home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I går kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  1 Bruger, 1024 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 50 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden  (Læst 129488 gange)
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #660: 29 Feb 2012, 23:18 »

2018/19 - Ny klub fundet

Jeg forlod Boston United i håb om at mine resultater, kunne få mig til nye højder. Målet var klar. Find en større klub end Boston United. Dog skulle det vise sig, at det tog længere tid end forventet. Først og fremmest fordi mit ry stadig ikke var nær det, jeg selv mente det var. Jeg fik ganske vidst en del tilbud fra både fra Wales, Indien, Malaysia og Sydafrika, dog var de alle sammen dårligere, end mine to seneste jobs, så derfor slog jeg koldt vand i blodet og afviste dem alle.
Den 11/10 kom jobbet så. Jeg blev tilbudt en et-årig kontrakt ved AFC Wimbledon. Selvom de lå i BSP ligesom Boston, var jeg ikke i tvivl. Jeg accepterede jobbet, da deres set-up var større end ved Boston, plus at de var fuldtids professionelle.
Deres tidligere manager blev fyret pga. dårlige resultater, så derfor håber jeg kunne løfte dem og rykke op i ligaen.
Personligt mål: League two.

2018 - : AFC Wimbledon
2015 - 2018: Boston United
2014 - 2015: Selangor
2011 - 2013: Johor MBJB 

Bedrifter:
Oprykning fra BSN, Boston United, 2017
Astro Piala FA vindere, Selangor, 2015
Sluttede 2. i Astro Malaysia Liga Super, Selangor, 2014

Synes det er en rigtig fed karriere du har gang i og AFC Wimbledon er jo intet mindre end en kultklub Smiley Held og lykke!

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #661: 29 Feb 2012, 23:49 »

Lige for at pille DonMambo af en af listerne, tæller et landstræner job i Afrika så med i antallet af kontinenter? For så er jeg på sydamerika, europa og afrika Peace

Ellers har jeg været træner for 9 hold, Chelsea, PSV, Argentina, Boca Juniors, Algeriet, Birmingham, Rayo Vallecano, FC Nordsjælland og Alt IF. Dog har jeg ingen kampe for PSV og kun 1 kamp med FCN, men blev jo selvfølgelig nød til at skifte job, da jeg blev tilbudt  Wink Så måske lidt på sorte plader de to sidste  Hævet Øjenbryn

Kan ikke lige huske hvilke sprog jeg kan, men Norsk, Dansk, Engelsk, Spansk og arabisk er ihvertfald helt sikrer Opstemt Tjekker lige op på det!

Godt at se dig tilbage Saviola, der har lidt manglet nogen til at hjælpe med at holde motivationen oppe Smiley

Jeg napper da bare et tilsvarende, før du har set dig om - Sonny-boy! Wink

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #662: 01 Mar 2012, 11:41 »

Jeg napper da bare et tilsvarende, før du har set dig om - Sonny-boy! Wink

Så må jeg jo op i omdrejninger igen Peace Prøver, motivationen er lidt svær i Chelsea, men spiller resten af sæsonen ud, og så regner jeg med at smutte. Ville dog gerne have set det nye stadion færdig - men bliver sikkert noget ala 60.000ish, kan dog ikke finde nyheden om det - så aner det ikke Peace

Åh ja og så kan jeg rent faktisk også snakke tysk Peace

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #663: 01 Mar 2012, 14:57 »

Så må jeg jo op i omdrejninger igen Peace Prøver, motivationen er lidt svær i Chelsea, men spiller resten af sæsonen ud, og så regner jeg med at smutte. Ville dog gerne have set det nye stadion færdig - men bliver sikkert noget ala 60.000ish, kan dog ikke finde nyheden om det - så aner det ikke Peace

Åh ja og så kan jeg rent faktisk også snakke tysk Peace

Ser frem til at dine fremtidige indlæg her i tråden fremstår på perfekt klingende tysk. Gerne med indtale og youtube video!

Wulff
Ynglingespiller

« Svar #664: 01 Mar 2012, 15:37 »

Sejr i den sydafrikanske knockout cup Grin
Det går forrygende i MP Black Aces. Efter jeg i sæsonen 2011/12 rykkede op i landets bedste række.
Jeg er nu halvvejs inde i 2 sæson hvor jeg ligger på en delt førsteplads i premier league som nyoprykker.  Opstemt

Når den intellektuelle sol står lavt, kaster selv dværge lange skygger.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #665: 01 Mar 2012, 16:04 »

Synes det er en rigtig fed karriere du har gang i og AFC Wimbledon er jo intet mindre end en kultklub Smiley Held og lykke!

Jeg takker for de rosende ord Smiley

Med hensyn til AFC Wimbledon, så JA! Altid været en klub som jeg gerne ville spille med, men aldrig rigtig er kommet i gang med. Så håber på jeg kan blive nogle sæsoner og få succes med dem! Opstemt

Men ja, prøver at holde dampen oppe, selvom mine sæsoner ikke går så hurtigt Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #666: 01 Mar 2012, 19:09 »

Spiller som i alle andre FM-forår over forventning og det lugter af Chl eller chl-kval i kommende sæson. Har desuden stadig pokalfinale i sigte.. og EL-semi finale: begge mod At. Madrid.

Kan potentielt indhente R.Madrid på 2.pladsen med sejre i de næste 2 kampe. Der er 4 tilbage(for mig) - Barca har nappet mesterskabet.
« Seneste Redigering: 01 Mar 2012, 19:36 af DonMambo » Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #667: 01 Mar 2012, 19:23 »

Hæh efter at have tabt 4-0 ude mod Marseille i CL kvart finalen, så vinder vi lige 5-0 hjemme, med det sidste mål i overtiden - det havde jeg sgu ikke lige set komme Opstemt!

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #668: 01 Mar 2012, 23:43 »

Min tid i Chelsea FC har været fantastisk - og som ikon i klubben vælger jeg at trække mig tilbage.

Efter en succesrig periode med ikke mindre end 11 pokaler, er det nu tid til at søge nye græsgange.

Jeg har hermed lavet et hattrick med Chelsea, vundet 3 Premier League titler i træk, 2 Championsleague titler i træk, FIFA Club World Cup, 2xCommunity shield, Super Cup, Carling cup samt FA cup. Dermed føler jeg at have opnået alt i England, og drager nu videre til nye græsgange.

Hovedårsagen ligger bl.a. i at det stadion der skulle stå færdig i 2023, er blevet udsat til 2026 - men samtidig var jeg også kørt halv-træt i mit Chelsea FC spil, så ny klub, håber jeg giver ny motivation.

Lidt stats so far (Er lidt fejl, har rettet det i min egen version ^^):
« Seneste Redigering: 01 Mar 2012, 23:49 af NAsMaR » Logged

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #669: 02 Mar 2012, 01:59 »

Min tid i Chelsea FC har været fantastisk - og som ikon i klubben vælger jeg at trække mig tilbage.

Efter en succesrig periode med ikke mindre end 11 pokaler, er det nu tid til at søge nye græsgange.

Jeg har hermed lavet et hattrick med Chelsea, vundet 3 Premier League titler i træk, 2 Championsleague titler i træk, FIFA Club World Cup, 2xCommunity shield, Super Cup, Carling cup samt FA cup. Dermed føler jeg at have opnået alt i England, og drager nu videre til nye græsgange.

Hovedårsagen ligger bl.a. i at det stadion der skulle stå færdig i 2023, er blevet udsat til 2026 - men samtidig var jeg også kørt halv-træt i mit Chelsea FC spil, så ny klub, håber jeg giver ny motivation.

Lidt stats so far (Er lidt fejl, har rettet det i min egen version ^^):

Jeg kan anbefale at finde en sup-top-klub du bygger op igen.. Det har helt sikkert reddet mit spil selvom jeg tvivlede i starten.

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #670: 02 Mar 2012, 09:28 »

Jeg kan anbefale at finde en sup-top-klub du bygger op igen.. Det har helt sikkert reddet mit spil selvom jeg tvivlede i starten.

Ja ville gerne til Italien eller Frankrig, måske Tyskland...Men mit problem er at jeg stopper i Chelsea, City's træner bliver fyrret og vil ansætte mig med et lønbudget på 1 mia...Jeg har dog ikke ret meget interesse i at spille i England igen, men jeg tænker lidt at jeg kan give det et år - bygge dem op, og forlade dem hvis det bliver en succes/forlade dem hvis det ikke virker.

Må jo ikke sige nej? Har gemt den præcis hvor de tilbød mig jobbet ^^

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #671: 02 Mar 2012, 09:30 »

Hvis du er arbejdsløs, må du gerne sige nej.

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #672: 02 Mar 2012, 09:32 »

Nå, troede kun det var i starten? Så tror jeg at jeg vil overveje det, problemet ligger jo i at trænerne i de andre ligaer ikke er blevet fyrret endnu. Men det vil jeg helt sikkert så, stinker lidt at skulle til England igen, når man har vundet det hele der - Desuden også RET træt af homegrown crap Opstemt

Pt. irriterer det mig lidt jeg ikke har flere ligaer med uden for europa, men så må jeg jo benytte mig af dem jeg har!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #673: 02 Mar 2012, 09:34 »

Det er en del af konceptet at man flakker meget rundt i ens karriere, så når man får et jobtilbud mens man er ansat i en klub allerede, så skal det accepteres. Når man er uden job, så er det tilladt at sige nej til klubber (dog ikke ved det allerførste job i starten af ens karriere).

Smiley

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #674: 02 Mar 2012, 09:35 »

Dejligt, så skal jeg satme ikke til City, selvom det nok var sjovt at fyrre 1 mia af, men ingenting ved at blive i england når man har vundet hele lortet.

Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 50 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010