home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  0 Brugere, 709 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 50 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden  (Læst 129787 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #255: 12 Dec 2011, 18:28 »

Eneste indkøb jeg fik foretaget.

Szczesny
Manager

« Svar #256: 12 Dec 2011, 19:07 »

Voldsom ung gut, men gider du lade være med at have Rio Ferdinand som assistent i Chelsea? Grin

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #257: 12 Dec 2011, 19:15 »

Haha var ham der gad komme hertil Pengene fosser ud og det gider jeg ikke, så nu skal der sælges godt ud af tosser her frem mod vinterpausen, klubben har fortaget massivt mange fejl indkøb, og har intet vundet siden 2010. En tabt fa finale en tabt cl finale og en 2 plads i premier league er det eneste de har opnået.

Så jeg betragter den 1 sæson som en opbygningsfase hvor jeg kigger spillerne an og arbejder frem mod næste sæson hvor vi går efter nogle trofæer. Ikke dermed sagt at vi ikke går efter dem i år men vi forventer dem bestemt ikke.

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #258: 12 Dec 2011, 19:41 »

Hmm, er ved at være lidt små-træt af mit spil, hver sæson sletter spillet mine spillers historie, og i stedet kommer der til at stå at de har været i "mogi mirim". Ja, det er faktisk alle spillere i spillet, så det bliver også træls når man skal have en ny spiller, og ikke kan se hvordan han har præsteret, herre ØV!  ticked off

Kan det virkelig passe ingen andre har oplevet dette?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #259: 12 Dec 2011, 20:30 »

3. kvalrunde i CL. Not bad.

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #260: 12 Dec 2011, 20:31 »

3. kvalrunde i CL. Not bad.

hva sæson?

Tidligere: Baloo38

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #261: 12 Dec 2011, 20:32 »

hva sæson?

2012/13, dvs. 6. sæson.

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #262: 12 Dec 2011, 23:38 »

Har lige opgraderet mit system med hurtigere og flere ram - Nu 8gb Corsair Vengence - Hvor kan det mærkes Opstemt

Spillede 1-1 hjemme mod Nurnberg ..  - Bliver en svær retur. Er samtidig kommet håbløst fra start i Suppen - roder i bunden.. Senest tabt 4-0 til FCM og 2-1 til FCK..

3-1 mod Nurnberg.. Ude af europa overvejer jeg fremtiden..  Nurnberg havde i øvrigt signet Adam Johnson fra City(14/15 jeg er i) for 40 mio.. Ikke nogen dårlig deal..

Spiller 5-5 med Costa Rica i min debut som landstræner..
« Seneste Redigering: 13 Dec 2011, 01:26 af DonMambo » Logged

PhilipFlink
Manager

« Svar #263: 13 Dec 2011, 00:01 »

Så blev jeg "færdig" med min sæson i Wales med Barry ..

Jeg ender som nr 12 ud af 12.. Klubben var dog også lige rykket op, så ikke så meget der..
Men man skal åbenbart spille noget nedrykningsspil..

Jeg er dog på forunderligvis kommet i en finale som hedder: Loosemores cup Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #264: 13 Dec 2011, 01:12 »

Så vandt jeg Loosemores cup!! Første trofæ jeg har vundet Smiley Men jeg bliver nok nød til at sige op.. Jeg føler jeg har opnået det jeg kan med klubben Smiley

Jeg er på denne dato: 4 maj 2014 Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #265: 13 Dec 2011, 03:00 »

Er blevet manager for Tundzha, i Bulgarien Smiley

SkerderG
Juniorspiller
**

« Svar #266: 13 Dec 2011, 14:28 »

Så fik jeg afsluttet sæson med Alta IF.

Da jeg overtog dem lå de på en 13.plads, en plads over nedrykning, efter at jeg havde skaffet to klasseangriber og fundet en god taktik. Begyndt at gå helt fantastisk jeg fra en 13 plads til 4 pladsen. jeg glæder mig til den nye sæson hvor at jeg regner med endnu en topplacering, hvis ikke en oprykning.

Økonomien er udemærket selvom jeg har et minus på omkring 200.000 om måneden Rullende Øjne

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #267: 13 Dec 2011, 18:05 »

Er lige begyndt forfra, da player history fuckede helt op i det andet spil, så har prøvet er reinstall, og prøver nu på ny! Håber ikke det sker igen.

Sjovt men sandt, så fik jeg job hos Alta IF (Som ligger nr 16 ud af 16 i Adeccoligaen efter bare 10 kampe spillet). Spændende, men regner helt sikkert med at redde dem, dur jo ikke at klare det dårligere end ovenstående Wink

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #268: 13 Dec 2011, 23:47 »

Endelig tid til en opdatering fra mig af. Er egentligt kommet et godt stykke videre, men her får I resultaterne fra det næste halve år.

I forhold til det tidligere grafik har jeg eksperimentet yderligere, så I må endelig sige til hvis det ligner lort.  crazy

Lad os starte med ligaen:

Jeg havde en ganske god start på forårssæsonen, dog løb jeg ind i unødvendige pointtab mod lavere-rangerende hold. Dog fik jeg lidt styr på det før at det argentinske fodboldforbund gik amok og gav mig en vanvittig afslutning på sæsonen med kampe den 26., 27., 28. og 30. maj. Dette medførte at jeg tabte til de nærmeste rivaler og derved sluttede som nr. 3. I alle andre ligasystemer ville min indsats i efteråret og foråret samlet være nok til mesterskabet, men desværre ikke i Argentina, så måtte nøjes med en tredjeplads i begge årets mesterskaber.

2 mesterskaber per år at spille om og 2 kontinentale turneringer per år at spille om. I efteråret nåede jeg finalen i Copa Sudamericana og i foråret var det tur til min deltagelse i den store turnering: Copa Libertadores.

Dette blev en colossal success og jeg endte sørme med at vinde Sydamerikas pendant til Copa Libertadores, men var først og fremmest heldig med lodtrækningen til gruppespillet og 2. runde. Dertilkommer at jeg ikke mødte store argentinske hold, så det var nærmest kun Cruzeiro som kan karakteriseres som et tophold. Men intet desto mindre er jeg yderst fornøjet med min triumf! Men det gik selvfølgelig ud over min præstation i ligaen og det var den direkte grund til det tætpakkede slutprogram i ligaen.

Her til sidst får I lidt standard info om min karriere indtil videre:

EDIT: Igen ser billederne sindssyge ud! Forstår ikke hvorfor Smiley
« Seneste Redigering: 14 Dec 2011, 17:27 af Saviola » Logged

PhilipFlink
Manager

« Svar #269: 14 Dec 2011, 00:42 »

Hvordan pokker kommer man til en "bare lidt god klub"  .. Det her er ved at være irriterende ! Opstemt

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 50 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010