Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 11:31:04
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23579
0 Brugere, 604 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
geowalker
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Crewe -> FCK -> Newcastle/Danmark
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Skal bloggen startes op igen?
Ja, den er da for fed!
32 (71,1%)
Nej, det er jo lamt og taberagtigt
2 (4,4%)
Nej, start en ny!
8 (17,8%)
Jeg er sgudda ligeglad!
3 (6,7%)
Antal Stemmer: 45
Sider:
1
...
5
6
[
7
]
8
9
...
28
Forfatter
Emne: Crewe -> FCK -> Newcastle/Danmark (Læst 67777 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
Sv: Crewe Alexandra...
«
Svar #90:
27 Nov 2005, 22:19 »
Heh, tak for den store ros
Der kommer en update, med resten af sæsonen senere på aftenen, og så smider jeg også et SS af Torghelle og Vaz Te ind
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #91:
27 Nov 2005, 23:00 »
31/03-07
The Championship 41. runde
Bristol City (16. plads) – Crewe (6. plads)
Bookmakers odds:
1
2.50
X
3.00
2
2.63
Optakt
Eneste mangel i truppen, er at Christie har karantæne. Han fik tildelt yderligere 2 dage ovenpå sidste kamps udvisning, så vi er uden ham lidt. I stedet er Suhaj med i truppen, og Maynard på bænken. Ellers er der ingen ændringer, så der er ikke rigtig mere at sige, end at mindre end 3 point, vil være en skuffelse
2-2
Målscorere
Bristol City: Carey (44), Clark (90)
Crewe: Suhaj (24), Torghelle (30)
Referat
Denne gang var det os der ikke var skarpe nok i afslutningen af halvlegene! Vi sov faktisk noget så grundigt, og det tabte vi 2 point på. Meget ufortjent, og det er da irriterende at vi skal smide point så let væk, i så vigtig en del af sæsonen.
07/04-07
The Championship 42. runde
Watford (18. plads) – Crewe (7. plads)
Bookmakers odds:
1
2.50
X
3.00
2
2.67
Optakt
Samme odds igen.. 7. pladsen mod 18. pladsen, men de gider stadig ikke lave om på oddsene. Tror efterhånden at der er mange folk der har tjent penge på os. Men det er jo godt for de mange Crewe fans. Til kampen er Vaz Te blevet rykket i front, mens Junior Brown får comeback på venstre fløj. Han har ikke just imponeret ind til videre, men det kan da stadig nås. Suhaj er derfor på bænken, og Maynard der ikke har fået gang i målscoringen i denne sæson, er helt ude af truppen. 3 point skulle gerne komme i dag…
1-1
Målscorere
Watford: Knight (76)
Crewe: Bakke (49)
Referat
Det var igen ikke en skøn kamp vi spillede, og 1-1 var et helt fortjent resultat.. Vi kan åbenbart ikke helt få styr på spillet på udebane… Vi spillede en udmærket 1. halvleg, og burde have scoret flere mål, men de ville ikke ind. 2. Halvleg var mere lige, og det var lige før at Watford kunne have vundet kampen. Vi er efter kampen på 8. pladsen, 2 pladser og 1 point efter playoff. Der resterer 4 kampe, så det kan sagtens nås endnu.. Så skal vi bare lige være lidt mere skarpe her til sidst i sæsonen.
09/04-07
The Championship 43. runde
Crewe (8. plads) – Plymouth (14. plads)
Bookmakers odds:
1
2.50
X
3.00
2
2.67
Optakt
Oddsene er de samme, men denne gang er vi favoritter. Vaz Te er tilbage på fløjen, og Suhaj er i angrebet, nu hvor Christie stadig har karantæne. Brown er helt ude af truppen, da han ikke imponerede i sidste kamp, og så er Rivers på bænken i stedet. Vi mangler stadig lidt en venstre fløj til backup for Vaz Te, men det kan være at han kommer i sommerpausen…
1-0
Målscorer
Crewe: Torghelle (90)
Referat
En r*v kedelig kamp, sluttede heldigvis med et enkelt mål, og det var til den rigtige klub.. Hverken os eller Portsmouth kunne ramme målet i dag, og først da der kom en løs chance til Torghelle i overtiden, blev der endelig scoret. Det var egentlig en fortjent sejr et eller andet sted, for vi havde klart mest boldbesiddelse, og burde have ramt målet nogle flere gange. Men lige meget, endelig 3 point til os, og sejren bringer os op på 7. pladsen, á point med 5. og 6. pladsen, og 1 point efter 4. pladsen. Så der er MEGET tæt før de sidste 3 kampe!
14/04-07
The Championship 44. runde
Sheff Wed (18. plads) – Crewe (7. plads)
Bookmakers odds:
1
2.25
X
3.20
2
2.75
Optakt
Så begynder slutningen af sæsonen at nærme sig. Corners og Torghelle er trætte, så de bliver hvilet, med hensyn til næste kamp. I stedet er Kurty med på midtbanen, og så overtager Christie Torghelle’s plads ved siden af Suhaj i angrebet. Hvis vi skal gøre os forhåbninger om at nå playoff, bliver vi nødt til at vinde denne kamp! Kom så Crewe!
1-2
Målscorere
Sheff Wed: Higdon (7)
Crewe: Suhaj (8, 15)
Referat
Ja, det startede med et brag, og 3 mål efter 15 minutter. Derefter døede kampen lidt ud… Vi havde en stor chance efter 75 minutter, men stolpen tog fra, da Sandro var ved at score sit første mål for Crewe. Sejren var fortjent nok, og bringer os op på 5. pladsen, 2 point foran ikke-playoff, á point med Ipswich på 4. pladsen. Der er stadig 2 kampe endnu, så alt kan ske!
22/04-07
FA Cup Semifinale
Crewe (The Championship) – West Ham (Premier League)
Bookmakers odds:
1
4.00
X
3.00
2
1.80
Optakt
Så er vi på den igen! Nu er vi nået til semifinalen, og hvorfor lade os stoppe her? Vi skal spille mod West Ham hjemme, og vi har jo mødt en meget sværere modstander i Arsenal.. West Ham ligger nr. 15, og vi er pt. nr. 5 i ligaen. Vi er igen lidt handikappet til kampen… Både Carmelo og Rivers er ude med skade, så Bakke tager højre wing, og dermed er Kurty på midten med Corners. I angrebet er Christie desværre blevet skadet, så Suhaj er på toppen med Torghelle. Vi kan igen ikke gøre andet end at spille vores spil, og håbe på det bedste.
2-1
Målscorere
Crewe: Suhaj (6, 70)
West Ham: Agbonlahor (18)
Referat
Weee… Så er vi i finalen! Det var faktisk en fortjent sejr vi fik, i en kamp vi sad rimelig godt på! Suhaj var igen manden bag målene, og Arenas og forsvaret stod godt. Så vi er videre til finalen! I den skal vi møde Man Utd, så det bliver godt nok en svær kamp! Men det er rigtigt flot at vi er nået så vidt, så vi må bare nyde det så meget som muligt til den tid!
Crewe i Europa!
Fordi Manchester United er sikret en plads i Champions League, er Crewe ved hjælp af finalepladsen i årets FA Cup, automatisk kvalificeret til UEFA Cuppen. Dette blev bragt Hawkins for øre efter dagens kamp, og journalisterne flokkedes om ham.
Hvordan føles det at have bragt et Championship til Europa?
Jamen, det er selvfølgelig helt fantastiskt! Vi har virkelig ydet toppræstation på toppræstation i FA Cuppen i år, og det er ikke andet end beundringsværdigt at vi er nået så langt! Vi har slået hold som West Ham, Arsenal og Middlesbrough, alle hold fra Premier League, så det er virkelig en fænomenalt at have været nået så langt!
Hvordan ser du jeres chancer?
Nu skal vi møde Man Utd i finalen, og de er altid et svært hold. Vores chance ligger i at de undervurderer vores spillere, og vi får et par hurtige mål, der knækker dem. Suhaj skal være i topform, og fortsætte hans målstime i FA Cuppen, og så tror jeg faktisk på chancen. Men vi må gå ud og nyde det, det er ikke tit at et Championship hold når så langt i FA Cuppen. Lad os håbe at vi også afslutter flot i ligaen.
25/04-07
The Championship 45. runde
Crewe (6. plads) – Wigan (1. plads)
Bookmakers odds:
1
3.25
X
3.25
2
2.00
Optakt
Mens vi spillede FA Cup, har resten af ligaen spillet. Og grundet resultaterne der, er vi nu 1 point efter ikke-playoff, med 2 kampe tilbage til os, og 1 kamp tilbage til de to hold der kan nå os, Wolves og Cardiff. Dermed skal vi bare have en sejr fra de to sidste kampe, for at være sikker på playoff. Det er derfor en favorabel situation vi er i, når vi møder 1. pladsen Wigan, som er sikker på at rykke op igen. Lad os håbe at de stiller med et svagt hold, så vi kan få hevet sejren hjem i dag. Vi er endnu uden Carmelo, Rivers og Christie, så opstillingen er den samme som mod West Ham.
0-3
Målscorere
Wigan: Bowditch (34), Roberts (41), Bellion (90)
Referat
Der var ikke meget at gøre i dag, ligesom sidste gang vi mødte Wigan. De er altså en klasse bedre end os, og sejren var fuldt fortjent, og gjorde Wigan til vindere af ligaen. Det hele kommer nu an på vores sidste kamp. Vi skal møde Wolves, som jo er et af de hold som kan indhente os! Altså kan vi nøjes med uafgjort på udebane, og så håbe på at Cardiff ikke vinder, da de har bedre målscore end os, og er 2 point efter før sidste runde... Men selvfølgelig skal vi have en sejr hvis muligt. Puha, en spændende afslutning på sæsonen, igen i år!
29/04-07
The Championship 46. og sidste runde
Wolves (7. plads) – Crewe (6. plads)
Bookmakers odds:
1
2.25
X
3.20
2
2.75
Optakt
Vores spillere er lidt trætte før dette super vigtige opgør, men de fleste af dem får lov til at kæmpe sæsonens sidste sejr i hus… Vi har derfor Bakke på bænken, og Kurty og Corners i midten. Og så er Szélesi med i stedet for Bignot, men det er næppe nogen svækkelse. I angrebet har vi stadig Torghelle og Suhaj, så det kan være at de kan trylle lidt. Kom så Crewe!!!
6-0
Målscorere
Wolves: Darren Anderton (3), Cort (14, 18, 45, 86), Cameron (pen 89)
Udvisning
Szélesi (81)
Referat
Haha… Man kan ikke gøre andet end at grine af denne kamp, for nui hvor var det sørgeligt! 4-0 i halvlegen, og vi er udspillet. De har haft 6 skud på mål, 4 af dem er gået ind… Vi skifter til en meget mere angribende taktik, og får tonsvis af chancer, men de bliver brændt på det skammeligste. Og efter 81 minutter stopper Szélesi et af deres mange målgivende kontraangreb, og bliver fejlagtigt vist ud, på trods af at der var en forsvarer mere tilbage. Så får de lige puttet 2 mål ind til sidst, og gør ydmygelsen komplet. Det er første gang jeg har brugt ”Show your anger at the team” efter en kamp, for det var godt nok sørgeligt, hvis man tænker på at den kamp kunne have sikret os playoff. Men nej, det glippede i sidste kamp. Det eneste lyspunkt, er at vi stadig har en kamp tilbage, nemlig FA Cup Finalen, mod Manchester United om 13 dage.
12/05-07
FA Cup Finale
Manchester United (Premier League) - Crewe (The Championship)
Bookmakers odds:
1
1.25
X
5.00
2
10.00
Optakt
Så er dagen kommet! Vi skal i dag til Wembley, til klubbens første FA Cup finale nogensinde! Manchester United endte på 2. pladsen i ligaen, så det bliver ikke just en let kamp! Der har været en del optakt til kampen, bl.a. har Lennon været ude og sige at vi skal passe på Ferdinand i forsvaret.. Det er nu ikke ham jeg er mest bekymret for… Kotenko er der også blevet budt et par gange på, £50k hver gang, det har jeg selvfølgelig afvist blankt. Den eneste vi mangler er Szélesi, der jo har karantæne, og Bignot er derfor tilbage på højre back pladsen. Torghelle har jeg pillet af, og så sat hurtige Christie og Suhaj i front, de plejer at have et godt samarbejde, og er pæn hurtige
. Jeg har selvfølgelig ændret i taktikken i forhold til liga kampene, men stadig ikke i formationen, eller det grundlæggende i taktikken… Lad os så nyde kampen, selvom vi evt. skulle få tæv… igen
2-3
Målscorere
Man Utd: Smith (52), Rooney (64)
Crewe: Torghelle (73), Vaz Te (76), Devaux (90)
Referat
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAA
. På ufattelig vis, fik vi vendt et truende 2-0 nederlag, til en 2-3 sejr, på meget kort tid! Vi holdte 0-0 i halvlegen, men i 2. halvleg spurtede de fra vores langsomme forsvar til 1-0, og 2-0 målet kom på en meget dårlig aflevering af Hill, der gav Rooney chancen for at score fra lang afstand. Men, men men! Torghelle kom godt igen med et kvarter tilbage, da han scorede på hovedstød, og vi fik tilkendt et straffe kort efter, som Vaz Te sikkert udnyttede. Og med ½ minut tilbage af den ordinære spilletid, fik vi tilkendt et tyndt frispark, på kanten af feltet, som Devaux på smukkeste Henry vis, hamrede på stolpen og ind! Ultra Defensivt de sidste 3 minutter holdt, og vi vandt sensationelt FA Cuppen! Det var totalt ufortjent, Arenas blev kampens spiller, og både fans og boardet er nu HELT oppe og køre! Jeg kom derudover også ind på en 10. plads, på hall of fame for danske managers, med mine 19 point, og 1 pokal
Hawkins' Triumf!
Det var en lykkelig og næsten rystende Hawkins som pressen mødte efter kampen. Han gav hurtigt denne kommentar:
Denne kamp er klart det største jeg har oplevet i min karriere som fodbold manager!! At vi kan slå Arsenal, Middlesbrough, West Ham, Manchester United i FA Cuppen, er over mine og ALLES forventninger, og jeg kan ikke lovprise holdet nok! Det var trods alt deres sejr, selvom det er mig der får æren for den! Vi var bagud 2-0 med et kvarter igen, men rejste os på forunderligvis, og bragte pokalen hjem for første gang i klubbens historie, og både fans og klubdirektøren er lige så jublende glad som mig! Dette får os til at glemme alt om at vi missede playoff! Nu må i undskylde mig, jeg skal ud og drikke champagne og feste med resten af holdet!
Screenshots af Torghelle og Vaz Te
Ligatabellen
«
Seneste Redigering: 27 Nov 2005, 23:10 af Hawk1nZ
»
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Frazonn
Reserveholdsspiller
«
Svar #92:
27 Nov 2005, 23:15 »
Nice finalesejr, stort tillyke
en skam i så misser play-of men det går nok, når i nu fik en pokal
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #93:
27 Nov 2005, 23:22 »
Heh, jo tak.. Ja, det var ærgerligt med Playoff, meeen det ville nok også være lidt for stor en mundfuld.. Holdet skal stærkes yderligere før vi er klar til at virkelig spille om at rykke op.. Det bliver forhåbentlig næste sæson
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #94:
28 Nov 2005, 06:38 »
NIIIIIIIIIIIIIIIIIC
EEE!!!! Hawk1nZ
Det må jeg sku sige! En FA Cup sejr! Det er sku stort, tillykke med det. Så skal du ud og spille Uefa Cup næste sæson, det bliver spændende at følge, og det kunne være genialt hvis du kom i gruppespillet der.
Også flot at vinde mod hold som Boro, West Ham, Arsenal og Man Utd.
I ligaen gik det jo også rigtig godt, efter jeg begyndte at lade være med at give en kommentar gik det fremad, så nu ved i alle hvorfor det går dårligt efter den her update
Men yderst ærgeligt at du ikke bare fik den 6 plads, godt være du ikke er god nok til at rykke op, men bare spændingen og de ekstra penge ved Play-off er jo cool nok, desværre kan jeg se at du igen lader en masse mål gå ind, synes det er utroligt at et tophold kan lukke så mange mål ind, (gør det også selv)
Er det mon en bug
Eller er vi bare ringe til at sætte defensiven ordenlig
Nå, jeg må jo også på arbejde. Held og lykke i Ligaen og Uefa Cupen!
Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.
Thorøe
Reserveholdsspiller
«
Svar #95:
28 Nov 2005, 13:44 »
En Fa-Cup sejr!!Super!Super og atter super!
Dog nedtur du missede play-offen, men en FA-cup triumf overgår det. Spændende at du skal i Europa, men nu må vi se om de store hold kalder på træneren fra Crewe
One of the Dons - siger farvel
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #96:
28 Nov 2005, 17:26 »
Citat af: BlaZZo 28 Nov 2005, 06:38
NIIIIIIIIIIIIIIIIIC
EEE!!!! Hawk1nZ
Det må jeg sku sige! En FA Cup sejr! Det er sku stort, tillykke med det. Så skal du ud og spille Uefa Cup næste sæson, det bliver spændende at følge, og det kunne være genialt hvis du kom i gruppespillet der.
Også flot at vinde mod hold som Boro, West Ham, Arsenal og Man Utd.
I ligaen gik det jo også rigtig godt, efter jeg begyndte at lade være med at give en kommentar gik det fremad, så nu ved i alle hvorfor det går dårligt efter den her update
Men yderst ærgeligt at du ikke bare fik den 6 plads, godt være du ikke er god nok til at rykke op, men bare spændingen og de ekstra penge ved Play-off er jo cool nok, desværre kan jeg se at du igen lader en masse mål gå ind, synes det er utroligt at et tophold kan lukke så mange mål ind, (gør det også selv)
Er det mon en bug
Eller er vi bare ringe til at sætte defensiven ordenlig
Nå, jeg må jo også på arbejde. Held og lykke i Ligaen og Uefa Cupen!
Hehe, ja spørg inde på fmfreak's crewkanal, om der var jubel
Jeg kunne jo ikke skrive på #fmfreaks, for så ville du læse det
Det bliver meget spændende at komme i europa, både det at bare spille en enkelt kamp, gør jo et stort arbejde for holdet, og for mit rygte.. Og hvis vi så får en heldig lodtrækning, og kan komme i gruppespillet, venter der jo en del penge!
Og ja, det er utroligt at vi ikke kan lade være med at lukke mål ind.. Det hører jo til den meget offensive formation som jeg spiller med.. Jeg tror at hvis jeg trak fløjene tilbage, så ville det blive éne 0-0 og 1-0 kampe, og så vil jeg personligt hellere vinde 4-3 og 3-2 end 1-0 og 2-1 ... Der skal være lidt gang i den
Men jeg leder også efter en god centerforsvarer til at erstatte Devaux, og ligge ved siden af Clint Hill. Mener ikke at Soldevilla, Thome eller Devaux er gode nok, hvis vi skal gøre os forhåbninger om playoff/oprykning til næste år. Det er værd at lægge mærke til at jeg har scoret flest mål, men jeg har faktisk også fået flest mål imod i ligaen. og med kun +6 i målscore, må det betyde at vi taber større end vi vinder..
For dem der er interesseret i stats, har jeg lavet dette screenshot. Spillerne er sorteret efter deres position på banen
LosCules
Gæst
«
Svar #97:
28 Nov 2005, 19:41 »
Wooooow..
STORT tillykke med FA Cup-sejren
C!V!C
Lilleputspiller
«
Svar #98:
28 Nov 2005, 19:57 »
Citat af: Hawk1nZ 28 Nov 2005, 17:26
Og ja, det er utroligt at vi ikke kan lade være med at lukke mål ind.. Det hører jo til den meget offensive formation som jeg spiller med.. Jeg tror at hvis jeg trak fløjene tilbage, så ville det blive éne 0-0 og 1-0 kampe, og så vil jeg personligt hellere vinde 4-3 og 3-2 end 1-0 og 2-1 ... Der skal være lidt gang i den
Men jeg leder også efter en god centerforsvarer til at erstatte Devaux, og ligge ved siden af Clint Hill. Mener ikke at Soldevilla, Thome eller Devaux er gode nok, hvis vi skal gøre os forhåbninger om playoff/oprykning til næste år. Det er værd at lægge mærke til at jeg har scoret flest mål, men jeg har faktisk også fået flest mål imod i ligaen. og med kun +6 i målscore, må det betyde at vi taber større end vi vinder..
Se dér er vi så forskellige hawkinz, jeg ville til hver en tid rent faktisk foretrække at vinde 1-0 sejre, end at gå ud og vinde 4-3. Jeg HADER når mit hold lukker mål ind, der er ikke noget der kan pisse mig mere af.
Jeg er nok en defensivt orienteret træner, hvadenten vi snakker om mit IRL hold, eller i FM :-) Det er altså virkelig en lækker følelse man får, når man vinder en sejr grundet ens taktik, og når man spiller på det defensive aspekt i spillet, så sker det faktisk tit :-)
Hvordan følelsen af at vinde 5-0 er, skal jeg ikke kunne svare på
Tillykke med FA Cup sejren, det er jo virkelig stort at vinde for et hold som dit! Men jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvordan dit hold ville klare det i den bedste række, hvis du med lidt held var rykket op, ærgeligt at du skulle misse play-offs.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #99:
28 Nov 2005, 22:17 »
Takker!
Nej, jeg vil hellere komme stærkt igen, og vinde
Som f.eks. min kamp mod Leicester, DET var klasse.. At vinde 5-0 er også lækkert, selvom det sjældent sker..
Jeg er faktisk lidt glade for at vi ikke rykkede op, for holdet var slet ikke klar til det.. Vi havde ikke nær backup nok i bl.a. fløjkæden eller angrebet, så vi ville have fået tæv, og rykket direkte ned igen, hvis det var.
Denne sommerpause har jeg tilgengæld gjort MANGE udskiftninger i truppen.. Faktisk er der ikke ret mange oprindelige Crewe spillere tilbage... Måske lidt for mange udskiftninger
Anyways.. Det eneste jeg nu mangler, er en DC'er, så er holdet på plads... Jeg forhandler om én, men ligenu forlanger de lige 500k mere end jeg kan give, hvilket selvfølgelig er ærgerligt! Men jeg finder ud af det
Update i morgen eller en af de følgende dage.
ksaper_and
Reserveholdsspiller
«
Svar #100:
29 Nov 2005, 09:02 »
Jamen det lyder da lovende... så må vi håbe du kan komme i playoffs denne gang eller måske endda ta en direkte oprykningsplads
Kunne man eventuelt få et overblik over hvad der er sket af ændringer i truppen? Det er spændende at se om du kan lokke et par spillere til af en lidt størrere kaliber!
Men ihvertfald held og lykke! og god tur ud i Europa!
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #101:
29 Nov 2005, 13:09 »
Ja, næste update kommer der et overblik over truppen, så I kan følge med i ændringerne i truppen. Der kommer selvfølgelig også screenshots af de nye spillere..
philipo
Reserveholdsspiller
«
Svar #102:
29 Nov 2005, 14:01 »
Uhhh, glæder mig helt
Fantastisk blog
Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #103:
29 Nov 2005, 19:39 »
24/05-07
Hawkins kåret til årets 2. bedste manager
Kun overhalet af Wigans Paul Jewell der sikrede Wigan 1. pladsen i ligaen, blev Michael Hawkins kåret til årets 2. bedste manager. Han sikrede bl.a. FA Cuppen højest overraskende til Crewe, og de endte på en flot 7. plads, hvilket er langt over forventning for det nedrykningsdømte hold. Carmelo fra samme Crewe hold, var med på årets hold i ligaen, mens Christie er med på bænken under selv samme hold.
20/09-07
Christie valgt til årets spiller i Crewe.
Meget overraskende, blev Malcolm Christie valgt til årets spiller i Crewe, af fansene. Jeg havde personligt troet at Vaz Te var en sikker vinder, eller evt. Torghelle, Arenas eller Bakke. Men nej, det blev Christie, der dog også har blomstret op i den daværende sæson. Desværre har han valgt at forlade klubben til sommer, da han har højere ambitioner, og desuden er han nervøs for at vi vil købe en spiller til at erstatte ham… Jeg har lovet at sælge ham i sommertransfervindu
et.
Samme dag har jeg fået 2 tilbud om transferbudget og wages af mine chefer… Jeg kunne vælge mellem 75k p/w og £2.3mio til transfers, og 80k p/w og £2.1mio til transfers. Jeg valgte det sidste, da jeg ikke mener at jeg skal bruge specielt mange penge på transfers i pausen, og at jeg har brug for et højere lønbudget i stedet. Desuden har vi fået træningsfaciliteter
ne opgraderet, som jeg spurgte boardet om for længe siden, og så har vi fået £625k for tv-rettigheder. Og til sidst, kom der noget af et chok for mig.. Torghelle vil også gerne forlade klubben, da han vil vinde flere trofæer. Jeg har i første omgang sagt at han skal blive, men det ender nok også med et salg af ham…
Tranfers In / Out i sommerpausen:
Tranfers In
Daniele Di Donato (DMC) fra Arezzo – Free Transfer
Di Donato er mest set som backup for den centrale midtbane, og jeg regner ikke med at han får meget spilletid i år, han er også 30 år, og har kun fået en 1 årig kontrakt
Kevis Davies (ST) fra Bolton – Free Transfer
Davies er ment til at erstatte Christie på angrebspladsen. Han kommer til at ligge og kæmpe om pladserne med Torghelle og Vaz Te.
Julio César Léon (AMRLC) fra Reggina – Free Transfer
Léon er både god til at drible, han er hurtig, og så kan han lægge indlæg. Et oplagt emne til venstrefløjen, hvis Vaz Te spiller i angrebet den pågældende dag.
Erton Fejzullahu (ST) fra Free Transfer – Free Transfer
Fejzullahu er et 19 årigt angrebstalent, som har en lille smule potentiale. Han er dog selvfølgelig kun et fremadsigtet indkøb, da jeg slet ikke har tanke om at bruge ham de næste par sæsoner
Theo Walcott (AMRL/ST) fra Southampton - £2mio
Walcott er efter min mening et af de største fløjtalenter i The Championship, og jeg er sikker på at han vil få en stor rolle for holdet i den kommende sæson. Han er både hurtig, god til at drible, kreativ og god til at afslutte. Han er kun 18 år, og jeg regner personligt med at han bliver et hit, næsten på højde med Vaz Te.
Ivanildo (AML) Fra free transfer – Free Transfer
Ivanildo er endnu et stort talent, som med sine 21 år, sikkert vil imponere. Han starter med at spille lidt i reserverne, men han vil hurtigt kunne arbejde sig op. Han er hurtig og målrettet, og god til at afslutte.
Nani (AMLC)
Nani er endnu et talent til truppen. Han er 20 år og fra Cape Verde… Han er god til at drible, og god til at ligge indlæg. Han mangler dog endnu lidt, og indtil videre er han med reserverne, men træner dog med førsteholdet.
Rodrigo Meléndez (DM) fra free transfer – Free Transfer
Meléndez er set som afløser til Kurty. Han er utrolig stærk defensiv, og er både god til at arbejde hårdt for holdet, aggressiv og positionsstærk. I det hele taget, er han en meget stærk spiller, og vil være en gevinst i det defensive arbejde på midtbanen
Stephen Caldwell fra Sunderland – £2.3mio
Caldwell ligner den forstærkning jeg manglede i centerforsvaret, ved siden af Clint Hill. Han er utrolig stærk defensiv, da han både kan heade, markere, tackle, arbejder hårdt, står godt på positionerne osv. Kig evt. på screenshottet. Jeg regner med at han er en klar forstærkning af holdet, og at han vil gå ind og dominere det centrale forsvar med Clint Hill.
I alt: £4.3mio
Transfers Out
Grant Carson (GK) til Free Transfer
Mark Rivers (AMRL/ST) til Rotherham – Free Transfer
Marks kontrakt udløb snart, og da han ikke længere var den klassespiller han tidligere havde vist, var jeg ikke interesseret i at forny kontrakten. Derfor var det ikke nogen overraskelse at han tegnede kontrakt med Rotherham i stedet.
Mark Carrington (MRC) til Cheltenham – Free Transfer
Russell Courtney (DC/ST) til Gillingham – Free Transfer
Lee Manion (MC) til Bradford City – Free Transfer
Phil Doherty (DC/DM) til Portsmouth – £375k
Phil var et stort defensivt talent. Men jeg kunne dog ikke sige nej til det forholdsvist høje bud fra Portsmouth, på den 17 årige spiller.
Malcolm Christie (ST) til Bolton - £1.7mio
Malcolm var ellers ved at falde til i klubben, blev kåret til sæsonens bedste spiller, men han var mere ambitiøs, og så var der jo ingen grund til at holde på ham, og skabe utilfredshed i truppen. Jeg fik 1.7mio for ham, hvilket er tilfredsstillende, siden han var 800k værd, og jeg købte ham for 1.5mio.
Tom Pope (ST) til Free Transfer
Lewis Callaghan (D/MLC) til Hull – Free Transfer
Sandro (AMC) til Notts County – £1k
Sandro var efterhånden gledet ud af truppen, og selvom han var en god spiller, var han efterhånden 32 år, og jeg følte at han var i overskud. Derfor blev han solgt til højestbydende….
Junior Brown (AML/ST) til Carlisle – Free Transfer
Brown slog på trods af flere forsøg, aldrig igennem på 1. holdet, og han udviklede ikke sit talent, og derfor så jeg ingen grund til at holde på ham. Han blev ligesom Sandro, solgt til højest (eller først) bydende…
Ben Williams (GK) til West Ham - £30k
Williams var i første sæson førstemålmand, men da vi hentede både Kotenko og Arenas, samt havde 3 andre gode reservekeepere, var der ingen grund til at holde på ham, da West Ham bød £30k.
Marian Kurty (DM) til Huddersfield - £220k
Det var ikke længe at Kurty blev i klubben. Men vi hentede nogle nye (og bedre) forstærkninger til klubben, i form at Corners og Meléndez, og han talent ville derfor være spildt i truppen. Desværre, for han var ellers en udmærket spiller, som jeg var glad for. Men jeg fandt nogle bedre spillere, og så måtte han jo ryge. 220k var en optimal pris for ham
I alt: £2,3mio
Friendlies
Gillingham – Crewe 3-1 (Nani)
Weston-super-mare – Crewe 0-5 (Vaz Te x2, Devaux, Torghelle x2)
Crawley – Crewe 0-5 (Vaz Te x3, selvmål, Devaux)
Llanelli – Crewe 2-4 (Davies, Vaz Te, Suhaj, Torghelle)
Ross County – Crewe 3-3 (Davies, Vaz Te, Walcott)
Næste kamp er community shield mod Arsenal, og så kan jeg også lige informere om at der ikke er blevet spillet UEFA Cup endnu, så jeg ved endnu ikke hvem vi skal møde dér.
Et overblik over truppen
Der kommer en update en af de næste par dage, med sæsonstarten.
«
Seneste Redigering: 29 Nov 2005, 19:51 af Hawk1nZ
»
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #104:
01 Dec 2005, 22:23 »
31/07-07
Promotion odds
Vi har fået tildelt oddset 11.00 på oprykning. Altså tror bookmakerne at vi har en god chance for at oprykke, hvis vi kan klare os godt mod de gode hold. Det er meget lig det som jeg selv vil forudse om holdet, så det kan være at de er ved at have styr på det derinde
05-08-07
Community Shield
Crewe – Arsenal
Bookmakers odds:
1
8.00
X
4.00
2
1.33
Oddsene imod os, er faktisk ikke så store, som sidst vi mødte Arsenal. Det kan være at der er nogle bookmakers der har lært noget
Vi er desværre så uheldige at Arenas er blevet skadet, så det bliver Kotenko der indtager målmandspladsen. Mit hold er som følger
Kotenko
Bignot C. Hill Caldwell M. Hill
Corners Bakke
Walcott Léon
Torghelle Vaz Te
Cooper (GK)
Szélesi
Devaux
Meléndez
Carmelo
Ivanildo
Kevin Davies
Resultat
2-1
Målscorere
Arsenal: Fabregas (15), Bendtner (19)
Crewe: Vaz Te (10)
Vi fik desværre ikke den flotte sejr, som sidst vi mødte Arsenal. Men vi kæmpede godt, og 2-1 er egentlig et udmærket resultat. På den negative side, fik jeg både Vaz Te og Matt Hill skadet, og Davies og Carmelo blev halvskadet. Carmelo er ude i 1-3 uger, Vaz Te har desværre fået kraniebrud, og er ude i 2-3 måneder, og så er Matt Hill ude i 4-7 dage… Skide ærgerligt at vi kommer til at undvære Vaz Te
. Han plejer at være en bærende kraft på holdet.
08/08-07
The Championship 1. runde
Crewe (21. plads) – Fulham (11. plads)
Bookmakers odds:
1
2.63
X
3.00
2
2.50
Det kommer nok ikke som en overraskelse for ret mange, men vi starter med samme odds som vi altid havde i sidste sæson
. Første sæsonkamp er mod Fulham på hjemmebane. Pga. vores fight i community shield, har de andre hold faktisk spillet 2 kampe i mellemtiden, så vi befinder os ret lavt i tabellen! Jeg skal op imod Fulham som dog kun har spillet 1 kamp, og den vandt de med 1-0. Vi er desværre uden både Arenas, M. Hill, Carmelo og selvfølgelig Vaz Te, så i stedet er C. Hill ude på venstre back, og så er Devaux i startopstillingen. Meléndez kommer ind i truppen i stedet for Corners der er træt efter sidste kamp, og så starter Davies inde i stedet for Vaz Te, og så prøver jeg Suhaj i stedet for Torghelle, der er joker på bænken.
0-0
En meget lige kamp, endte med et meget retfærdigt udfald. Men den garvede fodboldfan, ville nok gerne have set flere mål, for det var en utrolig livlig kamp, og kunne have budt på mål til begge sider. Vi scorede også en enkelt gang, men målet blev korrekt annulleret, da Torghelle var adskillige meter offside, da han spillede Suhaj fri foran mål.
Kampens spiller:
Kotenko
(GK, Crewe).
11/08-07
The Championship 2. runde
Birmingham (20. plads) – Crewe (17. plads)
Bookmakers odds:
1
2.25
X
3.20
2
2.75
Så skal vi op imod vores første nedrykker. Det blev Birmingham som vi skal møde ude. De har ikke haft den bedste sæsonstart, og med 1 point fra 2 kampe, kan vi måske få noget ud af opgøret. Fordi vi spiller kampe rimelig hurtigt i træk for tiden, er både Suhaj og Torghelle træt. Det giver Corners chancen fra start på angrebspladsen. En plads som han ikke just er vant til, men det kan være at han godt kan jo
. Der er dog ikke andre ændringer i truppen, eftersom vi stadig ikke har nogen af de skadede spillere tilbage. Dog træner Matt Hill let for tiden, så han er nok snart klar.
2-1
Målscorere
Birmingham: Izzet (1), Johnson (90)
Crewe: Torghelle (55)
Udvisning
Crewe: Davies (67)
Trælst at vi smed den væk… Vi holdte dem godt fra fadet, og Kotenko stod igen en god kamp, men desværre blev Davies vist ud efter 2 gule kort, og på trods af ihærden kæmpen, fik de scoret til sidst… Vi fik igen et par spillere småskadet, så jeg var tvunget til at udskifte både C. Hill og Walcott. Torghelle blev skiftet ind efter 45 og satte hurtigt sit aftryk på kampen, men så blev også han småskadet, og efter udvisningen var vores angreb derfor lidt tyndt. Desværre har ingen af mine nyindkøb formået at imponere endnu, så vi håber at det snart sker!
Kampens spiller:
Kotenko
(GK, Crewe)
15/08-07
The Championship 3. runde
Brighton (16. plads) – Crewe (23. plads)
Bookmakers odds:
1
2.75
X
2.20
2
2.25
Vi har stadig en kamp i undertal, og derfor spiller vi igen i midtugen. Vi har M. Hill tilbage, så forsvaret står som normalt. Desværre er både Torghelle og Davis nu skadet, så de er ude sammen med Vaz Te.. Ja, der røg mit angreb! Nye konstellationer må prøves, og derfor er Suhaj i angrebet med León! Det betyder at Nani får debut, på venstre midt.
2-2
Målscorere
Brighton: Raffa (29), Tãnasã (34)
Crewe: León (66), Corners (88)
Vi fik det mindste vi havde fortjent, nemlig en uafgjort i denne kamp. Vi fik ufortjent 2 mål imod os i 1. halvleg, efter at Raffa havde scoret på kontra, og så en stor personlig fejl af C. Hill, der ville heade den tilbage til Kotenko, men slet ikke fik nok kraft på, så Tãnasã fik scoret. Heldigvis kom vi stærkt igen i 2. halvleg, og burde faktisk havde vundet kampen stort, men både opstander og gode redninger, forhindrede os i at score. León fik dog en kasse på hovedstød, og så smed jeg Corners i angrebet, og det gav bonus i slutningen af kampen, da han lobbede deres keeper. Vores kun 2. point på 3 kampe, og vi skal til at oppe os, hvis vi skal gøre forhåbninger om playoff
Kampens spiller:
Taylor
(DL, Brighton)
Sider:
1
...
5
6
[
7
]
8
9
...
28
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »