home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Mar 2025, 19:46 g00n Blogs Minimalistic 2020
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23535
  0 Brugere, 682 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jetlimonyc
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Crewe -> FCK -> Newcastle/Danmark
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal bloggen startes op igen?
Ja, den er da for fed!
- 32 (71,1%)
Nej, det er jo lamt og taberagtigt
- 2 (4,4%)
Nej, start en ny!
- 8 (17,8%)
Jeg er sgudda ligeglad!
- 3 (6,7%)
Antal Stemmer: 45

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: Crewe -> FCK -> Newcastle/Danmark  (Læst 61812 gange)
ZhotLog
Gæst

Sv: Crewe -> FCK -> Newcastle
« Svar #345: 16 Mar 2006, 19:47 »

Nu må vi se Smiley Denne blog er også lidt død efterhånden Smiley
Nemlig!  Smiley Det var altså lidt federe da du tørnede ud for Crewe, Du skulle have forsøgt at føre dem hele vejen til mesterskabet! Opstemt ej det er måske lidt overdrevet, men alligevel   Rullende Øjne Du kan jo altid tage jobbet i den næste "småklub" hvis en manager bliver fyret. Peace
Håber virkelig på en ny blog fra din side snart!  Thumbs Up for starten af bloggen var virkelig noget der rykkede ! Opstemt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #346: 16 Mar 2006, 19:54 »

Hvis jeg skal ryge til en ny klub og lave ny blog så starter jeg også et nyt spil.... Men kom da med forslag

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ZhotLog
Gæst

« Svar #347: 16 Mar 2006, 20:01 »

Hvis jeg skal ryge til en ny klub og lave ny blog så starter jeg også et nyt spil.... Men kom da med forslag
Jeg synes klart det er fedest at høre om engelske lilleput klubber ( dvs. 2. division eller derunder)
Eller en "storklub" i en mindre liga i europa! som fx. Anderlecht.  Smiley
Jeg har selv lavet en med Everton, vandt mesterskabet i første sæson men det er altså lidt kedeligt! Jeg vil i hvert fald forsøge at opnå større ting, så som at føre et lilleput hold til titlen efter nogle sæsoner med oprykning og gode indkøb. Jeg bryder mig personligt heller ikke om alt for gode økonomier i klubber, bl.a. fordi at man så bare kan tage fra anbefalings listen og købe alle talenterne man ikke selv har opdaget! Men håber egentlig bare på nyt " blod" til dig, hawk1nZ Good Luck

ZhotLog
Gæst

« Svar #348: 16 Mar 2006, 20:06 »

DET ER LØGN!!  Sur Mit Spil er lige crashed !!!  ticked off Havde lige ført 3 nye spillere til Skuffet  ticked off ARRRRG

Dusty78DK
Manager

« Svar #349: 16 Mar 2006, 20:48 »

Et hold - hvilket som helst - i den engelske 2. division (den lige under Championship). Med den fede ungdomsstrategi tror jeg du kunne sparke så meget røv! Jeg foreslår eksempelvis Nottingham Forrest!  Thumbs Up

Men hvad fanden, så vidt jeg kan se har du haft gang i den her blog siden 30. oktober, så skulle du have lyst til at lave en ny er det vel en god ting ... selv om den har været fed og vil blive savnet Græder
« Seneste Redigering: 16 Mar 2006, 22:56 af Dusty78DK » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #350: 17 Mar 2006, 16:44 »

Nottingham Forest er et udemærket bud... Nu ser vi Smiley Bare kom med flere forslag

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #351: 17 Mar 2006, 16:45 »

Nottingham Forest er et udemærket bud... Nu ser vi Smiley Bare kom med flere forslag

SønderjyskE  crazy

Det er det folket vil have.
« Seneste Redigering: 17 Mar 2006, 16:47 af JosepGuardiola » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #352: 17 Mar 2006, 16:47 »

SønderjyskE  crazy

Gider ikke at spille med et skod hold, som på forhånd er dømt til nedrykning... Kom med nogle seriøse bud!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #353: 17 Mar 2006, 16:48 »

Gider ikke at spille med et skod hold, som på forhånd er dømt til nedrykning... Kom med nogle seriøse bud!

Du vil altså have magt? Rigdom? Succes? Ja, så kan du jo være Chelsea  crazy

- West Ham? :-)

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #354: 17 Mar 2006, 16:53 »

Du vil altså have magt? Rigdom? Succes? Ja, så kan du jo være Chelsea  crazy

- West Ham? :-)

Nej men et så ringe fodboldhold som SønderjyskE er jo dømt til nedrykning de næste tre år Opstemt
Magt, Rigdom og Success kommer altid med automatisk når jeg er træner for et hold Wink

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #355: 17 Mar 2006, 16:55 »

Nej men et så ringe fodboldhold som SønderjyskE er jo dømt til nedrykning de næste tre år Opstemt
Magt, Rigdom og Success kommer altid med automatisk når jeg er træner for et hold Wink

SønderjyskE er bestemt ikke dømt til nedrykning. Men nu vil jeg ikke highjacke din blog Wink
Jeg står fast ved mit bud om West Ham,

Bademesteren
Manager

« Svar #356: 17 Mar 2006, 17:12 »

Forest er for fedt et hold, fordi de har allerede har skrevet historie, men det er så længe siden, så det ville være fantastisk, at gentage den historie...

Dusty78DK
Manager

« Svar #357: 17 Mar 2006, 19:13 »

Jeg har Genoa lige nu ... Napoli er i stort set samme situation ...  Wink

ManUtd7
Gæst

« Svar #358: 17 Mar 2006, 19:45 »

EfB - Kunne være fedt at se om du kan få vestjyllands hovedstad frem i både økonomi, Sas ligaen og Europa.
AGF - Ikke mange der prøver lykken i en blog med dette hold fra Århus, Prøv det og se om du kan få det frem i Europa.
Malmö FF - Malmö har et rimeligt hold, har selv haft fornøjeslsen af at prøve med dette hold, og det gik ganske fornuftigt.
Wolves - Få dette hold tilbage i PL, det er et svært hold der har mistet mange af deres gode spillere.
Porto - Porto har mistet meget til Chelsea, hvis du vil prøve et middelhold så prøv dem.
Werder Bremen - Det tyske hold har kæmpe ambitioner bla. med at nå langt i CL og at ryste Bayern af tronen i Tyskland, kan du gøre dette;).
Lecce - Holdet med de mange talenter, prøv at føre dem frem i Serie A og Europa.

Der var lidt at vælge mellem;)

ZhotLog
Gæst

« Svar #359: 17 Mar 2006, 22:48 »

Hawk1nZ!  Smiley godt at se du er blevet fmfreaks admin Opstemt Håber selv at blive det en dag, men da jeg ikke ved hvordan man får flere stjerne bliver det nok lidt svært  Wink Men tag da helt klart IKKE et storhold! det er sådan set mit eneste "krav"/ ønske Peace fx. N Forrest lyder da spændende! Opstemt ej bare tag et spændende og lidt lavt rangende hold ! TAK  funny

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 28 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010