Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 11:31:04
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23579
1 Bruger, 635 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
geowalker
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Crewe -> FCK -> Newcastle/Danmark
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Skal bloggen startes op igen?
Ja, den er da for fed!
32 (71,1%)
Nej, det er jo lamt og taberagtigt
2 (4,4%)
Nej, start en ny!
8 (17,8%)
Jeg er sgudda ligeglad!
3 (6,7%)
Antal Stemmer: 45
Sider:
1
...
7
8
[
9
]
10
11
...
28
Forfatter
Emne: Crewe -> FCK -> Newcastle/Danmark (Læst 67843 gange)
Thorøe
Reserveholdsspiller
Sv: Crewe Alexandra...
«
Svar #120:
06 Dec 2005, 18:14 »
Vi håber vel alle på en crewe sejr!
One of the Dons - siger farvel
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #121:
06 Dec 2005, 19:29 »
Jeg ved godt at jeg ikke nævnte det i sidste blog, men jeg var faktisk ikke klar over det! Men sidste sejr i ligaen, bragte os faktisk helt op på en 1. plads!
Kig selv efter her
27/09-07
UEFA Cup 1. runde, returkamp
Crewe (England) – Litex (Bulgarien)
Første kamp: 1-1
Startopstilling
6-1
Crewe: Davies (28), Torghelle (36, 44, 45, 58), León (70)
Litex: Petrov (76)
Wee!
. Så er vi videre fra UEFA Cuppen med en knusende 6-1 sejr hjemme over Litex. Det var nu ikke fordi vi spillede specielt meget bedre end dem, men vores afslutninger var i verdensklasse, og angriberne var helt i top! De 3 målscorere blev alle en 10’er, men resten af holdet spillede også udmærket. Nu må vi se frem til Gruppekampene.
Kampens spiller:
Torghelle
(ST, Crewe)
Torghelle laver ny klubrekord
Det var en glad Torghelle som mødte pressen udenfor Crewe’s omklædningsrum efter pausen.
De 4 mål i én kamp er ny klubrekord i Crewe, og du blev endda udskiftet efter 68 minutter. Hvordan har du det efter kampen?
Det var selvfølgelig helt fantastiskt! Det er en utrolig vigtig kamp vi spiller, og at få lov til at score 4 mål, for derefter at blive udskiftet til alle tilskuernes klapsalver, var helt utroligt. Jeg tror næppe at jeg oplever noget lignende lige foreløbig
I er kommet i pulje med Feyenoord, GAK, Dnipro og PAOK. Hvordan ser du jeres chancer for videre avancement?
Jeg tror det bliver svært! Vi er i pulje med 4 utroligt gode hold, og det bliver svært at vinde over nogen af dem. Men det bliver fantastiskt at skulle spille i europa, og jeg glæder mig især til kampen mod Feyenoord. Nøglekampene bliver på hjemmebane, hvis vi kan vinde dem, har vi en rigtig god chance.
27/09-07
UEFA Cup Gruppespil
Gruppespillet blev der trukket lod til allerede lige efter kampen. Vi kom i gruppe A, med holdene Feyenoord (Holland), Grazer AK (Østrig), Dnipro Dnipropetrovsk (Ukraine) og PAOK Saloniki (Grækenland). Ikke just en let gruppe, men jeg tror dog stadig at vi har chancen for at gå videre, da jeg mener at vi er blandt de 3 bedste i vores gruppe.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #122:
06 Dec 2005, 19:57 »
29/09-07
The Championship 12. runde
Preston (3. plads) – Crewe (1. plads)
Bookmakers odds:
1
2.63
X
3.00
2
2.50
Puha, så er vi på min fødselsdag om 2 år, og det kunne jo selvfølgelig være rart med en sejr over en af de nærmeste forfølgere! Vi skal ude mod Preston, som for ikke så længe siden lå på en klar 1. plads, men nu er 2 point efter os. Det er nu 9 kampe siden at vi har tabt, og det ville være ærgerligt hvis det skete i dag! Vi er i noget nær stærkeste opstilling, faktisk samme opstilling som sidste kamp, bortset fra at Bakke starter inde, i stedet for Meléndez
1-2
Preston: Nugent (87)
Crewe: Bakke (44), Davies (46)
Igen en flot taktisk affære, med det rigtige resultat. Vi spillede med en del trætte spillere, men alligevel kunne vi hive en udebanesejr over en af ligaens bedste hold hjem og nu ser det for alvor godt ud, på trods af at der jo stadig er længe tilbage af ligaen. Forsvaret stod godt, og 3 af dem fik 8 og Caldwell 9 i karakter, hvilket er flot i en 1-2 sejr. Sejren bringer os 3 point foran efterfølgerne fra Fulham, og 4 foran Wolves på 3. pladsen. Nu er der heldigvis 14 dage til vores næste kamp, så nu kan spillerne få et meget fortjent hvil.
Kampens spiller:
Davies
(ST, Crewe)
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #123:
06 Dec 2005, 20:07 »
Se bort fra de to øverste indlæg
Mit FM er lige crashet, og jeg har selvfølgelig ikke savet siden Litex og Preston kampen, så de skal spilles om! Jeg skriver igen snarest, med en opdatering af kampene..
philipo
Reserveholdsspiller
«
Svar #124:
06 Dec 2005, 20:12 »
Citat af: Hawk1nZ 06 Dec 2005, 20:07
Se bort fra de to øverste indlæg
Mit FM er lige crashet, og jeg har selvfølgelig ikke savet siden Litex og Preston kampen, så de skal spilles om! Jeg skriver igen snarest, med en opdatering af kampene..
Neeeej det er løgn!!!! Ej noget fuck.
Nå, men jeg håber du kan gøre det lige så godt eller endda bedre
Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo
wirenfeldt
Gæst
«
Svar #125:
06 Dec 2005, 20:23 »
Fuck hvor nederen .. :/
gehyden_bab
Førsteholdsspiller
«
Svar #126:
06 Dec 2005, 20:29 »
Som det allerede er blevet undtrykt: skide ærgeligt! Og kender desværre alt for godt situationen selv. Men vil naturligvis stadig følge med i bloggen med stor interesse :-)
mvh,
mathias
Så følg det dog!
http://www.dsn.dk/nfs/2001-2.htm#nyt%20komma%20-%20kort
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #127:
06 Dec 2005, 20:54 »
27/09-07
UEFA Cup 1. runde, returkamp
Crewe (England) – Litex (Bulgarien)
Der er ikke just meget optakt over denne kamp, jeg håber bare på at gå videre, er lidt frustreret over crashet i spillet…
5-1
Crewe: Davies (17), Maynard (63), Suhaj (70), Bakke (73), Devaux (pen 80)
Litex: Dimov (16)
Udvisning
Litex: Dimon (GK, 79)
Ja, det var ikke helt det samme resultat, eller de samme målscorere, men en 5-1 sejr, vil jeg godt stille mig tilfreds med. Jeg blev dog lidt sur i starten, da vi kom bagud, men Davies udlignede hurtigt, og i 2. halvleg tog det så fart! Vi fik vores 5. mål på et straffe, efter at deres målmand havde nedlagt Suhaj i feltet, og fået direkte rødt. De burde have fået et rødt mere i samme situation, da en modspiller sparkede ud efter Suhaj, men der blev det dog kun gult. Det er bemærkelsesværdigt at León spillede til et 5 tal på højre fløj i pausen, men da jeg satte ham på venstre i halvlegen, røg han op på et 10 tal, og blev kampens spiller. Og ja, han er faktisk AMRLC, så han burde kunne spille højre fløj.
Kampens spiller:
León
(AML)
27/09-07
Ny gruppe!
Denne gang kom vi i gruppe F. Her møder vi Lyon (Frankrig), Besiktas (Tyrkiet), Athletic Bilbao (Spanien) og Charleroi (Frankrig). En MEGET sværere gruppe, og jeg vil bestemt ønske at jeg kan få den gamle tilbage! Denne gang kan jeg vist kun håbe på en 3. plads, da jeg ikke tror at jeg kan slå hverken Lyon eller Besiktas, og kun måske Bilbao! Trælst, men sådan er det jo…
Nu er dagens update færdig, da maden venter, og jeg ikke kan spille mere i aften.. Preston kamp nr 2., kommer i løbet af de næste par dage...
philipo
Reserveholdsspiller
«
Svar #128:
06 Dec 2005, 20:58 »
Nå men dejligt at se at du vinder flot over Litex. Og at du går videre i Uefa cuppen
Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo
Mads
Ynglingespiller
«
Svar #129:
06 Dec 2005, 21:12 »
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOO
Hvorfor lige dig Crewe, hvorfor skulle du lige gå hen og dø da vi havde det så sjovt.
HVORFOR
...
Nok tud for idag, dejligt at se at du gør det næsten lige så godt som sidst. Ikke den bedste gruppe der er nogle svære modstandere imellem (Specielt Lyon)
Men håber at det går lige så godt mod Preston som det gjorde sidst og ønsker dig alt held og lykke med Uefa Cuppen
Location: Grand Bay, Mauritius, Indian Ocean, Africa, The Planet Earth, The Universe
Thorøe
Reserveholdsspiller
«
Svar #130:
07 Dec 2005, 13:10 »
Nedtur med det crahs!!! Men ellers går det da meget godt!
One of the Dons - siger farvel
Mads
Ynglingespiller
«
Svar #131:
07 Dec 2005, 20:18 »
Kan jeg ikke få dig til at ligge et screnshot ud af Arenas, når du har fået dit fm op og køre igen
Location: Grand Bay, Mauritius, Indian Ocean, Africa, The Planet Earth, The Universe
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #132:
07 Dec 2005, 21:22 »
Citat af: Mads 07 Dec 2005, 20:18
Kan jeg ikke få dig til at ligge et screnshot ud af Arenas, når du har fået dit fm op og køre igen
Jo, selvfølgelig
Det bliver først i morgen... Er gået i seng for at se United blive slået ud
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #133:
08 Dec 2005, 14:51 »
29/09-07
The Championship 12. runde
Preston (3. plads) – Crewe (1. plads)
Igen gider jeg ikke rigtig at lave optakt…
0-1
Crewe: Nani (59)
Det var ikke just en 1-2 sejr, men det var da tæt på
. Vi spillede utroligt taktisk, og kampen var forholdsvis chancevis, bortset fra et par store afbrændere fra Davies. Så blev Nani skiftet ind i pausen, og et kvarter efter dribblede han 2 mand og smadrede den op i hjørnet. Et flot mål. Derefter var det igen en taktisk affære, og eneste chance, var en kontra, hvor deres angriber blev spillet fri med 10 meter ned til nærmeste modspiller, men Arenas klarede flot den store chance!
Kampens spiller:
Devaux
(DC, Crewe)
SS af Arenas
Et kæmpe talent, som jeg lige skal have trænet i rushing out, men hvis han holder den nuværende udvikling, bliver han en af verdens bedste.
01/10-07
Awards til Crewe!
Vi starter ved Player of the Month, hvor Walcott efter nogle gode opvisninger, er blevet kåret til månedens spiller. Han har været skadet i de sidste par kampe, men ud over dem, har han spillet fremragende på det sidste, og fortjener prisen. På 2. pladsen i samme pris, finder vi også en Crewe spiller, nemlig León, som også har gjort det virkelig godt, på trods af hans nylige skifte. León imponerer gang efter gang, både til træning og kamp, og det er fuldt fortjent at han også bliver tildelt hæder.
Selvsamme Walcott blev også nr 1., da prisen for Young Player of the Month skulle gives! Denne gang blev han dog ikke efterfulgt af León, men derimod af Corners, som også har gjort det vældigt godt for Crewe, og slog både Kurty af startopstillingen i sidste sæson, men holder også Meléndez fra pladsen på midten ved siden af Bakke.
Og så blev det tid til at jeg fik en award. Jeps, jeg fik nemlig Manager of the Month award, da vi har vundet 5 af vores 6 ligakampe i september, hvilket har sendt os op på 1. pladsen, 3 point fra Ipswich, hvis manager blev nr. 2 i afstemningen.
SS af Walcott
01/10-07
Ny spiller til klubben!
Ud over de mange awards, var der endnu en god nyhed til Crewe på dagen! Det er nemlig lykkedes, efter en appel, at få Yasser Basheer fra Smorgon’s arbejdstilladelse, hvilket betyder at den talentfulde angriber joiner Crewe, når hans nuværende kontrakt udløber 1. december. Angriberen fra Libyen har imponeret mig siden jeg begyndte at lede efter en erstatning for Torghelle, og at han kunne flytte gratis, er helt fantastiskt, da jeg er sikker på at han vil slå igennem hos Crewe.
Der har været snak om både Milan Baros og Mido, men det blev den ukendte Libyske landsholdsangriber Basheer som rykkede til Crewe. Vi fik disse kommentarer
Basheer:
Jeg er rigtig glad for at Crewe valgte mig! Jeg har længe spillet på et lavt plan, og et skifte til England bliver godt for min udvikling, og jeg glæder mig til muligheden for at spille i en af Europas bedste ligaer. Jeg vil gøre mit bedste for klubben, og forhåbentlig sikre dem oprykning, så vi kan spille i Premier League i næste sæson. Jeg kan næsten ikke vente til at komme i gang, og vise publikum og manageren at det var det rigtige valg
Hawkins:
Basheer er en rigtig god spiller, og et stort talent! Jeg har kigget lidt på forskellige angribere til at styrke holdets bredde, og Basheer er lige manden jeg mangler! Jeg ved godt at der har været snak om Mido og Baros, og det kunne selvfølgelig også være godt at få så store stjerner til klubben, men desværre har vi ikke pengene til at kunne trække dem til klubben, og Basheer er et mindst lige så godt alternativ
13/10-07
The Championship 13. runde
Crewe (1. plads) – Plymouth (18. plads)
Bookmakers odds:
1
2.00
X
3.25
2
3.25
Ivanildo er langt om længe kommet tilbage efter en langvarig skade, men han er gået helt ned, så han får en del kampe på reserveholdet, før jeg prøver ham på 1. holdet igen. Desuden er C. Hill og Vaz Te nu tilbage i light træning, så det varer ikke længe før de kommer tilbage for fuld styrke. Nani er til international kamp for Cap Verde, så han er ikke klar til kamp. I stedet er Walcott tilbage og indtager højre fløj, og så er León på venstre.
1-0
Crewe: Suhaj (85)
Pyyyh… Det var tæt på en uafgjort, grundet en fantastisk optræden fra modstandernes målmand! Efter 85 min stod der 17-4 i skud mod mål, og 12-2 on target! Men INTET kunne slippe forbi deres målmand, som tog de mest sindssyge skud… Troede jeg! Så blev Suhaj smidt ind i et desperat forsøg på at få en enkelt bold forbi ham, og Suhaj takkede for tilliden ved at score kampens eneste mål. En klart fortjent sejr, som med en anden målmand kunne være blevet på 4-5 mål.
Kampens spiller:
Gilks
(GK, Plymouth)
16/10-07
The Championship 14. runde
Sheff Wed (14. plads) – Crewe (1. plads)
Bookmakers odds:
1
2.50
X
3.00
2
2.63
Jeg ved ikke hvad bookmakerne har fået nys om, men for første gang længe, er vi ikke favoritter i en kamp. Og det er endda mod 14. pladsen, som vi vandt 1-2 over sidst vi spillede ude… León er godt nok skadet, men vi har en fuldgod erstatning i Nani, som vender tilbage fra sin landskamp. Ellers har jeg ingen ændringer fra sidste kamp, vi går bare ud og giver den en skalle
.
1-3
Sheff Wed: Stott (23)
Crewe: Torghelle (8), Davies (26, 54)
Der var nok mange der tjente penge på et 2 tal på kuponen, og Sheff Wed vil også gå slukøret derfra, for de ydede en rigtig god indsats! Faktisk havde de flere skud end os efter at være kommet bagud, men da vi så slog kontra og kom foran 1-3, stilte vi os mere defensivt, og de linjer kunne de altså ikke bryde igennem! Stor ros til forsvaret og midtbanen, som kæmpede mod en 3-5-2 formation, som godt kan være svær at dæmme op for, men de klarede det flot!
Kampens spiller:
Bakke
(MC, Crewe)
«
Seneste Redigering: 08 Dec 2005, 14:57 af Hawk1nZ
»
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #134:
08 Dec 2005, 15:00 »
Han ser da udemærket ud, ham Basheer. Bliver spændene at se hvad han kan gøre i klubben. Igen en rigtig god opdatering
Sider:
1
...
7
8
[
9
]
10
11
...
28
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »