home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  1 Bruger, 555 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Crewe -> FCK -> Newcastle/Danmark
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal bloggen startes op igen?
Ja, den er da for fed!
- 32 (71,1%)
Nej, det er jo lamt og taberagtigt
- 2 (4,4%)
Nej, start en ny!
- 8 (17,8%)
Jeg er sgudda ligeglad!
- 3 (6,7%)
Antal Stemmer: 45

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: Crewe -> FCK -> Newcastle/Danmark  (Læst 67971 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Crewe -> FCK -> Newcastle
« Svar #240: 03 Jan 2006, 21:45 »

3. januar 2009
FA Cuppen 3. runde
Newcastle – Middlesbrough
Odds: 2.25, 3.20, 2.75

Newcastle News
Chimbonda skadet (vrid i knæet)
Simões skadet (virus)
Zubar skadet (forstrækning)
Beierholm klar til debut
Fernando klar til debut
Troest klar efter skade

Koprivec
Troest    Huntington   Davies   Taiwo

Beierholm      Fernando
Gama                                   Pulhac
          Chopra                 Podolski

Subs: Given, Babayaro, Pratley, Milner, Portillo

Newcastle 3 – 3 Middlesbrough
Chopra (39)         Martin (4)
Beierholm (53)     Earnshaw (54)
Portillo (pen 88)   Yakubu (62)

Reaktion
Jeg brugte mange reserver i dag, men måtte desværre udskifte både Troest, Fernando og Huntington tidligt i kampen pga. skader. Det betød at vi gik over til en 3-4-1-2 formation, som gav store huller bagved. Derfor blev vi budt på en meget chancerig kamp, med hele 6 mål. Beierholm scorede et flot mål i hans debut, og også Chopra scorede et brag af en kasse.
Man of the Match: Earnshaw – 9 (1 mål)

Efter kampen gik Huntington på lån med Stockport og jeg nægtede at give en kommentar om Beierholms præstation, da jeg ikke kunne se nogen fornuft i det, da han ikke vil blive en normal stamspiller.

4. januar 2009
USA vil have Hawkins
USA tilbød mig i dag jobbet som landstræner, men jeg sagde nej tak, da jeg ikke kan overskue også at skulle bruge til på et landshold, samtidig med Newcastle. Samtidig blev Barrientos’ første ansøgning om arbejdstilladelse afslået, men jeg har appelleret, og håber på at den bliver accepteret i 2. omgang.

Chelsea vil have Davies!
Chelsea forhøjede i dag deres bud, så det mødte mine krav. Dermed bød de £8.25mio for forsvarsspilleren, samt 20% af næste salg i klausul. Davies agent har udtalt at de gerne vil snakke med Chelsea, så jeg mener kun at jeg kunne acceptere buddet. Jeg mister dog en af mine bedste spillere, og skal dermed igen ud på transfermarkedet!

Babayaro til Wolfsburg
Newcastles venstre back Celestine Babayaro blev i dag enig med Wolfsburg om en kontrakt. Skiftet giver Newcastle £425k, og Le Mans og Recreativo må tage hjem med bøjede hoveder, da de også var ude efter backen.

Barrientos kommer til Newcastle

Newcastle køber Barrientos
Så gik arbejdstilladelsen endelig igennem, og Newcastle kunne i dag præsentere Pablo Barrientos som ny spiller. Den 23 årige argentiner, har kostet £8.25mio i San Lorenzo, men jeg er sikker på at han er alle pengene værd! Som I kan se, har han utrolig høje tekniske stats, og hvis jeg så også kan gøre noget ved det mentale, ser vi her på en stjernespiller. Jeg skal også lige træne hans hurtighed, men jeg er sikker på at han bliver til noget stort! Fansene er dog noget utilfredse med købet, da de mener at Barrientos vil ødelægge stemningen i omklædningsrummet!

Lodtrækning til FA Cuppens 4. runde
Vinderen af omkampen mellem Middlesbrough og Newcastle, skal i 4. runde møde endnu et Premier League hold, nemlig Nottingham Forest på udebane.

6. januar
Davies til Chelsea
Curtis Davies accepterede i dag Chelseas kontraktudspil, og kunne præsenteres som ny spiller i Chelsea. Forsvarsspilleren skifter for £8.25mio, og det ventes at Hawkins snart kan præsentere en erstatning på St. James’ Park.

7. januar 2009
Goalkeeper of the Year
1.   Ikar Casillas (Real Madrid)
2.   Gianluigi Buffon (Juventus)
3.   Petr Cech (Chelsea)

Defender of the Year
1.   Ashley Cole (Arsenal)
2.   John Terry (Chelsea)
3.   Gianluca Zambrotta (Juventus)

Midfielder of the Year
1.   Wesley Sneijder (Real Madrid)
2.   Joaquín (Real Betis)
3.   Luis García (Liverpool)

Striker of the Year
1.   Zlatan Ibrahimovic (Juventus)
2.   Thierry Henry (Arsenal)
3.   David Villa (Valencia)

Både Arenas og Henrique accepterer Newcastle’s tilbud
Lidt af et dilemma til Newcastle, da både Crewe’s målmand Libis Andres Arenas i dag accepterede Newcastle’s kontrakttilbud, til fordel for Middlesbrough og Crewe. Samtidig accepterede Fernando Henrique Newcastle’s kontraktudspil, efter at et tilbud på £3.7mio blev accepteret af klubben Fluminese. Hawkins har dermed et luksusproblem, da begge angribere er af verdensklassekalibe r, og nu kan manageren tilbringe ventetiden til arbejdstilladelsern e bliver accepteret, med at afgøre hvilken spiller der fremover skal optræde for Newcastle.

10. januar 2009
Premier League, 23. runde
Arsenal (10. plads) – Newcastle (1. plads)
Odds: 1.80, 3.00, 4.00

Newcastle News
Chimbonda klar efter skade
Zubar skadet (forstrækning)
Simões skadet (virus)
Barrientos klar til debut

Koprivec
Troest    Boumsong    Gaardsøe     Taiwo

Parker      Emre
Milner                                          Barrientos
          Podolski                  Roger

Subs: Given, Chimbonda, Pulhac, Fernando, Portillo

Arsenal 3  –  2 Newcastle
Abeyie (8, 18)      Podolski (1)
Smith (27)           Roger (47)

Reaktion
Skidt…! Vi spiller lige op med dem, og har faktisk flere skud mod mål og på mål, men alligevel taber vi i dag! Gordon stod godt for Arsenal, og forhindrede os i at få de mål vi havde fortjent! Vi burde have udlignet et par gange, men heldet var ikke på vores side, og nederlaget må vi erkende…
Man of the Match: Abeyie  - 8 (2 mål, 1 assist)

Chelsea vandt desværre også 3-0 over Nottingham Forest, så vi er nu 2 point foran, men har spillet en kamp ekstra! Man Utd vandt også over Charlton 2-0 hjemme, og er nu 4 point efter os, med lige mange kampe. Det kan være at vi har en nøglekamp i vente, når vi som den 2. sidste kamp i ligaen, tager imod Chelsea d. 25. april.

14. januar 2009
FA Cup, 3. runde - Omkamp
Middlesbrough – Newcastle
Odds: 2.75, 3.20, 2.25

Newcastle News
Simões tilbage efter skade og klar til debut
Zubar tilbage efter skade

Koprivec
Zubar    Boumsong    Simões     Taiwo

Parker      Emre
Milner                                      Barrientos

Subs: Given, Pulhac, Fernando, Portillo, Troest

Middlesbrough 1 – 3 Newcastle
Yakubu (65)                Taiwo (38)
Quedrue (Udvist, 68)    Demel own goal (63)
                                  Roger (83)

Reaktion
En lækker og sikker 1-3 sejr. Taiwo scorede hans første mål for os i dag, da han lobbede den over keeperen fra 50yards, efter at han havde clearet dårligt. Sikke et første mål at score! Zubar og Simões var ikke helt klar, så de blev begge udskiftet i pausen. Barrientos skal også roses, da han gang på gang snød Middlesbrough forsvaret, og også lagde op til et mål!
Man of the Match: Barrientos – 9 (1 assist)

Igen igen vandt Chelsea. Denne gang 1-3 ude over Leeds. Dermed har de overhalet os i tabellen. Vi har nu alle spillet 23 kampe, og Chelsea er på 52 point, os på 51 point, Man Utd på 47 point og Liverpool på 40.

Felipe til Newcastle?
Pengene fra transferen af Curtis Davies er så småt på vej væk fra Newcastle igen. I dag forhandlede Newcastle en kontrakt på plads med Felipe, en 23 årig venstre back fra Palmeiras. Dermed ser det ud til at Newcastle tilføjer endnu en brasilianer til truppen, der i forvejen består af Simões, Roger og Fernando fra Brasilien. Venstrebacken var også jagtet af Inter, men pengene lokkede i Newcastle, og også Palmeiras kan glæde sig, da de får £3.6mio ud af handlen. Nu mangler Felipe kun en arbejdstilladelse før at han kan tørne ud for Newcastle.

17. januar 2009
Premier League, 24. runde
Portsmouth (10. plads) – Newcastle (2. plads)

Newcastle News
Ingen

Koprivec
Zubar    Troest           Boumsong    Taiwo

Parker      Emre
Milner                                              Barrientos

Subs: Given, Pulhac, Gaardsøe, Portillo, Pratley

Portsmouth 1 – 1 Newcastle
O’Neil (63)               Milner (65)
Venkov (Udvist, 23)

Reaktion
Dumt, dumt pointtab! Vi styrer kampen fra start til slut, men vi brænder KÆMPE chancer, og deres målmand står fænomenalt! Deres eneste mål blev sat ind på frispark, og vi fik undervejs både Troest, Roger og Podolski skadet, så jeg endte med at spille med Portillo og Pratley på top! Men det er ingen undskyldning, det er simpelthen for dårligt at være 65 min i overtal, og alligevel ikke score! Vi vinder slet ikke ligaen på denne måde!
Man of the Match: Lobont – 9

Barrientos utilfreds
Efter at spillerne i dag fik en lille opsang over ikke at have vundet, erklærede Barrientos utilfreds, og mente ikke at det var den rigtige måde at tale til spillerne på. Her kunne FM godt have en ”responding comment” hvor man kan svare spilleren…

Roger skadet
I kampen mistede jeg også Roger, da han forstrakte et ledbånd, og er ude i 3-4 uger.

Fjollede Fernando til Newcastle

18. januar
Henrique til Newcastle
Storklubben Newcastle United, kunne i dag bekræfte at de har købt Fernando Henrique til klubben. Den 25 årig brasilianske målmand fik i dag sin arbejdstilladelse, og er klar til at kæmpe om pladsen som første målmanden i den engelske klub imod Given og Koprivec. Målmanden kommer fra Fluminense og har kostet Newcastle £3.7mio. Dermed har Newcastle også stoppet det potentielle skift med Arenas fra Crewe, som ellers har været klar i 2 uger.

Chelsea og Man Utd vandt i dag hhv. 0-1 ude over Middlesbrough og 1-3 ude over Everton, og dermed er jeg nu 3 point efter Chelsea og kun 2 point foran Man Utd. Så det bliver noget af en spændende afslutning i toppen af Premier League!

24. januar
Felipe til Newcastle!
Så kom arbejdstilladelsen i orden, og Felipe kunne i dag præsenteres som ny Newcastle spiller. Felipe er en 23 årig venstre back spiller, som kommer til klubben efter at Van Damme blev solgt til nytåret. Erstatningen Felipe er brasilianer, og er købt i Palmeiras for £3.6mio. Han er set til at rokere med Taiwo på den venstre back/wingback plads.

24. januar 2009
FA Cup 4. runde
Nottingham Forest – Newcastle
Odds: 3.25, 3.25, 2.00

Newcastle News
Henrique skadet (skadet ankel)
Roger skadet (forstrækning)

Given
Chimbonda    Simões      Troest    Felipe

Beierholm       Fernando
Gama                                        Barrientos
             Chopra                  Portillo

Subs: Koprivec, Zubar, Pulhac, Pratley, Podolski

Nottingham Forest 1 – 3 Newcastle
Reid (84)                          Portillo (67, pen 80)
                                       Pulhac (87)

Reaktion
Som de fleste nok har bemærket, så brugte jeg i dag igen en del reservespillere. Chopra spillede forfærdeligt og brændte et frit mål fra 10 meters afstand, ved at skyde den 5 meter ved siden af! Barrientes blev småskadet i starten af kampen, så Pulhac kom ind ved pausen, spillede godt og scorede et mål. Forsvaret var det mest imponerende, da alle spillede til 8.
Man of the Match: Portillo – 9 (2 mål)

Dagens update Smiley Vi prøver at holde fat i Chelsea, men det hjælper nok at de skal spille CL og Carling Cup finale mod Liverpool i foråret.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #241: 04 Jan 2006, 06:40 »

Nogen rigtig spændende indkøb du har lavet dig! Men hvordan kan det være du kan få alle de Brasilianere ? Når jeg spiller i England så er det ikke særlig tit de får arbejdstilladelse ??

Desværre er du jo gået lidt i stå i Premier League, ærgeligt pointtab til både Portsmouth og Arsenal! Der er stadigvæk mange kampe endnu og jeg tror på du kan vinde det skide mesterskab! Alt andet kræver en fyreseddel!! Wink

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #242: 04 Jan 2006, 07:41 »

Fordi at de skal have opfyldt nogle betingelser for at få en arbejdstilladelse. Jeg kan ikke huske præcis hvad man skal gøre, men jeg har læst et sted at jo højere status du tilbyder dem i holdet, jo større chance for at de får arbejdstilladelse, da de jo skal spille 70% af kampene eller lignende. Derfor tilbyder jeg dem enten first team eller key player, og så bliver arbejdstilladelsen afslået... Men den går som regel igennem når jeg appelerer den Wink

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #243: 04 Jan 2006, 22:58 »

26. januar
Lodtrækning til FA Cuppens 5. runde
Newcastle trak i dag Sunderland i FA Cuppens 5. runde. Kampen mellem ærkerivalerne bliver spillet på St. James’ Park d. 14. februar, og det ser ud til at blive et intenst og spændende opgør! Det lavest rangerende hold tilbage i cuppen, er faktisk Doncaster, som ligger i League Two. De møder Luton i en omkamp i 4. runde, og skal op mod Liverpool i 5. runde. Kan det være Doncasters endeligt?

Tim Krul væk?
Efter at Tim Krul efterhånden er godt og grundigt ude af førsteholdstruppen, valgte han i dag at blive væk fra træningen. Bøden på 1 uges løn (svarende til £950) kunne han dog ikke stikke af fra, og han har da også accepteret den, og har lovet at forbedre sin opførsel i fremtiden.

28. januar 2009
Premier League, 25. runde
Newcastle (2. plads) – Charlton (12. plads)
Odds: 2.25, 3.20, 2.75

Newcastle News

Given
Zubar    Simões      Boumsong     Taiwo

Parker       Emre
Milner                                        Barrientos
           Podolski                 Portillo

Subs: Koprivec, Troest, Pulhac, Fernando, Chopra

Newcastle United 2 – 0 Charlton Athletic
Podolski (44)
Parker (59)
Barrientos skadet (4)
Milner skadet (89)

Reaktion
Vi spiller en rigtig god kamp i dag. Den blev styret fra start til slut, og Charlton havde 1 chance som var et svagt skud langt forbi. Lækkert at vi kan udspille et så godt hold, det viser at vi stadig har kvaliteten til at være med i toppen. Kampen bød desuden på et gensyn med Vuoso, som spillede til et 5 tal, og blev udskiftet efter 59 min, og Theo Walcott fra tiden i Crewe, som gjorde en god figur. Barrientos fik heldigvis kun et slag og er ude i 4-7 dage, og det samme med Milner, som er ude i 3-7 dage.
Man of the Match: Taiwo – 8

Chelsea vandt over Bolton i deres opgør, så vi er stadig 3 point efter. Man Utd fik kun uafgjort 0-0 hjemme mod West Ham, så dem er vi nu 4 point foran. Jeg har 7 dårligere målforskel end Chelsea, hvis det skal komme an på det, når sæsonen slutter. Jeg har til gengæld scoret klart flest mål, da jeg har scoret 59 i vores 25 kampe. Desværre har vi så også fået 30 imod, hvor Chelsea kun har fået 15 imod… Men de har jo også verdens 3. bedste målmand…

31. januar 2009
Premier League, 26. runde
Everton (16. plads) – Newcastle (2. plads)
Odds: 2.63, 3.00, 2.50

Newcastle News

Given
Zubar    Simões      Boumsong     Taiwo

Parker       Emre
Gama                                        Pulhac

Subs: Koprivec, Troest, Fernando, Marcher, Chopra

Everton 0 – 3 Newcastle United
Burgess (15)      Podolski (30, 37)
                        Gama (52)

Reaktion
De fik en mand udvist efter kun et kvarter på et professionelt frispark mod Podolski. Derefter overtog vi selvfølgelig fuldstændig kampen, og jeg fik lejlighed til at prøve et par spillere. Chopra kom ind og gjorde det ikke specielt imponerende, og Fernando kom ind i stedet for en halvskadet Pulhac, hvorefter Emre prøvede venstre midt, som han egentlig spillede godt på.
Man of the Match: Podolski – 9 (2 mål)

Februar!

Så blev det februar og dermed har vi lige et par ting der skal overstås…

Alan Murrays træningsrapport
Spillere der har klaret sig godt:

Glenn Marcher (ball control). Marcher prøver desperat at vise at han er førsteholdsmaterial e, ved at udmærke sig til træning. Han har nu 19 i dribling, 18 i passing og 18 i crossing. Hans teknik og hurtighed er dog ikke så god endnu, så han er stadig 3. valg på højrefløjen efter Milner og Gama.

Paschal Chimbonda (Aerobic). Chimbonda er efterhånden 29 år, men er stadig en udmærket spiller. Han er 2. valg på højreback pladsen efter Zubar, og han er da heller ikke tæt på at overtage pladsen i startopstillingen.

Mark Bennett (Strength). Bennett er 18årig talent, men så er han heller ikke bedre..

Der er kun 1 spiller som har klaret sig dårligt til træning:
Tim Krul (Strength). Målmanden som blev væk fra træning bliver ved med at vise sig negativt, og han er også transferlisted og listed til lån.

Player of the Month
1.   Zé Eduardo (Tottenham)
2.   Stephen Kelly (Tottenham)
3.   Robbie Savage (Blackburn)

Young Player of the Month
1.   Michael Mancienne (Blackburn)
2.   Simon Walton (Leeds)
3.   Tonino Bizzari (Chelsea)

Manager of the Month
1.   Claudio Ranieri (Chelsea)
2.   Mark Hughes (Man Utd)
3.   Sam Allardyce (Leeds)

Goal of the Month
1.   Thierry Henry (Arsenal) v. Charlton, 17. januar
2.   Peter Crouch (Liverpool) v. Crystal Palace, 31. januar
3.   Darren Bent (Charlton) v. Arsenal, 17. januar

Vores program for februar ser således ud:

7. februar 2009: Newcastle – West Ham
14. februar 2009: Newcastle – Sunderland (FA Cup 5. runde)
22. februar 2009: Norwich – Newcastle
28. februar 2009: Newcastle – Nottingham Forest

Altså kun 4 kampe hvoraf den éne er FA Cuppen. Vi skal så nok spille en kamp mere i FA Cuppen, hvis vi vinder over Sunderland.

2. februar
Emre skadet
Newcastle må undvære deres vigtige midtbanespiller Emre, da han i dag blev ramt af en virus. Emre misser desuden også en landsholdskamp for Tyrkiet, da blevet sendt hjem i 2-3 uger. I mellemtiden forventes det at det unge talent Fernando overtager pladsen på midten, i kamp med Pratley.

3. februar
Bud på Krul
Efter at målmanden Tim Krul for et par uger siden blev sat til salg, er der nu kommet et bud på ham. Neuchâtel Xamax har budt 975k samt 40% af det fremtidige salg. Det forventes dog at der i de næste dage vil komme flere bud, da både Blackburn, Crystal Palace og West Ham har meldt sig interesserede.

7. februar 2009
Premier League, 27. runde
Newcastle (2. plads) – West Ham (19. plads)
Odds: 2.00, 3.25, 3.25

Newcastle News
Roger tvivlsom (forstrækning)
Chopra skadet (forstrækning)
Emre skadet (virus)
Milner klar efter skade
Barrientos klar efter skade

Given
Zubar    Boumsong     Simões      Taiwo

Fernando    Parker

Subs: Koprivec, Pratley, Pulhac, Torry, Felipe

Newcastle United 5 – 1 West Ham United
Portillo (2)                     Fryatt (48)
Fernando (9)
Zubar (27)
Barrientos (57)
Torry (84)
Barrientos skadet (70)

Reaktion
En målrig kamp, og igen var vi i fuld kontrol. Deres mål blev scoret da Given holdte på bolden for længe og blev tacklet… Vi var effektive i angrebet i dag, selvom jeg skiftede både Podolski og Portillo ud, og spillede med 10 mand efter at Barrientos blev skadet. Fernando scorede sit første mål for klubben på et utroligt langskud fra 40yards, og det samme gjorde Zubar og Torry på hhv. hovedstød efter hjørne, og et flot placeret skud fra en spids vinkel. Godt at de andre spillere også kommer i gang! Barientos er i øvrigt ude i 1-2 uger med et skadet lår…
Man of the Match: Zubar – 8 (2 assists)

Chelsea vandt igen 1-0 hjemme over Sunderland, men de har stadig en kamp mindre end os efter sidste runde, og derfor er jeg á point med dem. På grund af vores seneste storsejre, har jeg dog kun 1 dårligere i målforskel end dem, med 6 kampe igen. Det lader til at 32. runde bliver vital, da jeg møder Chelsea hjemme dér! Man Utd spillede ikke.

9. februar
Krul til Xamax
I dag blev 20 årige Tim Krul enige med Neuchâtel Xamax, og flytter dermed til Schweiz, mod £975k til Newcastle. Den 20 årige målmand kommer fra Holland og håber at hans karriere igen kan blomstre, efter at han blev sat af holdet af Newcastles nye manager Michael Hawkins.

Portillo forkølet
Igen må Newcastle sige farvel til en angriber, da Portillo i dag blev sendt hjem med en influenza. Heldigvis har Newcastle dog fået deres normale angriber Roger tilbage efter en skade, og han er dermed klar til igen at danne duo med Portillo i angrebet. Dette kan også blive endnu en chance for Mads Torry at vise sit værd for klubben, efter at både Chopra og Portillo er skadet.

14. februar 2009
FA Cup 5. runde
Newcastle – Sunderland

Newcastle News
Roger klar efter skade
Emre skadet (virus)
Chopra skadet (forstrækning)
Portillo tvivlsom (influenza)
Barrientos tvivlsom (skadet lår)

Given
Zubar    Simões       Boumsong     Taiwo

Fernando    Parker
Milner                                         Pulhac
         Podolski                 Roger

Subs: Koprivec, Pratley, Gama, Torry, Felipe

Newcastle United 3 – 1 Sunderland
Roger (10)                     Borja (5)
Parker (47)
Torry (88)

Reaktion
Igen kom Torry på banen, og scorede, så det tegner da godt for ham. Zubar gjorde det til gengæld rigtig skidt, og blev udskiftet pga. dårlig præstation. Han skiftede mellem 4 og 5… Men en meget rolig og kontrolleret kamp, som vi vandt med lethed, og vi er dermed videre i FA Cuppen
Man of the Match: Parker – 8 (1 mål)

14. februar
Nyheder
Doncaster røg desværre ud mod Liverpool i FA Cuppen…
Simões blev skadet mod Sunderland, og er desværre ude i 2-3 uger… Jeg overvejer at bruge Troest i stedet!
Desuden slog vi en klubrekord i dag, da Roger rundede 19 mål for klubben, i 26 kampe. Ganske imponerende Smiley.

Jeg slutter selvfølgelig af med et SS af stillingen. Vi ligger á point med Chelsea og har 1 dårligere i målforskel, vi har dog spillet en ekstra kamp, men mangler at møde Chelsea hjemme i 2. sidste kamp! Spændende afslutning på sæsonen!

« Seneste Redigering: 05 Jan 2006, 13:40 af Hawk1nZ » Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #244: 05 Jan 2006, 08:40 »

Det tegner til at blive en rigtig spændende afslutning på den sæson ! Håber du får nakket Chelsea, ville også være kanon i din første sæson i klubben ! Smiley

Så skal du også bare lige nakke FA Cuppen Smiley

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Mads
Ynglingespiller

« Svar #245: 07 Jan 2006, 20:26 »

Det bliver bare ved med at gå super, glæder mig til afslutningen på sæsoen Grin

Glæder mig også meget til at se Barientos udvikle sig, han ser allerede vild god ud
Han bliver dog bare for let skadet Huh

Location: Grand Bay, Mauritius, Indian Ocean, Africa, The Planet Earth, The Universe

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #246: 07 Jan 2006, 23:05 »

Lang tid siden jeg sidst så din blog. Ham Barrientos ser skam ikke helt tosset ud, men bliver det ikke et kæmpe problem med hans natural fitness?

Meget flot at du ligger på en 2. plads, og det bliver sku en spændende afslutning på ligaen! Held og lykke Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #247: 12 Jan 2006, 21:06 »

16. februar
Lodtrækning til FA Cuppens 6. runde
I dag blev der trukket lod til FA Cuppens 6. runde, hvor vi på udebane skal til Portsmouth d. 18. marts. Portsmouth ligger pt. på 10. pladsen i Premier League.

22. februar
Parma’s manager fyret
Efter en dårlig sæson, hvor Parma kun ligger på 11. pladsen i Serie A, har de nu taget konsekvensen, og fyret træner Carlo Ancelotti. Som favorit til stillingen er Luciano Spalletti, men også Angelo Gregucci, Serse Cosmi og Michael Hawkins figurerer blandt favoritterne. Jeg vil dog personligt gerne sige at jeg ikke er interesseret i at flytte fra 2. pladsen i Premier League til 11. pladsen i Serie A.

22. februar 2009
Premier League, 28. runde
Norwich (14. plads) – Newcastle (2. plads)

Newcastle News
Emre klar efter skade
Simões skadet (forvredet knæ)
Fernando skadet (influenza)
Chopra tvivlsom (forstrækning)
Portillo klar efter skade
Barrientos klar efter skade

Given
Troest      Zubar     Boumsong     Taiwo

Parker     Emre

Subs: Koprivec, Pratley, Gama, Portillo, Felipe

Norwich City 0 – 0 Newcastle

Reaktion
Sikke en skidt kamp. Der kom aldrig rigtig noget gejst over holdet, og det er drønærgerligt mod en overkommelig modstander, når vi prøver at følge med Chelsea i toppen. Jeg er bange for at mesterskabet røg dér.
Man of the Match: Miguel – 7

Man Utd tabte i mellemtiden hele 5-1 til Middlesbrough, så dem er vi nu 8 point foran. Vi er kortvarigt igen på 1. pladsen, da Chelsea ikke spillede, men vi har spillet 2 kampe flere, og har kun 1 point mere end dem…

Chelsea vinder Carling Cuppen
I dag spillede Chelsea finalen i Carling Cuppen mod Liverpool, og vandt den fortjent, men dog først efter straffespark. Den ordinære spilletid sluttede 0-0 og da Cissé brændte sit straffe og Chelsea scorede på alle deres, vandt de 5-4.

25. februar
Chelsea og Man Utd snubler også
Heldigvis spillede Chelsea i dag kun 1-1 ude mod Crystal Palace. Resultatet betyder at de nu er over os pga. 1 bedre i målforskel, og har spillet 1 kamp færre. Men de mangler jo stadig at tage til St. James’ Park… Man Utd fortsatte deres dårlige præstation fra weekenden, da de ude tabte 1-0 mod Everton i FA Cuppen, og dermed er de ude af den. Dermed ser 6. runde sådan ud:

Leeds – Chelsea
Everton – Liverpool
Tottenham – Hull
Portsmouth – Newcastle

Kampene bliver som tidligere skrevet spillet 18. marts.

28. februar 2009
Premier League, 29. runde
Newcastle (2. plads) – Nottingham Forest (6. plads)

Newcastle News
Chopra klar efter skade
Simões tvivlsom (forvredet knæ)
Fernando skadet (influenza)
Henrique klar efter skade

Given
Zubar    Troest           Boumsong        Felipe

Parker     Emre
Milner                                            Barrientos

Subs: Koprivec, Pratley, Pulhac, Portillo, Taiwo

Newcastle United 1 – 0 Nottingham Forest
Podolski (16)

Reaktion
Vi fik da en sejr, men igen var præstationen slet ikke nok! Jeg håber at vi kommer op i gear imod Chelsea, for ellers får vi da tæv. Vi havde dog kontrol med dem defensivt, og havde mange skudforsøg, men der var ikke nogen der rigtig kunne afslutte, og bortset fra frisparksmålet og et hovedstød på overliggeren fra Zubar, var vi ikke tæt nok på. Men en sejr er en sejr!
Man of the Match: Boateng – 7

Marts

Så er første måned overstået!
Hermed er der træningsrekord, awards og nye fixtures. Vi starter med træningsrapporten

Spillere der har klaret sig godt:
Felipe (Defending) – Felipe blev købt for et par uger siden, men alligevel viser han sit værd på træningsbanen, og med sine kun 23 år, er jeg sikker på at han bliver en fantastisk spiller!
Mads Torry (Shooting) – Man må sige at Torry virkelig prøver at komme igennem på 1. holdet. Han har igen imponeret til træning, hvor han er gået op i næsten samtlige ting! Han har også scoret 2 mål i 4 kampe på førsteholdet, og med tiden kan det være at han får flere chancer…
Marco Vögeli (Aerobic) – På trods af at Vögeli er på vej væk, og blev væk fra træning for ikke så længe siden, har han imponeret lidt til træning…

Følgende spillere har klaret sig dårligt:
Belözoglu Emre (Ball Control) – Emre har været skadet, og er derfor selvfølgelig gået ned i stats til træning
Pablo Barrientos (Defending) – Barrientos har også været meget skadet på det sidste, og jeg træner ham ikke just defensivt, så det er okay at han har klaret sig skidt på det punkt
Michael Chopra (Shooting) – Selvom Chopra har været lidt skadet, skal han dog til at vise sig på træningsbanen, hvis han vil have en chance for førsteholdsbold, da han har skarp konkurrence fra flere kvalificerede angribere.

Player of the Month
1.   Jonas Elmer (Crystal Palace)
2.   Andy Johnson (Crystal Palace)
3.   Sylvan Ebanks-Blake (Manchester City)

1.   Wouter Vandermieren (Everton)
2.   Darryl Knights (Bolton)
3.   Kevin Reed (Sunderland)

Manager of the Month
1.   Klaus Augenthaler (Everton)
2.   Michael Hawkins (Newcastle)
3.   Iain Dowie (Crystal Palace)

Goal of the Month
1.   Fernando (Newcastle) v. West Ham, 7. februar
2.   Andy Johnson (Crystal Palace) v. Blackburn, 28. februar
3.   Mads Torry (Newcastle) v. West Ham, 7. februar

Vi skal spille 4 gange i marts:

8. marts 2009: Middlesbrough – Newcastle
14. marts 2009: Newcastle – Bolton
18. marts 2009: Portsmouth – Newcastle (FA Cup 6. runde)
28. marts 2009: Tottenham – Newcastle

Lækkert at vi kun skal spille 4 kampe, det giver vores spillere et fortjent hvil før slutningen på sæsonen. Det ligner også nogle overkommelige opgaver, og jeg regner med at hvile nogle af spillerne i FA Cuppen

Chelsea vandt i dag også 1-0 hjemme over Liverpool og har dermed generobret 1. pladsen. Men jeg har kigget på deres fixtures, og de skal møde Man Utd ude og Arsenal hjemme før kampen mod mig.. Så der er stadig en chance! Desuden blev Robben i dagens kamp skadet i 3 måneder.
Man Utd vandt også 1-0 hjemme mod Bolton, men de er jo stadig 8 point efter kampen.

8. marts 2009
Premier League, 29. runde
Middlesbrough (17. plads) – Newcastle (2. plads)

Newcastle News
Simões klar efter skade
Fernando klar efter skade

Given
Zubar    Simões      Boumsong       Felipe

Parker     Emre

Subs: Henrique, Fernando, Pulhac, Portillo, Taiwo

Middlesbrough 0 – 4 Newcastle United
                                  Roger (13, 67)
                                  Parker (24)
                                  Barrientos (87)

Reaktion
Sådan! Så var vi igen kommet op i gear og lader til at være klar til den spændende afslutning på sæsonen! Felipe spillede til et 10 tal på venstre backen, men hele holdet spillede generelt rigtig godt! Der var derved ikke én spiller med under 8 i rating i startopstillingen! Rigtig flot!
Man of the Match: Roger (2 mål, 1 assist)

Chelsea vandt også deres kamp 1-3 ude mod Aston Villa, mens Man Utd ude tabte 4-2 til Tottenham. Vi har nu 1 bedre i målforskel end Chelsea, og dermed er vi over dem, á point. De har dog stadig spillet en kamp færre. Man Utd er nu 11 point efter os.

14. marts 2009
Premier League, 31. runde
Newcastle (1. plads) – Bolton (20. plads)
Odds: 1.80, 3.00, 4.00

Newcastle News
Troest skadet (forstrækning i vristen)

Given
Zubar     Simões        Boumsong      Felipe

Parker     Emre
Milner                                       Barrientos

Subs: Henrique, Fernando, Pulhac, Portillo, Taiwo

Newcastle United 2 – 0 Bolton
Parker (48)                     Ben-Haim (17)
Portillo (47)

Reaktion
En let sejr som vi egentlig burde have fået større. Men 2-0 er okay, og er en lille hjælp til vores fortsatte forbedring af målforskellen. Lækkert at der ikke er ret mange mål der går ind ved os for tiden! Det kan være at forsvaret er blevet stabiliseret!
Man of the Match: Parker – 8

Chelsea vandt 1-0 hjemme over Portsmouth, så vi er stadig over dem, nu med 2 bedre i målforskel. Man Utd vandt hjemme 3-1 over Sunderland, så stillingen i toppen er den samme som før.

18 marts 2009
FA Cup 6. runde
Portsmouth – Newcastle

Newcastle News
Troest tvivlsom (forstrækning i vristen)

Fernando Henrique
Zubar     Simões           Boumsong       Felipe

Parker     Fernando
Milner                                      Pulhac

Subs: Given, Pratley, Barrientos, Torry, Taiwo

Portsmouth 1 – 2 Newcastle United
Venkov (19)            Podolski (47)
                             Roger (89)

Reaktion
Som de fleste kunne se, sparede jeg mange af mine stamspiller, bl.a. Portillo, Emre, Given, Barrientos var ikke med fra start, og i stedet for Henrique chancen i hans debut, som han gjorde ganske godt, indtil han blev småskadet… En kneben men fortjent sejr, og vi er videre til semifinalen.
Kampens spiller: Podolski - 8 (1 mål)

30. marts 2009
Premier League, 32. runde
Tottenham (4. plads) – Newcastle (1. plads)
Odds: 2.50, 3.00, 2.63

Newcastle News
Taiwo skadet (brækket arm)
Felipe skadet (slået hoved)
Troest tilbage efter skade

Given
Zubar    Simões       Boumsong    Felipe

Parker     Emre
Milner                                       Barrientos

Subs: Given, Fernando, Gama, Portillo, Troest

Tottenham 0 – 0 Newcastle

Reaktion
En meget kedelig kamp ender med et retfærdigt resultat. Det eneste positive ved denne kamp var gensynet med Luque og Van Damme. Luque gjorde det overraskende dårligt, så det var egentlig fint nok for os Smiley
Man of the Match: Zubar – 8

Chelsea spillede samtidig med os 0-0 hjemme mod Blackburn, så deres form er ikke just god for de sidste par kampe. Det tyder godt til deres fremtidige svære kampe mod Man Utd, Arsenal og os. Vi er dermed stadig på 1. pladsen, á point med Chelsea, men med en kamp mere. Man Utd tabte desuden 2-1 ude mod Crystal Palace…

FA Cuppens semifinale
Returkampen mellem Liverpool og Everton i FA Cuppen blev i dag spillet, og Liverpool vandt 1-0. Dermed skal jeg møde netop Liverpool i semifinalen. Kampen bliver spillet d. 19. april.
I den anden semifinale møder Chelsea Hull hjemme… En relativt let kamp, da Hull er i Championship. Men okay, det var jeg jo også med Crewe… Denne kamp bliver spillet 18. april.

April

Så blev det næste mdr, og dermed skal vi lige have afsluttet nogle standard ting.. Først rapporten

Følgende spillere har klaret sig godt
Belögzoglu Emre (Ball Control) – Emre gjorde op for sin skadespause, og fik imponeret på samme felt som han skuffede i sidste måned
Simões (Strength) – Kun 20 årige Simões fortsætter sine gode takter fra kampene på træningsbanen, og derfor stiger hans attributes stadig væsenligt!
Fernando Henrique (Goalkeeping) – Min nye målmand er kommet sig fra sin skade, og har imponeret til træning. Jeg har virkelig et dillemma med ham, Given og Koprivec!

Følgende spillere har klaret sig skidt:
Pablo Barrientos (Defending) – Ja, han er en offensiv spiller, men han skal da også kunne klare lidt defensivt, så jeg går lige ind og sætter hans træning i det defensive lidt op
Jonas Troest (Tactics) – Troest kæmper stadig for sit gennembrud på førsteholdet, men han får det ikke hvis han bliver ved med at være så ringe til træning!

Player of the Month
1.   William Gallas (Chelsea)
2.   Ronald Zubar (Newcastle)
3.   Daniel Braaten (Crystal Palace)

1.   Simões (Newcastle)
2.   Jonas Elmer (Crystal Palace)
3.   John Obi Mikel (Manchester United)

Manager of the Month
1.   Claudio Ranieri (Chelsea)
2.   Iain Dowie (Crystal Palace)
3.   Michael Hawkins (Newcastle)

Goal of the Month
1.   Thierry Henry (Arsenal) v. Bolton, 7. marts
2.   Luis García (Liverpool) v. Blackburn 8. marts
3.   Akin Serhat (Everton) v. Norwich 8. marts

Vi skal spille 6 kampe i april, der er som følger:

5. april 2009: Newcastle - Sunderland
11. april 2009: Crystal Palace – Newcastle
13. april 2009: Newcastle – Liverpool
19. april 2009: (N) Newcastle – Liverpool (FA Cup Semifinale)
22. april 2009: Aston Villa – Newcastle
25. april 2009: Newcastle – Chelsea

Vi møder i april nogle utroligt svære hold! Crystal Palace ligger på en flot 5. plads i øjeblikket, Liverpool er lige under dem, og dem skal vi møde både i ligaen og i FA Cuppen. Og så selvfølgelig nøgleopgøret mod Chelsea i slutningen af april. Vi har derefter 1 kamp mere, hjemme mod Blackburn i maj.

Det var dagens update! Glæd jer til den spændende afslutning på ligaen!

Til hjælp i dagens afstemning, kan I her se SS af Fernando Henrique, Given og Korpivec

Godnat og sov godt Wink

Og stillingen:

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #248: 13 Jan 2006, 10:51 »

Pyha, det er spændende !  skynd dig at spil den sæson færdig Smiley

Jeg har stemt på Given, da jeg synes han har gjort det godt for dig, og der er et par år endnu i ham. Så synes jeg derefter du skal satse på Jan Koprivec, giv ham kampe i Cuppen, fordi han kan blive god.

Men det er jo bare min mennig ! Smiley

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #249: 13 Jan 2006, 11:04 »

Imponerende historie, synes du har et rigtig fedt setup.

Jeg vil lige spørge dig lidt til dig træning, bruger du den træning der suser rundt på nettet, hvor man får rigtig meget ud af sine spillere ved meget lav belastning??

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #250: 13 Jan 2006, 12:44 »

Imponerende historie, synes du har et rigtig fedt setup.

Jeg vil lige spørge dig lidt til dig træning, bruger du den træning der suser rundt på nettet, hvor man får rigtig meget ud af sine spillere ved meget lav belastning??

Nej selvfølgelig gør jeg ikke det.. Jeg startede i Crewe med at lave et træningsskema til hver spiller, men det blev for belastende. Nu i Newcastle, har jeg lavet træningsskemaer til GK, DRL, DC, DMC, AMC, AMRL, FC og ST, og dem er jeg godt tilfredse med. Jeg bruger heller ikke taktikker eller noget som man kan hente fra nettet. Det eneste jeg har hentet er 6.0.2 patchen, og FmFreaks MegaPack.

Metsu1
Manager

« Svar #251: 13 Jan 2006, 14:12 »

Ok, jeg var også bare nysgerrig. Jeg er heller ikke vild med alle de "snyde" ting, man kan downloade, men jeg har startet et test spil med Leeds, hvor jeg prøver det med træningen af og selvom nogle af mine trænere er elendige, så fungerer det rigtig godt.

Ellers igen, god historie følger med i den så ofte som muligt, så keep up the good work!

Drillo
Gæst

« Svar #252: 13 Jan 2006, 16:55 »

Hey

Må lige sige at det er den bedst blog her på siden men ikke den eneste jeg følger med i.
Det kørt meget godt få dig i Newcastle, syntes det er meget godt klaret, har selv prøvet at starte med Newcastle et par gange men har altid stoppet spillet. når men det er jo slet ikke mig det skal handle om.

Følger med hver gang der kommer en ny opdate, men syntes der er begyndt er være lidt langt mellem snapsene. Grin
Thumbs Up

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #253: 13 Jan 2006, 16:58 »

så kom der endelig en ny opdatering funny

super arbejde Thumbs Up

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #254: 13 Jan 2006, 17:20 »

Hey

Må lige sige at det er den bedst blog her på siden men ikke den eneste jeg følger med i.
Det kørt meget godt få dig i Newcastle, syntes det er meget godt klaret, har selv prøvet at starte med Newcastle et par gange men har altid stoppet spillet. når men det er jo slet ikke mig det skal handle om.

Følger med hver gang der kommer en ny opdate, men syntes der er begyndt er være lidt langt mellem snapsene. Grin
 Thumbs Up

Ja, jeg fik lige CIV4, så det blev lige lidt spændende at prøve det, og jeg har desuden også haft travlt med andre ting. Men nu har jeg spillet ligaen færdig, så I får en update senere i dag regner jeg med! Ellers kommer den i morgen når jeg står op. Tak for rosen Smiley

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 28 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010