home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:23:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23572
  0 Brugere, 684 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mikleonfaAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Info, Spørgsmål og Tilmelding
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Info, Spørgsmål og Tilmelding  (Læst 63882 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge
« Svar #15: 19 Nov 2011, 10:17 »

Det kommer helt an på din definition af challenge. Jeg synes godt at det kan kategoriseres som en challenge når der er meget specifikke retningslinjer man skal følge. Det er vel også udfordrende i sig selv at altid skulle sige ja til et jobtilbud når man har et job allerede osv.

Man kunne selvfølgelig godt sige at målet skulle være at slutte nr. 1 på verdens Hall of Fame(mit personlige mål) men det ville vel mindst tage 30-40 sæsoner så og det ville sikkert skræmme en masse væk.

Nu skal vi selvfølgelig ikke diskutere definitioner i denne tråd, det er selvfølgelig bare min personlige mening at en challenge skal kunne gennemføres. Men uanset om det er en challenge, et koncept eller hvad det er, er det fedt - jeg overvejer at give det et skud i FM08-versionen Wink

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #16: 19 Nov 2011, 11:21 »

Er gået på et lille kompromis! Ikke at jeg er enig, men kan da godt se fornuften i det, så har tilføjet nogle mål i det første indlæg, men er meget op til de deltagende spillere at definere hvad de vil med spillet. Derudover, så har jeg smidt en deltager-liste ind, så alle kan følge med hvor langt de forskellige er. :-)

hippie
Lilleputspiller
*

« Svar #17: 19 Nov 2011, 11:31 »

jamen altså.. uha...

Endnu en af de famøse fra IRC her.. Var godt nok ikke lige klar over "Player Search"-reglen.. det må jeg jo så efterleve herefterdags.. gælder det i øvrigt også staff?

Nå, men .. Jeg hoppede også ud i det.. nok lidt uden at vide HVOR stor en udfordring det er at spille på denne måde, men eftersom jeg var blevet lidt træt af "den klassiske" måde, hvor man starter med et storhold og bliver fyret fordi man ikke vinder mesterskabet hvert år, har jeg taget udfordringen op.

Efter en god hjælp på kanalen omkring opsætning, gik jeg igang med at søge alt hvad der var af ledige jobs. Jeg fik en god stak tilbud, og grådig som man jo er, går man efter kombinationen af den højeste løn og det størst mulige transferbudget. Efter at have kigget mulighederne igennem, endte jeg med at sige ja tak til jobbet i Chavdar (Etropole) i den bulgarske Western B (svarer til den danske 1. division, men med strukturen fra 2. division)
Mit kendskab til de bulgarske ligaer er mere eller mindre "ikke-eksisterende", men jeg løb hurtigt panden mod den første mur, da reglerne i WB foreskriver, at du kun må have 1 ikke-EU borger på holdet på kampdagen... og jeg havde lige signet en serber og i forvejen havde jeg en serber og en brasilianer... som begge nok forventede at være på holdet...

Klubbens ambition var at spille med i den sjove ende af ligaen, så man kunne få en top-half placering. I lang tid cyklede jeg omkring midten, men en stribe gode resultater (ubesejret i 15 ligakampe i træk) gjorde at klubben konsoliderede sig i den sjove ende og pludselig lå godt med i kampen om oprykning.

Jeg startede ud med den anbefalede 4-1-2-1-2 opstilling - bl.a. i erkendelse af, at klubben ikke rådede over en venstre midt (wtf?) .. men jeg synes stadig der var mere potientiale, hvis man stillede lidt anderledes op. I andre spil har jeg brugt en slags 4-1-2-3 men når nu man ikke har nogen Left Wings, så var det jo udelukket.. og hjemmebanen er desuden relativt smal... ulempen er jo så når man kommer ud på en bane, hvor der er plads til fløje, så bliver midten løbet over ende..
Jeg har derfor taget udgangspunkt i en 5-3-2 med Wing Backs - når nu klubben råder over et par stykker af dem, ville det jo være synd ikke at bruge dem ;-)

Resultatet: største sejr i sæsonen hed 4-0 og jeg vandt divisionen med direkte oprykning til følge

Jeg er nu igang med 2. sæson hvor målet hedder overlevelse. Situationen pt: 4 pts ned til stregen efter 11 kampe (ud af 30) og 9 pts op til nr. 1.

Største succes: oprykning.
Største skuffelse: hmm .. nu er det jo pr. definition ikke fedt at spille på et stadion med plads til kun 3000 mennesker.. men det må nok være at have glædet sig over at min brasilianer var blevet nationaliseret, og jeg fik lejet min ene serber ud.. for derefter at konstater at i den bulgarske A-liga må du have 5 ikke-EU borgere på holdkortet...

/hippie

gutten92
Lilleputspiller
*

« Svar #18: 19 Nov 2011, 13:56 »

Kunne man ikke forestille sig det ville give et problem at man ikke må sige nej når man får tilbudt et job. fx. hvis man er kommet til barcelona så får man da sikkert en masse jobtilbud?

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #19: 19 Nov 2011, 14:01 »

Kunne man ikke forestille sig det ville give et problem at man ikke må sige nej når man får tilbudt et job. fx. hvis man er kommet til barcelona så får man da sikkert en masse jobtilbud?
Det er også kun det første job du ikke må takke nej til, længere inde må du gerne Peace

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

gutten92
Lilleputspiller
*

« Svar #20: 19 Nov 2011, 14:04 »

Så var det bare mig der misforstod Smiley jeg er også lige begyndt med challengen

gutten92
Lilleputspiller
*

« Svar #21: 19 Nov 2011, 14:08 »

Så er jeg blevet træner i den næstbedste indonesiske række for PSBK med et samlet lønbudget på 7000

Najft
Gæst

« Svar #22: 19 Nov 2011, 14:30 »

mit andet spil crashede desværre Skuffet så er begyndt på et nyt... jeg vender tilbage

Najft
Gæst

« Svar #23: 19 Nov 2011, 14:35 »

så fik jeg hold Smiley Luverdense fra den brasilianske 3. div Smiley

Math9229
Reserveholdsspiller

« Svar #24: 19 Nov 2011, 15:03 »

Hmm.. Interrasant. Starter op engang iaften   Cool

Stolt fan af:

HB Køge og Tottenham <3 <3 <3

Sarl
Førsteholdsspiller

« Svar #25: 19 Nov 2011, 15:12 »

Starter også op her. Blev lynhurtigt tilbudt jobbet i brasilianske Criciúma EC, som er placeret som nr. 11 i den Brasilianske 2. Division med 11 point for 7 kampe. Det bør kunne forbedres og truppens offensiv med et hav af lejede spillere ser i hvert fald fantastisk ud. Defensiven ser dog skidt ud..

Nu går jeg i gang.

Isolation

PatRafter
Lilleputspiller
*

« Svar #26: 19 Nov 2011, 15:26 »

Fed måde og spille FM på..... Den hopper jeg også med på....

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #27: 19 Nov 2011, 15:34 »

Du får faktisk ikke så mange jobtilbud i Barcelona da det først og fremmest vil være ret dyrt for andre klubber at købe dig fri af din eksisterende kontrakt. Jeg fik i løbet af 8 år i FM11 kun 2 jobtilbud og det var fra store engelske klubber. Jeg ved ikke om reglerne er misvisende, men ideen er at man skal rundt omkring i verdenen så når man først har fået et job og derefter får et jobtilbud så må man ikke sige nej til dette. Jeg vil lige tjekke reglerne igennem for at se om det kan misforståes.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #28: 19 Nov 2011, 16:51 »

Efter at have kigget mulighederne igennem, endte jeg med at sige ja tak til jobbet i Chavdar (Etropole)

Var det ikke meningen at man skulle acceptere det første tilbud man fik?

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #29: 19 Nov 2011, 16:53 »

Jo, men han startede op noget før vi havde alle reglerne på plads. Smiley

Sider: 1 [2] 3 4 ... 19 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010