Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 08:52:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23579
0 Brugere, 640 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
geowalker
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Crewe -> FCK -> Newcastle/Danmark
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Skal bloggen startes op igen?
Ja, den er da for fed!
32 (71,1%)
Nej, det er jo lamt og taberagtigt
2 (4,4%)
Nej, start en ny!
8 (17,8%)
Jeg er sgudda ligeglad!
3 (6,7%)
Antal Stemmer: 45
Sider:
[
1
]
2
3
...
28
Forfatter
Emne: Crewe -> FCK -> Newcastle/Danmark (Læst 67602 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
Crewe -> FCK -> Newcastle/Danmark
«
:
30 Okt 2005, 21:13 »
Tjah, så er det vist på tide at jeg også selv laver en såkaldt ”Blog”, selvfølgelig er alle kommentarer velkomne, bare de er konstruktive
Allerførst vil jeg lige sige at jeg har valgt
Crewe Alexandra
som ligger i den engelske Championship. Grunden til at jeg har valgt dette hold, er at jeg altid helst vil spille i England, og jeg har ikke lyst til at spille med et mindre hold, som f.eks. Vauxhall Motors der plejer at være mit foretrukne hold, da jeg gerne vil videre med nogle større hold i dette spil. Af samme grund har jeg også valgt at spille med følgende ligaer:
Danmark (SAS-ligaen), England (League Two and above), France (First League only), Germany (First League Only), Italy (Serie A Only) og Spain (First League Only)
Mine midler er som følger; £775k til transfers og £37.000 p/w i wages… Det er lige lovligt lidt til transfers synes jeg, men jeg plejer heldigvis at være god til at hente gode spillere billigt. Jeg mangler lige umiddelbart en DMC og en ST for at mit hold er nogenlunde besat på alle pladser… Mit hold ser sådan ud:
Så fik jeg også hentet min første spiller efter kun 5 dage som manager for Crewe. Navnet er Marian Kurty og han er ment som en rotationsspiller i den defensive midtbane, indtil jeg får fundet en god erstatning… Du kan se ham her:
Han er stærk og arbejder hårdt, en defensiv midtbane slider, som i øvrigt ikke er ret gammel, så jeg tror der er meget potentiale i ham.
Men min klubejer er tilfreds, for han bliver ved med at plage mig om at få højt profilerede spillere til klubben, og Kurty er én sådan spiller. Han siger endda at de vil gå over transferbudgettet for at hente en profileret spiller, og da min balance er på £3.3mio, lyder det ikke helt dårligt! Endda efter at jeg har hentet Kurty, siger han stadig at der skal flere profilerede spillere til. Så jeg fortsætter jagten..
Friendly:
Montrose – Crewe 0-4 (Her kan nævnes et hattrick af Rivers, han spillede til en flot 10’er både som striker og højre midt
Ny spiller til klubben!
Som forventet kunne jeg med glæde hente Malcolm Cristie fra Middlesbrough for £1.5mio, hvilket jeg selv er godt tilfreds med. Jeg manglede en angriber der var god til at afslutte, til at ligge oppe ved siden af Rivers, og det må man sige at jeg har fået i Cristie. Nu er klubejeren dog også tilfreds med de profiler jeg har hentet til klubben og mit transferbudget er væk, så nu må jeg bygge holdet op om de spillere jeg har. Malcolm Cristie’s profil:
Friendly:
Crewe – Newcastle Reserves 4-2 (En kamp vi dominerede fra start til slut, og med vores 9 skud on target mod deres éne (vi scorede selvmål), må vi sige at sejren var fuldt fortjent. Desværre blev Jones skadet i op til en måned med en brækket kæbe, så det er usikkert om han bliver klar til sæsonpremieren.)
Nu er det ved at være sent, så jeg stopper Blog’en hér… Mere i vente…
«
Seneste Redigering: 03 Jun 2006, 18:30 af Hawk1nZ
»
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
MeeLo
Gæst
Sv: Crewe Alexandra...
«
Svar #1:
30 Okt 2005, 21:37 »
Det ser spændende ud. Kender intet til den division, så det vil jeg da følge
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #2:
31 Okt 2005, 20:44 »
Ser ganske fornuftigt ud Hawk1nZ
Glæder mig til at følge din blog
Og når du har skrevet mere, vil jeg helt sikkert komme med konstruktiv kritik
ksaper_and
Reserveholdsspiller
«
Svar #3:
01 Nov 2005, 16:21 »
Lyder meget interessant... glæder mig til at følge dig i denne blog! og så held og lykke da
AK Lemvig
Gæst
«
Svar #4:
02 Nov 2005, 18:29 »
Det ser spændende ud. Håber det går dig godt.
LosCules
Gæst
«
Svar #5:
02 Nov 2005, 18:43 »
Jamen held og lykke til Hawk1nZ. Håber da på en ny opdatering hurtigst muligt
.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #6:
02 Nov 2005, 19:03 »
OPDATERING!
Friendly: Stirling – Crewe 0-3
(Igen en kamp som vi dominerede chancemæssigt. Sejren var fuldt fortjent, og så er der ikke rigtigt mere at sige om den kamp.
Friendly: Hamilton – Crewe 1-1
(Vi kunne erklære os selv tilfredse med resultatet efter en spillemæssigt skuffende kamp, hvor vi brændte alt for mange chancer. Lad os håbe at Christie kan ændre på dette, når han kommer sig over sin skade!)
Friendly: Scarborough – Crewe 0-4
(Så kom Christie tilbage! Han fik kun en enkelt halvleg da han ikke var kommet sig over sin skade, men han fik sat sit fodaftryk, med målet til 0-2 efter 43 minutter. Kampen var igen en ensidig affære, og sejren var fuldt fortjent.)
Friendly: Canvey Island – Crewe 2-4
(Igen var der mange mål i vores kamp, men selvom sejren var fortjent, er det ikke godt nok mod et så dårligt hold! Christie fik igen en halvleg og nåede da også at score de første 2 mål, selvom hans angrebsmakker Varney dog blev Man Of the Match og scorede. Det sidste mål blev sat ind af reserven Ugarte der dermed nåede op på 3 mål i 6 friendlies. En udmærket statistik).
Nu bliver det spændende at se hvordan det går i den første sæsonkamp! Her er en oversigt over hvilke spillere jeg har købt og solgt og lånt …:
Købt Malcolm Christie (ST) for £1.5mio af Middlesbrough
Købt Marian Kurty (DM) for £0 på en fri transfer. Han spillede før dette i Ruzomberok…
Solgt Mat Bailey for £10k til AFC Wimbledon
Solgt Richie Sutton for £1k til Stalybridge
Udlånt Mark Roberts til Peterborough
Udlånt Michael Higdon til Northampton
Oddsene fra bookmakerne mht. oprykning ser ikke for gode ud, må jeg indse! Jeg er sat til 200-1, og de regner egentlig med at jeg rykker ned, så jeg kan forvente en hård sæson!
Første sæsonkamp:
Odds: Crewe 3-1, Uafgjort 2-1, Norwich 4-5 (Favoritter)
Optakt: Det bliver en svær første kamp, da vi skal møde nedrykkerne fra Norwich! Men vi er hjemme, og starter med mod efter sejre i 5 af 6 friendlies! Startopstillingen ser sådan ud:
Crewe 0 – Norwich 1 (Ashton pen 66)
Rapport: Efter første halvleg stod det stadig 0-0 i score, men desværre havde vi fået Christie skadet, så han har måttet udgå i pausen, og i stedet er Ugarte kommet ind. Men lige lidt hjalp det.. Norwich fik tilkendt et straffespark efter 66 minutter, som blev sikkert sat ind af Ashton. Udåden kom fra Bell, som derefter blev udskiftet, efter at han kun havde spillet sig til en 5’er. Vi pressede på de sidste 10 minutter, men bortset fra to enkelte chancer, den ene rigtig stor, kom der intet ud af det, og vi måtte gå slukøret derfra. Lunt og Vaughan var de bedste med 8 i rating, og Lunt blev da også kåret til Man of the Match.
Sæsonkamp
Odds: Preston Evens, Uafgjort 9-4, Crewe 9-4
Endnu engang er vi underdogs, denne gang i kampen mod Preston ude. Jeg har lavet en enkelt ændring i startopstillingen fra kampen mod Norwich, nemlig at Bell er gået ind, og Moss der slet ikke var i startopstillingen mod Norwich, overtager hans plads. Dette har skubbet Ben Rix ud af truppen.
Preston 3 (Nugent 63, Neal 69, David 80) – Crewe 2 (Ugarte 71, Vaughan 82)
Rapport: Tja, sæsonens andet nederlag kom i hus, i sæsonens anden kamp… Vi må ærligt se os slået af en bedre modstander. Vi fik et straffe efter kun 4 minutter, som Vaughan brændte, da Nash lavede en fantastisk redning. Efter en 60 minutters spil, scorede Vaughan, men også dette mål blev vi nægtet, da der blev fløjtet for offside. I stedet kunne Preston bringe sig foran, og på trods af de to mål, var vi ikke rigtigt tæt på point på noget tidspunkt.
Slut for denne gang, men skriv endelig hvis I mangler info eller har andre kommentarer
«
Seneste Redigering: 11 Dec 2005, 20:30 af Hawk1nZ
»
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
LosCules
Gæst
«
Svar #7:
02 Nov 2005, 19:24 »
Ærgeligt med den ikke helt optimale sæsonstart du har fået, men nemme modstandere vil jeg ikke kalde det
. I alt fald ikke Norwich.
Men synes det er godt at du viser screenshots. Kan også godt lide dit layout, hvis du forstår
AK Lemvig
Gæst
«
Svar #8:
02 Nov 2005, 19:50 »
God historie. Men ligesom LosCules sider så er det ærgeligt for dig med den sæsonstart.
Du må godt komme med nogle Screenshorts.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #9:
02 Nov 2005, 20:29 »
Citat af: AK Lemvig 02 Nov 2005, 19:50
God historie. Men ligesom LosCules sider så er det ærgeligt for dig med den sæsonstart.
Du må godt komme med nogle Screenshorts.
Hvad vil du gerne have screenshots af?
ksaper_and
Reserveholdsspiller
«
Svar #10:
03 Nov 2005, 08:06 »
Det er rigtig godt skrevet... Ærgerligt du ikke får et point mod Norwich og så kan man sige at Preston er ikke noget dårligt hold! de er faktisk altid er gode på hjemmebane. så på trods af du har nul point efter to kampe må du ikke miste modet for det har været to svære kampe du er startet med! Held og Lykke
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #11:
03 Nov 2005, 15:06 »
UPDATE
Spiller lånt ud: Gary Roberts har joinet Bury på lån. Chris McCready er blevet solgt til Wolves for £30k. Han var DCRL backup, men hans stats var ikke specielt gode, og han var 23 år, så jeg så ikke nogen fremtid i ham.
Sæsonkamp
Odds: Crewe 9-4, Uafgjort 9-4, QPR Evens.
På trods af hjemmebanefordelen, må vi indse at vi heller ikke er favorit til denne kamp. QPR er heller ikke noget dårligt hold, men jeg synes at vi burde få mindst 1 point af opgøret. Jones er også kommet tilbage efter skade, så han kommer på bænken i stedet for Brown, der bliver skubbet ned på reserveholdet. Derudover er Rix kommet på bænken igen, i stedet for McCready, der jo nu spiller for Wolves.
Crewe 0 – QPR 2 (Furlong 3, Moore 30)
Vi blev sænket i 1. halvleg.. Et hurtigt mål af Furlong fik os ned med nakken, og Moore fuldendte QPR’s sejr… Vi kom godt med i 2. halvleg, men deres forsvar stod godt, og deres målmand agerede plankeværk. Dette ses også tydeligt på Player Ratings hvor deres forsvarere og deres målmand som de eneste var 8’ere. Vi havde største boldbesiddelse, men chancerne kom bare ikke. Spørgsmålet er om Kurty skal flyttes højere op på banen, og vi så skal sætte lidt mere pres på deres midtbane. Højre backen Moss blev skadet i det 62. minut, det viste sig at være en hjernerystelse, og han kan være ude i op til 2 uger.
Vaughan (DL AML), en af mine bedste spillere har udtrykt at han gerne vil skifte til en bedre klub. Jeg har reageret ved at fortælle ham at han skal blive, og hjælpe Crewe til at blive en stor klub så hans ambitioner kan blive opfyldt. Heldigvis varer hans kontrakt til 2007, så hvis han vil væk må klubberne komme med nogle høje bud på ham. Han er pt. £550k værd. Dagen efter er Vaughan så kommet og sagt at han gerne vil blive i klubben lidt endnu, men han har stadig en smule bekymring, så lad os se at få gang i pointene!
Sæsonkamp
Derby 4-6, Uafgjort 9-4, Crewe 7-2
Nu kommer der så en rigtig svær kamp! Efter at have tabt vores første kamp, skal vi ude op imod Derby som der ligger på en 4 plads, med 3 vundne kampe ud af 3. Til denne kamp er der sket en del udskiftninger. Derfor har jeg taget et screenshot af holdet, så du selv kan se hvordan det ser ud…
Bl.a. er Williams røget ud af kassen, og i stedet er lejesvenden Turnbull fra Middlesbrough røget ind, og Ugarte er kommet i front med Christie
Derby 3 (Smith 38, 45, 63) – Crewe 0
Konsekvent afslutning og dårligt forsvarsspil var den afgørende faktor i denne meget lige kamp, som desværre blev afgjort af en Tommy Smith i hopla, og uheld. Vi havde sådan set lige så meget spil og lige så mange chancer som Derby, men målene udeblev, og de udnyttede deres chancer fuldt ud. Så endnu engang må vi se os slået, og nu kan jeg snart mærke varmen under græsset stige op under trænersædet…
Liga Cup kamp
Rochdale 7-2, Uafgjort 9-4, Crewe 4-6
Jeg har lavet nogle taktiske ændringer til denne kamp, men ellers er der ikke sket det store i holdopstillingen. Det er en cup kamp, og hvis vi vinder den, kan det være at vi får lidt gejst i truppen, og måske får et par point i ligaen. Vi er favoritter, og denne favoritværdighed skal vi opfylde!
Rochdale 4 (Lambert 49, Sturrock 54, Tait 89, Holt 90) – Crewe 2 (Varney 40, Jones pen 64)
På trods af en lige kamp, var det igen os der trak det korteste strå, da vi tabte 4-2 til underdogs’ene fra Rochdale på to sene mål. Pauseføringen på 0-1 blev smidt godt og grundigt over styr på dårligt forsvarsspil af både Forster og Tonkin der spillede til hhv. 4 og 5. Det eneste lyspunkt var at vi spillede rigtigt flot i 2. halvleg, selvom vi tabte den. Nu må vi se frem til næste kamp, hvor der SKAL være point til Crewe, da vi nu ligger sidst i liga tabellen.
Sæsonkamp
Crewe 13-8, Uafgjort 2-1, Brighton 6-4
På trods af hjemmebane er vi igen ikke favorit til weekendens ligakamp. Vi møder denne gang Brighton som ligger på en 20. plads, så den skal gerne vindes hvis vi skal gøre håb om at blive i Championship. Jeg har til denne kamp lavet om på formationen, så vi nu spiller med en flad 4-4-2 Attacking. SS af den her:
Bl.a. er Christie pillet ud, og Brown får chancen fra start på venstre fløj. Desuden er Maynard på grund af gode reserveholdskampe kommet i angrebet sammen med Jones, hvor de ikke har været før. Ugarte er røget helt ud af startopstillingen.. Det kan være at det får gang i målscoringen!
Crewe 3 (Maynard 10, 90, Jones 29) – Brighton 0
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaa!
Så kom der en sejr i hus! Fuldt fortjent var det også, og der var klar gevinst i at gå ned til en 4-4-2 Attacking formation og så sætte Maynard og Jones på toppen! Hele holdet spillet rigtig godt, og lad os håbe at denne præstation giver et skud selvtillid til næste kamp. For at vise hvor lækkert det var, har jeg taget screenshot af player ratings ..
Ny spiller til klubben!
Så blev det officielt.. Vi har hentet endnu en gratis spiller, denne gang Soldevilla efter et kort træningsophold. Han er ment som backup til DC’erne, da jeg kun har en 17 årig DC’er der eller er god nok til at overtage den plads… Lidt erfaring er også godt! Der er et screenshot af ham her:
Jeg må indrømme at lidt af grunden til at jeg har hentet ham, er det flotte spanske navn…
Updaten slutter her for nu, med en sejr i baghovedet.. Men det varer ikke længe, før du igen kan følge med i din yndlings Blog om Crewe
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #12:
03 Nov 2005, 18:20 »
Sæsonkamp
Leeds 4-7, Uafgjort 5-2, Crewe 4-1
Leeds er klare favoritter i næste liga kamp, hvor vi skal møde dem på udebane. Jeg er dog fuld af selvtillid efter sidste sejr, og det samme er holdet. På grund af træthed blandt spillerne, har jeg lavet en del ændringer i holdopstillingen til denne kamp. Bl.a. er Maynard og Jones røget ud igen, og i stedet er Ugarte og Varney i angrebet. Christie og Maynard er på bænken… Soldevilla sidder over i denne kamp.
Leeds 1 (Cresswell 45) – Crewe 0
Øv, øv øv og atter øv… En meget lige kamp, som blev vundet på et enkelt men meget flot mål på hovedstød lige før pausen af Cresswell. På trods af store chancer, manglede heldet igen, og vi måtte desværre gå derfra med et smalt nederlag.
Sæsonkamp
Millwall Evens, Uafgjort 9-4, Crewe 9-4
Så skal vi til endnu en kamp som skal vindes! Denne gang møder vi Millwall ude, som tabte deres sidste kamp, og ligger 3 pladser foran os, på en 19. plads! Der SKAL falde mindst 1 point og helst 3 af i denne kamp.
Millwall 1 (Abeye 66) – Crewe 1 (Ugarte 59)
Nå, et enkelt point blev det da til. Men det holdt også hårdt. Vi mangler stadig noget dynamik i spillet, og vi kommer stadig ikke frem til nok chancer! Maynard kom ind med ½ time igen, men brændte en kæmpe chance med kun nogle få minutter tilbage af kampen. Men vi kan godt stille os tilfredse med 1-1, det var en kamp der let kunne være tabt. Det skal lige siges at deres mål blev sat ind da vores målmand ikke formåede at sparke bolden væk før han blev taklet.. Han havde ellers rigeligt tid til det..!
Sæsonkamp
Crewe 9-4, Uafgjort 9-4, Coventry Evens
Tja, vi lider da i hvert fald ikke under favoritpresset i kampene… Endnu en gang underdog, denne gang mod Coventry. En svær kamp, men vi burde få point igen! Der er nogle få ændringer på holdet, bl.a. er Maynard kommet i front sammen med Christie… Lad os håbe at det giver bonus!
Crewe 2 (Maynard 26, Ugarte 90) – Coventry 2 (Morrell 29, Hughes 84)
Pyha… Ugarte reddede lige æren med et mål efter 90 minutter. Det lignede ellers en 1-1’er indtil Hughes fik scoret kort før tid. Det fik mig til at smide alt frem, og det gav da også gevinst! Det skal derudover siges at vi kort efter udligningsmålet burde havde scoret til 3-2, men en fantastisk redning forhindrede dette. Men igen var der point, og formkurven peger da opad.. Lad os håbe at det fortsætter sådan!
Sæsonkamp
Crewe 3-1, Uafgjort 2-1, Wolves 4-5
Wolves er klare favoritter til denne kamp. Det er også forståeligt når man ser på de to hold. Wolves har ikke tabt i 5 kampe, og selvom vi heller ikke har tabt de sidste to kampe, har spillet ikke været imponerende! Vi skal virkelig hive noget magiskt op af hatten for at få point op af dette opgør.
Crewe 3 (Maynard 10, 79, Rivers 41) – Wolves 2 (Cort 38, 47)
Sådan! Endnu en sejr, nu er vi godt på vej! Kampen var meget spændende med utroligt mange chancer i begge ender, men sejren var fortjent! Jeg har endnu engang skiftet taktik (jeg ved det godt, det er ikke smart), men denne gang var en 3-5-2 formation løsningen! Super kamp af holdet, nu begynder det at se lidt lysere ud…!
Sæsonkamp
Sheff Wed Evens, Uafgjort 9-4, Crewe 9-4
Så er vi klar til endnu en liga kamp, denne gang gæster vi Sheffield for at møde onsdagsholdet. De ligger på 10. pladsen, så det bliver endnu en svær kamp vi går i møde. Jeg vil være godt tilfreds med uafgjort, og med sidste kamp i mente, spiller vi med en 3-5-2 formation igen!
SS af formationen her:
Sheff Wed 1 (Corr 15) – Crewe 3 (Rivers 1, Maynard 21, Ugarte 28)
Sikken en kamp! Vi dominerede fra start til slut, og sejren var fuldt fortjent. Alle spillerne fra startopstillingen var en 8’er eller mere, og Vaughan blev Man Of the Match og en 10’er. Fantastisk resultat og spil, og det giver rigtig gode forhåbninger til resten af sæsonen.
«
Seneste Redigering: 03 Nov 2005, 18:29 af Hawk1nZ
»
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #13:
04 Nov 2005, 22:07 »
Sæsonkamp 11. runde: Crewe (20. plads) – Watford (9. plads)
Odds: Crewe 13-8, Uafgjort 2-1, Watford 6-4 (Fav)
Vi er igen ikke favoritter til ligaopgøret mod Watford der ligger nr. 9. Vi stiller op med den ”sædvanlige” 3-5-2 formation, og da Christie, Foster og Varney ikke er tilbage fra skader, er opstillingen præcis den samme som mod Sheff Wed. Det gik jo heller ikke helt skidt! I får lige et
Crewe 1 (Cochrane 4) - Watford 1 (Henderson 45)
Det startede nu fint nok, da der var spillet 4 minutter kom vi foran på et vidunderligt langskud af midtbanespilleren Cochrane. Derefter stod der Watford på det hele, og de få chancer vi fik tilspillet os, blev brændt på det skammeligste. Det var derfor også fortjent at Watford fik udlignet kort før pausen. Vi fik Brown udvist efter 83 minutter, men det ændrede jo ikke rigtigt ved Watfords overtag. De pressede på i 2. halvleg, men målet kom aldrig, så endnu et point til os, ikke helt fortjent…
Her i indgangen til oktober måned, er der kommet et par opdateringer… Boardet er ”encouraged by the start you’ve made as manager” og Jones er kåret til månedens 2. bedste unge spiller. Jeg har derfor lavet et screenshot af ham… Her:
Cochrane’s mål mod Watford er desuden blevet kåret til månedens 2. bedste mål. Hvis du vil se det, kan du hente kampen
her
Sæsonkamp 12. runde: Ipswich (13. plads) – Crewe (17. plads)
Odds: Ipswich Evens (Fav), Uafgjort 9-4, Crewe 9-4
Det tegner til en meget lige kamp i opgøret mod Ipswich. Det er nu 5 kampe siden vi har tabt, og Ipswich lever ikke op til forventningerne om en placering i toppen af tabellen. Lad os håbe at vi igen skaber en overraskelse og tager point i kampen. Grundet skader og karantæne mangler vi både Maynard, Christie, Brown, Varney og Foster. Det betyder at Soldevilla kommer i startopstillingen for første gang, og Ugarte og Jones kommer til at danne makkerpar i angrebet.
Ipswich 4 (Parkin 3, 85, Proudlock 14, Magilton 90) – Crewe 0
Sørgelig sørgelig kamp… Efter kun et kvarter var vi bagud 2-0… De havde ikke mere end 8 skud totalt i kampen, men dem de ramte målet med, gik ind. Vi spillede egentlig lige op med dem, men forskellen var afslutningerne og forsvarsspillet. Vi lod ALT for tit spillerne løbe frit rundt i forsvaret, og det straffede de resolut!
Sæsonkamp 13. runde: Crewe (20. plads) – Cardiff (2. plads)
Odds: Crewe 7-4, Uafgjort 11-5, Cardiff 5-4 (Fav)
Vi spiller endnu en svær kamp, mod overraskelsen fra Cardiff. Tilbage i en 4-4-2 og med Christie og Maynard tilbage på top, kan det være at vi skaffer en lille overraskelse! Men det vil tiden vise, jeg krydser fingre, men har på forhånd ingen forhåbninger
Crewe 0 – Cardiff 0
Med skiften af formation, røg chancerne og målene også. Det var til at se at Maynard ikke er helt i form efter skaden, da han i helt fri position prøvede at spille Christie som var dækket. Vi havde bolden det meste af tiden, men formod ikke at omsætte det til chancer, og de enkelte af slagsen blev ikke udnyttet. Det var derfor et meget fair resultat, og ændringerne til næste kamp bliver få. Desværre brækkede Cochrane et ribben i kampen, og er ude i 3 uger – 2 måneder…
Sæsonkamp 14. runde: Crystal Palace (4. plads) – Crewe (20. plads)
Odds: Crystal Palace 4-5 (Fav), Uafgjort 2-1, Crewe 3-1
Så venter der os endnu en kamp mod nogle oprykkere. Denne gang er det Crystal Palace vi gæster, og den store favoritværdighed vidner også om klasseforskel på de to hold. Vi må bare ud og kæmpe og gøre vores bedste, og så håbe på et godt resultat, om det bliver fair eller ej, er lige meget i denne kamp
Den eneste ændring i holdet, er at Bell er kommet ind i stedet for Cochrane der er skadet. Dette gør plads til Rix på bænken.
Crystal Palace 1 (Macken 32) – Crewe 0
Det blev desværre til et smalt nederlag i den svære udekamp mod Crystal Palace. Vi var ellers godt med, men på trods af flere skud på mål, fik vi ikke scoret. Deres målmand var simpelt hen bedre end vores på dagen, hvilket heller ikke er nogen overraskelse.
Michael Hawkins under fire
Efter kampen kom der en artikel i medierne om at jeg ikke kan vare længe i Crewe, grundet den ”dårlige” sæsonstart efter de 14 første kampe. Men jeg må da sige at det er lidt en and, for andre medier siger at vi klarer os over forventning, og både boardet og fansene er pleased med hvordan det går, så jeg regner ikke rigtig den nyhed for noget. Desværre er der også kommet en dårlig nyhed, David Vaughan er nemlig ude i 2 uger – 1 mdr med en rygskade som han pådrog sig efter at have løftet vægte. Dette har fået mig til at ændre en smule på træningen, så der ikke er helt så meget vægtløftning, og i stedet er der mere angrebstræning og boldkontrol.
Jeg har derudover også fået min første managerkonfrontatio
n da Redknapp (manager for Southampton) har været ude og forsvare mine evner som manager. Jeg reagerede positivt ved at sige at jeg håbede at det bedste hold vandt, og at han var en god træner. 3 af mine spillere (Moses, Lunt, Rivers) har også reageret positivt på hans ord, og tror at vi kan undgå nedrykning uden for megen anstrengelse.
Sæsonkamp 15. runde: Crewe (20. plads) – Southampton (15. plads)
Odds: Crewe 4-1, Uafgjort 5-2, Southampton 4-7 (Fav)
Kampen mod Southampton tegner til at blive en gyser. De er smalle favoritter, og har hidtil skuffet i denne sæson, og vi har også hjemmebanefordelen. Jones er kommet med i stedet for den skadede Vaughan, men ellers er der ikke flere ændringer. Vi burde få mindst 1 point ud af dette opgør, for at skal gøre os håb om at blive i Championship.
Crewe 2 (Maynard 22, 44) – Southampton 1 (Cranie 89)
Der fik vi det jeg manglede imod Crystal Palace, nemlig heldet! Maynard viste at han er tilbage i bedste form, ved at score de to afgørende mål på flot vis i 1. halvleg. Southamptons forsvarsspiller Cranie reducerede i de døende minutter, men tættere kom de ikke. Vi var under pres det meste af kampen, dog uden at give de åbne chancer væk. Desværre blev Jones (som var med i stedet for Vaughan) skadet, men er dog kun ude i 4 dage til 2 uger…
«
Seneste Redigering: 04 Nov 2005, 22:09 af Hawk1nZ
»
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #14:
05 Nov 2005, 14:00 »
Grundet meget hårdnakket brok fra BlaZZo er oddsene nu lavet om til danske, så det er lidt lettere for jer at få et indtryk af kampodds. Rundenummeret og placeringerne før kampen, kan I også takke BlaZZo for… Hvis der er andet som I mener skal ændres eller tilføjes, er det bare om at sige til
Sæsonkamp 16. runde: Burnley (21. plads) – Crewe (20. plads)
Odds: Burnley 2,25 (Fav), Uafgjort 3,20 , Crewe 3,75
Nu er der lagt op til en bundgyser. Vi besøger Burnley der ligger på pladsen under os, med 1 point mindre. Endnu en faktor er at Burney kommer til kampen med en 1-0 sejr over Reading i baghånden, ligesom vi kommer til kampen med en 2-1 sejr over Southampton, så der er virkelig lagt op til en spændende kamp! Til denne kamp er Lunt kommet med i stedet for Jones, og har byttet fløj med Rivers, så Lunt er på højre fløj, og Rivers er på venstre. Mindst et point, men helst 3 skal der falde i denne kamp.
Burney 3 (Branch 30, Elliot 45, Tonkin 54 (selvmål)) – Crewe 1 (Varney 90)
Ja, det ser slemt ud på papiret, men dem der så kampen vil sige at resultatet slet ikke afspejler spillet. Burnley var gode til at afslutte, og deres målmand stod godt.. Vi sad faktisk på det meste af kampen, men deres 3. mål som kom på kontra, gav os dødsstødet. Reduceringsmålet i sidste minut var kun for at pynte på resultatet. Men vi må holde hovederne højt efter en god forestilling som vi var uheldige at tabe, og håbe på at vi er heldigere i næste kamp.
Sæsonkamp 17. runde: Crewe (21. plads) – Reading (22. plads)
Odds: Crewe 2,75, Uafgjort 3,20, Reading 2,25 (Fav)
Endnu engang har vi ikke favoritværdigheden når vi på hjemmebane tager imod nedrykningskandidat
erne fra Reading. Jones er kommet tilbage fra skaden, og kommer ind i stedet for Lunt. Christie er blevet erstattet af Varney i angrebet, som nu ligger dér sammen med Maynard. Ellers er der ikke nogen ændringer i startopstillingen. Denne gang SKAL vi have 3 point for at det ikke skal se helt mørkt ud.
Crewe 1 (Maynard 10) – Reading 1 (Little 24)
Simpelthen ikke godt nok… Maynard blev desværre skadet efter 30 minutter, og det fik kampen til at gå lidt i stå… Vi tilspiller os ikke nok chancer, og dem vi får, kan vi ikke få afsluttet ordentligt på. Deres mål kom på en personlig fejl IGEN, og det sker lidt for tit. På trods af Maynards skade, blev han kåret til Man Of the Match selvom han kun var en 7’er og blev skiftet ud i pausen.
Sæsonkamp 17. runde: Plymouth (13. plads)– Crewe (21. plads)
Odds: Plymouth 2,25 (Fav), Uafgjort 2,20, Crewe 2,75
Oddsene er tætte i denne kamp, hvor vi gæster Plymouth som også var dømt til nedrykning før sæsonen, men har klaret sig bedre end forventet. Det skal her lige indskydes at det kun er de tre sidste pladser i Chapionship der rykker ned (22., 23., 24.), og dermed ligger vi stadig over stregen, og med 6 point ned til Reading, ser det faktisk udmærket ud mht. overlevelse. Grundet kondition er Varney røget ud af truppen til denne kamp, og dermed danner Maynard makkerpar med Ugarte som er tilbage i startopstillingen. Christie er stadig bænket, da han ikke har imponeret mig på trods af alle de penge jeg har skudt i ham…
Plymouth 4 (Chadwick 4, 10, Buszâky 25, Morgan 38) – Crewe 1 (Maynard 54)
ARGH!! Det er sådan en kamp der VIRKELIG pisser mig af… De scorer på de eneste 4 skud de har i 1. halvleg, og derfor er vi bagud 4-0 dér! Hvordan kan det være at det er SÅ let at score imod os? Vi spiller lige op med de fleste hold vi spiller imod, men alligevel får vi tæv i næsten alle kampe! Der bliver nogle få taktiske og træningsmæssige ændringer, og så ser vi frem til en lidt heldigere kamp! Jeg har nu også sendt min scout ud for at finde en målmand…
Sæsonkamp 18. runde: Stoke (6. plads) – Crewe (21. plads)
Odds: Stoke 2,00 (Fav), Uafgjort 3,25, Crewe 3,25
Vi er klare underdogs mod Stoke, og det er der også grund til hvis man kigger på de to holds placeringer. Efter sidste kamps skuffelse, forventer jeg mig intet af denne kamp, og vil blive overrasket hvis vi bare henter 1 point. Modsat fra sidste kamp, er Christie nu helt ude af truppen, da han er blevet syg med influenza. Han blev selvfølgelig sendt hjem… I stedet er Jones kommet i angrebet ved siden af Maynard, og så er Lunt med i startopstillingen mens Varney har fået venstre fløj i stedet for Rivers.
Stoke 3 (Bangoura 48, Tabb 58, Kolar 88) – Crewe 0
DET var nok den mest latterlige kamp jeg nogensinde har spillet i FM… Vi kom foran efter et kvarters spil, på et flot mål af Maynard… Annulleret. Så er der spillet 30 minutter, da Maynard igen bryder igennem og scorer.. Annulleret… 41. minut, Kurty skadet, 45. minut, Jones skadet. 0-2 ved halvleg? Næh, 0-0… Så kommer vi ufortjent bagud… 50 minutter, friløber til Maynard, reddet på forbløffende vis.. 52 minutter, friløber til Maynard, reddet på forbløffende vis.. 58 minutter, Stoke scorer… 68 minutter, Ugarte kommer flot igennem og scorer… Annulleret. 88. minut, Stoke scorer…Full time, 3-0, shots 12-13, 7-8 on target.. Altså hvis vi trækker de annullerede 3 mål fra. Utroligt at vi kan spille en så flot kamp, mod så svær en modstander, og alligevel tabe med 3 mål. Hvor er FM dog ond nogle gange…
«
Seneste Redigering: 05 Nov 2005, 16:24 af Hawk1nZ
»
Sider:
[
1
]
2
3
...
28
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »