
Kan godt forstå dig med stadionet... det ville virkelig give nogle flere penge i kassen... Jeg kan jo ikk rigtigt udvide så meget i midten af London... Spillede med At. Madrid i FM10, der fik jeg et helt nyt stadion
med plads til li omkring de 70.000
Ja okay, så det ikke der du skal lede efter forstærkninger... Men tjek fx Mateo Musacchio, han røg til Villarreal i mit save, selvom jeg havde kig på ham... Han er FC og FH samt Sweeper...
Ja, går nok nogen år før jeg kan spørge om nyt stadion, håber at kunne udvide snart igen da vi ligger på udsolgt mere eller mindre hele tiden, tror sgu jeg prøver med nyt stadion
Uh ja han er skarp Musacchio, og han er i truppen når man starer. Han bliver beder og bedre for hvert år. 8 mål fra ham i år
The Road Back To Anfield
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #302:
13 Feb 2012, 17:03 »
Citat af: TripleX9 13 Feb 2012, 16:53
Ja, går nok nogen år før jeg kan spørge om nyt stadion, håber at kunne udvide snart igen da vi ligger på udsolgt mere eller mindre hele tiden, tror sgu jeg prøver med nyt stadion
Uh ja han er skarp Musacchio, og han er i truppen når man starer. Han bliver beder og bedre for hvert år. 8 mål fra ham i år
Okay, så har han nok blot været en smuttur udenlands i mit save, mener i hvert fald ikke at jeg fandt ham i Villarreal første gang jeg så ham...
Ja, det er surt når der er basis for at sælge flere biletter... jeg har gennemsnitlig 60.357 tilskuere til mine kampe, og har kun 60.361 pladser, så kunne også godt bruge lidt plads...
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #303:
13 Feb 2012, 17:13 »
Citat af: Highbury 13 Feb 2012, 17:03
Okay, så har han nok blot været en smuttur udenlands i mit save, mener i hvert fald ikke at jeg fandt ham i Villarreal første gang jeg så ham...
Ja, det er surt når der er basis for at sælge flere biletter... jeg har gennemsnitlig 60.357 tilskuere til mine kampe, og har kun 60.361 pladser, så kunne også godt bruge lidt plads...
Ja, kan være de havde lejet ham ud, da han kun er 19/20 fra start... men er en super CB.... ja bestyrrelse var ikke friske på nyt stadion, da de mener få fans. De udbygger nok snart alligevel.. de sagde også nej da jeg første gange ville have udbygget .. 2 mdr. senere gik de i gang
The Road Back To Anfield
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #304:
13 Feb 2012, 19:25 »
Nogen der har kommentarer til de 4 unge spillere der er blevet hentet til klubben??
Er selv ret glad for Crnkic, men skyldes nok også at han præsterer så godt selvom han er ny ung spiller på holdet..
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #305:
13 Feb 2012, 19:41 »
Citat af: Highbury 13 Feb 2012, 19:25
Nogen der har kommentarer til de 4 unge spillere der er blevet hentet til klubben??
Er selv ret glad for Crnkic, men skyldes nok også at han præsterer så godt selvom han er ny ung spiller på holdet..
Vil sige crnkic er umiddelbart den bedste, men synes nu også det kan blive helt lovende for Erdogan. Synes det er et par ret gode talenter, og fantastisk hvis nogen af dem allerede begynder at præstere nu
... De kan alle blive brugbare, ingen tvvl om det
The Road Back To Anfield
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #306:
13 Feb 2012, 19:50 »
Citat af: TripleX9 13 Feb 2012, 19:41
Vil sige crnkic er umiddelbart den bedste, men synes nu også det kan blive helt lovende for Erdogan. Synes det er et par ret gode talenter, og fantastisk hvis nogen af dem allerede begynder at præstere nu
... De kan alle blive brugbare, ingen tvvl om det
Måtte jo også punge ud med hele 80 mio for at hente ham fra Bayern München... De slipper sku ik deres folk godvilligt heh
Tja, jeg er lidt glad for at ha hentet en engelsk boksspiller, for har indtil videre kun en ud over ham, og skal jo gerne med tiden blive mere engelsk... Southamptons fans var dog meget sure over hans afgang fra klubben...
Tja Erdogan kan godt gå hen og bli vigtig, han har dog stadig Sagna og Vrsaljko at kæmpe om pladsen med... og Vrsaljko er jo ikke gammel i gårde... han er kun 22
Så højrebacken er sikret fremover...
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #307:
13 Feb 2012, 19:51 »
Citat af: Highbury 13 Feb 2012, 19:50
Måtte jo også punge ud med hele 80 mio for at hente ham fra Bayern München... De slipper sku ik deres folk godvilligt heh
Tja, jeg er lidt glad for at ha hentet en engelsk boksspiller, for har indtil videre kun en ud over ham, og skal jo gerne med tiden blive mere engelsk... Southamptons fans var dog meget sure over hans afgang fra klubben...
Tja Erdogan kan godt gå hen og bli vigtig, han har dog stadig Sagna og Vrsaljko at kæmpe om pladsen med... og Vrsaljko er jo ikke gammel i gårde... han er kun 22
Så højrebacken er sikret fremover...
Ja kan jeg godt forstå du godt vil have engelsk, hvilket bestemt ikke er nemt
... Hvad angår de backer... hvad med at du sender Vrsajlko ned til mig i Villareal en 7-8 sæsoner? Så er problemet løst
The Road Back To Anfield
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #308:
13 Feb 2012, 20:21 »
Citat af: TripleX9 13 Feb 2012, 19:51
Ja kan jeg godt forstå du godt vil have engelsk, hvilket bestemt ikke er nemt
... Hvad angår de backer... hvad med at du sender Vrsajlko ned til mig i Villareal en 7-8 sæsoner? Så er problemet løst
Tja hvis du er hurtig i spillets start, så kan han erhverves for noget a la 9 mio. hvilket jeg gjorde
Var ude før de andre klubber overhovedet opdagede at han ville skifte klub
Det er desværre ikke engelske, eller for den sags skyld britiske talenter der kommer i en lind strøm... der er langt flere fra fx Tyskland, Frankrig og Brasilien...
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #309:
13 Feb 2012, 20:35 »
Citat af: Highbury 13 Feb 2012, 20:21
Tja hvis du er hurtig i spillets start, så kan han erhverves for noget a la 9 mio. hvilket jeg gjorde
Var ude før de andre klubber overhovedet opdagede at han ville skifte klub
Det er desværre ikke engelske, eller for den sags skyld britiske talenter der kommer i en lind strøm... der er langt flere fra fx Tyskland, Frankrig og Brasilien...
Ja er lidt for sent nu
... desværre hehe..
Ja der er mange lande med enorme talenter, men du har ret britiske talenter er der lang imellem
The Road Back To Anfield
MichaelHarlev
Gæst
«
Svar #310:
14 Feb 2012, 13:28 »
Rigtig god blog, fedt du satser på talenterne! Kunne godt tænke mig at vide hvor meget du har fået ud af Chamberlain? Evt et ss hvis du gider
Cavani skal nok blive giftig for dig, han bomber for sindssygt! Af de unge du har købt, synes jeg faktisk, at Erdogan ser mest spændende ud. Og selvfølgelig Crnkic som I også er inde på
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #311:
14 Feb 2012, 14:05 »
Citat af: MichaelHarlev 14 Feb 2012, 13:28
Rigtig god blog, fedt du satser på talenterne! Kunne godt tænke mig at vide hvor meget du har fået ud af Chamberlain? Evt et ss hvis du gider
Cavani skal nok blive giftig for dig, han bomber for sindssygt! Af de unge du har købt, synes jeg faktisk, at Erdogan ser mest spændende ud. Og selvfølgelig Crnkic som I også er inde på
Tak
Synes det er rigtig sjovt at finde de unge talenter og så gøre dem til verdensstjerner... har dog ikke haft samme succes endnu, som jeg havde i FM10, hvor jeg formåede at finde en stjerne til hver eneste plads på holdet...
Savet jeg skriver bloggen ud fra, er fra da spillet udkom, har ikke nogen opdateringer med. Og så har jeg heller ikke haft det store held med at få formet ham, skyldes nok at jeg i første og anden sæson ofte satsede lidt mere på at vinde end på talenterne, men det er en løbende process...
Chamberlain ser du som følger:
Så han er slet ikke så god som irl, og burde nok kunne ha fået mere ud af ham end jeg har :S
Bruger ham dog en del som du kan se, da han er englænder og jeg forsøger at gi ham så meget som muligt inden han bliver 21... det jo der udviklingen sker nemmest, at han så li har været ude med en skade gør det bar ikk nemt...
Nej Cavani er bestemt ingen skuffelse
Kan faktisk også rigtig godt lide Erdogan, en Back/DM, som har nogle fornuftige dødboldegenskaber, hvilket ikke ikke er tilfældet for nok af mine spillere, når Vertonghen faktisk sparker de fleste ting...
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #312:
14 Feb 2012, 17:28 »
Travl, Travl januar
Manden der holdte Arsenal fra scoringer
Stillingen
Resultater
Fem Premier League kampe, to Liga Cup kampe og en enkelt FA Cup kamp, og alt dette samtidig med at transfervinduet er åbent. Heldigvis for The Gunners så var det ikke de mest intimiderende modstandere der ventede. Kun opgøret mod West Ham havde noget spænding over sig, men sådan er det med opgør mellem rivaler. Selvom det ikke er ligaens største.
Første januar stod Everton for tur. Selvom det var dagen efter nytåret så virkede The Gunners yderst kampklare. For Everton blev sikkert kørt over med en 3 – 0 sejr. Tre dage senere gik det ud over Colchester, som fik en øretæve på hele 8 – 0, i en kamp hvor talenterne Walcott, Barkley og Hartfield stod for samlet 5 af de 8 kasser. Faktisk blev hele 7 af målene lavet inden pausen, og anden halvleg blev mest af alt brugt til at spare nogle kræfter. For efter at Wilshere var blevet udvist i 7. spilleminut, så havde de andre brugt en del flere kræfter end forventet.
I de efterfølgende kampe blev både Newcastle, Nottm Forrest og Blackburn besejret med en målscore på 9 – 0. Men så blev det tid til opgøret mod West Ham. En kamp hvor Arsenal havde alt spil, og et hav af chancer. Men det var ikke nok til at sikre sejren. For kampen endte 0 – 0. Heldigvis så dette ud til at være en enlig svale for månedens sidste to kampe blev sikkert vundet 3 – 1 og 3 – 0. Men pointtabet imod West Ham gjorde dog, at United for en tid lå på førstepladsen, med en bedre målscore.
Det blev en måned hvor angriberne tilsammen scorede 12 mål imens de resterende spillere også scorede 12 kasser. Både godt og skidt. Det er rart at det resterende hold er så målfarlige, men angrebet burde, med den klasse der er til stede, være langt mere målfarlige end resten af holdet. Men med ankomsten af Cavani ændrer det sig forhåbentlig. Desuden er der flere målfarlige folk i ungdomsafdelingen.
Månedens spiller er helt sikkert Vertonghen, som har leveret mål, assists og en masse dødbolde. For ikke at tale om hans glimrende forsvarsspil, hvor unge Hartfield og Barkley har vist en god figur. Men månedens talent er uden tvivl unge Ramsey, der har været helt forblændende, giftige afleveringer og mål, samt et højt niveau gør at han kåres som månedens unge talent.
Did you know?
At West Ham aldrig har vundet Premier League, deres bedste placering hidtil er en 5. plads, som de opnåede i sæsonen 98-99.
TripleX9
Landsholdsspiller
Sv: Mr. Arsenal: Kampe i januar
«
Svar #313:
14 Feb 2012, 17:52 »
Dejlige store sejre du har fået:).... men mest lækkert må sgu næsten være det store forspring ned til Man.City
Som altid dejlig læsning Mr.Arsenal
The Road Back To Anfield
Highbury
Landsholdsspiller
Sv: Mr. Arsenal: Kampe i januar
«
Svar #314:
14 Feb 2012, 18:00 »
Citat af: TripleX9 14 Feb 2012, 17:52
Dejlige store sejre du har fået:).... men mest lækkert må sgu næsten være det store forspring ned til Man.City
Som altid dejlig læsning Mr.Arsenal
Ja der er et fint spring mellem de to øverste og resten
Selvom City bestemt ikke gør nogen dårlig figur...
Ja, sejrene er helt fine, det bliver lukket af det meste af tiden, bortset fra nogle kedelige selvmål fx imod Swansea...
Sider:
1
...
19
20
[
21
]
22
23
...
32
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »