home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 616 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Crewe -> FCK -> Newcastle/Danmark
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal bloggen startes op igen?
Ja, den er da for fed!
- 32 (71,1%)
Nej, det er jo lamt og taberagtigt
- 2 (4,4%)
Nej, start en ny!
- 8 (17,8%)
Jeg er sgudda ligeglad!
- 3 (6,7%)
Antal Stemmer: 45

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: Crewe -> FCK -> Newcastle/Danmark  (Læst 67828 gange)
Schleidt
Reserveholdsspiller

Sv: Crewe -> FCK -> Newcastle
« Svar #315: 05 Mar 2006, 17:46 »

Puha, har lige læst det hele, fantastisk blog Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #316: 07 Mar 2006, 13:10 »

=> Hawk1nz

Er det med vilje at du holder dine indkøb til at være fortrinsvis U23 køb? Det er en fed strategi, men er du ikke nervøs over om "knægtene" kan holde til presset.  Wink

Skriv om dine overvejelser!  Thumbs Up

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #317: 07 Mar 2006, 16:38 »

=> Hawk1nz

Er det med vilje at du holder dine indkøb til at være fortrinsvis U23 køb? Det er en fed strategi, men er du ikke nervøs over om "knægtene" kan holde til presset.  Wink

Skriv om dine overvejelser!  Thumbs Up

Efterhånden vil jeg sige at jeg satser på at købe u25, måske endda u23 eller u21 spillere. Grunden er at jeg kun køber spillere som er 28 år eller yngre, da jeg ellers har filosofien om at de bliver for gamle når de runder de 30, medmindre det er en centerforsvarsspill er eller center midtbanespiller. Man kan betvivle min filosofi det man vil, men sådan er det nu engang. Min trup er efterhånden godt dækket ind på alle pladser hvis du spørger mig, og pga. de utrolige tal de render rundt med (har fantastiske tal på 1-3 spillere på alle pladser hvis jeg selv skal sige det), så er det sjældent jeg køber en spiller som skal gå direkte ind i startformationen. Derfor ynder jeg at købe talenter, og så udvikle dem selv. Det er måske lidt ala vores Lecce challenge Smiley Jeg kan da lige lave et overblik over min førsteholdstrup.

Målmænd
Fernando Henrique - 26
Volkan - 22

Forsvarere
Felipe - 25
Fawcett - 26
Agger - 25
Boumsong - 30
Simões - 22
Sídnei - 21
Jonathan - 24
Amaral - 23

Midtbanen
Skjeldbred - 23
Ivanov - 23
Pratley - 25
Fernando - 20
Parker - 29
Rasmussen - 23
Barrientos - 25

Angribere
Kerlon - 22
Podolski - 25
Roger - 25
Ramón - 22
Kitambala - 21

Det giver et aldersgennemsnit på 23.95 år... Så jo, de er unge Smiley
Jeg er egentlig ikke nervøs for at knægtene kan klare presset, for sidste sæson vandt jeg PL og kom til semifinalen i CL med min unge trup, så nej.. Den bedste måde at få erfaring på, er ved at spille kampe Wink Og i de vigtige kampe europæiske prøver jeg da også at stille med et lidt mere rutineret hold, så kommer Parker f.eks. med i stedet for Rasmussen, og Boumsong i stedet for Simões/Sídnei i forsvaret. Men nej, mine spillere har klaret presset utroligt godt, og de unge som ikke bliver brugt, er faktisk tit ude og brokke sig over mangel på spilletid, selvom jeg spiller med et meget ungt hold. Men tak for spørgsmålet Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Dusty78DK
Manager

« Svar #318: 07 Mar 2006, 22:29 »

Det er ret cool at det kan lade sig gøre at have så mange unge spillere. Har ikke selv haft så gode erfaringer med det - i hvert fald ikke på topplan. Men det gode er i det mindste at de unge kan yde 10% ekstra fysisk.

Der er lidt Ajax over det, eller hvad?  Rullende Øjne

Held og lykke med at erobre the treble!

wirenfeldt
Gæst

« Svar #319: 08 Mar 2006, 00:08 »

Det er ret cool at det kan lade sig gøre at have så mange unge spillere. Har ikke selv haft så gode erfaringer med det - i hvert fald ikke på topplan. Men det gode er i det mindste at de unge kan yde 10% ekstra fysisk.
Det har jeg faktisk heller ikke haft succés med .. Men med nogle veteraner i forsvaret og på midtbanen som generaler, så hjælper det lidt på det, som Hawk1nZ egentlig også fremhæver Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #320: 09 Mar 2006, 14:10 »

Der er lidt Ajax over det, eller hvad?  Rullende Øjne

Held og lykke med at erobre the treble!

Tjoh, det er der vel lidt Ajax over Smiley Men jeg nyder som intet andet, at købe et ungt stjernefrø, og så udvikle ham, og så se hvor høj jeg kan få hans value op Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Metsu1
Manager

« Svar #321: 09 Mar 2006, 14:26 »

Hawkinz, allerførst vil jeg som jeg har sagt tidligere sige fed Blog!!!!,

Jeg har dog lige et spørgsmål til dig, prøver du at overgå Arsenal i antal ikke britiske spillere??  Wink

Jeg synes du skal sælge Pratley og Parker og købe et par udenlandske erstatninger, så er det ikke kun de første 11, der er udlændinge, så er det hele førsteholdstruppen og det kan Hr. Wenger og Co. vist ikke prale af (endnu) Thumbs Up

Spøg til side  Grin, keep up the good work

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #322: 09 Mar 2006, 14:29 »

Hawkinz, allerførst vil jeg som jeg har sagt tidligere sige fed Blog!!!!,

Jeg har dog lige et spørgsmål til dig, prøver du at overgå Arsenal i antal ikke britiske spillere??  Wink

Jeg synes du skal sælge Pratley og Parker og købe et par udenlandske erstatninger, så er det ikke kun de første 11, der er udlændinge, så er det hele førsteholdstruppen og det kan Hr. Wenger og Co. vist ikke prale af (endnu) Thumbs Up

Spøg til side  Grin, keep up the good work

Parker er skam på vej ud af truppen, da han nærmer sig de gyldne 30 Wink

Nej, jeg har også kigget og kigget efter engelske spillere til holdet, men de findes sgu ikke i samme format som de udlændinge jeg henter, og jeg vil hellere have et super hold præget af udlændinge, end jeg vil have et middelmådigt engelsk hold Wink Men jeg har da hentet 2 unge engelske talenter til klubben, det kan være at de kan udvikles til nogle klassespillere, nu hvor jeg har dem fra helt unge af Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #323: 09 Mar 2006, 14:50 »

Det er godt at høre, at du trods alt ikke glemmer de britiske rødder helt  Wink

Jeg synes, det er sjovt at købe briter til PL og tyskere i Bundesligaen osv., men det er som du siger svært at finde den samme kvalitet for pengene som i f.eks Brasilien og Argentina.

Jeg har dog et spil i gang med Chelski, hvor jeg kan mønstrer et helt hold af britere og faktisk et ganske slagkraftigt hold, så det er ikke helt umuligt, hvis man har grynene til det!

Det er ikke fordi jeg skal komme med anbefalinger, da man kan se udfra din blog, at du er en haj til at finde talenterne selv, men Mark Walton fra Leeds, bliver en ganske god engelsk spiller   Wink

Dusty78DK
Manager

« Svar #324: 09 Mar 2006, 17:03 »

=> Metsu1

Problemet jeg har oplevet er at britiske spillere er så f***ing dyre at det bedre kan betale at købe dem forskellige steder i Europa - specielt skandinavien.

Det man får for £2.000.000 i england er ikke værd at have i klubben, og for det halve kan man få udmærkede spillere.

ksaper_and
Reserveholdsspiller

« Svar #325: 09 Mar 2006, 17:54 »

Jeg kører samme taktik som Hawkinz... 30 år så ryger de... for det første fordi deres værdi så småt begynder at gå den anden vej så det e rmed at sælge så længe man kan få et godt sum for dem. Derudover synes jeg også det er mere interessant at finde de unge talenter og få dem udviklet....

Metsu1
Manager

« Svar #326: 09 Mar 2006, 18:04 »

=> Metsu1

Problemet jeg har oplevet er at britiske spillere er så f***ing dyre at det bedre kan betale at købe dem forskellige steder i Europa - specielt skandinavien.

Det man får for £2.000.000 i england er ikke værd at have i klubben, og for det halve kan man få udmærkede spillere.

Kan kun give dig ret i det desværre, men jeg synes dog stadig det er mega sjovt, at købe indenlandske spillere Smiley

Jeg tror, det er noget der hænger ved helt tilbage fra de helt gamle CM dage, hvor man kun kunne have 3 ikke EU-spillere og 5 domestic/britiske spillere, så vidt jeg husker, når man havde et hold fra England, de sidste skulle være englændere, se det var en udfordring  Grin

Mads
Ynglingespiller

« Svar #327: 09 Mar 2006, 18:45 »

Har aldrig fået sagt tillyke med mesterskabet og semifinalen, så det vil jeg gøre nu. Tillyke Grin
Det med de unge spillere, så plejer jeg også at købe yngre spillere. Det er også spændende at se hvordan de udvikler sig i både stats og value

Location: Grand Bay, Mauritius, Indian Ocean, Africa, The Planet Earth, The Universe

Dusty78DK
Manager

« Svar #328: 12 Mar 2006, 12:33 »

Efterhånden vil jeg sige at jeg satser på at købe u25, måske endda u23 eller u21 spillere. Grunden er at jeg kun køber spillere som er 28 år eller yngre, da jeg ellers har filosofien om at de bliver for gamle når de runder de 30, medmindre det er en centerforsvarsspill er eller center midtbanespiller. Man kan betvivle min filosofi det man vil, men sådan er det nu engang. Min trup er efterhånden godt dækket ind på alle pladser hvis du spørger mig, og pga. de utrolige tal de render rundt med (har fantastiske tal på 1-3 spillere på alle pladser hvis jeg selv skal sige det), så er det sjældent jeg køber en spiller som skal gå direkte ind i startformationen. Derfor ynder jeg at købe talenter, og så udvikle dem selv. Det er måske lidt ala vores Lecce challenge Smiley Jeg kan da lige lave et overblik over min førsteholdstrup.

Målmænd
Fernando Henrique - 26
Volkan - 22

Forsvarere
Felipe - 25
Fawcett - 26
Agger - 25
Boumsong - 30
Simões - 22
Sídnei - 21
Jonathan - 24
Amaral - 23

Midtbanen
Skjeldbred - 23
Ivanov - 23
Pratley - 25
Fernando - 20
Parker - 29
Rasmussen - 23
Barrientos - 25

Angribere
Kerlon - 22
Podolski - 25
Roger - 25
Ramón - 22
Kitambala - 21

Det giver et aldersgennemsnit på 23.95 år... Så jo, de er unge Smiley
Jeg er egentlig ikke nervøs for at knægtene kan klare presset, for sidste sæson vandt jeg PL og kom til semifinalen i CL med min unge trup, så nej.. Den bedste måde at få erfaring på, er ved at spille kampe Wink Og i de vigtige kampe europæiske prøver jeg da også at stille med et lidt mere rutineret hold, så kommer Parker f.eks. med i stedet for Rasmussen, og Boumsong i stedet for Simões/Sídnei i forsvaret. Men nej, mine spillere har klaret presset utroligt godt, og de unge som ikke bliver brugt, er faktisk tit ude og brokke sig over mangel på spilletid, selvom jeg spiller med et meget ungt hold. Men tak for spørgsmålet Smiley

Det ser spændende ud.  Smiley

Nu hvor jeg er flyttet til Brazil og skal træne, forsøger jeg også at kigge efter unge og talentfulde spillere, men jeg er tvivl om hvilke filtre jeg skal benytte.

Traditionelt filtrerer jeg ud fra de evner der skal bruges i de forskellige positioner, men ofte får andre fat i de gode unge spillere før mig. Har du nogle input til hvordan skal kigge efter gode unge spillere?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #329: 14 Mar 2006, 16:21 »

Det ser spændende ud.  Smiley

Nu hvor jeg er flyttet til Brazil og skal træne, forsøger jeg også at kigge efter unge og talentfulde spillere, men jeg er tvivl om hvilke filtre jeg skal benytte.

Traditionelt filtrerer jeg ud fra de evner der skal bruges i de forskellige positioner, men ofte får andre fat i de gode unge spillere før mig. Har du nogle input til hvordan skal kigge efter gode unge spillere?

Jeg kigger også som regel efter unge spiller med egenskaber der passer til positionerne, og så er mine scouts alle konstant sendt ud for at kigge efter spillere Smiley

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 28 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010