home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I går kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  1 Bruger, 1025 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Info, Spørgsmål og Tilmelding
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Info, Spørgsmål og Tilmelding  (Læst 58527 gange)
Hcan
Landsholdsspiller

Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Info, Spørgsmål og Tilmelding
« Svar #195: 02 Dec 2011, 22:54 »

Må man bruge den viden man har/får som manager, altså tage talentspejderrappor ter på dem på landsholdet hvis man nu bliver manager for et?

Hvis vi snakker realisme, så er det jo meget naturligt at Morten Olsen har en "rapport" om de spillere han har anvendt på landsholdet. Så ja viden opnået som manager i klub eller på landshold om spillere er selvfølgelig okay at anvende senere i spillet.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #196: 02 Dec 2011, 22:56 »

Hvis vi snakker realisme, så er det jo meget naturligt at Morten Olsen har en "rapport" om de spillere han har anvendt på landsholdet. Så ja viden opnået som manager i klub eller på landshold om spillere er selvfølgelig okay at anvende senere i spillet.

Jeg har nemlig muligheden for at blive U21 manager for Irland mens jeg er i Irsk fodbold, så ville jeg bare vide om jeg måtte så tage rapporter om de bedste talenter på U21

Tidligere: Baloo38

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #197: 06 Dec 2011, 11:54 »

Ja, nu skulle jeg også lige prøve! Var så "heldig" at overtage SKA Khabarovsk i den russiske anden division.
« Seneste Redigering: 06 Dec 2011, 12:28 af NAsMaR » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #198: 13 Dec 2011, 14:37 »

Spørgsmål angående rekruttering af spillere:

Når jeg nu har været manager i Malaysia, Hong Kong osv., så har jeg jo spillere på min shortlist fra den tid. Der er vel ikke noget i vejen for at jeg senere hen forsøger at signe disse spillere, selvom jeg ikke kan scoute dem længere? Jeg har jo scoutet dem tidligere.

Og når jeg som nu spiller i den walisiske Premier League, så er det vel ikke urealistisk at gå ind på en modstanders hold, og sætte min scout til at komme med en rapport på en af deres spillere - hvis han nu fx har spillet godt i en kamp mod mit hold?

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #199: 13 Dec 2011, 14:39 »

Du må naturligvis gerne hente spillere du har kendskab til via dine tidligere jobs, de sletter jo ikke din hukommelse i fejringen af at de slap af med dig Wink

Du må også gerne scoute folk hos dine modstandere ja.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #200: 13 Dec 2011, 14:42 »

Du må naturligvis gerne hente spillere du har kendskab til via dine tidligere jobs, de sletter jo ikke din hukommelse i fejringen af at de slap af med dig Wink

Du må også gerne scoute folk hos dine modstandere ja.

Hehe fint, vil bare være sikker på at jeg ikke gør noget som er i strid med reglerne Opstemt

trippen
Førsteholdsspiller

« Svar #201: 14 Dec 2011, 19:45 »

Så er jeg også startet...

Har alle spilbare ligaer med fra følgende lande :

Sydafrika, Kina, Malaysia, Sydkorea, Mexico, USA, Østrig, Belgien, Hviderusland, Tjekkiet, Danmark, England, Tyskland, Ungarn, Italien, Nordirland, Polen, Irland, Rumænien, Rusland, Skotland, Slovakiet, Slovenien, Spanien, Schweiz, Wales, Serbien, Australien, Argentina, Chile, Columbia og Peru.

Første opgave bliver Sydkoreanske Gangneung City. De ligger her i vinterpausen på en 14. og sidsteplads i den næstbedste Sydkoreanske National League. Der er spillet 15 af 26 kampe og statistikken siger følgende :

2 sejre, 1 uafgjort, 12 nederlag og en målscore på 10-32, så noget af en opgave.....

Swizz CataR
Manager

« Svar #202: 14 Dec 2011, 19:49 »

Fedt med flere der starter op! Smiley Blot husk, at der også er en karrieretråd, som fremover er den korrekte at rapportere i Opstemt

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

PhilipFlink
Manager

« Svar #203: 14 Dec 2011, 21:10 »

Efter at jeg pev igår over min klub, valgte jeg også at sige op. Der var intet jeg kunne gøre, og gad ikke spilde min tid. Nogle måneder efter får jeg jobtilbud fra "Longford" i Irland. Så jeg har valgt at tage tilbage til Irland, og den 2 bedste række..

Dog til min store forbløffelse ser det ud til jeg endelig har fået et top hold! Jeg har odds 4 til at rykke op, og er blandt favoritterne.. Efter de første 2 kampe ligger jeg nr. 1 med 6 point og en målscorer på 10-2 ! wuhu, endelig kan jeg måske få ldit medgang, og lysten til spillet tilbage Smiley!

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #204: 16 Dec 2011, 11:36 »

Jeg starter også op nu. Har valgt alle ligaer og alle divisioner, så har 135.000 spillere med Opstemt Tager også en evighed at loade spillet, men det skal nok blive spændende. Vender tilbage med mere når jeg har fået job.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #205: 16 Dec 2011, 11:58 »

Så blev jeg sgu ansat i United FC i Sydafrikas 1. division Opstemt Transferbudgettet lyder på imponerende 75.000 kr!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #206: 16 Dec 2011, 12:04 »

Efter at jeg pev igår over min klub, valgte jeg også at sige op. Der var intet jeg kunne gøre, og gad ikke spilde min tid. Nogle måneder efter får jeg jobtilbud fra "Longford" i Irland. Så jeg har valgt at tage tilbage til Irland, og den 2 bedste række..

Dog til min store forbløffelse ser det ud til jeg endelig har fået et top hold! Jeg har odds 4 til at rykke op, og er blandt favoritterne.. Efter de første 2 kampe ligger jeg nr. 1 med 6 point og en målscorer på 10-2 ! wuhu, endelig kan jeg måske få ldit medgang, og lysten til spillet tilbage Smiley!

forkert tråd champ Wink denne er kun til info spørgsmål og tilmelding.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #207: 16 Dec 2011, 12:11 »

Er blevet inviteret til en prøvetræningsdag, er det imod reglerne at finde spillere sådan?

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #208: 16 Dec 2011, 12:12 »

Er blevet inviteret til en prøvetræningsdag, er det imod reglerne at finde spillere sådan?

Naturligvis ikke Smiley

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #209: 16 Dec 2011, 12:13 »

Naturligvis ikke Smiley

Super  Thumbs Up

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 19 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010