home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23493
  1 Bruger, 771 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hazelmartin
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Info, Spørgsmål og Tilmelding
0 Brugere og 39 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Info, Spørgsmål og Tilmelding  (Læst 58700 gange)
m-k-p
Ynglingespiller

Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge
« Svar #120: 21 Nov 2011, 12:11 »

Det går forrygende med Luverdense. Efter otte kampe endte jeg som nr. to á point (14p) med Brasil de Pelotas. Der var tre point ned til Caxias.
Nu er jeg gået videre, og ligger nr. to efter 3 kampe. Endnu en gang á point (5p) med Brasil de Pelotas. Der er et point ned til Santo André. De to bedste går videre.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #121: 21 Nov 2011, 12:18 »

Verdens nok korteste ansættelse i b 93 var hvad jeg præsterede.... Efter kun 2 dage i sædet som B 93 chef ankom et nyt managertilbud, som jeg simpelthen ikke kunne sige nej til.

Det er vel heller ikke tilladt ifølge reglerne Tunge

PatRafter
Lilleputspiller
*

« Svar #122: 21 Nov 2011, 12:22 »

Jo, det er jo kun det første managerjob man SKAL sige ja til.... Resten er vel op til en selv !!!

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #123: 21 Nov 2011, 12:24 »

Jo, det er jo kun det første managerjob man SKAL sige ja til.... Resten er vel op til en selv !!!
Dette er en del af reglerne:
-   Det er en del af konceptet at man flakker meget rundt i ens karriere, så når man får et jobtilbud mens man er ansat i en klub allerede, så skal det accepteres. Når man er uden job, så er det tilladt at sige nej til klubber (dog ikke ved det allerførste job i starten af ens karriere).

Swizz CataR
Manager

« Svar #124: 21 Nov 2011, 12:24 »

Jeg melder mig gerne til. Pt er jeg blot ved at oprette databasen Smiley Har valgt samtlige ligaer pånær 6-7 stykker for at blive under den anbefalede grænse af antal spillere.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #125: 21 Nov 2011, 12:33 »

Og grundet den regel med at man skal acceptere jobtilbud så ved jeg at Sunbao oplevede det uheldige at skulle skifte en division ned i samme land. Men jeg går ud fra at han selv vil fortælle om det senere.

PatRafter
Lilleputspiller
*

« Svar #126: 21 Nov 2011, 12:37 »

Check !!! Så blev der styr på det.....

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #127: 21 Nov 2011, 14:42 »

Cool, jeg har også lige tilføjet en regel der siger at det ikke er tilladt at udskyde et jobtilbud i de situationer hvor de skal accepteres.

PatRafter
Lilleputspiller
*

« Svar #128: 21 Nov 2011, 14:45 »

Argh !!!! Etoile i Singapore, tæller så som værende en Fransk klub, der spiller i Singapore, hvilket betyder, jeg KUN må have franske spillere i truppen.... Og da mine Talent spejdere kun må bevæge sig i Asien, er jeg rimelig presset med hensyn til og finde nye spillere..... Det er op af bakke det her !!!!!

krølle
Reserveholdsspiller

« Svar #129: 21 Nov 2011, 14:46 »

deltager du i den franske pokalturnering? kunne været blæret hvis du om 15 år, kun havde franske topspillere

... U ain't got a minute.

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller

« Svar #130: 21 Nov 2011, 14:52 »

Cool, jeg har også lige tilføjet en regel der siger at det ikke er tilladt at udskyde et jobtilbud i de situationer hvor de skal accepteres.

Super Smiley
tænkte jeg faktisk lige på idag, hvad man så gjorde Smiley

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #131: 21 Nov 2011, 14:55 »

Argh !!!! Etoile i Singapore, tæller så som værende en Fransk klub, der spiller i Singapore, hvilket betyder, jeg KUN må have franske spillere i truppen.... Og da mine Talent spejdere kun må bevæge sig i Asien, er jeg rimelig presset med hensyn til og finde nye spillere..... Det er op af bakke det her !!!!!
Haha, the show continues!

PatRafter
Lilleputspiller
*

« Svar #132: 21 Nov 2011, 15:02 »

Nope, er en del af Singapores liga og pokalturnering lige som alle andre... Men er en "fransk" klub Huh Så er kun med i Singapores turneringer !!!

Jeg har Googlet det, og det er åbenbart ikke unormalt, at der kommer nationaliserede hold med i Singapore... Etoile er det 8 hold igennem tiden, der er baseret på udenlandse spillere... Men det eneste tilbageværende.... Der findes 1 hold mere, det bort set fra 1 brasilianer, kun består af Japanske spillere.... Det må være noget dispensation eller noget, for ifølge reglerne, må jeg kun have 4 udenlandske spillere med i kamptruppen Huh
Meget meget mærkeligt !!!!!

Som Bonus info kan jeg fortælle at Sidney Govou, er ambassadør for klubben, og har oprettet et fodbold academi dernede !!!!

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #133: 21 Nov 2011, 15:07 »

Thats's the charm about the game Peace But what a hard nut to crack!

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Lavezzi
Gæst

« Svar #134: 21 Nov 2011, 15:10 »

Det her lyder sjov. Jeg vil give det en chance.

Vender tilbage engang i 2012, når min computer har startet spillet op.

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 19 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010