home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:09:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23485
  1 Bruger, 595 Gæster Online.

Nyeste Bruger: realestateeg
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  SLUT! - [80] - Mr. Arsenal
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: SLUT! - [80] - Mr. Arsenal  (Læst 98266 gange)
Highbury
Landsholdsspiller

Sv: Mr. Arsenal: CL Kval
« Svar #285: 10 Feb 2012, 13:16 »

Ikke helt som ønsket

Månedens skurk

Vinterkulden havde meldt sin ankomst i det nordlige London. Adams kunne tydeligt se hver en udånding i den klare vinterluft. Spillerne ænsede det dog ikke, for de lyttede koncentreret til deres manager. For det var en vigtig træning, den sidste før kampen mod de nærmeste forfølgere, nemlig United. I morgen ville turen gå til ”Drømmenes Theater”, men uden nøglespillere som M’Vila kunne det godt blive ”Mareridtets Theater”. Taktikken der blev forberedt var en kende mere defensiv end spillerne havde prøvet i lang tid, men United havde vist formidabel form på det seneste, og måtte på ingen måde undervurderes.

Kampen blev dog et mareridt, for selvom Arsenal bragte sig foran først efter blot 9 minutter, så endte det alligevel ikke lykkeligt. For i 92. minut gjorde Cleverley det onde ved Arsenal, da han scorede sejrsmålet, noget så ufortjent. 12 minutter tidligere havde Rooney slidt sig igennem forsvaret og losset læderet ind bag en chanceløs polak, der ellers hoppede af alle kræfter. Det var et resultat som rystede spillerne, og fansene. Hvad skulle der nu ske, kunne holdet forvandle dette pluslige nederlag til noget konstruktivt? For det var trods alt længe siden at holdet havde tabt, så der var også udsigt til at kunne ryge dybt ned i afgrunden.

Den efterfølgende kamp mod Sunderland blev vundet med sikkert spil, men det blev kun med et enkelt mål. Men for Adams var det helt fint, for det var nok til at holde momentum forud for Klub VM. Den første udfordre i denne turnering blev Kashima Antlers fra Japan, som fik en kærlig bekomst med et 5 – 1 nederlag til The Gunners. Finalen var dog en helt anden, for her ydede São Paulo en noget bedre modstand, der gjorde at det hele blev afgjort på straffespark. Noget der virkelig fik udstillet at der var nerver på fra begge sider, for São Paulo scorede kun på et af fem, mens Arsenal kun formåede at udnytte to ud af fire straffespark. Men titlen var i hus. Nu er pokalskabet på sin vis fyldt ud, i hvert fald for den første omgang. Nu kan holdet starte på den nye række af trofæer.

Det blev til endnu et remis da The Gunners besøgte Fulham, som det første hold efter turen til Japan. Det var en kamp der havde det hele. Massere af chancer, massere af mål og for det meste hæderligt spil. Det var dog først i anden halvleg at Arsenal kom i gang, men det var også med tre scoringer, så stillingen blev 2 – 3 til Arsenal. Men i det 80. minut udlignede Fulham, og det så pt. ud som om at Arsenal alligevel ikke helt var tilbage i storform. Men det var noget der skulle ændres for forude ventede Tottenham i ”The North London Derby”. En kamp, som Arsenal fuldførte med ti mand, efter at Arshavin sablede en mand ned i kampens 2. minut. Så hele 88 minutter var det ti mod elleve. Men Adams foretog et frækt move, for i stedet for at skifte en defensiv forstærkning ind, blev Walcott smidt op på toppen sammen med Robin van Persie og Rondon. Det viste sig at være den bedste beslutning i lang tid, for Walcott kvitterede med hele to kasser, inden at Tottenham reducerede til 1 – 2, som blev kampens resultat. Månedens sidste kamp mod Aston Villa blev kørt sikkert hjem 4 -1, med mål af både Silva og Allain.

Både Silva og Barkley har ydet fine præstationer, og derfor tildeles de begge æren af at være månedens unge spiller. Silva er endda ved at overtage den faste plads på venstrekanten, som ellers har tilhørt den aldrende russer Arshavin.

Did you know?
At São Paulo har vundet 21 nationale titler, og har desuden vundet Klub VM en enkelt gang, nemlig i 2005.

Præsidenten
Landsholdsspiller

Sv: Mr. Arsenal: December
« Svar #286: 10 Feb 2012, 19:56 »

Ja, min gamle ven, så må jeg jo atter gratulerer med månedens blog! Wink

FC Barcelona

Highbury
Landsholdsspiller

Sv: Mr. Arsenal: December
« Svar #287: 11 Feb 2012, 13:23 »

Ja, min gamle ven, så må jeg jo atter gratulerer med månedens blog! Wink

Mange tak, det jo rart blot at folk kan li' den Wink

Skal også snart til at strikke den næste update sammen, men li i dag holder jeg lidt fri fra skriveriet...

Skal jo ikke arbejde på min fødselsdag Opstemt

Stimorol
Førsteholdsspiller

Sv: Mr. Arsenal
« Svar #288: 11 Feb 2012, 13:46 »

Tillykke med fødelsdagen Highbury.

Idag er det higbury's fødselsdag HURRA! HURRA! HURRAAA! han...

Liverpool, Dortmund, AGF

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #289: 11 Feb 2012, 15:21 »

Tillykke med fødelsdagen Highbury.

Idag er det higbury's fødselsdag HURRA! HURRA! HURRAAA! han...

Tak tak Wink

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #290: 12 Feb 2012, 17:49 »

Ja, Tillykke med dagen og med Klub-VM Highbury... som altid god læsning Wink

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #291: 12 Feb 2012, 20:15 »

Ja, Tillykke med dagen og med Klub-VM Highbury... som altid god læsning Wink

Tak tak Wink

Jeg er igang med at strikke januar updaten sammen... men den kommer nok først i morgen formiddag...

Highbury
Landsholdsspiller

Sv: Mr. Arsenal: Januar
« Svar #292: 13 Feb 2012, 15:41 »

Med bestyrelsens accept

Den nyeste mand i Arsenaltrøjen

Den sidste nytårsrakket var kun li eksploderet, før en travl januar måned begyndte. I løbet af de første dage brugte Adams al overskydende, ved siden af træningen og kampene, på forhandlinger med bestyrelsen. Resultatet af disse forhandlinger blev, at Adams skulle af med nogle spillere inden der blev mulighed for at bruge store summer. Men der var dog to pladser på holdet som pt. manglede en forstærkning. Venstrebacken har længe været tyndt besat, da Santos ikke har det der skal til, og Gibbs for tiden hele tiden bliver ramt af småskader. Angrebet har ligeledes haft en periode hvor ingen har haft hvad der skal til.

Et projekt der ikke var helt så let som Adams havde forventet. For selvom spillere som Arshavin, Granero, Kadlec, Diaby, Manonne, Denilson Santos og Chu-Young blev tilbudt til diverse klubber. Så var det kun tre af disse spillere, som fandt frem til en ny klub. Denilson underskrev en forhåndskontrakt med Corinthians, Chu-Young skiftede til Inter og unge Kadlec skiftede til Newcastle. Kadlec udtrykte efterfølgende at han havde haft en god tid i Arsenal, og gerne havde set opholdet fortsætte. Diabys skifte blev bremset da Novara var for sent ude til at lukke handlen, men både Santos og Arshavin er stadig i forhandlinger med henholdsvis Santos og Anji og Rubin. Så begge står til en mulig udlejning med købsoption, til deres hjemland.

Som sagt var der behov for forstærkninger på holdet, og ind blev der hentet fire unge talenter samt en superstjerne. Sidstnævnte køb trak dog noget ud, men til sidst faldt det hele på plads. Der kom en del transferindtægter i hus og dermed også et større hul i løn budgettet, således at Adams sidst i januar kunne afslutte en længe ventet handel. Der var her tale om en spiller der havde valgt Arsenal til fordel for både Inter og en forlængelse hos Napoli. Det var nemlig ingen ringere end Edison Cavani der sluttede sit til The Gunners. Et faktum er dog, at The Gunners nu er i besiddelse af en angrebsstjerne for meget, så senest til sommer vil en af dem forlade klubben.

Angrebet tæller nu Cavani, Suarez, van Persie, Rondon og Allain. Sidstnævnte er med sine blot 17 år en fremtidens mand, og derfor ikke i den helt store fare endnu. Lad udskillelsesløbet begynde!

Af andre vigtige transfers kan nævnes, at G. Bale skiftede tilværelsen i Tottenham ud med et ophold i Manchester United.

(Selve kampene og resultaterne følger i den kommende update, for ikke at gøre denne alt alt for lang.)

Did you know?
Da Palermo i sin tid hentede Cavani til Europa hentede de ham for sølle 28 mio.

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #293: 13 Feb 2012, 15:47 »

Super køb af Cavani.. ham bliver du glad for Wink Han kan sgu redde en sæson ene mand Smiley

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #294: 13 Feb 2012, 15:51 »

Super køb af Cavani.. ham bliver du glad for Wink Han kan sgu redde en sæson ene mand Smiley

Spillede som Napoli i FM11, som jeg også skrev en blog om, hvor Cavani også var den absolutte super star Smiley

Men i denne omgang synes jeg han var noget dyr... Men han var den eneste jeg ville have... og så passer det godt med at ham og Suarez er landsmænd, så han hurtigere vender sig til livet i England... Smiley

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #295: 13 Feb 2012, 15:54 »

Spillede som Napoli i FM11, som jeg også skrev en blog om, hvor Cavani også var den absolutte super star Smiley

Men i denne omgang synes jeg han var noget dyr... Men han var den eneste jeg ville have... og så passer det godt med at ham og Suarez er landsmænd, så han hurtigere vender sig til livet i England... Smiley

Helt sikkert...  spilede med napoli 4 sæsoner som første game her i 12'eren.. Han er genial lige meget om det var højre kant som inside winger, skarpretter eller fremskudt.. Ville gerne have ham til Villareal  funny , men har jo Rondon Smiley

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #296: 13 Feb 2012, 16:09 »

Helt sikkert...  spilede med napoli 4 sæsoner som første game her i 12'eren.. Han er genial lige meget om det var højre kant som inside winger, skarpretter eller fremskudt.. Ville gerne have ham til Villareal  funny , men har jo Rondon Smiley

Regner med han skal være fremskudt... for de andre angribere jeg har, spiller bedst som dybdeliggende angriber, og så er der li Rondón der fungerer glimrende som targetman...

Hvad bruger du ham som? så du også fik ham til at score en del mål...

Pt. er han på 22 mål i 29 kampe hos mig...

Hvis du bliver spansk mester, eller bliver ved med at komme i CL, så burde du efterhånden ha mulighed for at lokke ham, men ellers så tjek Hernandez (også Uruguay) fra Palermo... Han bomber også Opstemt

Gangster_Calle
Ynglingespiller

« Svar #297: 13 Feb 2012, 16:19 »

Fedt at du har købt Cavani!
- bruger ham selv som skarpretter, med bolden stikket i dybden og han scorer kasser på stribe Wink

Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #298: 13 Feb 2012, 16:20 »

Regner med han skal være fremskudt... for de andre angribere jeg har, spiller bedst som dybdeliggende angriber, og så er der li Rondón der fungerer glimrende som targetman...

Hvad bruger du ham som? så du også fik ham til at score en del mål...

Pt. er han på 22 mål i 29 kampe hos mig...

Hvis du bliver spansk mester, eller bliver ved med at komme i CL, så burde du efterhånden ha mulighed for at lokke ham, men ellers så tjek Hernandez (også Uruguay) fra Palermo... Han bomber også Opstemt

Jeg bruger ham mest som fremskudt, og sætter ham så som targetmand med stikninger i dybden han er på 31 kampe og 29 mål i denne sæson, totalt klasse Smiley

Ja, begynder at kunne lokke de større spillere nu, men pengene er sgu ikke nemt. Det går endnu men ville sgu gerne have et stadion til 70000 i stedet for de 28000 jeg har plads til, endda efter en udvidelse sidste år Smiley.

Tror jeg købte Hernandez til mit Hoffenheim spil, der gjorde ham det ret godt ja Smiley Havde kig på ham sidste sæson også ...men ok angrebet er måske mit mindste problem med Rossi,Rondon,Adebayor og evt Mata Smiley

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #299: 13 Feb 2012, 16:29 »

Fedt at du har købt Cavani!
 - bruger ham selv som skarpretter, med bolden stikket i dybden og han scorer kasser på stribe Wink

Ku da være jeg så skulle prøve det Smiley Havde ham som nævnt tidligere, i Napoli i FM11, der lavede han i flere sæsoner omkring 40-50 kasser Opstemt Men spiller bar en del anderledes med Arsenal end jeg gjorde med Napoli sidste år...

Det er første gang jeg har ham i FM12... Det skal så også siges at dette er mit første og pt. eneste save i FM12...

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 32 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010